B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Advertisements

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Γραφείο Διασύνδεσης ΠαΜακ: Forum AIESEC, Από την ιδέα … στην πράξη « Οι στόχοι και τα ιδανικά που μας παρακινούν γεννιούνται από τη φαντασία.
Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Καθηγητής
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
5ο πεδίο Το πέμπτο επιστημονικό πεδίο περιλαμβάνει τις Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης. Μπορούν να το δηλώσουν όλοι οι υποψήφιοι αρκεί να επιλέξουν.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
INDUCTION WEEK 2015 BA (Hons) in Early Childhood Studies MC Employability Scheme.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης (ΠΑ) Υπεύθυνοι πρακτικής (2010) Γιάννης Μούρτος, Γ. Λεκάκος, Κ. Ψούνης Διοικητική.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
01 August 2013 – 31 July 2015.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
MBA Εξ’ Αποστάσεως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 10: Εργαλεία και πόροι που εφαρμόζονται στην ΕΕ για.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα, Δομή Προγράμματος Περιεχόμενο Προγραμμάτων

ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ BA (Hons) 1st year Business 2nd year Marketing Finance 3rd year

Σε ποια γλώσσα γίνεται το πρόγραμμα; 1ο έτος 2ο έτος 3ο έτος

ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Μελέτη οργανώσεων, της διοίκησής τους και του μεταβαλλόμενου εξωτερικού περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν Προετοιμασία και ανάπτυξη για σταδιοδρομία στις επιχειρήσεις και τη διοίκηση Ενίσχυση μαθησιακών δεξιοτήτων για την δια βίου μάθηση και προσωπική ανάπτυξη για συνεισφορά στην κοινωνία γενικά

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ Ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών Παρακινεί και εφοδιάζει τους φοιτητές με μια στερεή γενική γνώση των οργανώσεων, της διοίκησής τους και του παγκόσμιου περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν Σταδιοδρομία Να προετοιμάσει τους φοιτητές για σταδιοδρομία στο γρήγορα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό και κοινωνικό περιβάλλον Αναπτύσσει Να αναπτύξει προοδευτικά γνωστικές, νοητικές και πρακτικές δεξιότητες σε σχετικό επιχειρηματικό και διοικητικό πλαίσιο

ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 1ο Στάδιο βάσεις σε μια γκάμα κύριων διοικητικών λειτουργιών, εννοιών και τεχνικών καθώς και μεταφερόμενων δεξιοτήτων για τα επόμενα στάδια 2ο Στάδιο Επιχειρηματικότητα, δημιουργικότητα, αναλυτικά εργαλεία, ομαδική εργασία 3ο Στάδιο ειδικές ακαδημαϊκές δεξιότητες στη γενική διοίκηση, εξοικείωση με το παγκόσμιο περιβάλλον

ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Μάρκετινγκ) 1ο Στάδιο βάσεις σε μια γκάμα κύριων διοικητικών λειτουργιών, εννοιών και τεχνικών καθώς και μεταφερόμενων δεξιοτήτων για τα επόμενα στάδια 2ο Στάδιο επιχειρηματικές ευκαιρίες καθοδηγούμενες από τον πελάτη και τις ανάγκες του 3ο Στάδιο να αναπτύξει ένα προσανατολισμό για την ανάπτυξη νέων προϊόντων / υπηρεσιών βασισμένο σε καλή επεξεργασία πληροφοριών

ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Finance) 1ο Στάδιο βάσεις σε μια γκάμα κύριων διοικητικών λειτουργιών, εννοιών και τεχνικών καθώς και μεταφερόμενων δεξιοτήτων για τα επόμενα στάδια 2ο Στάδιο δεξιότητες που περιλαμβάνουν χρηματοοικονομικές αναλύσεις και προβλέψεις. 3ο Στάδιο κριτική αξιολόγηση χρηματοοικονομικών θεωριών και εννοιών

ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ (ΚΟΙΝΟ) Αγορές, Τιμές και Στρατηγική Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ Κατανοώντας τους Ανθρώπους στις Επιχειρήσεις Διαχείριση Απόδοσης στην Παραγωγή και Παροχή Υπηρεσιών Χρηματοοικονομικά και Απόδοση Επιχειρήσεων Ανάπτυξη Προσωπικής Ηγεσίας 1 2

ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ Απασχολησιμότητα και Προσωπική Ανάπτυξη Διαχειριζόμενοι τη Δυναμική Επιχείρηση Δεξιότητες Ανάλυσης Δεδομένων (Μάθημα έτους) Μακροοικονομικά για Επιχειρήσεις (Μάθημα Έτους) Δημιουργικές Λύσεις για Επιχειρήσεις Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα 1 2

ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ (ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ) Συμπεριφορά Καταναλωτή Επιχειρηματική Στρατηγική και Έννοιες Ζητήματα στις Παγκόσμιες επιχειρήσεις και Στρατηγική Διεθνής Επιχειρηματικότητα Επενδύσεις και Χρηματοοικονομικές Αγορές 1 2

ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ (ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ) Απασχολησιμότητα και Προσωπική Ανάπτυξη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίες και Επίθεση Μάρκας Δεξιότητες Ανάλυσης Δεδομένων (Μάθημα έτους) Ηθική και Κοινωνική Ευθύνη Δημιουργικές Λύσεις για Επιχειρήσεις Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα 1 2

ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ (ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ) Συμπεριφορά Καταναλωτή Μάρκετινγκ σε Διαφορετικές Κουλτούρες Ζητήματα στις Παγκόσμιες επιχειρήσεις και Στρατηγική Αειφόρος Ανάπτυξη και Ηθική στο Μάρκετινγκ Επίδραση Μάρκας και Λαϊκή Κουλτούρα 1 2

ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ (ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ) Απασχολησιμότητα και Προσωπική Ανάπτυξη Λογιστική Επιχειρήσεων Δεξιότητες Ανάλυσης Δεδομένων (Μάθημα έτους) Μακροοικονομικά για Επιχειρήσεις (μάθημα έτους) Χρηματοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα 1 2

ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ (ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ) Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Δηλώσεων Αποτελεσματική Διαχείριση Έργου Ζητήματα στις Παγκόσμιες Επιχειρήσεις και Στρατηγική Επενδύσεις και Χρηματοοικονομικές Αγορές Βελτίωση Απόδοσης Επιχειρήσεων 1 2

ΑΓΟΡΕΣ, ΤΙΜΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Λειτουργία αγορών ανάπτυξη στρατηγικών τιμολόγησης, μικροοικονομικό περιβάλλον Κατανόηση οικονομικών ειδήσεων και κριτική αξιολόγηση Αγορές, Τιμές, Στρατηγική Βασικές αρχές μάρκετινγκ Κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών Βασικές αρχές Μάρκετινγκ πως και γιατί οργανώνονται οι άνθρωποι, πως και γιατί εργάζονται μαζί, τι τους κάνει να θέλουν να δουλέψουν και πως μπορεί κάποιος να τους κάνει να δουλέψουν καλύτερα. Κατανοώντας τους Ανθρώπους στις Επιχειρήσεις

Γενικές δεξιοτήτων στα Αγγλικά (ανάγνωση, γραφή, ακρόαση, Ορολογία Ακαδημαϊκά Αγγλικά Γενικές δεξιοτήτων στα Αγγλικά (ανάγνωση, γραφή, ακρόαση, προφορικά)

Ποια υποστήριξη θα έχω κατά τη διάρκεια των σπουδών μου; Ποια υποστήριξη θα έχω κατά τη διάρκεια των σπουδών μου; Personal Tutor- tutoring Ώρες γραφείου καθηγητών Draft Learning Support Center Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης

Personal Tutoring Προσωπικός καθηγητής-σύμβουλος 4 προκαθορισμένες ετήσιες συναντήσεις Προτείνεται τακτική επαφή μαζί του Διευκρινίσεις για το πρόγραμμα σπουδών Ενίσχυση ακαδημαϊκών δεξιοτήτων Προσωπική ανάπτυξη (Personal Development Plan)

Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες σεμινάρια εργαστήρια επισκέψεις σε επιχειρήσεις Διαλέξεις από επισκέπτες καθηγητές Ημερίδες Φοιτητικά συνέδρια

Ακαδημαϊκό ημερολόγιο βασικές ημερομηνίες Εβδομάδα Έναρξη μαθημάτων 12 Οκτωβρίου 2015 Διακοπές Χριστουγέννων 21/12/15 - 28/12/15 Λήξη 1ου Εξαμήνου 4 Ιανουαρίου 2016 Έναρξη 2ου Εξαμήνου 1 Φεβρουαρίου 2016 Διακοπές Πάσχα 11/4/16 – 18/04/16 Λήξη 2ου Εξαμήνου 2 Μαΐου 2016

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Υπεύθυνος προγράμματος: Κος Δημήτριος Κόγκας Γραφείο 502 Τηλ.: 210 8899656 e-mail: dkogas@medcollege.edu.gr   Διοικητικός Προγράμματος Kος Στέφανος Καράβολας  Γραφείο: 503 Τηλ.: 210 8899652 e-mail: s.karavolas@medcollege.edu.gr