Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki Κουτλιάνη Κωνσταντίνα Α.Μ. 8674
ΣΚΟΠΟΣ Πως αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Capsis Hotel ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Μελέτη περίπτωσης (case study) Πρωτογενείς πηγές Δευτερογενείς πηγές
ΔΟΜΗ Α΄ Ενότητα: Θεωρητικό μέρος Β΄ Ενότητα: Εμπειρική έρευνα Α΄ Ενότητα: Θεωρητικό μέρος Β΄ Ενότητα: Εμπειρική έρευνα Συμπεράσματα
Το Capsis Hotel Ιδρύθηκε το 1970 από την οικογένεια Capsis κοντά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η φιλοσοφία και ο προσανατολισμός του Capsis Hotel Η φιλοσοφία βασίζεται στην: Αναζήτηση νέων πελατών Διατήρηση των ήδη υπαρχόντων Ο προσανατολισμός βασίζεται στην: Αγορά Αναζήτηση των επιθυμιών των πελατών
Τα οφέλη του ξενοδοχείου από την εφαρμογή των προγραμμάτων μάρκετινγκ Ελαχιστοποίηση του προϋπολογισμού των εξόδων της εταιρείας για τις ενέργειες μάρκετινγκ. Ανάπτυξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Αύξηση της αξίας του ξενοδοχείου.
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ CASPIS HOTEL Στρατηγικός σχεδιασμός SWOT ανάλυση του ξενοδοχείου Τμηματοποίηση των πελατών Στρατηγική διαφοροποίησης
SWOT Ανάλυση (Ι) S Δυνάμεις (strengths): W Αδυναμίες (weaknesses): Η καλή φήμη του ονόματος Πρόσφατη ανακαίνιση Πλήρες προσβάσιμο από Α.Μ.Ε.Α W Αδυναμίες (weaknesses): Τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο Υψηλές δαπάνες λειτουργίας Τοποθεσία που θεωρείται υποβαθμισμένη
SWOT Ανάλυση (ΙΙ) O Ευκαιρίες (opportunities): T Απειλές ( threats): Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις Τόνωση του συνεδριακού τουρισμού Νέοι τουρίστες που επέλεγαν άλλες χώρες T Απειλές ( threats): Οι άμεσοι και έμμεσοι ανταγωνιστές Η κοινωνική αστάθεια Τα έργα του μετρό
Τμηματοποίηση των πελατών Καταναλωτική συμπεριφορά Κοινωνικό-οικονομική προέλευση Ψυχογραφικά χαρακτηριστικά Ηλικία
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ Εντοπισμός των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων Διαφοροποίηση των υπηρεσιών Διαφοροποίηση του προσωπικού
Το μίγμα μάρκετινγκ του Capsis Hotel Το μίγμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου αποτελείται από: Το ξενοδοχειακό προϊόν Την τιμολόγηση Την διανομή Την προώθηση
Το μίγμα μάρκετινγκ (1) Τιμολόγηση: Τα κατώτερα όρια των τιμών καθορίζονται από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Το ξενοδοχείο μπορεί να καθορίσει την τιμολογιακή τους πολιτική Διανομή: Απευθείας στους πελάτες Μέσω τουριστικά γραφεία
Το μίγμα μάρκετινγκ (2) Προώθηση: Διαφήμιση Τουριστικές εκθέσεις Δημόσιες σχέσεις Προώθηση πωλήσεων Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel είναι προσηλωμένο στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Το Capsis Hotel χρησιμοποιεί κυρίως τα παραδοσιακά ΜΜΕ, τις δημόσιες σχέσεις και τις τουριστικές εκθέσεις με σκοπό την προώθηση των υπηρεσιών του. Στόχος του ξενοδοχείου είναι να αυξήσει την εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται στις αλλαγές της αγοράς.
Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας