Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Advertisements

Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΔΟΒΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Α.Ε.Μ. :10028 ΧΟΥΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Ε.Μ. :10037 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ' ΕΞΑΜΗΜΟ.
Ουρανία Νόττα1 ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ Δρ ΟΥΡΑΝΙΑ ΝΟΤΤΑ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Θεσσαλονίκη 13/2/2006.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
Κωστής Χαρδαλιάς Νοσηλευτής, MSc Health Informatics Υποψήφιος Διδάκτορας Τμ. Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Η έννοια της παιγνιοποίησης
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εργασία, ψυχαγωγία, κατάρτιση
Gamification/Παιγνιοποίηση
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ εκπαιδευτικησ πρακτικης
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
Ρομαντισμός.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
Δομημένος Προγραμματισμός
Multi-purpose center for adult education in clean environment
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΜΑΘΗΣΗ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ PENALTIES
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ RACES
H συμβολή της πρώιμης παρέμβασης στην αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτησ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ιωάννης Νικολάου Αναπληρωτής Καθηγητής
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ποδόσφαιρο Δημήτρης Μανώλης.
ΘΕΣΗ-ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ-ΔΙΑΣΤΗΜΑ-ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Τεχνολογίες Μάθησης
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής) στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ KA1 επισκέφτηκε τη Βαρκελώνη και παρακολούθησε το σεμινάριο-πρόγραμμα «TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS». Το πρώτο σκέλος του προγράμματος συμπεριλάμβανε σεμινάρια στο Instituto Anna Gironella de Mundet, Mundet, Barcelona. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον εκπαιδευτή μας José María Bea για τις πληροφορίες και τη βοήθεια του κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων.

Την πρώτη ημέρα μας καλωσόρισαν στο ινστιτούτο όπου μετά από μια σύντομη ξενάγηση στις εγκαταστάσεις τους οδηγηθήκαμε στο εργαστήριο Η/Υ.

Τη δεύτερη ημέρα βρήκαμε πληροφορίες για την έννοια Gamification Τη δεύτερη ημέρα βρήκαμε πληροφορίες για την έννοια Gamification. Πότε το χρησιμοποιούμε και πότε όχι. Πώς δουλεύει ; Παραδείγματα. Στρατηγικές βελτίωσης του ενδιαφέροντος στην τάξη - Διαφορές στις έννοιες «Serious Games vs Gamification»

Την τρίτη ημέρα είδαμε τα 6 βήματα που πρέπει να ακολουθούμε για ένα πετυχημένο Gamification. Σχεδιάσαμε ένα story-παιχνίδι για τους μαθητές μας, με κανόνες, βαθμούς, στάδια-επίπεδα δυσκολίας, κτλ. Στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα Google Spreadsheet με βάση τα παραπάνω στοιχεία. Επίδειξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας.

Την τέταρτη ημέρα διερευνήσαμε υφιστάμενα websites σχετικά με το Gamification. Ακολούθησε συζήτηση για τα χαρακτηριστικά του καθενός ενώ κάθε εκπαιδευόμενος δημιούργησε το δικό του website σχετικά με το Gamification επιλέγοντας ένα θέμα. Στη συνέχεια κάθε website παρουσιάστηκε από τον εκπαιδευόμενο σε όλη την ομάδα.

Την πέμπτη και τελευταία ημέρα έγινε έρευνα στο διαδίκτυο και παρουσιάστηκαν περισσότερα από 30 διαφορετικά websites τα οποία αποτελούσαν παράδειγμα Gamification και αναλύθηκε η προσέγγισή τους. Στο τέλος μας αποδόθηκαν τα πιστοποιητικά παρακολούθησης ενώ ακολούθησε και επίσκεψη στους κοντινούς κήπους σε μορφή λαβύρινθου!