Project 5 ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ 1ο ΕΠΑΛ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Εκτίμηση της κατάστασης του Ασθενή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Κονταξης Γεωργιος Γενικός Γραμματέας ΔΣ ΕΣΕΚ
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΙΜΑ Με γυμνό μάτι φαίνεται σαν ένα απλό υγρό
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
Εσθονία Project
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
Τι είναι Φυσικός πόρος;
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project 5 ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ)

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΒΑΘΗΣ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΛΕΒΗΤΕΣ PELLET ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΛΕΒΗΤΕΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΙΟΝΤΩΝ

Ηλιακή ενέργεια Αβαθής γεωθερμία Λέβητες pellet Καυστήρες φυσικού αερίου Λέβητες ιόντων

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Χρησιμοποιείτε με παθητικά ή ενεργητικά συστήματα. Τα παθητικά συστήματα ενσωματώνονται στην κατασκευή της κατοικίας. Στα ενεργητικά ηλιακά συστήματα οι ηλιακοί συλλέκτες μπορούν να τοποθετηθούν στην ταράτσα της κατοικίας και το παραγόμενο θερμό νερό κυκλοφορώντας σε κατάλληλες σωληνώσεις, να θερμάνει τον χώρο ΑΒΑΘΗΣ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ Η εκμετάλλευση της γίνεται με την χρήση αντλιών θερμότητας. Τα συστήματα αβαθούς γεωθερμίας διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: • στα συστήματα ανοικτού κύκλου (open loop) και • στα συστήματα κλειστού κύκλου (closed loop)

ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΛΕΒΗΤΕΣ PELLET Tα pellets είναι καύσιμο αποτελούμενο από ξύλο, συμπιεσμένο σε μικρούς κυλίνδρους χωρίς καμία προστιθέμενη συγκολλητική ουσία. Ο λέβητας αποτελείται από τον καυστήρα, την αποθήκη καύσιμης ύλης, το σύστημα τροφοδοσίας και τον κεντρικό ρυθμιστικό μηχανισμό. ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Ο Καυστήρας είναι μια συσκευή προσαρμοσμένη πάνω στον λέβητα μέσα στην οποία επιτυγχάνεται η ανάμειξη του καύσιμου υλικού (π.χ. φυσικό αέριο). Χωρίζεται σε 2 μεγάλες κατηγορίες, τους “πιεστικούς” που χρησιμοποιούνται σε μεγάλες εγκαταστάσεις και τους “ατμοσφαιρικούς” που χρησιμοποιούνται σε μικρές.

ΛΕΒΗΤΕΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΙΟΝΤΩΝ Η διαδικασία θέρμανσης γίνεται με αγωγιμότητα ιόντων. Τα μέρη του συστήματος είναι: • ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ: κυκλοφορείται αναλογία νερού και θερμικού υγρού. • ΘΑΛΑΜΟΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ: επιτυγχάνεται η άμεση και απότομη αύξηση της θέρμανσης του θερμικού υγρού με την ταυτόχρονη αύξηση της πίεσης • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ: Επιτρέπει την διαχείριση όλων των λειτουργιών του συστήματος που έχουν σχέση με την απόδοση του λέβητα.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΒΑΘΗΣ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΛΕΒΤΗΤΕΣ PELLET Εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ΑΒΑΘΗΣ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ Εγκατάσταση ενός οριζόντιου κλειστού κυκλώματος σωληνώσεων. ΛΕΒΤΗΤΕΣ PELLET Εγκατάσταση της κύριας μονάδας του λέβητα. ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Εγκατάσταση του σημείου παροχής. ΛΕΒΗΤΑΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΙΟΝΤΩΝ Σύνδεση σε οποιοδήποτε υπάρχον δίκτυο (καλοριφέρ ή ενδοδαπέδιας θέρμανσης).

ΚΟΣΤΟΣ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ: 20τ.μ 10.000€ - 12.000€ ΑΒΑΘΗΣ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ: 150 τετρ. 10.000€ ΛΕΒΗΤΕΣ PELLET: Λέβητας: 1.700€ - 4.000€ Pellet: 180€ - 200€/τόνο ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ: 3.000€ ΛΕΒΗΤΕΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΙΟΝΤΩΝ: 1.150€ - 1.350€

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ-ΜΕΙOΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Διαθέσιμη παντού και δωρεάν 2)Λειτουργεί και χωρίς την άμεση ηλιακή ακτινοβολία 3) Απόλυτα ενεργειακά ανεξάρτητη και απόλυτα φιλική προς το περιβάλλον 4) Κάλυψη εξόδων έως και 50% από τις κρατικές επιδοτήσεις και πλεονεκτικότερα δάνεια ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Ασυνεχής χρονική κατανομή 2) Χαμηλή πυκνότητα ενέργειας

ΑΒΑΘΗΣ ΓΕΩΘΕΡΜΙΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Διαθέσιμη 24 ώρες τη μέρα, 365 μέρες το χρόνο 2) Φιλική προς το περιβάλλον χωρίς εκπομπές αέριων ρύπων 3) Μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση με μία εγκατάσταση πετρελαίου ή φυσικού αερίου ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Το κόστος ενός γεωθερμικού συστήματος είναι υψηλότερο από αυτό των συμβατικών συστημάτων 2) Απαιτείται παροχή καθαρού νερού (π.χ. από γεώτρηση) 3) Κατά την ανόρυξη των γεωτρήσεων δημιουργείται λάσπη

ΛΕΒΗΤΕΣ PELLET ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Χαμηλότερη τιμή από το πετρέλαιο, το φυσικό αέριο και την ηλεκτρική ενέργεια 2) Οικολογικό προϊόν 3) Δεν εκλύουν επικίνδυνα αέρια κατά την καύση τους ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Ασκείται πολύ υψηλή και έντονη ενεργειακή πίεση για να δημιουργηθούν κατά την διάρκεια της παραγωγής τους 2) Η ηλεκτρική ενέργεια γα την λειτουργία τους, προσθέτει περίπου 171 κιλά διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στην ατμόσφαιρα

ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Παρουσιάζει περιορισμένες ανάγκες συντήρησης 2) Φθάνει ανελλιπώς και είναι εύχρηστο 3) Πληρώνεται σύμφωνα με τις ενδείξεις που αναγράφονται στον μετρητή ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Στους ατμοσφαιρικούς καυστήρες, δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής καυσίμου

ΛΕΒΗΤΕΣ ΙΟΝΤΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Φθηνή εγκατάσταση ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 2) Μικρό μέγεθος χώρου για την εγκατάσταση 3) Ασφάλεια κατά τις φωτιάς, κατά των εκρήξεων και έλλειψη ζήτησης για καύσιμα ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1) Μεγάλο κόστος των κυκλοφορητών του λέβητα

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ: Αρετάκη Ελένη Τσάμη Σοφία Αναστασιάδου Χρυσάνθη Νίκολιτς Μακεδόνκα