Επιχειρησιακή Επικοινωνία Κατερίνα Χλιάρα Θ12184
Περιεχόμενα Ορισμός Θέματα που περιλαμβάνει Μέθοδοι επικοινωνίας Τύποι επικοινωνίας Προσωπικότητα Συμπεριφορά Επιτυχημένη επικοινωνία Συμπέρασμα
Ορισμός Επικοινωνία η ανταλλαγή ιδεών, απόψεων και πληροφοριών μέσω γραπτών ή προφορικών λέξεων, συμβόλων ή πράξεων
Επιχειρησιακή Επικοινωνία κάθε είδους επικοινωνία που χρησιμοποιείται για την προώθηση ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή ενός οργανισμού – με την προοπτική να προχωρήσει σε πωλήσεις.
Περιλαμβάνει: marketing, brand management, reputation management, event management, πελατειακές σχέσεις, συμπεριφορά του καταναλωτή, διαφημίσεις, δημόσιες σχέσεις, εταιρική επικοινωνία
Μέθοδοι επικοινωνίας Ίντερνετ Video Conferencing Αναφορές Παρουσιάσεις Τηλεφωνικά meetings Forum boards Μeetings Suggestion box
Τύποι επικοινωνίας Αποστολή: τι είναι σημαντικό ~ Αποστολή: τι είναι σημαντικό ~ Πολιτική: οι αξίες Πληροφορίες που επιτρέπουν στον κατώτερο να εργαστεί. Επιβεβαίωση ότι το μήνυμα ελήφθη Συντονισμός
Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
Το παράδοξο της εταιρικής διοίκησης Προσωπικότητα Συνεργασία Συμμόρφωση
Σημαντικότερος στόχος της διοίκησης Προσωπικές ανάγκες και στόχοι Συνεργασία Συμμόρφωση
Ο εαυτός μας Γνωρίσματα Γένος Δυνατότητες Διάπλαση Πτυχές ανάπτυξης Κίνητρο Απόψεις Αντίληψη Κοινωνία – Κουλτούρα
Συμπεριφορά Αναπτύσσεται καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής Ενσωματώνεται στη διαδικασία κοινωνικοποίησης
Μπορεί να είναι: Κεντρική : ανθεκτική σε οποιαδήποτε αλλαγή πχ θρησκευτική πεποίθηση Μη κεντρική : αλλάζει με την ύπαρξη νέων πληροφοριών ή την ύπαρξη προσωπικής εμπειρίας
«Η συμπεριφορά είναι κάτι μικρό που κάνει μεγάλη διαφορά» «Η συμπεριφορά είναι κάτι μικρό που κάνει μεγάλη διαφορά». -Winston Churchill
Επιτυχημενη επικοινωνια
Θέλουμε να γνωρίζουμε τρία πράγματα πριν τη συζήτηση: Θέλουμε να γνωρίζουμε τρία πράγματα πριν τη συζήτηση: 1. Αυτό, για το οποίο θα μιλήσουμε, είναι επώδυνο; 2. Πόσο θα διαρκέσει; 3. Ποιος είναι ο σκοπός της συζήτησης;
Η διαδικασία της αλλαγής συμπεριφοράς εξαρτάται από : Η διαδικασία της αλλαγής συμπεριφοράς εξαρτάται από : Τα χαρακτηριστικά του συνομιλητή Την παρουσίαση των ζητημάτων Τα χαρακτηριστικά του ακροατή Τις επιρροές της ομάδας Την έκβαση της αλλαγής της συμπεριφοράς – ανταμοιβή ή τιμωρία
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας, ο τρόπος που ερμηνεύουμε το μήνυμα βασίζεται : 55% στις εκφράσεις του προσώπου και στη γλώσσα του σώματος 37% στον τόνο της φωνής 8% στις λέξεις
Τα λάθη στην επικοινωνία μας Κουτσομπολιό Κριτική Αρνητισμός Γκρίνια Δικαιολογίες Ψέματα Δογματισμός Julian Treasure: How to speak so that people want to listen - TEDx
Julian Treasure: How to speak so that people want to listen - TEDx
Μην επικοινωνείτε για να γίνετε κατανοητοί Μην επικοινωνείτε για να γίνετε κατανοητοί. Καλύτερα, να επικοινωνείτε, για να μη παρεξηγηθείτε. Dr. John Lund
Πώς θα ήταν ο κόσμος αν μιλούσαμε δυναμικά σε άτομα που μας ακούνε συνειδητά σε ένα περιβάλλον με ιδιαίτερο σκοπό;
Τότε, δε θα επικοινωνούσαμε απλά για να μην παρεξηγηθούμε, αλλά “για να μεταδώσουμε σε άλλους ό,τι έχουμε μάθει” Jean- Paul Sartre και για να δημιουργήσουμε ειλικρινά και αποτελεσματικά.
Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ευχαριστώ για την προσοχή σας!
Βιβλιογραφία Δεριζιώτης Χ., Χαροκόπος Γ., Σκυφτός Κ. (2006), Επιχειρησιακή Επικοινωνία: από τη θεωρία στην πράξη, Εκδόσεις Σοφία (Κεφάλαιο 2, σελ. 41-42, 49-51) Notes Desk (2009, March 11), Communication. Ανακτήθηκε από: http://www.notesdesk.com/notes/business-communications/business-communication-and-its-types/ TED. (2014, June 27). Julian Treasure: How to speak so that people want to listen [Video File]. Ανακτήθηκε από: https://www.youtube.com/watch?v=eIho2S0ZahI Anderson A. (2013, May 28). Successful Business Communication: It starts at the beginning. Forbes. Ανακτήθηκε από: http://www.forbes.com/sites/amyanderson/2013/05/28/successful-business-communication-it-starts-at-the-beginning/ Moreo J. (2013, July 19). Channels of Communication [Image]. Ανακτήθηκε από: http://www.judimoreo.com/blog/?p=1416