«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ανακύκλωση Νικόλας, Ζήνωνας, Αλέξης, Λίζα Ε’2.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Εργαστηριακές Ασκήσεις Γ΄ Γυμνασίου Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης Χημικός Σχολ.Έτος:
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
Ποίοι Είμαστε Το πρώτο αδειοδοτημένο σύστημα ανακύκλωσης συσκευασιών στην Κύπρο από τον Αύγουστο του 2006 Μια πρωτοβουλία του ΚΕΒΕ και 30 μεγάλων επιχειρήσεων.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
9 Ο Δ ΗΜΟΤΙΚΟ Σ ΧΟΛΕΙΟ Κ ΑΣΤΟΡΙΑΣ Δ΄ΤΑΞΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ Α ΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Ε ΥΤΥΧΙΑ ΡΑΤΣΟΣ Ν ΙΚΟΛΑΟΣ.
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΕΛΕΝΗ ΒΑΜΙΑΝΑΚΗ Α1.
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΡΟΜΑ PROJECT ΤΜΉΜΑ Α2 ΣΔΕ Καρδίτσας – Παράρτημα Σοφάδων 2014 – 2015.
Γυμνάσιο Προαστίου Τι θα δείτε:  Σε διηθητικό χαρτί γράφουμε το «μήνυμά» μας με τη βοήθεια ενός μικρού πινέλου που βουτάμε σε άχρωμο διάλυμα φαινολοφθαλεΐνης.
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τα χαρτιά, τα γυαλιά, τα μέταλλα δεν είναι σκουπίδια
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται μια συσκευή.
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
1. Αγγελάκης Ραφαήλ14. ΖαργκλήςΓιώργιος 2. Αλεξάκη Μαρία15. Ζαχαριουδάκης Μιχάλης 3. Αλεφαντινού Ελένη16. Ζερβός Νίκος 4. ΒάμβουκαΓεωργία17. Ζερβού Κυριακή.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Η βάρκα σε λειτουργία.
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΓΥΑΛΙ.
ΝΕΡΟ Το νερό είναι η περισσότερο διαδεδομένη ανόργανη χημική ένωση στην επιφάνεια της Γης, αφού καλύπτει το 70,9% του πλανήτη μας. Το νερό στις «συνηθισμένες.
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανακύκλωση Γυαλιού ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤ’1 Αίας Ζαννέττος
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
ΦΤΙΑΞΕ τον δικό σου βοηθό ενάντια στις ψείρες
Από την θεωρία στην πράξη
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Σχέδιο Εργασίας ( Project) ‘’οι Τσιγγάνοι των Σοφάδων’’
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κάδοι ανακύκλωσης Σωτηρούλλα Κατσικίδη. Ο κάδος αυτός χρησιμοποιείται στην ανακύκλωση του πλαστικού π.χ. πλαστικά μπουκάλια.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Ερευνητική εργασία στη τεχνολογία Εργασία 2 Μελέτη προαύλιου χώρου μεταξύ 5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου.
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
Θέμα: Διαχείριση απορριμμάτων
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Όταν ανακυκλώνω, Δημιουργώ…» Ερευνητική Εργασία (Project) Α΄ κύκλου του ΣΔΕ Καρδίτσας - παράρτημα ΣΟΦΑΔΩΝ

Εναλλακτικές Προτάσεις Ανακύκλωσης : «Όταν ανακυκλώνω Δημιουργώ…» Τεκμηρίωση :  Στις κοινές συναντήσεις Α και Β κύκλου δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή σε μία δραστηριότητα που πρότειναν οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι. Η δραστηριότητα αυτή είχε να κάνει με κατασκευές από υλικά που θα κατέληγαν στους κάδους ανακύκλωσης.  Στόχος ήταν η παρουσίαση ενός διαφορετικού - εναλλακτικού τρόπου χρησιμοποίησης αυτών των υλικών προς απόρριψη, δίνοντάς τους ιδιαίτερη αξία.  Με τον τρόπο αυτό, προσθέτοντας χρώμα και φαντασία, θα περνούσαμε το μήνυμα ότι ακόμη και τα υλικά αυτά μπορούν να φανούν χρήσιμα και να ομορφύνουν το περιβάλλον αντί να το μολύνουν.  Εξαιτίας της μεγάλης απήχησης σε όλους, οι εκπαιδευόμενοι του Α’ κύκλου αποφασίσαμε να κάνουμε διάφορες κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά στο πλαίσιο της δικής μας ερευνητικής εργασίας, συμπληρώνοντας έτσι το project του Β’ κύκλου.  Αποφασίσαμε να δώσουμε στο project όνομα : «Όταν ανακυκλώνω δημιουργώ …», για να τονίσουμε αφενός ότι ακόμα και τα υλικά αυτά μπορούν να αποκτήσουν ιδιαίτερη αξία, αφετέρου ότι η δημιουργικότητα και η φαντασία δεν έχουν όρια!! Τελικά μέσα από συζήτηση και διαδικτυακή έρευνα επιλέξαμε ως υλικά τα γυάλινα δοχεία, τις εφημερίδες–περιοδικά και τα πλαστικά μπουκάλια. Καθοριστικό παράγοντα για την επιλογή έπαιξαν οι ιδιαίτερες δεξιότητες του καθενός καθώς και ο βαθμός δυσκολίας στην επεξεργασία των υλικών.

