Το Μουσείο του Μέλλοντος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Υλοποίηση Δικτυακού Τόπου Μουσείου Σχεδιασμός,Ανάπτυξη & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού ΗΥ-402.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΕΤΙΚΟ ΧΑΝΔΑΚΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ : ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ Χαριτάκη Ειρήνη Ηράκλειο,
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Επιμέλεια : Χατζήπαπας Αριστομένης
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Πλαίσιο για την δημιουργία ενός επιτόπιου πειραματικού ηχομουσείου
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
Τουμπαλίδης Ιωάννης, 389 Υπ.καθηγητής : Καρανικόλας Νικόλαος
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Μουσείο του Μέλλοντος Πώς να βγουν τα μουσεία έξω από τους τοίχους του... μουσείου, «πώς θα ρίξουν τους τοίχους που τα κρατούν κλειστά»

Περιεχόμενα 1. Περιγραφή χώρου 2. Επικοινωνιακή πολιτική 3. Διάδραση με τους επισκέπτες

Περιγραφή του χώρου Με τον όρο Μουσείο εννοείται σύμφωνα με τον επίσημο ορισμό της ICOM (International Council of Museums) «ένα μόνιμο ίδρυμα, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, στην υπηρεσία της κοινωνίας και της ανάπτυξής της, ανοικτό στο κοινό, που έχει ως έργο του τη συλλογή, τη μελέτη, τη διατήρηση, τη γνωστοποίηση και την έκθεση τεκμηρίων του ανθρώπινου πολιτισμού και περιβάλλοντος, με στόχο τη μελέτη, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία»

Περιγραφή του χώρου Βασικές προϋποθέσεις Συνήθως ο σχεδιασμός νέων, ή η μουσειακή αξιοποίηση παλαιών κτηριακών εγκαταστάσεων αναλαμβάνεται από ομάδες αρχιτεκτόνων-μηχανικών, οι οποίες φροντίζουν για την ένταξη του μουσείου στο φυσικό αστικό ή ημιαστικό τοπίο της περιοχής. Στις σύγχρονες μουσειακές εγκαταστάσεις αφιερώνεται ιδιαίτερη μέριμνα στις βοηθητικές εγκαταστάσεις, σε διαδραστικά τεχνοπάρκα, σε εργαστήρια συντήρησης, σε γραφεία διοικητικού προσωπικού και κατάλληλους χώρους αποθήκευσης, έτσι ώστε να αποφευχθούν κατά το δυνατόν οι ανθρωπογενείς και οι περιβαλλοντικές αιτίες καταστροφής των μουσειακών αντικειμένων. Σημαντική επαγγελματική ευθύνη είναι η εξασφάλιση ότι όλα τα στοιχεία που υποδέχεται ένα μουσείο είναι ορθά και πλήρως τεκμηριωμένα, έτσι ώστε να είναι γνωστή η προέλευση, η ταυτότητα, η κατάσταση και η επεξεργασία του υλικού

Περιγραφή του χώρου Σύγχρονοι βασικοί χώροι Εσωτερικοί χώροι: ευχάριστοι, φιλικοί και ασφαλείς για την φύλαξη και προστασία των πολιτιστικών θησαυρών και των άλλων επιτευγμάτων του ανθρώπου Διαθέσιμοι χώροι πληροφόρησης, συνάντησης επισκεπτών, ψυχαγωγίας, εκπαίδευσης, έρευνας και εργαστηρίων, Χώροι εστίασης Συνεδριακοί χώροι: προσέλκυση ειδικών ομάδων επισκεπτών Καταστήματα διάθεσης αντιγράφων, βιβλίων και άλλων τεχνολογικών παραγωγών Ηλεκτρονικός εξοπλισμός και προγράμματα (παρουσιάσεις, διαδραστικά εργαλεία, 3D αφήγηση, προγράμματα πληροφόρησης μέσω κινητών τηλεφώνων, κ.λ.)

Περιγραφή του χώρου Είδη χώρων Μουσείο Ακρόπολης, Σύγχρονο κτήριο, προσαρμοσμένο στο χώρο και στο τόπο Μουσείο Chichu στην Ιαπωνία, έργο του Tadao Ando. Το κτήριο σχεδιάστηκε έτσι, ώστε να απομονώνεται κάθε εξωγενής οπτική πληροφορία και να δίνεται έμφαση στο φως και στον ουρανό.

Περιγραφή του χώρου Είδη χώρων Εικονικός χώρος Μουσείου

Επικοινωνιακή Πολιτική Στόχος Προσπάθεια αποδέσμευσης του μουσείου από τον εγκυκλοπαιδικό χαρακτήρα που κατείχε στο παρελθόν και υιοθέτηση της ιδέας του μουσείου ως πολυδιάστατου οργανισμού, δίνοντας έμφαση στον κοινωνικό του ρόλο Βασική παράμετρο των εργασιών ενός σύγχρονου μουσείου αποτελεί και η κοινωνική διάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία με το κοινό, η ερμηνεία και η μετάδοση του περιεχομένου των συλλογών του Συνδυασμός της συλλογής και της έκθεσης των έργων Τέχνης με σκοπό την έρευνα, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία των πολιτών Μετάδοση πληροφοριών, μηνυμάτων και εμπειριών, με σαφή και αποτελεσματικό τρόπο, σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες και άτομα, με ποικίλες προσδοκίες, αναζητήσεις και ενδιαφέροντα

