Στρατηγικη και διαχειριση εργου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ»
Advertisements

Κόστος Ποιότητας Φροντίδας και Νοσοκομειακές Λοιμώξεις
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Βελτίωση για καλύτερη, ασφαλέστερη Υγεία και Κοινωνική Φροντίδα
Προς ένα απλό ολοκληρωμένο, και αποτελεσματικό πρότυπο ασφάλειας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
παρουσίαση ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Σεπτέμβριος 2013
15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, Πάτρα, 1-3 Νοεμβρίου Σχεδιάζοντας ένα Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΝ ISO 9001:2000 σε μια ελληνική.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η Πολιτική της ΑΔΙΠ για τη Διασφάλιση Ποιότητας στα ΑΕΙ
ΠΡΩΤΕΟΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ (ECTODOMAIN SHEDDING) ΤΗΣ VE-CADHERIN ΣΤΟ ΕΝΔΟΘΗΛΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ-ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Πειραματικές Αποδείξεις για την επιταχυνόμενη διαστολή του Σύμπαντος
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΣΔΠ Έκδοση
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΑΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ III
Ορισμοί ποιότητας 1/2 Με βάση τα πρότυπα της σειράς ΙSO, δίνονται οι παρακάτω ορισμοί για την ποιότητα. Ποιότητα: Καταλληλότητα και ασφάλεια προϊόντος.
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
Πολιτισμός, Τουρισμός και Επιχειρηματικότητα
“Πώς να αναπτύξεις την στρατηγική ανεύρεσης πόρων για έναν οργανισμό Βήμα- Βήμα ” Τζανέτος ΑΝΤΥΠΑΣ.
Total Quality Management. The four levels in the evolution of TQM.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
1 Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 2 Το Περίγραμμα του Μαθήματος Περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:  Τις βασικές έννοιες της.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
17/01/071 Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων Φάσεις εργασίας  Ανάλυση  Σχεδίαση  Υλοποίηση  Ολοκλήρωση και διανομή Ομάδα παραγωγής.
Κεφάλαιο 2: Θεμέλια Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πάτρα ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Ποιότητα και Συγκριτική Προτυποποίηση BENCHMARKING.
Λόγω αφενός μεν της παγκοσμιοποίησης της αγοράς και αφετέρου της διάδοσης και ευρείας εφαρμογής των Συστημάτων Διοίκησης Ποιότητας, πολλές κυβερνήσεις.
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σταύρος Ν. Δηµητριάδης Λέκτορας.
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα PROFLEC: Αποτελέσματα και απορρέοντα από την εφαρμογή του στην Κύπρο Δρ Μαρία Νικολαϊδου Δρ Γιασεμίνα.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 2: Η Ελληνική πραγματικότητα- Οι gurus της Ποιότητας- Ποιότητα και Παραγωγικότητα. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών.
1 Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 6: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Πουλιόπουλος Λεωνίδας Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Η Προσέγγιση του Deming στο Μάνατζμεντ
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μα΄θημα 3 Μη τυπική / άτυπη εκπαίδευση και διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Μ. Τζανακάκης Νεφρολόγος Γ.Β.Ν.Η.
Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Ασκήσεις Κεφάλαια
Συστήματα Διασφάλισης της Ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Ποιότητα Λογισμικού Διαχείρισης Ποιότητας & Ποιοτικού Ελέγχου
Θέματα Σχεδίασης ΕΛ Πληροφορική και Εκπαίδευση 2005
Arjaan - Dubai Media City hotel
ΔΙΑΛΕΞΗ 13η Διαχείριση ποιότητας Σημεία του Deming Πελάτες Ποιότητα
Έλεγχος Ποιότητας Διεργασιών & Προϊόντων
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΔΙΕΚ ΣΥΡΟΥ Β. ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ISO 22000:2005 ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ‘’ΕΣΤΙΑ’’ ΑΡΤΟΣ&ΓΛΥΚΟ Φράκουλλι Μπλερίνα.
Χρονοπρογραμματισμός Έργων ΙΙ
Υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Έλεγχος της Ποιότητας ΔΕΟ 42 Έλεγχος Ποιότητας.
Χρονοπρογραμματισμός έργων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Ενότητα Β: Βοηθήματα Σχεδιασμού & Λήψης Αποφάσεων
ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας
POGON SA ASINHRONIM MOTOROM
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Κεφάλαιο 18: Διοίκηση Λειτουργιών και Υπηρεσιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγικη και διαχειριση εργου Δρ. α. ραφαηλιδησ Τμ. Διοικησησ επιχειρησεων Τει δυτ. Ελλαδασ

Γιατι χρειαζεται στρατηγικη; Περισσότερα από το 90% των προβλημάτων οφείλονται στο σύστημα και όχι στα άτομα (W. E. Deming) Αναγνώριση προβλημάτων που προκαλούνται από αποφάσεις (ή την έλλειψή τους) στα υψηλά κλιμάκια των οργανισμών Ή υπεκφυγές: «Tα έργα μας δεν αποτυγχάνουν ποτέ. Μπορεί να φτάνουν στο νήμα από λάθος κατεύθυνση, αλλά ποτέ δεν αποτυγχάνουν» «Τα έργα μας ποτέ δεν καθυστερούν. Όποτε δίνεται η εντύπωση ότι μπορεί να καθυστερήσουν, προσαρμόζουμε την τακτική μας»

