«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Πόση ενέργεια ξοδεύει η γειτονιά μου, Πόσο συμμετέχω εγώ σε αυτό? ΣΥΝOΠΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΕ.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Αναλυτικό Πρόγραμμα & Εκπαιδευτικός
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός Ενεργός Πολίτης του Κόσμου – ΣΗ.ΜΑ. – Α.Ε.Π.”»

Η εκπαίδευση για τον Πολίτη του Κόσμου Αντιμετώπιση προκλήσεων...

Η εκπαίδευση για τον Πολίτη του Κόσμου Γνώσεις – δεξιότητες – αξίες – στάσεις Κατανόηση περίπλοκων διαδικασιών σε έναν αλληλοσυνδεόμενο κόσμο...

Η εκπαίδευση για τον Πολίτη του Κόσμου Σύνδεση του τοπικού με το παγκόσμιο γίγνεσθαι... Ανάπτυξη δράσεων σε πνεύμα αλληλεγγύης - συνεργασίας

Η εκπαίδευση για τον Πολίτη του Κόσμου Θετικά πρότυπα και αξίες... Έμφαση στον διαπολιτισμικό διάλογο

Η εκπαίδευση για τον Πολίτη του Κόσμου Χρήση ενεργητικών συμμετοχικών μεθόδων μάθησης...

Η εκπαίδευση για τον Πολίτη του Κόσμου Ενσυναίσθηση και ενεργητικό ενδιαφέρον για τον πλανήτη!

Χαρακτηριστικά του Πολίτη του Κόσμου 1) Γνώσεις Σχετικά με τις διαδικασίες της παγκοσμιοποίησης Σχετικά με τα παγκόσμια ζητήματα και προβλήματα Μελέτη και εξακρίβωση των κοινωνικών, ιστορικών, πολιτικών και πολιτιστικών παραγόντων ενός ζητήματος

Χαρακτηριστικά του Πολίτη του Κόσμου 2) Δεξιότητες Κριτικής σκέψης Ολιστικής – συστημικής προσέγγισης των ζητημάτων Διερεύνησης εναλλακτικών λύσεων Αλλαγής προοπτικών Αναγνώρισης στερεοτύπων και προκαταλήψεων Διαλόγου Διαπολιτισμικής επικοινωνίας Ομαδικότητας και συνεργασίας Έρευνας και χειρισμού ΤΠΕ Χειρισμού προβλημάτων και αντιθέσεων Δημιουργίας και λήψης αποφάσεων Ανάληψης δράσεων

Χαρακτηριστικά του Πολίτη του Κόσμου 3) Αξίες Αυτοεκτίμησης Σεβασμού Αλληλεγγύης Κοινωνικής ευθύνης Ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον Ειρήνης και Δημοκρατίας

Χαρακτηριστικά του Πολίτη του Κόσμου Η Εκπαίδευση για τον Πολίτη του Κόσμου δεν προωθεί τη λογική των έτοιμων απαντήσεων αλλά διαμορφώνει ευοίωνες προοπτικές… για παγκόσμια ειρήνη, δημοκρατία, αξιοπρεπείς συνθήκες ζωής

Δίκτυα Σχολείων Η νέα τάξη πραγμάτων απαιτεί καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές. Δίκτυα μάθησης επικοινωνίας συνεργασίας ανταλλαγής εμπειριών

Δίκτυα Σχολείων Ως δίκτυο ορίζεται η ομάδα των σχολικών οργανισμών που συμπράττουν για μία ιδέα ή έναν κοινό σκοπό

Υπάρχω – Αισθάνομαι – Διεκδικώ» Η αφετηρία... Δίκτυο Εκπαιδευτικών: «Είμαι Παιδί: Υπάρχω – Αισθάνομαι – Διεκδικώ» Επιμόρφωση: Καθηγητών – Συνδέσμων Μαθητών – Μεντόρων Γονέων – Κηδεμόνων: Το μοντέλο του «προτύπου» Γονέα με θεματικό άξονα τη «Ρητορική του μίσους»

«Σημερινός Μαθητής – Αυριανός Ενεργός Πολίτης του Κόσμου» Δημιουργία διαδικτυακής πύλης Πλαίσιο σχεδιασμού Εφαρμογή ολιστικού μοντέλου εκπαίδευσης Έκφραση και δημιουργικότητα Διάλογος Προβληματισμός Διερεύνηση

«Σημερινός Μαθητής – Αυριανός Ενεργός Πολίτης του Κόσμου» Συνεργατική οργανωσιακή κουλτούρα που προωθεί την αυτονομία των σχολικών μονάδων Επιμόρφωση των Καθηγητών – Συνδέσμων με το Δίκτυο και των Μαθητών – Μεντόρων των σχολείων με διαφορετικούς θεματικούς άξονες

«Σημερινός Μαθητής – Αυριανός Ενεργός Πολίτης του Κόσμου» Δραστηριοποίηση των μαθητών Ανάληψη πρωτοβουλιών Συνειδητοποιημένοι λειτουργικοί πολίτες, αφήνοντας το δικό τους αποτύπωμα στην κοινωνία

Στόχοι του Δικτύου Επιδιώκουμε ο σημερινός μαθητής να είναι: ενημερωμένος - ενεργός εγγράμματος σε θέματα αγωγής του πολίτη γνώστης των δικαιωμάτων - των υποχρεώσεων του ικανός να συμμετέχει με ασφαλή, έξυπνο και παραγωγικό τρόπο στον ψηφιακό κόσμο να έχει επαρκή γνώση βασικών ζητημάτων, όπως είναι το περιβάλλον, η οικονομική πραγματικότητα, οι εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας κ.λπ να διαθέτει τις δεξιότητες του 21ου αιώνα να διερευνά τον κόσμο, να σκέφτεται κριτικά, να αξιολογεί απόψεις, να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και δράση, να εμπλουτίζει συνεχώς και να αξιοποιεί τις γνώσεις του

