Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ε π ιμορφωτικό Σεμινάριο Α Ε π ι π έδου ( ΑΡΧΑΡΙΩΝ ) του ΚΠΕ Ανωγείων στις 16-17 Δεκεμβρίου 2011 με τίτλο : « Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκ π αίδευση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ε π ιμορφωτικό Σεμινάριο Α Ε π ι π έδου ( ΑΡΧΑΡΙΩΝ ) του ΚΠΕ Ανωγείων στις 16-17 Δεκεμβρίου 2011 με τίτλο : « Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκ π αίδευση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ε π ιμορφωτικό Σεμινάριο Α Ε π ι π έδου ( ΑΡΧΑΡΙΩΝ ) του ΚΠΕ Ανωγείων στις 16-17 Δεκεμβρίου 2011 με τίτλο : « Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκ π αίδευση - Εκ π αίδευση για την Αειφορία : Αρχές και Μέθοδοι. Σχεδιάζοντας π ρογράμματα Π. Ε. με θέμα Υγεία και Παραγωγικές Διαδικασίες » « Παρουσίαση π ρογράμματος σχολικών δραστηριοτήτων. « Παρουσίαση π ρογράμματος σχολικών δραστηριοτήτων. Διάχυση Α π οτελεσμάτων » Βαρβάρα Χρόνη, Υπεύθυνη σχολικών δράσεων Α/θμιας Εκπ/σης Ρεθύμνης 2011 - 2012

2 Ο ρόλος του εκπαιδευτικού παραμένει ίδιος και κατά τη φάση της παρουσίασης… εμψυχώνει…συντονίζει… μένει ευέλικτος…

3 Η θέση της φάσης της παρουσίασης στο πρόγραμμα Ομαδική συλλογή και επεξεργασία δεδομένων Αναδιάταξη και σύνθεση πληροφοριών παραγωγή γνώσης Ανακοίνωση αυτής της σύνθεσης αποτελεσμάτων - συμπερασμάτων

4 Ο ρόλος της παρουσίασης - λειτουργία - Προς την κατεύθυνση της:  Τεκμηρίωσης, υποστήριξης (αντιπαράθεση, επιχειρηματολογία)  Εμπέδωσης της παραγόμενης γνώσης  Αυτοαξιολόγησης  Ανατροφοδότησης για όλες τις ομάδες  Κριτικής επανεξέτασης  Επανατοποθέτηση - νέοι στόχοι, νέα προσέγγιση

5 Σε επίπεδο κοινωνικοποίησης:  Αλληλοεξάρτηση μελών εντός της ομάδας  Αλληλόδραση μεταξύ των ομάδων  Ανάπτυξη διομαδικών διαδικασιών επικοινωνίας και συνεργασίας κοινές εναλλακτικές λύσεις στοχευμένες δράσεις

6 Γιατί η παρουσίαση λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο; κοινόανοιχτό κοινό, ανοιχτό, «πλαίσιο προβληματισμού» (υποθέματα, ερωτήματα, στόχοι, δραστηριότητες κ.α.) κοινό θέμα, αντικείμενο διαλόγου διαφορετικώνποικίλων παρουσίαση διαφορετικών, ποικίλων απόψεων, λύσεων, οπτικής, προσέγγισης, δράσης ( πολυφωνία, διαθεματικότητα, διυποκειμενικότητα). αποδοχή του «άλλου»

7 Παρουσίαση; Πότε;  Οι υποομάδες παρουσιάζουν τα δεδομένα στην ομάδα τους, όπου τα επεξεργάζονται και τα συνθέτουν…  α. Η σύνθεση παρουσιάζεται στις άλλες ομάδες …  β. Το τελικό αποτέλεσμα παρουσιάζεται σε ευρύτερο κοινό και διαχέεται…

8 Αποτέλεσμα της φάσης των παρουσιάσεων: σφαιρικήδιευρυμένη κοινό μια περισσότερο σφαιρική, διευρυμένη αντίληψη πάνω στο κοινό θεματικό αντικείμενο… Η συγκρότηση ενός κοινού «Λόγου»

9 Παρουσίαση; Πώς;  οι ομάδες αποφασίζουν για τους τρόπους αναπαράστασης της νέας γνώσης… προβληματίζονταιπειραματίζονται…

10  για την αξιοποίηση αποτελεσματικών σχημάτων σύμφωνα με το υλικό  για την αποτύπωση του πυρήνα του προβληματισμού και των συμπερασμάτων πάνω στο πρόγραμμα - κριτική στάση - – αφαιρετική σκέψη -

11 Προτάσεις τρόπων παρουσίασης  γραπτός και προφορικός λόγος: Κείμενα: επιστημονικής μορφής λογοτεχνικής μορφής (παραμύθι, θεατρικό, ποίημα κ.α.) δημοσιογραφικής μορφής Αφήγηση Συνεντεύξεις Περιλήψεις Επιστολές Ημερολόγιο Εννοιολογικοί χάρτες Προφορική ανακοίνωση με χρήση ή όχι powerpoint κ.α. Διάλογος, συζήτηση με αντιπαραθέσεις, επιχειρήματα

12  δισδιάστατη & τρισδιάστατη απεικόνιση Εικόνες Πίνακες Σχέδιο Αναπαραστάσεις (ζωγραφικής, γλυπτικής…) Αγγειοπλαστική Αρχιτεκτονική Σκίτσο Κόμικς Γελοιογραφία Αφίσα Πόστερ Κολάζ Παπιέ μασέ Μακέτα Χαρακτική Πάσης φύσεως κατασκευές και τεχνικές…

13  δρώμενα Παράσταση Απόσπασμα παράστασης Παιχνίδια ρόλων Σκιά – Κούκλα – Μάσκα Happening. «Θέατρο δρόμου» Δραματοποίηση Αυτοσχεδιασμοί Παντομίμα Μαύρο θέατρο

14  ήχος Μουσικοκινητικά παιχνίδια Ψυχοκινητικά παιχνίδια Ηχοϊστορίες Κατασκευές μουσικών οργάνων Τραγούδι. Χορωδία Είδη μουσικής  κίνηση Χορός: Παραδοσιακές μορφές Σύγχρονες μορφές π.χ. contact Αυτοσχέδια χορογραφία Παιχνίδια…

15  Φωτογραφία– Κινηματογράφος  Φωτογραφία – Κινηματογράφος Animation - Κινούμενα σχέδια Κινούμενες εικόνες με ήχο Ταινίες μικρού μήκους Αφιερώματα Φωτοκόμικ Φωτοιστορία Φωτοκολλάζ Φωτομοντάζ

16  Αξιοποίηση υπηρεσιών web2 προσομοιώσεις εικονικοί κόσμοι ψηφιακές αφίσες blogs, ιστοσελίδες  Λογισμικά π.χ. Παρουσιάσεων Μοντάζ. Βιντεοκατασκευών Animation …κ.α.  Τεχνολογικάμέσα  Τεχνολογικά μέσα

17 κοινωνική δράση  κοινωνική δράση πρακτικές παρεμβάσεις σε χώρους και κοινωνικές καταστάσεις.  συνδυαστικά

18 Οι επιλογές των παρουσιάσεων παιδιών σε σχολική δραστηριότητα. Τελική παρουσίαση: εμψύχωση http://www.youtube.com/watch?v=L1R9Ohbxejo&list=UUlniYikXjl1xklk86BqBMmQ&index=5&feature=plcp

19 Δημοσιοποίηση παρουσίασης του προγράμματος  ανακοινώσεις  εφημερίδα, διαδίκτυο  εκθέσεις  εκδηλώσεις στο σχολείο  εκδηλώσεις στην τοπική κοινωνία  τελική έκδοση του προγράμματος.

20  Αυτενέργεια  Συμμετοχικότητα  Συνδιαμόρφωση  Συντονισμός της σχολικής διαδικασίας με την πραγματική ζωή Παρουσίαση: γιατί;


Κατέβασμα ppt "Ε π ιμορφωτικό Σεμινάριο Α Ε π ι π έδου ( ΑΡΧΑΡΙΩΝ ) του ΚΠΕ Ανωγείων στις 16-17 Δεκεμβρίου 2011 με τίτλο : « Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκ π αίδευση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google