Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Advertisements

SWOT ANALYSIS.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Κενταύρια Α.Ε. Ξενώνες. Λαυρεωτική Κενταύρια Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η εταιρεία ΚΕΝΤΑΥΡΙΑ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2009 με τη συνεργασία πέντε μελλοντικών.
Τουλούμης Κοσμάς, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Οικοδομώντας πολιτισμικές συμπεριφορές στο σχολείο: «παιχνίδια ρόλων» με την αρχαιολογία.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS Μάθημα: Πολεοδομική και Οικιστική Ανάπτυξη και Πολιτική.
2. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ 1. Αναλύονται : 1.Το εξωτερικό μακρό - περιβάλλον. 2.Τα στοιχεία του εξωτερικού μικρο - περιβάλλοντος. 3.Η κατάταξη των ανταγωνιστών.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Οργάνωση τμήματος προμηθειών κεφ.2
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
STUDIO ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ – ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ Η SWOT ανάλυση ως εργαλείο σχεδιασμού
8ο Thessaloniki TAX FORUM
Στρατηγική Επιχειρήσεων
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Ανάλυση δυνάμεων-αδυναμιών και ευκαιριών- απειλών.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
Cola wars Case study.
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Διοίκηση επιχειρήσεων
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Συγκριτική Αξιολόγηση των Δ.Ε.Υ.Α.
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
Απλά βήματα για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων και την αξιολόγησή τους
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΞΥΛΟΥ - ΕΠΙΠΛΟΥ
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki Κουτλιάνη Κωνσταντίνα Α.Μ. 8674

ΣΚΟΠΟΣ Πως αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Capsis Hotel ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Μελέτη περίπτωσης (case study) Πρωτογενείς πηγές Δευτερογενείς πηγές

ΔΟΜΗ Α΄ Ενότητα: Θεωρητικό μέρος Β΄ Ενότητα: Εμπειρική έρευνα Α΄ Ενότητα: Θεωρητικό μέρος Β΄ Ενότητα: Εμπειρική έρευνα Συμπεράσματα

Το Capsis Hotel Ιδρύθηκε το 1970 από την οικογένεια Capsis κοντά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η φιλοσοφία και ο προσανατολισμός του Capsis Hotel Η φιλοσοφία βασίζεται στην: Αναζήτηση νέων πελατών Διατήρηση των ήδη υπαρχόντων Ο προσανατολισμός βασίζεται στην: Αγορά Αναζήτηση των επιθυμιών των πελατών

Τα οφέλη του ξενοδοχείου από την εφαρμογή των προγραμμάτων μάρκετινγκ Ελαχιστοποίηση του προϋπολογισμού των εξόδων της εταιρείας για τις ενέργειες μάρκετινγκ. Ανάπτυξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αύξηση της αξίας του ξενοδοχείου.

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ CASPIS HOTEL Στρατηγικός σχεδιασμός SWOT ανάλυση του ξενοδοχείου Τμηματοποίηση των πελατών Στρατηγική διαφοροποίησης

SWOT Ανάλυση (Ι) S Δυνάμεις (strengths): W Αδυναμίες (weaknesses): Η καλή φήμη του ονόματος Πρόσφατη ανακαίνιση Πλήρες προσβάσιμο από Α.Μ.Ε.Α W Αδυναμίες (weaknesses): Τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο Υψηλές δαπάνες λειτουργίας Τοποθεσία που θεωρείται υποβαθμισμένη

SWOT Ανάλυση (ΙΙ) O Ευκαιρίες (opportunities): T Απειλές ( threats): Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις Τόνωση του συνεδριακού τουρισμού Νέοι τουρίστες που επέλεγαν άλλες χώρες T Απειλές ( threats): Οι άμεσοι και έμμεσοι ανταγωνιστές Η κοινωνική αστάθεια Τα έργα του μετρό

Τμηματοποίηση των πελατών Καταναλωτική συμπεριφορά Κοινωνικό-οικονομική προέλευση Ψυχογραφικά χαρακτηριστικά Ηλικία

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ Εντοπισμός των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων Διαφοροποίηση των υπηρεσιών Διαφοροποίηση του προσωπικού

Το μίγμα μάρκετινγκ του Capsis Hotel Το μίγμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου αποτελείται από: Το ξενοδοχειακό προϊόν Την τιμολόγηση Την διανομή Την προώθηση

Το μίγμα μάρκετινγκ (1) Τιμολόγηση: Τα κατώτερα όρια των τιμών καθορίζονται από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Το ξενοδοχείο μπορεί να καθορίσει την τιμολογιακή τους πολιτική Διανομή: Απευθείας στους πελάτες Μέσω τουριστικά γραφεία

Το μίγμα μάρκετινγκ (2) Προώθηση: Διαφήμιση Τουριστικές εκθέσεις Δημόσιες σχέσεις Προώθηση πωλήσεων Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel είναι προσηλωμένο στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Το Capsis Hotel χρησιμοποιεί κυρίως τα παραδοσιακά ΜΜΕ, τις δημόσιες σχέσεις και τις τουριστικές εκθέσεις με σκοπό την προώθηση των υπηρεσιών του. Στόχος του ξενοδοχείου είναι να αυξήσει την εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται στις αλλαγές της αγοράς.

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας