Εισαγωγή στην μέθοδο του κοινωνικού σχεδιασμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
Advertisements

Δασική Διαχειριστική Ι
Βασική πολιτική μικροοικονομία Μάνθος Ντελής. Ελεύθερη αγορά  Τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί μεγάλο βάρος στη σπουδαιότητα της έννοιας ελεύθερη αγορά.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης (1)
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ένα μαθηματικό παράδειγμα με διαφορετικά επιστημολογικά πλαίσια αναφοράς Τα κλάσματα είναι ένα βασικό κεφάλαιο της μαθηματικής παιδείας. Πως αντιμετωπίζονται.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
Ηγεσία βασισμένη στην Αξία Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Επίκουρος Καθηγητής Κέντρο Επιχείρησης & Καινοτομίας Σερρών Γενικός Διευθυντής.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ: ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
Παιδαγωγική θεωρία και χριστιανική θεολογία ΕΡΩΤΗΜΑ: Υφίστανται σχέσεις μεταξύ παιδαγωγικών αρχών και χριστιανικών πεποιθήσεων;
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αλγόριθμοι 2.1.1,
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
«Συλλογισμός και λήψη αποφάσεων» Μια προσέγγιση πάνω στα πιθανά νευροβιολογικά θεμέλια των αποφάσεων.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Η Ψυχολογία της Λήψης Αποφάσεων. Εισαγωγή Έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε την λήψη των αποφάσεων από την οπτική γωνία της Ψυχολογίας.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Αγροτική Κοινωνιολογία
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Πολυκριτήριος Γραμμικός Προγραμματισμός
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
ΕΡΕΥΝΑ -ΟΡΙΣΜΟΣ-ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Α) Κριτική Θεωρία.
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.9: Δρομολόγηση
Το ΑΠ στο σύγχρονο μετανεωτερικό κόσμο
Κι αυτή η ανάπτυξη ως σκοπός ταξιδιού του σύγχρονου ανθρώπου στην ιστορία, αυτονοήτως, δεν έχει αντικειμενικά καμμιά σχέση με ότι σήμερα φέρεται ως "ανάπτυξη"
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Χρηματοδοτική Διοίκηση
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Η έννοια της επιχείρησης
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στην μέθοδο του κοινωνικού σχεδιασμού Έννοια και είδη κοινωνικού σχεδιασμού

Έννοια του κοινωνικού σχεδιασμού Δεν υπάρχει ένα μοναδικός ορισμός Για πολλούς δεν έχει επαρκώς προσδιοριστεί γιατί: Οι ορισμοί διαφοροποιούνται ανάλογα το πεδίο εφαρμογής Υπάρχει σύγχυση σε τι αποσκοπεί, σε διαφορετικές αντιλήψεις αλλά και ρόλους Αποκτά διαφορετικό περιεχόμενο ανάλογα με τον ρυθμό ανάπτυξης της κάθε χώρας πχ ΗΠΑ, Γ κόσμο κ.λπ. Ελάχιστη είναι η περιγραφή των τεχνικών που αξιοποιούν όσοι εργάζονται με αυτόν.

Κοινά χαρακτηριστικά που προσδιορίζουν την έννοια Σημαίνει διαδικασία, με σύνολο ενεργειών με ορθολογική αλληλουχία Υποβοηθά όσους ασκούν πολιτική Απαιτεί προσδιορισμό αντικειμενικών στόχων Τον αναλαμβάνουν άτομα σε μεγάλους ή μικρούς οργανισμούς Προσβλέπει στο μέλλον Έχει ρυθμιστικό χαρακτήρα και διοχετεύει δράση προς πραγματοποίηση στόχων. Χαρακτηρίζεται από λογική, επιλογές πραγματοποιήσιμες Στοχεύει σε αποτέλεσμα Έχει συνέπειες, με καλές και κακές επιλογές Ασκείται από επαγγελματίες

Είδη κοινωνικού σχεδιασμού Ορθολογικός Κανονιστικός Συνολικός Στρατηγικός Συμπτωματικός Συνηγορίας

Είδη κοινωνικού σχεδιασμού Ορθολογικός Ο πιο διαδεμένος τύπος Βασίζεται στην επιστημονική διαδικασία και στοχεύει στην επιλογή της λύσης με το μεγαλύτερο αποτέλεσμα Είναι αρκετά αντικειμενικός γιατί απορρέει από δεδομένα και στηρίζεται σε ελαχιστοποίηση κόστους και μεγιστοποίηση αποτελέσματος Επικριτές του υποστηρίζουν την απουσία αξιών

Είδη κοινωνικού σχεδιασμού Κανονιστικός Αντίποδα του ορθολογικού γιατί εδώ κυριαρχούν οι κοινωνικές αξίες και οι ηθικές αξίες Όλες οι πολιτικές για κοινωνικά μειονεκτούντες ομάδες εκφράζεται με αυτόν τον τύπο Μπορεί να συνυπάρχει με στοιχεία του ορθολογικού

Είδη κοινωνικού σχεδιασμού Συνολικός Αντιμετωπίζει την παρέμβαση για ένα τομέα από όλες του τις πλευρές λαμβάνοντας υπόψη όλες τις δυνατές λύσεις Στρατηγικός Επιλέγει ορισμένα χαρακτηριστικά του προβλήματος και επιδιώκει την μεγιστοποίηση του αποτελέσματος

Είδη κοινωνικού σχεδιασμού Συμπτωματικός Σε παρεμβάσεις για έγκαιρες και στιγμιαίες λύσεις που προκλήθηκαν ξαφνικά π.χ. σεισμός Συνηγορίας Απευθύνεται σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες με λύσεις ευνοϊκές για τα άτομα που απευθύνεται πχ γλωσσική κατάρτιση Ελλήνων παλλινοστούντων

Είδη κοινωνικού σχεδιασμού Πολλές παρεμβάσεις μπορεί να εμπίπτουν σε πολλούς τύπους και συχνά γίνετε μικτή χρήση αυτών. Το σημαντικό για να θυμάστε είναι ότι ο σχεδιασμός ως διαδικασία θέτει ένα πλαίσιο για δράση