Το εκπαιδευτικο λογιςμικο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Advertisements

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
Γιάννης Ρες-Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ1 Θεωρίες μάθησης και τεχνολογίες της πληροφορικής Βασικές θεωρίες μάθησης πως οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 08 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Β) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Σχολείο: 2 o Ε.Π.Α.Λ. Τα θετικά του διαδικτύου και ο Εθισμός. ΜΑΘΗΤΕΣ: Μαρίνα Σέλκο Χρήστος Ποιμενόπουλος Παναγιώτης Σταυρόπουλος Γεωργία Σιώσιου Απόστολος.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Οδηγός σύνδεσης στο περιβάλλον τηλεδιάσκεψης Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας ΠΜΣ Οπτικοακουστικές Τέχνες στη Ψηφιακή Εποχή.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό & Θεωρίες Μάθησης
Διδακτική της Πληροφορικής
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Τεχνολογία και Εκπαίδευση -Μάθηση από απόσταση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
… αισθάνομαι τον Διάλογο σαν έναν "φορτιστή" δημιουργικότητας και αλληλεπίδρασης … συμμετέχουσα.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
Εποικισμός του Άρη.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Δραστηριότητα Με βάση την ειδικότητά σας (επιλέξτε ένα συγκεκριμένο θέμα, π.χ. για μαθηματικούς διδασκαλία του αριθμού π): Σχεδιάστε μια απλή διδακτική.
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ Πρόταση Χορηγίας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ψευδή προφίλ στο facebook
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
To Φωτόδεντρο.
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
13η Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδοφθαλμολογίας & Στραβισμού (ΕΕΠΟΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το εκπαιδευτικο λογιςμικο Κατηγοριοποιηςη

ΚατηγοριοποΙηςη εκπαιδευτικΩν περιβαλλοντων Με βάση τις υποκείμενες θεωρίες μάθησης και τις συνεπαγόμενες διδακτικές πρακτικές. τις τεχνολογίες ανάπτυξης και τα παιδαγωγικά ρεύματα. (Κόμης, 2004)

1950 1970 1980 1990 2000 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ 1950 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗΣ 1970 ΕΞΑΣΚΗΣΗ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ LOGO ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ 1980 ΕΜΠΕΙΡΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΑ 1990 2000 ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΙΣ θεωριες της ςυμπεριφορας δόμηση της διδακτέας ύλης σε σύντομες ενότητες βαθμιδωτή πρόοδο της διδασκόμενης ύλης σύμφωνα με τους ρυθμούς του μαθητή παράθεση της ύλης με σειρά αυξανόμενης δυσκολίας άμεση επαλήθευση της απάντησης του μαθητή (ανατροφοδότηση), την ενίσχυση της σωστής απάντησης γραμμική οργάνωση (ευθύγραμμος σχεδιασμός όπου οι απαντήσεις στα ερωτήματα δίνονται με Ναι ή Όχι) (Skinner) ή Διακλαδώσεις ή πολλαπλές επιλογές (Crowder) παροχή εποπτικής διδασκαλίας εμπέδωση χαμηλού επιπέδου γνώσεων

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ εισαγωγή στο θεματικό πεδίο και παρουσίαση των βασικών εννοιών σύνδεση προϋπάρχουσας γνώσης του μαθητή με το διδακτικό περιεχόμενο η οργάνωση της ύλης οδηγεί από το απλό στο πολύπλοκο σε περίπτωση λάθους του μαθητή σε μια δραστηριότητα, το λογισμικό δίνει τις κατάλληλες υποδείξεις ώστε να οδηγηθεί ο μαθητής στη σωστή απάντηση καλλιεργεί την ικανότητα του μαθητή για ερμηνεία των γεγονότων και των φαινομένων

ΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ να παρέχουν πολλαπλές αναπαραστάσεις της πραγματικότητας τα περιβάλλοντα αυτά πρέπει να δίνουν έμφαση στην κατασκευή της γνώσης παρά στην αναπαραγωγή της πρέπει να έχουν μαθησιακούς στόχους αυθεντικούς, σχετικούς με την καθημερινή ζωή και σε πλαίσιο κατανοητό για τον μαθητή παρά αφηρημένους γενικούς στόχους δεν πρέπει να ακολουθούν προκαθορισμένη σειρά παρουσίασης των εννοιών αλλά να παρέχουν δυνατότητα αυτόνομης πορείας και μάθησης

ΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ πρέπει η κατασκευή της γνώσης να γίνεται σύμφωνα με το γνωστικό αλλά και το πολιτισμικό πλαίσιο πρέπει να υποστηρίζουν τη συνεργατική κατασκευή της γνώσης είναι ανοικτό, με την έννοια ότι το αποτέλεσμα μιας δραστηριότητας δεν είναι προκαθορισμένο, δίνει τη δυνατότητα στο δάσκαλο να επικοινωνεί με τους μαθητές υποστηρίζει την αναζήτηση του μαθητή είναι διαθεματικό, ώστε να δίνει στο μαθητή τη δυνατότητα να σχηματίσει πολλαπλές αναπαραστάσεις για μια συγκεκριμένη έννοια

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΘΕΩΡΙΑ του ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΜΟΥ ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ & ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ή ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ και ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ (τύπου LOGO) ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ) ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα ΘΕΩΡΙΕΣ του ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ & Του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ (τύπου LEGO) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ

ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (MOO, MUDs) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ & ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (chat, forums, video Conference) ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΕΣ & ΛΕΞΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΠΥΛΕΣ (portals) ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ (εφαρμογές γραφείου κλπ)

Δημιουργία εννοιολογικού πίνακα με CmapTools