«Όταν ανακυκλώνω Δημιουργώ…» Ομάδα «Γυαλί» Η ομάδα «γυαλί» αποφάσισε να κατασκευάσει φωτιστικά χρησιμοποιώντας τα γυάλινα βάζα από μαρμελάδες, μέλι κ.λ.π. Για το σκοπό αυτό έγινε προμήθεια υλικού από κατάστημα ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και στη συνέχεια με ιδιαίτερη προσοχή πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητες μετατροπές - συνδέσεις και ακολούθησαν οι δοκιμές. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν 5 μονόφωτα τα οποία συνδέθηκαν σε μία ξύλινη επιφάνεια σχηματίζοντας έτσι ένα φωτιστικό οροφής. Η κάθε λάμπα διακοσμήθηκε με την τεχνοτροπία decoupage, όπου επιλέχθηκε σα θέμα εξώφυλλα παλιών σχολικών βιβλίων.

«Όταν ανακυκλώνω Δημιουργώ…» Ομάδα «Γυαλί»

«Όταν ανακυκλώνω Δημιουργώ…» Ομάδα «Χαρτί» Η ομάδα «χαρτί» αποφάσισε να κατασκευάσει ένα ρολόι, χρησιμοποιώντας φύλλα από εφημερίδες και περιοδικά. Αρχικά, η ομάδα ενημερώθηκε μέσα από Διαδικτυακή έρευνα για τους μηχανισμούς που είναι διαθέσιμοι στην αγορά και προχώρησε στην προμήθεια ενός που κρίθηκε καταλληλότερος. Στη συνέχεια, τα φύλλα διπλώθηκαν προσεκτικά και αφού συγκεντρώθηκαν αρκετά οι εκπαιδευόμενοι άρχισαν να τα τυλίγουν σε σπειροειδή μορφή. Στο τέλος, προσαρμόστηκε ο μηχανισμός και αφού ελέγχθηκε, εφαρμόστηκε ειδική κόλλα για puzzles, η οποία συνετέλεσε στο να δημιουργηθεί μία στιβαρή και συμπαγής κατασκευή.

«Όταν ανακυκλώνω Δημιουργώ…» Ομάδα «Χαρτί»

«Όταν ανακυκλώνω Δημιουργώ…» Ομάδα «Πλαστικά μπουκάλια» Τέλος, η ομάδα «πλαστικά μπουκάλια» αποφάσισε να κατασκευάσει λουλούδια, χρησιμοποιώντας το λαιμό ( πάνω μέρος ) των πλαστικών μπουκαλιών από νερό, αναψυκτικά, γάλα κ.α. Αρχικά, η ομάδα συνέλεξε πλαστικά μπουκάλια διαφόρων μεγεθών και χρωμάτων και κατόπιν συζήτησης και αρκετών δοκιμών αποφάσισε τη δημιουργία λουλουδιών με 4, 5 και 6 πέταλα, προσέχοντας κάθε φορά να στρογγυλεύονται οι άκρες προς αποφυγή τραυματισμών. Στη συνέχεια ακολούθησε το βάψιμο των λουλουδιών, όπου χρησιμοποιήθηκαν ακρυλικά χρώματα και στο τέλος με χοντρό σύρμα τοποθετήθηκαν σε μία γλάστρα σε ημισφαιρικό σχήμα ( εμπνευσμένο από τα ανθισμένα χρυσάνθεμα ), προσθέτοντας μικρές μπάλες φελιζόλ στο κέντρο τους.

«Όταν ανακυκλώνω Δημιουργώ…» Ομάδα «Πλαστικά μπουκάλια»