ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
9Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 1.Κανονισμός 1257/99 2.Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΠΕΠ) 3.Πρόγραμμα LEADER (I,
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Προώθηση / Επικοινωνία
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Χειμερινοσ αθλητικοσ τουρισμοσ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Event management Event management ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΕΝΤΕΠΟΖΙΔΟΥ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου / Εκδήλωσης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
Η έννοια της επιχείρησης
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ 2017 2018 ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ Event management ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ 2017 2018 ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ

Στόχοι μαθήματος Να μελετήσουμε τις μεθόδους και τις διαδικασίες που απαιτούνται για την οργάνωση μιας εκδήλωσης. Να μάθουμε πώς να προγραμματίζουμε και να οργανώνουμε εκδηλώσεις διαφορετικών ειδών Π.Χ Πάρτι γενεθλίων μέχρι μια μεγάλη εξωτερική εκδήλωση.    Να πάρετε γνώσεις πάνω σε οικονομικά, στρατηγική που θα ακολουθήσετε, μάρκετινγκ εκδηλώσεων , τεχνολογίες ΙΤ με τις οποίες θα μπορείτε να οργανώνετε μια επιτυχημένη εκδήλωση.

Οι λόγοι που οι άνθρωποι συνηθίζουν να συγκεντρώνονται και να οργανώνουν εκδηλώσεις μπορεί να είναι : Γιορτές (εκθέσεις, παρελάσεις, γάμους, επανασυνδέσεις, γενέθλια, επετείους )   Εκπαίδευση (διαλέξεις, συνέδρια, συναντήσεις, αποφοιτήσεις) Promotions (παρουσιάσεις νέων προϊόντων, πολιτικές συγκεντρώσεις, επιδείξεις μόδας, συμβάσεις) Επετείους (μνημεία, κοινωνικών γεγονότων)

Αυτό που χαρακτηρίζει στο σύνολό τους τις εκδηλώσεις είναι: Ότι πρόκειται για γεγονότα που έχουν πάντα ομαδικό χαρακτήρα και περιορισμένη διάρκεια. Μπορεί να διαφέρουν σε μέγεθος και σε αντίκτυπο και να είναι διαφορετική η αιτιολογία για την οργάνωσή τους, παρ’ όλα αυτά έχουν σύντομη διάρκεια. Στο μικρό αυτό χρονικό διάστημα που διαρκούν επιδιώκουν να συμπεριλάβουν το σύνολο των εμπειριών και γεγονότων μιας εκδήλωσης.

Τύποι εκδηλώσεων Υπάρχουν διάφοροι τύποι εκδηλώσεων, ανάλογα και με το μέγεθος τους. Τα Ειδικά Γεγονότα (Special Events) λαμβάνουν χώρα μία φορά ή συμβαίνουν σπάνια. Τα Ειδικά Γεγονότα μπορεί να περιλαμβάνουν Μεγάλα γεγονότα (mega events) Τα Μεγάλα γεγονότα μπορεί να επηρεάσουν ολόκληρες κοινότητες, χώρες ή ηπείρους και συχνά απαιτούν εκτεταμένους οικονομικούς ή ανθρώπινους πόρους Ή γεγονότα χαρακτηριστικά μιας περιοχής (hallmark events). Τα γεγονότα που είναι χαρακτηριστικά μιας περιοχής, μπορεί να πραγματοποιούνται μία φορά ή να επαναλαμβάνονται. Επίσης υπάρχουν και οι εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στα πλαίσια μιας κοινότητας, τα οποία συχνά αναφέρονται και ως Τοπικά Γεγονότα (Local events). Είναι και αυτά περιορισμένης διάρκειας, αλλά οργανώνονται πιο συχνά από τα Ειδικά Γεγονότα.

Τι είναι ένα γεγονός; Μια εκδήλωση μπορεί να περιγραφεί ως δημόσια συνέλευση με σκοπό τον εορτασμό, την εκπαίδευση, το μάρκετινγκ ή την επανένωση. Τα γεγονότα μπορούν να ταξινομηθούν βάσει του μεγέθους, του τύπου και του πλαισίου τους

Επίσης θα μπορούσαμε να διακρίνουμε τα γεγονότα με βάση το είδος τους: Πολιτιστικά: φεστιβάλ, καρναβάλια, θρησκευτικοί εορτασμοί, εορτασμοί επετείων Πολιτικά: διασκέψεις, πολιτικά γεγονότα, επισκέψεις επισήμων Τέχνη και ψυχαγωγία: τελετές απονομής βραβείων, κονσέρτα Επαγγελματικά: συνέδρια, συναντήσεις, εμπορικές εκθέσεις Εκπαιδευτικά και επιστημονικά: συνέδρια, σεμινάρια Αθλητικά: επαγγελματικά και ερασιτεχνικά Ιδιωτικά: γάμοι, πάρτυ, κοινωνικές εκδηλώσεις

