Μοσχάτο, Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράγοντες που διαμορφώνουν τις στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών για σκοπούς.
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Εύη Καβαλάρη Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Ποιοι παράγοντες κάνουν τη γνώση δύναμη και ποιοι αδύναμη μέσα στις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Προς την Οικονομία της Γνώσης 3-5.
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Δημιουργία Ερωτηματολογίου Ορισμοί
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Ενότητα 5 : Μέθοδοι συλλογής δεδομένων Δρ. Στέφανος Μαντζούκας
Τεχνικές Ερωτηματολογίου Άρης Κουμπαρέλης Καθ. Εφαρμογών Τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Αργοστόλι.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : Έρευνα Αγοράς ΙV: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ Βασικές έννοιες οργάνωσης και μεθοδολογίες αξιολόγησης – αποτίμησης δράσεων ΕΤΑΚ Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 Αμφιθέατρο Ινστιτούτου.
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 3: Αξιολόγηση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.
Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Μόνιμο μέλος ΕΠ Αλεξάνδρειου ΤΕΙ- Θ Ερευνητικός Συνεργάτης Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7 η (2015 – 16) Ερευνητική Μεθοδολογία Ι Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Ερωτηματολόγια 3η Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πτυχιακή εργασία του Παναγιώτη Τσερπέ (ΑΕΜ: 3094) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Χρήστος Αναστασίου Συνεπιβλέων Καθηγητής Δρ. Βασίλειος Σάλτας ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ.
ΑΠΑΡΤΙΩΣΗ «ΑΣΘΕΝΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» Χαράλαμπος Καλόφωνος Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικό Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
PSY 101 Μάθημα 4ον ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Αλληλεξάρτηση Εσωτερικού - Εξωτερικού Ελέγχου Φοιτητές: Λιούπας Ευθύμης και Βιλλιώτης Χρήστος.
Έννοια, δομή και μέτρηση των στάσεων Η έννοια των στάσεων Η δομή των στάσεων Η μέτρηση των στάσεων Κλίμακα μέτρησης ίσων διαστημάτων Κλίμακα Likert Κλίμακα.
Σχέσεις με την Κυβέρνηση. Σχέσεις με την κυβέρνηση Σχέσεις με την κυβέρνηση ή δημόσιες υποθέσεις (σύμφωνα με τις αμερικανικές εταιρείες): η κύρια εστίαση.
Στατιστική Ανάλυση. Ποιοτικές και ποσοτικές μέθοδοι Ποιες είναι οι διαφορές; Πότε χρησιμοποιούνται; Πότε κάνω στατιστική ανάλυση;
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης της ΔΕΠ/Υ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΔΙΑΛΕΞΗ 8η Κλίμακες μέτρησης Αξιοπιστία Εγκυρότητα
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Διδάσκουσα: Διδασκάλου Ε.
Συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4
Dr. Tseles Deputy Rector of PUAS Sigala Maria PhD Candidate of EKPA
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ
1η ενότητα: Πεποιθήσεις
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Η χρήση του ερωτηματολογίου & κλίμακες μέτρησης στάσεων
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Υπαίθρια Ζωή και Κατασκηνώσεις ΑμΕΑ
ĐIỀU TRA CHỌN MẪU TRONG THỐNG KÊ
Ομάδες Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία Βάσια Αγαπητού.
Εισαγωγή Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
ΣΤΑΣΕΙΣ.
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών Ιωάννης Καραγιάννης.
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μοσχάτο, 26-28 Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των Διευθυντών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Παλάσκα, Σοφία, Μαστροθανάσης Κων/νος, Γκιόλιας Λάμπρος

Σχολική Διεύθυνση και επιμόρφωση Ο θεσμικός ρόλος των διευθυντών είναι ιδιαίτερα σημαντικός αφού η συμπεριφορά της σχολικής διεύθυνσης είναι αποφασιστική για το επίπεδο ποιότητας του σχολείου και το βαθμό επίτευξης των στόχων του. Η επαγγελματικότητα και οι ικανότητες ενός διευθυντή, είναι κεντρικής σημασίας για την ποιότητα της εργασίας σε ένα σχολείο. Οι νέες συνθήκες επιβάλλουν ένα σχολείο ευέλικτο και ανταγωνιστικό, γεννώντας την ανάγκη για ένα σύνθετο πλέγμα ρόλων του διευθυντή. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, ο διευθυντής είναι αναγκαίο να διαθέτει επιστημονικές γνώσεις, ικανότητες και εμπειρία. Η επιμόρφωση, ως μέρος της συνεχούς επαγγελματικής προόδου και εργαλείο προσαρμογής στις αλλαγές, θα πρέπει να προσφέρεται με σκοπό τον επαναπροσδιορισμό της σχέσης του εκπαιδευτικού με την εργασία του, την προσωπική και επαγγελματική του ανάπτυξη.