Αναλυση αποτυχιασ ενοΣ εργου

Οραμα του οργανισμου «Τώρα που μιλάμε βρισκόμαστε πάνω σε αυτόν εδώ τον λόφο. Το όραμα είναι ότι θέλουμε να βρεθούμε σε εκείνον εκεί τον λόφο.» Ασαφείς στόχοι: «Η αποστολή μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος προμηθευτής λύσεων υψηλής τεχνολογίας σε παγκόσμια κλίμακα, που θα ικανοποιούν απόλυτα τους πελάτες μας» Σαφείς ποσοτικοί στόχοι, χωρίς όραμα «Θα γίνουμε η επιχείρηση που θα προσφέρει τις πιο συμφέρουσες λύσεις μεταφοράς στους τρεις καλύτερους από τους σημερινούς μας πελάτες, και θα είμαστε σε θέση να προσελκύσουμε ακόμα μεγαλύτερους πελάτες»

Χαραξη στρατηγικησ και διαχειριση εργων Στρατηγική: ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρηση για να φτάσει στον προορισμό της Παραδοσιακά: Στρατηγική → Στρατηγική έργου Στρατηγική προσέγγιση: Στρατηγική ↔ Στρατηγική έργου

Διαχειριση εργων ωσ στρατηγικη ικανοτητα Ερωτ. «Πως διαχειρίζεστε τα έργα σας;» Απαντ. «Αν μας ρωτάτε αν χρησιμοποιούμε ένα διάγραμμα Gannt για κάθε έργο, σας απαντάμε όχι» «Αν το μόνο εργαλείο που διαθέτεις είναι ένα σφυρί, τότε όλα αρχίζεις να τα βλέπεις σαν καρφιά» Στρατηγική ικανότητα στη διαχείριση έργων: Ικανότητα επίτευξης άριστων αποτελεσμάτων μέσω των έργων Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της δυνατότητας αλλαγής του οργανισμού

Συντονισμοσ πορων (1) «…διαπιστώσαμε ότι είχαμε προγραμματίσει τριπλάσιες εργασίες από όσες θα μπορούσαμε να εκτελέσουμε φυσιολογικά μέσα σε έναν χρόνο.» Ο συντονισμός επιτυγχάνεται μέσα από τη διαχείριση προγράμματος, δηλ. (α) το συνολικό σχέδιο έργου και (β) το γραφείο έργου Συνολικό σχέδιο έργου: Αξιολόγηση συνεισφοράς κάθε έργου στη στρατηγική Αντικειμενικά κριτήρια για απόφαση ανάληψης έργων Ιεράρχηση σχετικής σπουδαιότητας εκτελούμενων έργων Καθορισμός χρόνων που αφορούν τα εκτελούμενα έργα Αξιολόγηση αναγκών κάθε έργου σε ικανότητες και πόρους

Συντονισμοσ πορων (2) Γραφείο έργου (κέντρο κόστους;) Παρέχει: δεξιότητες, γνώσεις, προσωπικό, πόρους, υποστήριξη, τεκμηρίωση, ελέγχους, συμβουλές Λαμβάνει: πληροφορίες για τα έργα, γνώσεις που αποκτώνται από κάθε έργο, πείρα από εκτέλεση έργων, γενικά έξοδα «Λένε ότι η διαχείριση έργου μοιάζει με την προσπάθεια του ζογκλέρ να παίξει με τρεις μπάλες – το κόστος, την ποιότητα και τον χρόνο. Η διαχείριση προγράμματος (ή χαρτοφυλακίου) έργων μοιάζει με προσπάθεια οργάνωσης ομάδας ζογκλέρ που ο καθένας θα παίζει με τρεις μπάλες, τις οποίες πότε-πότε θα αλλάζουν μεταξύ τους.» (Reiss, 1996)

Στρατηγικη και εργα αμεσησ αποδοσησ Τα έργα σκοπό έχουν να γίνουμε πιο γρήγοροι ή καλύτεροι ή φθηνότεροι (ή συνδυασμός αυτών) Χρόνος Κόστος Ποιότητα Απόδοση Μικρότερος δυνατός Μικρότερο δυνατό Ανώτατου επιπέδου Συμμόρφωση Όπως σχεδιάστηκε Όπως προϋπολογίστηκε Όπως προσδιορίστηκε Χρόνος – κόστος – ποιότητα: το σιδερένιο τρίγωνο Ευελιξία;;; Συμψηφισμός: η ιεράρχηση των στόχων ενός έργου

Στρατηγικη ΚΑΙ εργα αλλαγησ του οργανισμου Ευθυγράμμιση στόχων σε όλα τα κλιμάκια, ώστε η στρατηγική να είναι ορατή και αντιληπτή σε ικανοποιητικό βαθμό Όλα τα μέλη του οργανισμού υπεύθυνα για τη διαδικασία Η πρόοδος παρακολουθείται μέσω ορατών μέτρων Οι στόχοι βασίζονται στις ανάγκες των πελατών

Μετρηση αποδοσησ ενος εργου Είδος μέτρου Μετρούμενο Χαρακτηριστικό Μέτρα διαδικασίας / συμμόρφωσης Κόστος ανάπτυξης, χρόνος, συμμόρφωση προϊόντος προς τις διαδικασίες για την ποιότητα Μέτρα βραχυχρόνιας έκβασης Επίπεδο απόδοσης προϊόντος, ζήτηση από την αγορά, ευελιξία σχεδίασης για αλλαγές ώστε να ικανοποιούνται οι εξελισσόμενες ανάγκες του πελάτη Μέτρα μακροχρόνιας έκβασης Περίοδος απόδοσης, ικανοποίηση πελάτη, ποσοστό εργασιών που δημιουργεί το νέο προϊόν, μερίδιο αγοράς, προσαρμογή στις απαιτήσεις των αγορών με υψηλά περιθώρια κέρδους