Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων. Χρήση διαδικτύου Πλαίσιο αναφοράς: η εκπαιδευτική αξιοποίηση Λειτουργίες: αναζήτηση, επεξεργασία, αναμετάδωση.
Advertisements

Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο Ντάνης Αντώνης ΠΕΟ4 ΧΗΜΙΚΟΣ.
Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media).
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα 3. Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media). ►
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου. Για να βρούμε κάτι που μας ενδιαφέρει στον Παγκόσμιο Ιστό μπορούμε να χρησιμοποιούμε Μηχανισμούς Αναζήτησης (Search.
ΙΜΛ 23 Φεβρουαρίου 2005 ΗΜΕΡΙΔΑ: Τεκμηρίωση και Διαλειτουργικότητα ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ.
Μεθοδολογία αναζήτησης. Χαρακτηριστικά των ερευνητών του διαδικτύου.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Εφαρμογές Πληροφορικής
. Πλεονεκτή µ ατα από τη χρήση του ∆ιαδικτύου για την αναζήτηση πληροφοριών Σε επίπεδο πηγών Σε επίπεδο επικοινωνίας Εξεικόνιση και μοντελοποίηση.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Τεχνικές Αναζήτησης στο Διαδίκτυο και όχι μόνο….
Μόκιας Γιάννης Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ.
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Πλεονεκτήματα και επιφυλάξεις
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΗ.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΩΣ ΕΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΘΕΜΑ: ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών. Πλεονεκτήματα: Σε επίπεδο πηγών Πληθώρα πληροφοριών Οι μαθητές->ερευνητές πληροφοριών λόγω εύκολης πρόσβασης σε δεδομένα.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας φόρμας σε μια ιστοσελίδα. Μπορούμε να συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία και να τα υποβάλουμε.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
3.1 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΩΣ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Που και πως ψάχνουμε.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Αναζήτηση στο Διαδίκτυο
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως μέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χρήση διαδικτύου και αξιολόγηση ιστοσελίδων

Χρήση διαδικτύου Πλαίσιο αναφοράς: η εκπαιδευτική αξιοποίηση Λειτουργίες: αναζήτηση, επεξεργασία, αναμετάδωση πληροφοριών Ζητούμενα: αξιοπιστία, επικαιρότητα, πληρότητα

Χρήση διαδικτύου πλεονεκτήματα Πηγές Πληθώρα πληροφοριών Ερευνητικός ρόλος των μαθητών χάρη στην εύκολη πρόσβαση σε δεδομένα Ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και ευκολία των μηχανών αναζήτησης

Χρήση διαδικτύου πλεονεκτήματα Επικοινωνία Αμεσότητα Παγκοσμιότητα Ευκολία ανταλλαγής εργασιών και εμπειριών, τόσο για τους μαθητές όσο και τους εκπαιδευτικούς Ευκολία κατανόησης μέσω διαφόρων ειδών απεικονίσεων Ανακάλυψη και οικοδόμηση της γνώσης

Χρήση διαδικτύου επιφυλάξεις Πηγές Υπερφόρτωση Ανάγκη ελέγχου της ποιότητας και της αξιοπιστίας Μη ακαδημαϊκός προσανατολισμός των μηχανών αναζήτησης Ανάγκη εκμάθησης της δεοντολογίας χρήσης των πηγών Απαίτηση εκμάθησης της κριτικής σύνθεσης και όχι της απλής παράθεσης Εκμάθηση κανόνων (netiquette)

Χρήση διαδικτύου επιφυλάξεις Επικοινωνία Ταχύτητα vs ποιότητα Μεγέθυνση χάσματος της πληροφορίας Πνευματικά δικαιώματα Παρανόηση της πληροφορίας ως ουσιαστικής γνώσης Παρερμηνία γραφικών Τάση να ψάχνεις μαντεύοντας, αντί να σκέφτεσαι τις πραγματικά ψάχνεις

Χρήση διαδικτύου Τεχνικές αναζήτησης Αρχειοκατάλογοι (directories) http://directory.in.gr/ http://dir.yahoo.com/Education/ http://www.google.com/Top/Reference/Education/Directories/ http://www.eduref.org/ Αναζήτηση ιστοσελίδων που έχουν παρόμοιο περιεχόμενο, π.χ. για την εκπαίδευση ή για να βρούμε συγκεκριμένα πράγματα, π.χ. υλικό για το σχολείο

Χρήση διαδικτύου Τεχνικές αναζήτησης Μηχανές αναζήτης (search engines) http://www.google.gr http://yahoo.com/ “επιστρέφουν” περιεχόμενα ιστοσελίδων που περιέχουν κάποια στοιχεία

Χρήση διαδικτύου Τεχνικές αναζήτησης Μηχανές αναζήτης (search engines) Συμβουλές: ερωτήματα κεντρικές λέξεις-κλειδιά (ουσιαστικά), πουνα εκφράζουν με σαφήνεια την αναζητουμένη πληροφορία. χρήση συνώνυμων Χρήση φράσεων όπου απαιτείται, εντός εισαγωγικών Αναζήτηση με βάση Boolean(δυαδικούς) τελεστές (AND, OR, NOT) Ορθογραφία Περιορισμένος αριθμός λέξεων Χρήση φίλτρων (π.χ. απολήξεις)

Χρήση διαδικτύου Τεχνικές αναζήτησης Αρχειοκατάλογοι (directories) http://directory.in.gr/ http://dir.yahoo.com/Education/ http://www.google.com/Top/Reference/Education/Directories/ http://www.eduref.org/ Μηχανές αναζήτης (search engines) http://www.google.gr http://yahoo.com/ Υπολογιστικές μηχανές γνώσης (computational knowledge engines) http://www.wolframalpha.com Εργαλεία μεταναζήτησης (metasearch engines) http://www.metacrawler.com

Χρήση διαδικτύου Τεχνικές αναζήτησης Αρχειοκατάλογοι (directories) http://directory.in.gr/ http://dir.yahoo.com/Education/ http://www.google.com/Top/Reference/Education/Directories/ http://www.eduref.org/ Μηχανές αναζήτης (search engines) http://www.google.gr http://yahoo.com/ Υπολογιστικές μηχανές γνώσης (computational knowledge engines) http://www.wolframalpha.com Εργαλεία μεταναζήτησης (metasearch engines) http://www.metacrawler.com

Χρήση διαδικτύου Τεχνικές αναζήτησης Για την ασφάλεια περιεχομένου http://www.sch.gr http://www.saferinternet.gr Για την προστασία πνευματικών δικαιωμάτων http://creativecommons.org/