Επικοινωνιακή Πολιτική Πλάνα επικοινωνίας Στατιστικές απογραφές και ανεξάρτητες έρευνες για τα χαρακτηριστικά των επισκεπτών Ανάλυση των ερευνών Προσέγγιση εκπαιδευτικών φορέων (εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων) Σχεδιασμός πλάνου επικοινωνίας (εκθέσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, παραγωγή τεχνολογικού υλικού, ιστοσελίδες, social media, συνεργασίες)

Επικοινωνιακή Πολιτική Τρόποι επικοινωνίας Ιστοσελίδα του Μουσείου: χώρος πληροφόρησης, παρουσίασης εκθεμάτων και εκδηλώσεων, επικοινωνίας, προσέλκυσης κοινού, διασύνδεσης με social media, διεθνοποίησης, με ελκυστικό σχεδιασμό και εύκολη πλοήγηση Χρήση των social media (facebook, twitter, pinterest, youtube, κ.λ.) για πληροφόρηση και συμμετοχή νεανικού κοινού αλλά και για συγκέντρωση στοιχείων μεγάλου αριθμού αποδεκτών μηνυμάτων Ψηφιοποίηση των συλλογών και εκθεμάτων και παρουσίαση τους στο διαδίκτυο για σχολιασμό και αξιολόγηση από τους χρήστες Ανάπτυξη θεματικών εκθέσεων και προγραμμάτων για προσέλκυση διαφορετικών ομάδων επισκεπτών Ανάπτυξη διαπολιτισμικών προγραμμάτων Συνεργασίες με άλλα Μουσεία για συνδιοργάνωση θεματικών εκθέσεων Παιγνίδια για όλη την οικογένεια Δημιουργία χώρων εκπαίδευσης και εργαστηρίων Παροχή συνεδριακών χώρων σε επιστημονικά forum και πολιτιστικά γεγονότα Ρεσιτάλ μουσικής και ποίησης μέσα από την ιστορία των εκθεμάτων (π.χ. Η Αφροδίτη των λαών, τελετουργίες των λαών)

Διάδραση με τους επισκέπτες Ο όρος: interaction -> αλληλεπίδραση, διάδραση   Η λέξη «διαδραστικό» έχει προστεθεί στο λεξιλόγιο των μουσείων και είναι βέβαιο ότι προσελκύει το ενδιαφέρον του κοινού   Επίσης οι ψηφιακές δυνατότητες διάδρασης του κοινού με τα εκθέματα ενός σύγχρονου μουσείου έχουν αναπτυχθεί μέσω νέων τεχνολογιών

Διάδραση με τους επισκέπτες Είδη διάδρασης Virtual reality θεματικές παρουσιάσεις με χρήση των τελευταίων τεχνολογιών Σχεδιασμός εφαρμογών για κινητά για να διευκολύνουν την πληροφόρηση του επισκέπτη 3D scanning των συλλογών για προσέλκυση των μελλοντικών γενεών

Διάδραση με τους επισκέπτες Είδη διάδρασης Το παιχνίδι: γνώση και διασκέδαση για τα παιδιά Το «διαλογικό» κιόσκι, μέρος του εκθέματος “Strangely Familiar: Design and Everyday Life” του Walker Art Center Το προσωπικό του Μουσείου στο Μάντσεστερ έχει επινοήσει μια κονσόλα υπολογιστή που επιτρέπει στους επισκέπτες να «χειριστεί» αρχαία αντικείμενα.

Διάδραση με τους επισκέπτες Είδη διάδρασης Εκπαιδευτική ξενάγηση σε εικονικό αρχαιολογικό χώρο: η διαδραστικότητα περιορίζεται στη δυνατότητα επιλογής της πορείας μέσα στον εικονικό χώρο Μαθητές αλληλεπιδρούν με το ψηφιακό περιεχόμενο σε κιόσκι του εκθεσιακού χώρου του Cité des Sciences, Γαλλία.

Ένα ταξίδι στα μουσεία του μέλλοντος (pics) Θα μας καταπλήξουν τα επόμενα χρόνια ! Φιλοδοξώντας να μετατραπούν σε ορόσημα των πόλεων, όπου σύμφωνα με το newsbeast, θα τα φιλοξενήσουν, αλλά και διάσημα αξιοθέατα, που θα προσελκύουν εκατοντάδες τουρίστες κάθε χρόνο, τα μουσεία του μέλλοντος έχουν σχεδιαστεί για να εντυπωσιάσουν με την πρώτη ματιά.  Η Telegraph μας παρουσιάζει τα πιο θεαματικά μουσεία σε όλο τον κόσμο, που θα ανοίξουν για το κοινό τους τα επόμενα χρόνια.

Ένα ταξίδι στα μουσεία του μέλλοντος (pics) Μουσείο Αφηγηματικής Τέχνης, Σικάγο, ΗΠΑ

Ένα ταξίδι στα μουσεία του μέλλοντος (pics) Zeitz MOCAA, Κέιπ Τάουν, Αφρική

Ένα ταξίδι στα μουσεία του μέλλοντος (pics) Εθνικό Μουσείο Τέχνης, Πεκίνο, Κίνα

Ένα ταξίδι στα μουσεία του μέλλοντος (pics) Λούβρο, Αμπού Ντάμπι

Ελπίζω να πήρατε μια γεύση για την ανάπτυξη των Μουσείων του μέλλοντος ευχαριστώ, Άννα ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ aadricop@yahoo.gr