ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

8. Οι διάδοχοι του Μέγα Κωνσταντίνου Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Το Ναγκασακι μετα το Πυρηνικο Ολοκαυτωμα.
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
Η ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΤΗΣ Β’ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 17/2/14 Θρησκευτικά ΘΕ6: Από την αρχή.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ  ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ  ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ  Γ3 
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Νεοφιλελεύθερος μύθος κ παιδική ηλικία Αναπαραστάσεις της παιδικής ηλικίας: γνώση και εξουσία.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 102ου ΨΑΛΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΝΑΗ ΣΟΥΣΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΟΦΙΑ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Αυτόχθονες πληθυσμοί Μενεξιά Στ1..
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος: Επιμέλεια: Ευαγγελία Ζιάκα.
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Εργασία: Ζιάκα Κατερίνα, Ιωαννίδου Χριστίνα Τμήμα: Β΄1 Όμιλος Φυσικής Αγωγής.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος Καθηγητής: κ. Καπετανάκης Σχολικό έτος: Τμήμα: Α1.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ο προφήτης Ωσηέ : η φωνή της αγάπης
Το τέλος του κόσμου στον ινδουισμό
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Πίστη και επιστήμη. Αλληλοαποκλειόμενα ή αλληλοσυμΠληρούμενα
Τα βασικά Δόγματα της Ορθοδοξίας
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ
70 χρόνια μετά τη λήξη του β΄ παγκοσμίου πολέμου,
ΝΑΖΑΡΗΝΗ ΤΕΧΝΗ Κωνσταντίνος Κριθαρίδης Σχολικό Έτος
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
αξιοβίωτη ολοκληρωμένη ανάπτυξη
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Ο άνθρωπος ως διάκονος του πλησίον
Το τέλος του κόσμου στον Ισλαμισμό
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Ομάδα: «Τα Φιλαράκια» Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης

ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ; Ειρήνη είναι μία φυσική κατάσταση στην κοινωνική ζωή των ανθρώπων κατά την οποία οι σχέσεις λειτουργούν αρμονικά και χωρίς βίαιο τρόπο.

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ/ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ; Η ειρήνη εξασφαλίζει και προσφέρει στους ανθρώπους το αίσθημα της ασφάλειας, αφού όταν υπάρχει ειρήνη δεν υπάρχουν πιθανότητες πολέμων, την αρμονία, τη γαλήνη αλλά και την πολιτιστική ανάπτυξη των χωρών, καθώς όταν υπάρχει ασφάλεια και σιγουριά, μία χώρα μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των τεχνών και του πολιτισμού.

ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ; Εάν δεν υπάρχει ειρήνη, όπως και συμβαίνει σε πολλές περιοχές του πλανήτη, υπάρχει ανασφάλεια και αβεβαιότητα. Οι άνθρωποι δεν έχουν εξασφαλισμένο μέλλον και ταυτόχρονα ενδέχεται ο ΠΟΛΕΜΟΣ. Ο πόλεμος έχει τραγικές συνέπειες τόσο στους ανθρώπους όσο και στις περιοχές που σημαδεύονται από αυτόν. Ο πόλεμος όχι μόνο προκαλεί απώλεια ανθρώπινων ζωών, αλλά και ψυχολογικά προβλήματα και διαταραχές, ενώ συμβάλει στην οικονομική, πολιτική, κοινωνική και πολιτιστική κάθοδο των χωρών που συμμετέχουν σε αυτόν.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ; Το αν στον κόσμο μας υπάρχει ειρήνη είναι ένα αμφισβητήσιμο θέμα, καθώς ενώ παγκοσμίως πραγματοποιούνται διάφορες εκδηλώσεις υπέρ της ειρήνης, ταυτόχρονα ξεσπούν καταστροφικοί πόλεμοι με οδυνηρές συνέπειες.

… Όμως και οι χώρες που έχουν κλείσει συνθήκες ειρήνης με άλλες χώρες δεν θα πάψουν ποτέ να ανησυχούν για ενδεχόμενους πολέμους. Έτσι, ενώ πολλές χώρες έχουν κλείσει ειρήνη, προετοιμάζουν συνεχώς στρατό και ναυτικό, που εξοπλίζουν με όπλα. Με άλλα λόγια, μία ειρήνη δεν προσφέρει την επιθυμητή ασφάλεια, αφού πολλές συνθήκες ειρήνης έχουν «σπάσει» και εναλλάχτηκαν με πόλεμο.

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΡΗΝΗ; Είτε διαφορετικού χρώματος, είτε διαφορετικής θρησκείας είτε άλλων χαρακτηριστικών, όλοι οι λαοί θα έπρεπε να είναι αγαπημένοι, αφού, ως το γένος των ανθρώπων, είμαστε όλοι αδέρφια. Οι διαφορές μας θα έπρεπε να μας ενώνουν αντί να μας διαχωρίζουν.

ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ; Οι πόλεμοι μπορεί να συμβούν για δύο λόγους: Είτε λόγω διαφορών ανάμεσα στα έθνη Είτε για συμφέρον. ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΟΓΟ. Οι ισχυροί και δυνατοί ψάχνουν αφορμές για πόλεμο, προσπαθώντας να κερδίσουν εδάφη και χρήματα.

… Στον κόσμο μας σήμερα πολλές χώρες έχουν κλείσει συμφωνίες ειρήνης και οδεύουν προς την γαλήνη. Ωστόσο, οι πόλεμοι συνεχίζονται σε πάρα πολλές περιοχές του κόσμου με πολλούς ανθρώπους νεκρούς καθημερινά. Όμως, φυσικά ανώτερη είναι η ειρήνη που οδηγεί σε αγάπη και αδελφότητα των εθνών.