Επιχειρησιακή Επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Whistle-Blowing =Καταγγελία δυσλειτουργιών
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Πολίτες και ΜΜΕ: Ποιος κατευθύνει ποιον; Ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου στην προώθηση της Παιδείας στα Μέσα Αντιγόνη Θεμιστοκλέους Λειτουργός.
O έλεγχος της διαφήμισης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. Η διδασκαλία: έννοια και χαρακτηριστικά ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΣΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ «ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ»  Η έννοια της διδασκαλίας.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Συστήματα Υποστήριξης Οργανισμών και Ομάδων. Κατηγορίες DSS DSS για επαναλαμβανόμενες αποφάσεις. Ad hoc DSS για αποφάσεις που μπορεί να μην επαναληφθούν.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Συμπεριφορά Καταναλωτή
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Σύγχρονες Τάσεις Συμβουλευτικής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επικοινωνία ….τι είναι;
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Η έννοια της επιχείρησης
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρησιακή Επικοινωνία Κατερίνα Χλιάρα Θ12184

Περιεχόμενα Ορισμός Θέματα που περιλαμβάνει Μέθοδοι επικοινωνίας Τύποι επικοινωνίας Προσωπικότητα Συμπεριφορά Επιτυχημένη επικοινωνία Συμπέρασμα

Ορισμός Επικοινωνία η ανταλλαγή ιδεών, απόψεων και πληροφοριών μέσω γραπτών ή προφορικών λέξεων, συμβόλων ή πράξεων

Επιχειρησιακή Επικοινωνία κάθε είδους επικοινωνία που χρησιμοποιείται για την προώθηση ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή ενός οργανισμού – με την προοπτική να προχωρήσει σε πωλήσεις.

Περιλαμβάνει: marketing, brand management, reputation management, event management, πελατειακές σχέσεις, συμπεριφορά του καταναλωτή, διαφημίσεις, δημόσιες σχέσεις, εταιρική επικοινωνία

Μέθοδοι επικοινωνίας Ίντερνετ Video Conferencing Αναφορές Παρουσιάσεις Τηλεφωνικά meetings Forum boards Μeetings Suggestion box

Τύποι επικοινωνίας Αποστολή: τι είναι σημαντικό ~ Αποστολή: τι είναι σημαντικό ~ Πολιτική: οι αξίες Πληροφορίες που επιτρέπουν στον κατώτερο να εργαστεί. Επιβεβαίωση ότι το μήνυμα ελήφθη Συντονισμός

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ

Το παράδοξο της εταιρικής διοίκησης Προσωπικότητα Συνεργασία Συμμόρφωση

Σημαντικότερος στόχος της διοίκησης Προσωπικές ανάγκες και στόχοι Συνεργασία Συμμόρφωση

Ο εαυτός μας Γνωρίσματα Γένος Δυνατότητες Διάπλαση Πτυχές ανάπτυξης Κίνητρο Απόψεις Αντίληψη Κοινωνία – Κουλτούρα

Συμπεριφορά Αναπτύσσεται καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής Ενσωματώνεται στη διαδικασία κοινωνικοποίησης

Μπορεί να είναι: Κεντρική : ανθεκτική σε οποιαδήποτε αλλαγή πχ θρησκευτική πεποίθηση Μη κεντρική : αλλάζει με την ύπαρξη νέων πληροφοριών ή την ύπαρξη προσωπικής εμπειρίας

«Η συμπεριφορά είναι κάτι μικρό που κάνει μεγάλη διαφορά» «Η συμπεριφορά είναι κάτι μικρό που κάνει μεγάλη διαφορά». -Winston Churchill

Επιτυχημενη επικοινωνια

Θέλουμε να γνωρίζουμε τρία πράγματα πριν τη συζήτηση: Θέλουμε να γνωρίζουμε τρία πράγματα πριν τη συζήτηση: 1.  Αυτό, για το οποίο θα μιλήσουμε, είναι επώδυνο; 2.  Πόσο θα διαρκέσει; 3.  Ποιος είναι ο σκοπός της συζήτησης;

Η διαδικασία της αλλαγής συμπεριφοράς εξαρτάται από : Η διαδικασία της αλλαγής συμπεριφοράς εξαρτάται από : Τα χαρακτηριστικά του συνομιλητή Την παρουσίαση των ζητημάτων Τα χαρακτηριστικά του ακροατή Τις επιρροές της ομάδας Την έκβαση της αλλαγής της συμπεριφοράς – ανταμοιβή ή τιμωρία

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας, ο τρόπος που ερμηνεύουμε το μήνυμα βασίζεται : 55% στις εκφράσεις του προσώπου και στη γλώσσα του σώματος 37% στον τόνο της φωνής 8% στις λέξεις

Τα λάθη στην επικοινωνία μας Κουτσομπολιό Κριτική Αρνητισμός Γκρίνια Δικαιολογίες Ψέματα Δογματισμός Julian Treasure: How to speak so that people want to listen - TEDx

Julian Treasure: How to speak so that people want to listen - TEDx

Μην επικοινωνείτε για να γίνετε κατανοητοί Μην επικοινωνείτε για να γίνετε κατανοητοί. Καλύτερα, να επικοινωνείτε, για να μη παρεξηγηθείτε. Dr. John Lund

Πώς θα ήταν ο κόσμος αν μιλούσαμε δυναμικά σε άτομα που μας ακούνε συνειδητά σε ένα περιβάλλον με ιδιαίτερο σκοπό;

Τότε, δε θα επικοινωνούσαμε απλά για να μην παρεξηγηθούμε, αλλά “για να μεταδώσουμε σε άλλους ό,τι έχουμε μάθει” Jean- Paul Sartre και για να δημιουργήσουμε ειλικρινά και αποτελεσματικά.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ευχαριστώ για την προσοχή σας!

Βιβλιογραφία Δεριζιώτης Χ., Χαροκόπος Γ., Σκυφτός Κ. (2006), Επιχειρησιακή Επικοινωνία: από τη θεωρία στην πράξη, Εκδόσεις Σοφία (Κεφάλαιο 2, σελ. 41-42, 49-51) Notes Desk (2009, March 11), Communication. Ανακτήθηκε από: http://www.notesdesk.com/notes/business-communications/business-communication-and-its-types/ TED. (2014, June 27). Julian Treasure: How to speak so that people want to listen [Video File]. Ανακτήθηκε από: https://www.youtube.com/watch?v=eIho2S0ZahI Anderson A. (2013, May 28). Successful Business Communication: It starts at the beginning. Forbes. Ανακτήθηκε από: http://www.forbes.com/sites/amyanderson/2013/05/28/successful-business-communication-it-starts-at-the-beginning/ Moreo J. (2013, July 19). Channels of Communication [Image]. Ανακτήθηκε από: http://www.judimoreo.com/blog/?p=1416