ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
Advertisements

Η ιστορία του Θεατρικού Μουσείου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ε π ιμορφωτικό Σεμινάριο Α Ε π ι π έδου ( ΑΡΧΑΡΙΩΝ ) του ΚΠΕ Ανωγείων στις Δεκεμβρίου 2011 με τίτλο : « Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκ π αίδευση.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεατρικά Εργαστήρια για Εκπαιδευτικούς με τον James Thomas Bailey 29 Σεπτεμβρίου – 5 Οκτωβρίου 2008 Λευκωσία, Πάφος, Λεμεσός, Λάρνακα, Παραλίμνι.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Ομάδα Β΄ Βοζίκης Χρίστος Γαϊτάνας Παναγιώτης Γεωργοπούλου Βαρβάρα
Τι θα γνωρίσουμε στην ιστορία της Δ΄ Τάξης
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ
ΟΠΕΡΑ.  Η όπερα αποτελεί μουσικό θεατρικό είδος, είναι δηλαδή μουσική σύνθεση που περιλαμβάνει συγχρόνως και σκηνική δράση. Οι διάλογοι των ηθοποιών.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν.Πέλλας.
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
Ενέργεια. Περιεχόμενα - Διαδικασία Το επιστημονικό αντικείμενο Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) Οι διδακτικοί στόχοι Οι δραστηριότητες.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Η ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
Ελεύθεροι πολιορκημένοι! Ένα θεατρικό δρώμενο για την 25η Μαρτίου.
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Ακροβάτες της τύχης ! Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος 2014 Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
4 η διάλεξη: 16/3/2015 Ο χορός ως θεατρική πράξη Συντελεστές Χορευτικών Παραστάσεων.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Σημείο στάσης και εύρεσης στοιχείων που θα οδηγήσουν τον παίκτη στο επόμενο προορισμό.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κυρτση χαν - «υψιλον».
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Oι αφανείς πρωταγωνιστές μιας παράστασης
Θεατρική Αγωγή- Οδηγός Σπουδών :
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
To Teach Curricular Subjects
ΑριστοτEλειο ΠανεπιστΗμιο ΘεσσαλονΙκηΣ ΣχολΗ ΚαλΩν ΤεχνΩν
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Αρχιτεκτονική του χώρου κλίματος στην παράσταση Οι συντελεστές της θεατρικής παράστασης Στοιχεία Θεατρολογίας,Α΄Λυκείου,σελ.39 Συγγραφέας Κείμενο ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Σκηνογράφος Αρχιτεκτονική του χώρου Ενδυματολόγος Κοστούμια Σκηνοθέτης Διδασκαλία ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ Μουσικός Δημιουργία κλίματος στην παράσταση Χορογράφος Κίνηση συνόλων Ηθοποιός Ερμηνεία ενός προσώπου ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ (Ν. ΓΚΟΒΑΣ) «Το μοντάζ»(N.Γκόβας):Ομάδες 4-5 ατόμων. Δίνεται στους μαθητές μια φωτογραφία και ζητείται ,αφού την παρατηρήσουν ,να την αναπαραστήσουν. Οι παίκτες προετοιμάζονται για 3 λεπτά και μοιράζουν ρόλους. Παγώνουν στη στάση τους, ενώ οι υπόλοιποι τους βλέπουν και συγκρίνουν με τη φωτογραφία .Διαδοχικά στην αναπαράσταση περνούν όλες οι ομάδες. Στη συνέχεια οι ομάδες ξανασυγκεντρώνονται και ξαναφτιάχνουν τη φωτογραφία, αφού ο εμψυχωτής έχει ζητήσει η νέα «φωτογραφία» να είναι χρονικά τοποθετημένη π.χ. 2 ημέρες πριν ή αργότερα .Ο κάθε παίκτης εξελίσσει το χαρακτήρα του και η κάθε ομάδα τη σύνθεση της φωτογραφίας.