Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό το 2004 ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Ι.Ε.Κ. ΚΟΖΑΝΗΣ.
Advertisements

ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
Καινοτόμο Πολιτιστικό Πρόγραμμα Νηπιαγωγείο Αρμένων Ρεθύμνου
Μαθαίνοντας Να Διαβάζουμε Ερευνητικά Άρθρα (Academic Reading-Listening)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
1 Έλεγχος και τα μέσα ελέγχου. 2 Θέματα που αναλύονται Η αναγκαιότητα του ελέγχου Τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ελέγχου. Η διαδικασία του ελέγχου.
«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αιτίες, συνέπειες και δυνατότητες άμεσης βελτίωσης» Οι κρίσιμοι τομείς της οδικής ασφάλειας και στάθμευσης, όπου λόγω της αδικαιολόγητης.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (στα πλαίσια του μαθήματος project) Α΄ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΝΕΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 5: Συμπαράγωγα Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ POWER POINT ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ : ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ (Α1) ΑΡΓΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΣ (Α1) ΜΠΙΣΜΠΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (Α2) ΦΥΤΡΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ (Α2) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
A show dedicated to the Comenius Project and Cypriot traditions We had our Comenius show divided in two parts. At the first part we had a power point presentation.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Μάθημα: Εκπαιδευτική Τεχνολογία - Πολυμέσα Εισηγητής: Καθηγητής Άγγελος Γιαννούλας Θέμα εργασίας: Δημιουργία διδακτικού σεναρίου. Σπουδάστρια: Γ. Αναγνωστοπούλου.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Νερό: Πηγή Ζωής, Πολιτισμού, Υγείας και Ομορφιάς
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Η παιδαγωγική φυσιογνωμία του εκπ/κού στα ΣΔΕ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΆΛΛΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ.
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
This is where I live Οδηγίες για το Power Point
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Ερευνητική εργασία: «Μια τρύπα στο νερό»
Through our Eyes (2012-I-DE3-COM )
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Δικτυα υπολογιστων Κεφάλαιο 4.
Μάθημα 2ο Δημιουργία χαρακτήρα Συγγραφή σκηνής.
Παρουσιάσεις PowerPoint
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων - E
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Σώζοντας το νερό για ένα καλύτερο μέλλον!
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
الشـــغل والطـــاقة الشغل
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
2 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΑ & ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΤΟΥΝΔΡΑ.
Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
Από τα παράλληλα κείμενα στα αναγνωστικά δίκτυα
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Επιμέλεια παρουσίασης: Γεωργίου Βασίλειος ΣΤ΄ Εξάμηνο Ιούνιος 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ

Σχεδια εργαςιας (PROJECTS) Πρόκειται για: Μεθοδευμένες συλλογικές μορφές δράσεων με σαφείς στόχους και συγκεκριμένο αντικείμενο ενασχόλησης των μαθητών/τριών. Στηρίζονται στις ανάγκες και τα βιώματα των παιδιών εμπλέκοντάς τα σε γεγονότα ή φαινόμενα του άμεσου περιβάλλοντος. Αποσκοπούν: Στη διασύνδεση της σχολικής γνώσης με αυθεντικές καταστάσεις της καθημερινής ζωής. Στην ανάληψη κοινωνικής δράσης από τους μαθητές, ώστε να διαχειρίζονται βιωματικά τη γνώση. Στην κοινωνικοποίηση των μαθητών. Στην ενίσχυση της ενσυναίσθησης των μαθητών. Στην καλλιέργεια της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησης των μαθητών.

πλεονεκτηματα Παρέχουν στα παιδιά ευκαιρίες: να θέτουν ερωτήσεις να κάνουν προβλέψεις να βρίσκουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους να πάρουν συνεντεύξεις από ειδικούς να αναπτύξουν ποικιλία πνευματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων να συνεργάζονται να διαφωνούν να μοιράζουν ευθύνες να αναπτύξουν διάφορες στρατηγικές έρευνας να πειραματιστούν με αντικείμενα του περιβάλλοντός τους να καλλιεργήσουν την αυτενέργεια να έρθουν σε επαφή με καινούρια γνωστικά αντικείμενα να προβάλλουν χαρίσματα και ταλέντα που θα παρέμεναν κρυφά να εξοικειωθούν με την κριτική (να μάθουν να κρίνουν και να κρίνονται)