Είδη εκδηλώσεων Corporate Events Industry events Social Events Special Events Public Events

Βασικά χαρακτηριστικά Ειδικών και Τοπικών Γεγονότων Είδος Χαρακτηριστικά Παράδειγμα Μega Επηρεάζουν κοινότητες, χώρες ή ηπείρους Περιορισμένη διάρκεια Σημαντικούς πόρους Ολυμπιακοί Αγώνες 2004 Hallmark Εκτεταμένα σε μέγεθος και κλίμακα Γιορτή Κρασιού Δαφνών Σημαντικά για μία κοινότητα ή περιοχή Μία φορά ή επαναλαμβανόμενα Περιορισμένη διάρκεια Προωθούν την ελκυστικότητα και την κερδοφορία ένας προορισμού με τη στενή έννοια Local Περιορισμένης έκτασης και διάρκειας Γιορτή Καρπουζιού Συχνότερα από τα Ειδικά Γεγονότα Γιορτή Αγγειοπλάστη Εξυμνούν χαρακτηριστικά του τρόπου ζωής και των εθίμων μιας περιοχής

Οι λόγοι που οδηγούν στην οργάνωση εκδηλώσεων Μερικοί σημαντικοί λόγοι για την οργάνωση των εκδηλώσεων είναι: Εορτασμός Προσέλκυση εσόδων Διασκέδαση ή κοινωνικοποίηση Φυσικοί πόροι Γεωργία Τουρισμός Πολιτισμός Εκπαίδευση

Οι επιπτώσεις από την οργάνωση των εκδηλώσεων Οι επιπτώσεις των εκδηλώσεων στην τοπική κοινωνία μπορεί να είναι: κοινωνικές πολιτιστικές πολιτικές οικονομικές επιπτώσεις στο φυσικό και αστικό περιβάλλον και τον άνθρωπο επιπτώσεις στον τουρισμό  

Οικονομικές επιπτώσεις   Οικονομικές επιπτώσεις ‘Εσοδα για τους διοργανωτές και τις τοπικές επιχειρήσεις Απασχόληση και μισθούς για τους ντόπιους Ανάπτυξη επιχειρήσεων Επενδυτικές ευκαιρίες ‘Εσοδα για το κράτος Ανάπτυξη της περιοχής κ.α.

Επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον   Επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον Η πραγματοποίηση εκδηλώσεων είναι πιθανό να επιφέρει αλλοιώσεις στο φυσικό περιβάλλον της περιοχής. Αυτό μπορεί να σημαίνει: καταστροφή της χλωρίδας και πανίδας της περιοχής μόλυνσης των υδάτων και του εδάφους αλλαγή των χρήσεων γης στην περιοχή ατμοσφαιρική ρύπανση μείωση των χώρων αναψυχής των ντόπιων αλλοίωση της πολιτιστικής κληρονομιάς Οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον μπορούν να περιοριστούν αν οι εκδηλώσεις διοργανώνονται σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους για τη συγκέντρωση μεγάλου αριθμού ατόμων, όπως τα στάδια και οι χώροι διασκέδασης.

Κοινωνικές επιπτώσεις Οι θετικές κοινωνικές επιπτώσεις περιλαμβάνουν: δυνατότητες για χαλάρωση και ψυχαγωγία διεύρυνση των γνώσεων και ανταλλαγή ιδεολογιών και ικανοτήτων ενθάρρυνση την ομαδικής συμμετοχής βελτίωση της ποιότητας ζωής   Ωστόσο, αν ο σχεδιασμός των εκδηλώσεων δεν γίνει με γνώμονα την τοπική κοινωνία μπορεί να υπάρξουν και αρνητικές επιπτώσεις όπως: ενόχληση στις καθημερινές δραστηριότητες των ντόπιων αυξημένη κίνηση θόρυβος και απορρίμματα αύξηση εγκληματικότητας εξώθηση στην μετοίκηση των κατοίκων

Πολιτικές επιπτώσεις Οι εκδηλώσεις μπορούν να έχουν σκοπό να εισάγουν νέες πολιτικές απόψεις, να διαμορφώσουν την υπάρχουσα νοοτροπία και να καθιερώσουν διαφορετικά κοινωνικά πρότυπα. Πολλές φορές επίσης οι εκδηλώσεις χρησιμοποιούνται από τους πολιτικούς για να αυξήσουν το κύρος μιας περιοχής. Αυτό όμως μπορεί να οδηγήσει και στον περιορισμένο έλεγχο των πόρων που διαθέτει μια κοινωνία. Η διοργάνωση μιας μεγάλης εκδήλωσης σε μία περιοχή μπορεί να συνεπάγεται την καταστροφή χώρων πρασίνου για να κατασκευαστούν εγκαταστάσεις