Cola wars Case study.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
8/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΥ ΜΥΛΟΤΟΠΟΥ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Υπεύθυνος προγράμματος: Χατζηκωνσταντίνου Κοσμάς ΝΕΟΣ ΜΥΛΟΤΟΠΟΣ 2006 isagogi.
Advertisements

Τουλούμης Κοσμάς, Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Οικοδομώντας πολιτισμικές συμπεριφορές στο σχολείο: «παιχνίδια ρόλων» με την αρχαιολογία.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Βιομηχανική Πληροφορική Case study: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΜΦΙΑΛΩΣΗΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 13 ο: Δομή της αγοράς και ανταγωνισμός.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
H Ώρα του Κώδικα Δημήτρης Ζεϊναλιπούρ Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Κύπρου Συνοδευτικό Υλικό για Δεκεμβρίου.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 3 : ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Ο Βόλος στο πέρασμα των χρόνων…  Εργασία στο μάθημα της τοπικής ιστορίας Μέλη ομάδας: Ασπρούδης Στέφανος Ευτυχίδης Αποστόλης Ζυλάλι Οργκές Γκέσκoυ Μαλένα.
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 7: Σχεδιασμός και οργάνωση Προγραμμάτων αθλητισμού, άσκησης και αναψυχής Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D. Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ανάπτυξη και διαχείριση καινοτομιών στη μαθησιακή διαδικασία.
Η θεωρία επιλογών καταναλωτή κεφάλαιο 21 Copyright © 2001 by Harcourt, Inc. All rights reserved. Requests for permission to make copies of any part of.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
ΠΡOΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Αθηνά Καλοκαιρινού – Αναγνωστοπούλου Καθηγήτρια Τμήμα Νοσηλευτικής Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Ενεργειακές Πηγές & Ενεργειακές Πρώτες Ύλες Υδρογονάνθρακες – Έρευνα & Εκμετάλλευση Κίμων Χρηστάνης Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Γεωλογίας.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Η 40χρονη πορεία του Κυπριακού Ομίλου Εκπαιδευτικής Διοίκησης (2005- σήμερα) Από τον Δρα Γιάννη Σαββίδη, Πρόεδρο του Κ.Ο.Ε.Δ. Λευκωσία, Ξενοδοχείο.
Εναλλακτικές στρατηγικές.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚA ΣΤΟΙΧΕΙΑ Α΄ΕΞΑΜΗΝΩΝ – 2017
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Μεταπτυχιακό - M.Sc. «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» Πλήρους Φοίτησης
Η καθιέρωση του σοσιαλισμού πριν το 1914
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ένα σώμα μπορεί να βρεθεί σε τρεις φυσικές καταστάσεις. Π.χ. Το νερό το συναντάμε στη φύση ως ΑΕΡΙΟ (υδρατμοί στα σύννεφα) ΣΤΕΡΕΟ.
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Το αγαπημένο μου παιχνίδι.
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
Διδακτική Μεθοδολογία – Σχέδιο Μαθήματος
Διατροφικές διαταραχές Διατροφικές συνήθειες των εφήβων
Διδακτικές Μέθοδοι – Εκπαιδευτικές Τεχνικές
ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΧΟΙ Με αυτή την άσκηση προσπαθούμε να κατανοήσουμε τα φαινόμενα της διάλυσης των ουσιών και να αποδώσουμε τη σημασία τους στις καθημερινές.
Διοίκηση Δικτύων Διανομής
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Lego land Malaysia & Τόκιο
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
Μέθοδοι αξιολόγησης του εκπαιδευτικού λογισμικού
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Στρατηγικές Επίτευξης Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Στοματική υγεία Εργασία στην Οικιακή οικονομία
ΕρευνητικΟ ΠρΟγραμμα: «ΙαματικΕς ΠηγΕς και ΛουτρΟτοποι»
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Απλά βήματα για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων και την αξιολόγησή τους
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΞΥΛΟΥ - ΕΠΙΠΛΟΥ
Alphabet Lower and upper case, and transliterations
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ .
Δ. ΚΙΟΥΚΙΑΣ, «ΦΟΡΜΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ»
Φορολογικη λογιστικη ι
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Cola wars Case study

Η εχθρότητα ανάμεσά τους έγινε μύθος και πήρε το όνομα “Cola Wars” 1886 – Ο Τζον Πέμπερτον δημιουργεί την συνταγή της Κόκα Κόλα. 1898 – Ο φαρμακοποιός Κάλεμπ Μπράνταμ φτιάχνει την Πέπσι. 1907 – Η Κόκα Κόλα αρχίζει να χρησιμοποιεί αθλητές του μπέιζμπολ στις διαφημίσεις της. 1915 – Η Κόκα Κόλα σχεδιάζει και πατεντάρει το περίφημο μπουκάλι- περίγραμμα, για να αποφύγει μια και καλή τις όποιες προσπάθειες αντιγραφής. 1923 – Η Πέπσι χρεωκοπεί κατά τη διάρκεια του Α’ Παγκόσμιου Πολέμου, λόγω αλματώδους αύξησης στην τιμή της ζάχαρης.