Εκπαίδευση για την Ισότητα και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Θεματικοί Άξονες Επιμόρφωσης Καθηγητών - Συνδέσμων με το Δίκτυο και της Σχολικής Ομάδας Υποστήριξης και Μαθητικής Αλληλεγγύης (Μαθητών - Μεντόρων) Εκπαίδευση για την Ισότητα και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Εκπαίδευση για τη διαπολιτισμική κατανόηση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Σημερινοί Μαθητές - Αυριανοί Ενεργοί Πολίτες της Ευρώπης με σεβασμό στην πολιτισμική κληρονομιά Πολίτες της Ευρώπης: Χτίζουμε τοίχους ή γέφυρες; Ψηφιακή αγωγή του πολίτη / ψηφιακή συμμετοχή του πολίτη (digital citizenship) π.χ. στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο κ.λπ Η ηθική διάσταση της ιδιότητας του πολίτη: "Από το εγώ στο εμείς"

Θεματικοί Άξονες Επιμόρφωσης Καθηγητών - Συνδέσμων με το Δίκτυο και της Σχολικής Ομάδας Υποστήριξης και Μαθητικής Αλληλεγγύης (Μαθητών - Μεντόρων) Ηθικός Πολίτης: είναι αυτός που οικοδομεί σχέσεις που βασίζονται στη δικαιοσύνη, την ευρύτητα πνεύματος, που δείχνει σεβασμό, κατανόηση και συμπόνια συνεισφέρει στην κοινωνία μέσω της ομαδικής εργασίας, της συνεργασίας και της επικοινωνίας Είμαι ενεργός πολίτης: Προτείνω - Συμμετέχω - Συνεργάζομαι - Αλλάζω τον κόσμο

Ατενίζοντας το αύριο με αισιοδοξία Θεματικοί Άξονες Επιμόρφωσης Καθηγητών - Συνδέσμων με το Δίκτυο και της Σχολικής Ομάδας Υποστήριξης και Μαθητικής Αλληλεγγύης (Μαθητών - Μεντόρων) Ακούγεται η φωνή των μαθητών: Δραστηριοποίηση των μαθητών και ανάληψη πρωτοβουλιών (μέσω σχολικών συμβουλίων, σχολικής εφημερίδας κ.λπ) Ενεργός Πολιτειότητα: Το Σχολείο ως κέντρο δημοκρατικού διαλόγου (ρητορική, αγώνες αντιλογίας, επιχειρηματολογία) Ατενίζοντας το αύριο με αισιοδοξία

12 KEYS OF ACTIVE CITIZENS Training T Workshops W Education E Learning L Values V Evaluation

12 KEYS OF ACTIVE CITIZENS Οικογένεια - Οικογενειακή Αγωγή Εκπαιδευτικό σύστημα: έκφραση και δημιουργικότητα Πολιτιστική Κληρονομιά – Παράδοση Η αξία του ελεύθερου χρόνου – κοινωνικοποίηση Δημιουργική Τέχνη

12 KEYS OF ACTIVE CITIZENS Ηθική νοημοσύνη - Ανθρώπινα Δικαιώματα – Ανθρωπιστικές Αξίες Προσέγγιση των εφήβων - Προώθηση υγειών στάσεων ζωής Εκφοβισμός των εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης στο σχολικό περιβάλλον

12 KEYS OF ACTIVE CITIZENS Συμμετοχή -Έκφραση μέσω του δημιουργικού διαδικτύου - Ψηφιακή Αγωγή του Αυριανού Ενεργού Πολίτη Παραγωγή - Κατανάλωση – Διαφήμιση Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός Επιχειρηματικότητα

Ο Δωδεκάλογος του Αυριανού Ενεργού Πολίτη του Κόσμου: Στηρίζομαι στην πολιτιστική μου κληρονομιά με σεβασμό Καλλιεργώ τη συναισθηματική νοημοσύνη Αποδέχομαι τη διαφορετικότητα Υποστηρίζω τις απόψεις μου

Ο Δωδεκάλογος του Αυριανού Ενεργού Πολίτη του Κόσμου: Στηρίζομαι στην πολιτιστική μου κληρονομιά με σεβασμό Καλλιεργώ τη συναισθηματική νοημοσύνη Αποδέχομαι τη διαφορετικότητα Υποστηρίζω τις απόψεις μου

Ο Δωδεκάλογος του Αυριανού Ενεργού Πολίτη του Κόσμου: Προτείνω – Λαμβάνω αποφάσεις Λύνω τις διαφορές μου με τον διάλογο Αρθρώνω το όραμά μου: Οραματίζομαι τον εαυτό μου - Οραματίζομαι την κοινωνία Υιοθετώ υγιείς στάσεις ζωής

Ο Δωδεκάλογος του Αυριανού Ενεργού Πολίτη του Κόσμου: Συμμετέχω στις μαθητικές κοινότητες - Συμμετέχω ενεργά στη ζωή του σχολείου Συνεργάζομαι = Συνυπάρχω Δείχνω αλληλεγγύη Προσφέρω εθελοντικά

«Σημερινός Μαθητής – Αυριανός Ενεργός Πολίτης του Κόσμου» Σύνδεση των σχολείων με την τοπική κοινωνία Σύνδεση της θεωρίας και της πράξης

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ Επιδίωξή μας είναι η συνολικότερη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής ζωής μέσα από τη συνεργασία ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, που προάγει τις ειρηνικές σχέσεις, την ευαισθητοποίηση και την εγρήγορση όλων.

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!!