PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα PISA Πιλοτική Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)
Advertisements

PISA 2015 Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό (Released Material)
DILIGENT A DIgital Library Infrastructure on Grid ENabled Technology Proposal/Contract no.: Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
Πρόγραμμα PISA Πιλοτική Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)
Leonardo Pisano ή Fibonacci (1180 – 1250 μ.Χ.)
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Καλές πρακτικές καινοτόμων παιδαγωγικών μεθόδων
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Αξιολόγηση μαθητών σε θέματα Φυσικών Επιστημών του PISA: μεθοδολογικά ζητήματα Δρ. Ψαλίδας Αργύριος, Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών, Μονάδα Εκπαιδευτικής.
Τα βιολογικά συστήματα στα θέματα του διαγωνισμού PISA
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτική Ημερίδα Σχολικών Συντονιστών TALIS Ιανουαρίου 2013.
Programme for International Student Assessment PISA.
Πρόγραμμα PISA Κύρια Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2015)
Developing Human Values Through the Cross-curricular Approach.
Πρόγραμμα PISA Κύρια Έρευνα PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2015)
PISA P rogramme for I nternational S tudent A ssessment Ενημέρωση Εκπαιδευτικών.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Θεωρία και Πράξη
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
Ή ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ, Δρ ΤΕΕΠΗ, ΔΠΘ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
ΨΗΦΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ Α’ΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ Β’ΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXPERIENTIAL MATERIALS Digital stories Virtual toursChildren’s Songs.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ενότητα 13: Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή Θετικών επιστημών.
Πηγές δεδομένων: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΜΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΙΤΑΛΙΑ. ΙΤΑΛΙΑ Πρωτεύουσα = Ρώμη Γλώσσα = Ιταλικά Πολίτευμα = Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία Πρόεδρος = Σέρτζιο Ματαρέλα.
Οι παγκόσμιες μελέτες μαθητικής επίδοσης από άποψη ερευνητικής μεθοδολογίας και στατιστικής ανάλυσης.
Άσκηση μοντελοποίησης Χ. Λεμονίδης Μάιος Στόχοι Πρέπει να: Εργαστείτε σε διαφορετικά αυθεντικά έργα, τα οποία βασίζονται στην πραγματικότητα. Αναστοχαστείτε.
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Δρ Γιασεμίνα Καραγιώργη Δρ Αλεξάνδρα Πετρίδου Σοφία Βλάμη
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΡΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
…..finalmente (o alla fine)
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Ιταλία.
Χειρουργική Κλινική <<Γ.Ν.Α ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ>>
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
2η ενότητα: Αναλυτικά προγράμματα σπουδών (ΙΙ)
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
Η εκκλησιαστική τέχνη στη Δύση - αρχιτεκτονική -
Programme for International Student Assessment 2018
Κοσόγλου Ιορδάνης - Msc, μαθηματικός
Γιάννης Ιωαννίδης Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Programme for International Student Assessment 2018
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες: TALIS, PISA & TIMSS
Programme for International Student Assessment 2018
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΤΕΙ Αθήνας- Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων   Τουριστικό Δίκαιο Εισηγητής : Α. Μανιάτης    Γραπτή Εργασία Αξιολόγησης στο Ιταλικό Τουριστικό Δίκαιο Κλινάκη.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Η καινούρια σχολική χρονιά αρχίζει… Μερικές σκέψεις και προτάσεις.
Εκπαιδευτική πολιτική (ΕΚ)
«Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ενδοϋπηρεσιακής Κατάρτισης» - Comenius PRATIQUES INNOVANTES DANS L'ENSEIGNEMENT DES LANGUES   (19/03/ /03/2012) Centre de.
«Access and Quality of Education for International Migrant Children»
Σχέδιο Βιώσιμων Αστικών Εμπορευματικών Μεταφορών
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού

Κύρια Έρευνα PISA 2018 Εξεταστική Περίοδος: 5 Μαρτίου – 11 Μαΐου 2018 ΟΛΑ τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης με επιλέξιμους μαθητές (15χρονών=γεννήθηκαν από 1/1/2002 - 31/12/2002). Όλες οι διαδικασίες της έρευνας θα γίνουν ηλεκτρονικά. Εργαλεία: Δοκίμιο Αξιολόγησης Ερωτηματολόγιο Kατανόηση κειμένου Μαθητή Φυσικές Επιστήμες Σχολείου Μαθηματικά 2 ½ ώρες

Κύρια Έρευνα PISA 2018 Εγκύκλιος στην αρχή της σχολικής χρονιάς * Αποστολή πληροφοριών μέχρι 19 Σεπτεμβρίου 2017 Υποχρεωτική συμμετοχή όλων των σχολείων Να ΜΗΝ δοθεί έντυπο συγκατάθεσης γονέα/ κηδεμόνα Να δοθεί μόνο η ενημερωτική επιστολή. Ενημερωτικές συναντήσεις Δεκέμβριος 2017 – Ενημέρωση Συντονιστών Σχολείων Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2018 – Ενημέρωση καθηγητών Πληροφορικής Υλικό προώθησης της έρευνας PISA 2018 Αφίσες, τρίπτυχα, ιστοσελίδα, επιστολή προς τους γονείς Παρουσιάσεις για το προσωπικό του σχολείου (ιστοσελίδα)

Προώθηση Έρευνας http://keea-pisa.pi.ac.cy/pisa/ https://youtu.be/i4RGqzaNEtg https://youtu.be/q1I9tuScLUA

Δράσεις σχολικής μονάδας Να εδραιωθεί η ιδέα (στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και στους γονείς) ότι η συμμετοχή στην έρευνα αποτελεί υποχρέωση ΟΛΩΝ. Κίνητρα για μαθητές (!) (π.χ. μονάδα στο ΔΔΚ) Αξιοποίηση του αποδεσμευμένου υλικού Καταρτισμός ομάδας συντονισμού PISA από την αρχή της σχολικής χρονιάς σε κάθε σχολική μονάδα. Υπεύθυνος ΒΔ για κάθε Ειδικότητα (Φιλολογικά, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες).

Oμάδα εργασίας Ομάδα εργασίας ΚΕΕΑ Εθνική Συντονίστρια Γ. Καραγιώργη Μ. Μοδεστου Χ. Νικολάου Α. Πολυδώρου ΔΜΕ Συντονισμός Π. Παντελή (ΠΛΕ) Χρ. Ανδρέου (Λειτουργός) Φυσικές Επιστήμες Γ. Χατζηκωστή (ΕΜΕ) π. Δ. Μαππούρας (ΕΜΕ) Χ. Κουκουμά (ΕΜΕ) Μαθηματικά Α. Φιλίππου (ΕΜΕ) Ν. Γιασουμής (ΕΜΕ) Γλώσσα/Ελληνικά Π. Χατζηνεοφύτου (ΕΜΕ) Ε. Ροδοσθένους (ΕΜΕ) Πληροφορική Μ. Μιλτιάδους (ΕΜΕ) ΔΜΤΕΕ Κ. Γεωργίου (ΕΜΤΕΕ) Ακαδημαϊκοί Σύμβουλοι Ζ. Ζαχαρία Κ. Χρίστου Σ. Κοντοβούρκη Θέματα Έρευνας Λ. Κυριακίδης