1931 – Η Πέπσι χρεωκοπεί για δεύτερη φορά. 1940 – Ο πρόεδρος της Πέπσι, Γουόλτερ Μακ, αγοράζει για λογαριασμό της εταιρίας μια φυτεία ζάχαρης στην Κούβα, έτσι ώστε να μην την ξαναπατήσουν όπως το 1923. 1950 – Η Κόκα Κόλα κυκλοφορεί το πρώτο της τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ. Την ίδια χρονιά, η διαφημιστική κατεύθυνση της Πέπσι αλλάζει την κατεύθυνση «προτιμήστε μας γιατί είμαστε φθηνότεροι» σε «το δικό μας αναψυκτικό είναι τρόπος ζωής». 1958 – Η Πέπσι λανσάρει το μπουκάλι-στρόβιλος. 1962 – Η Κόκα Κόλα μπαίνει στο χρηματιστήριο με αρχική τιμή $101/μετοχή. 1964 – Η Πέπσι ρίχνει στην αγορά τη Diet Pepsi.

Και φτάνουμε στο 1975, οπότε ο ανοιχτός πόλεμος αρχίζει όταν η Πέπσι κυκλοφορεί σειρά διαφημίσεων με τον γενικό τίτλο “The Pepsi Challenge”. Η ιδέα ήταν απλή: Στήνουμε πάγκους σε εμπορικά κέντρα και καλούμε τυχαίους ανθρώπους να κάνουν ένα τυφλό γευστικό τεστ. Έπιναν μια γουλιά και από τα δύο αναψυκτικά, έλεγαν on camera ποιο τους άρεσε περισσότερο και μετά αποκαλυπτόταν ποιο είχαν διαλέξει. Το γενικό συμπέρασμα ήταν, φυσικά, ότι προτιμούσαν τη γεύση της Πέπσι. Το 1983, τα αποτελέσματα του Pepsi Challenge είναι συντριπτικά: Η Πέπσι είναι πλέον φανερά πρώτη στις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ, ενώ η Κόκα Κόλα διατηρεί την πρωτοπορία μόνο και μόνο λόγω του ότι έχει πρόσβαση σε πωλήσεις όπου ο πελάτης δεν μπορεί να επιλέξει, όπως π.χ. σε μηχανήματα αυτόματης πώλησης και σε φαστφουντάδικα με τα οποία έχει συνάψει αποκλειστικές συμφωνίες.

Το μερίδιο της Κόκα Κόλα στις ΗΠΑ, που μετά τον Β’ ΠΠ είχε φτάσει στο 60%, πέφτει τη χρονιά εκείνη στο 24%, αναγκάζοντάς την να αντεπιτεθεί. Μετά από έρευνες επί ερευνών και συμβούλια επί συμβουλίων, οι διοικούντες την εταιρία αποφασίζουν ότι η καλύτερη απάντηση στον αντίπαλο είναι ένα νέο, «ανώτερο» προϊον. Έτσι, στις 23 Απρίλιου 1985, κυκλοφορεί η “New Coke”, μια πιο γλυκιά εκδοχή της Κόκα Κόλα (με περισσότερο σιρόπι καλαμποκιού, αντί για ζάχαρη) με τη λέξη “new” στο κουτάκι. Οι πελάτες δεν πείθονται.

Στα γραφεία της εταιρίας καταφθάνουν πάνω από 40 Στα γραφεία της εταιρίας καταφθάνουν πάνω από 40.000 επιστολές από καταναλωτές που διαμαρτύρονται επειδή τους άλλαξαν τη γεύση του αγαπημένου τους αναψυκτικού, καθώς και μηνύσεις από κοινοπραξίες εμφιαλωτών για «αλλαγή του προϊόντος». Η δημόσια κατακραυγή είναι τόσο έντονη, που η ηγεσία της εταιρίας αναγκάζεται να κάνει κάτι δύσκολο: Να παραδεχτεί το λάθος της. Κάτι που πράττει, αποφασίζοντας να ξανακερδίσει τις χαμένες εντυπώσεις επαναφέροντας στις 11 Ιουλίου του ίδιου έτους την «παλιά» Κόκα Κόλα στην αγορά. Την μετονομάζει σε “Cola-Cola Classic” και… μπίνγκο! Έκτοτε, η Κόκα Κόλα δεν κοίταξε πίσω ποτέ ξανά, εδραιώνοντας την κυριαρχία της στην αγορά. Θρυλική για την εποχή έχει μείνει η δήλωση του CEO της εταιρίας, Ντόναλντ Κίοχ, ο οποίος, σχολιάζοντας ευρέως διαδεδομένες φήμες που ήθελαν την “New Coke” να είναι απλώς ένα μαρκετινίστικο κόλπο της Κόκα Κόλα, είπε το περίφημο «Κάποιοι κριτικοί θα πουν ότι η Κόκα Κόλα έκανε ένα μαρκετινίστικο λάθος. Κάποιοι κυνικοί θα πουν ότι όλο αυτό ήταν προσεκτικά σχεδιασμένο τέχνασμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαστε ούτε τόσο χαζοί, αλλά ούτε και τόσο έξυπνοι».