Επιμορφωτικά προγράμματα για διευθυντές σχολικών μονάδων Στον ελλαδικό χώρο δε φαίνεται να υφίσταται οργανωμένος σχεδιασμός επιμορφωτικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση στελεχών εκπαίδευσης, ούτε μέσα από πανεπιστημιακά ιδρύματα, στα οποία ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους οι εκπαιδευτικοί, ούτε από την πλευρά επίσημων φορέων επιμόρφωσης. Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων κατά την πρώτη ανάληψη των διοικητικών τους καθηκόντων δεν διέθεταν διοικητική επάρκεια ούτε αισθάνονταν έτοιμοι να διοικήσουν, αφού δεν είχαν τη σχετική κατάρτιση κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Οι διευθυντές δεν είναι ευχαριστημένοι από την επιμόρφωση τους τόσο σε επίπεδο περιεχομένου της επιμόρφωσης, όσο και σε επίπεδο οργάνωσης και μεθοδολογίας. Η συγκεκριμένη εικόνα συνδέεται άρρηκτα με τη μη ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών που με τη σειρά της αποτελεί μία διαδικασία απαραίτητη για τον ποιοτικότερο και αποτελεσματικότερο σχεδιασμό επιμορφωτικών προγραμμάτων.

Η έρευνα Σκοπός: Η ανάδειξη των στάσεων των διευθυντών απέναντι στις ποικίλες μορφές επιμόρφωσης, τις θεματικές ενότητες ενδιαφερόντων και τα κίνητρα για τη συμμετοχή τους σε προγράμματα επιμόρφωσης Συμμετέχοντες: 58 διευθυντές δημοτικών σχολείων που υπηρετούν στην περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας Εργαλείο: Ερωτηματολόγιο – Ερωτήσεις τύπου Likert πεντάβαθμης κλίμακας «5 – Πάρα πολύ», «4 - Πολύ», «3 - Αρκετά», «2 - Ελάχιστα», «1 - Καθόλου»

Αποτελέσματα Μορφή Επιμόρφωσης: 5 4 3 2 1 Ημερίδα 35,7% 42,9% 0,0% 7,1 % 14,3 % Ταχύρρυθμο σεμινάριο 0,0 % Εξ αποστάσεως επιμόρφωση (ασύγχρονη) 14,3% 35,7 % (τηλεδιάσκεψη) 71,4% Μεικτό σύστημα 50,0% 21,4% Σύνδεση θεωρίας με πράξη 64,3%

Αποτελέσματα Θεματικές ενότητες Ενδιαφέροντος (Ποσοστιαίες τιμές) 5 4 Θεματικές ενότητες Ενδιαφέροντος (Ποσοστιαίες τιμές) 5 4 3 2 1 Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών 71,4 21,4 7,1 0,0 Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης 64,3 14,3 Αξιολόγηση Μαθητών 35,7 28,6 Αυτοαξιολόγηση Σχολικής Μονάδας Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης 50,0 Προώθηση & υποστήριξη καινοτόμων δράσεων 57,1 Συμβουλευτική & Επαγγελματικός Προσανατολισμός Ανάπτυξη δημιουργικών σχέσεων με μαθητές & γονείς Στρατηγικές αντιμετώπισης του άγχους των εκπ/κων

Αποτελέσματα 5 4 3 2 1 Μοριοδότηση 57,1% 7,1 % 21,4 % Κίνητρα συμμετοχής σε προγράμματα επιμόρφωσης 5 4 3 2 1 Μοριοδότηση 57,1% 7,1 % 21,4 % Πιστοποίηση της επιμόρφωσης 64,3 % 0,0 % Οικονομική ενίσχυση 50,0 % Χρόνος πραγματοποίησης επιμόρφωσης 5 4 3 2 1 Διεξαγωγή εκτός ωραρίου 28,6% 14,3 % 21,4 % Διεξαγωγή εντός ωραρίου 64,3 % 7,1 % 0,0 % Διεξαγωγή πριν την έναρξη ή μετά τη λήξη του σχ. έτους 28,6 %

Συμπεράσματα Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης: Οι διευθυντές δηλώνουν ότι δεν έχουν επιμορφωθεί σε κάποιο σχετικό αντικείμενο με τη διοίκηση της εκπαίδευσης, ενώ θεωρούν ότι η εξειδικευμένη επιμόρφωση πάνω σε θέματα διοίκησης κρίνεται αναγκαία. Προτιμούν προγράμματα επιμόρφωσης με τη μορφή ημερίδων και ταχύρυθμων προγραμμάτων. Επίσης μορφές επιμόρφωσης υπό την μορφή εξ’ αποστάσεως προγραμμάτων ή προγραμμάτων δράσης και σύνδεσης της θεωρίας με την πράξη κρίνονται θετικά. Επιθυμούν θεματολογία σχετικά με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διοίκηση και την εκπαίδευση, την οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης, τη διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης, την προώθηση και υποστήριξη των καινοτόμων δράσεων, τις σχέσεις με τους μαθητές και τους γονείς και τέλος τις στρατηγικές αντιμετώπισης του άγχους των εκπαιδευτικών. Σχετικά με τα κίνητρα, η μοριοδότηση, η πιστοποίηση των προγραμμάτων και η οικονομική ενίσχυση των συμμετεχόντων σε αυτά φαίνεται να αποτελούν καθοριστικοί παράγοντες για συμμετοχή. Αναφορικά με το χρόνο πραγματοποίησης των επιμορφωτικών δράσεων, σημειώνεται η ανάγκη για πραγματοποίηση εντός του σχολικού ωραρίου.

Μοσχάτο, 26-28 Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των Διευθυντών των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Σας ευχαριστούμε πολύ! Παλάσκα, Σοφία, Μαστροθανάσης Κων/νος, Γκιόλιας Λάμπρος