μειονεκτηματα Είναι απαιτητικά σε: χρόνο χώρο υλικά και εργασία του δασκάλου Απαιτούν: εµπειρία καλή προετοιµασία σχεδιασµό συνεχή επιµόρφωση των εκπαιδευτικών. Είναι δαπανηρά, αφού απαιτούν: εκπαιδευτικές εκδροµές εργαστηριακό υλικό ποικίλα εκπαιδευτικά µέσα

Από τη θεωρία… …στην πράξη

Γνωριμια με τον παυλο Ηλικία:11 ετών Τάξη: Δ΄ Διάρκεια: 2 εβδομάδες Μελέτη ατομικού του φακέλου (από Κ.Ε.Δ.Υ. και από την περσινή του δασκάλα). Καθημερινή κουβέντα μαζί του για να καταλάβω τα ενδιαφέροντά του, την προσωπικότητα του, τις ανησυχίες, τα συναισθήματά του. Κουβέντα με τη μητέρα του για να συλλέξω περισσότερες πληροφορίες που τον αφορούν. Φύλλα εργασίας γλώσσας και μαθηματικών α’ τάξης, για να ελέγξω το γνωστικό του επίπεδο. Η/Υ : Λογισμικά γλώσσας και μαθηματικών.

2 εβδομαδες μετα απολογιςμος Λόγω της αδύνατης μνήμης του έχει ξεχάσει τα περισσότερα από αυτά που κατέκτησε με την περσινή του δασκάλα. Α) Σε γνωστικό επίπεδο: Γλώσσα: Αναγνωρίζει τα περισσότερα γράμματα αλλά δυσκολεύεται πολύ στη γραφή τους ακόμη κι αν είναι ιχνογραφημένα. Έχει κακή άρθρωση, φτωχό λεξιλόγιο και σχηματίζει απλές προτάσεις χωρίς δομή και σύνταξη. Δύσκολα γίνεται αντιληπτός. Δεν κατέχει την αναγνωστική δεξιότητα. Μαθηματικά: Μετράει μηχανικά μέχρι το πέντε. Δεν καταλαβαίνει την έννοια των αριθμών. Δεν μπορεί να τους γράψει αλλά ούτε και να τους σχηματίσει ακόμη και με την πλαστελίνη. Δεν αντιλαμβάνεται την έννοια του χρόνου. Κατέχει πολλές από τις προμαθηματικές έννοιες. Αναγνωρίζει τα γεωμετρικά σχήματα και τα χρώματα.

Β) Κινητικό – Αισθητηριακό τομέα: Δεν μπορεί να χειριστεί το ψαλίδι. Δυσκολεύεται στον συντονισμό κινήσεων και την ανάπτυξη της ταχύτητας. Γ) Συναισθηματικό τομέα: Δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί. Είναι χαμηλών τόνων, ήρεμος και συνεργάσιμος.

ενίσχυση της αυτονομίας του. αποφαςη Λόγω του ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει το αναλυτικό πρόγραμμα καμίας τάξης του δημοτικού έθεσα ως γενικό στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας του.

Σχεδιο εργαςιας «Γνωριζω τις υπηρεςιες του τοπου μου» Σχεδιο εργαςιας «Γνωριζω τις υπηρεςιες του τοπου μου» Διάρκεια: Μια σχολική χρονιά Στόχοι: Γλώσσα: Να εμπλουτίσει το λεξιλόγιο του. Να αναγνωρίζει και να γράφει γράμματα. Να αναγνωρίζει λέξεις. Να κατανοεί ένα κείμενο. Να κάνει και να απαντά σε ερωτήσεις. Να διηγείται μια ιστορία. Μαθηματικά: Να αναγνωρίζει τους αριθμούς μέχρι το 10. Να μετράει αντικείμενα. Να καταλαβαίνει τις έννοιες του χώρου και των μεγεθών. Να αναγνωρίζει σχήματα. Να γράφει αριθμούς.

Εικαστικά: Να κόβει με το ψαλίδι. Να κολλάει. Να χρωματίζει με ξυλομπογιές, μαρκαδόρους, νερομπογιές. Θεατρική Αγωγή: Να μπαίνει σε ένα ρόλο και να τον υποδύεται. Μελέτη Περιβάλλοντος: Να έρθει σε επαφή με τη φύση. Να γνωρίσει τη χλωρίδα και την πανίδα του τόπου μας.

Μουσικοκινητική: Να μάθει τραγούδια. Να αναγνωρίζει συγκεκριμένους ήχους. Να κινείται σύμφωνα με το ρυθμό που ακούει. Πληροφορική: Να χειρίζεται τον Η/Υ.

Σχεδια εργαςιας 1ου τριμηνου Σχεδια εργαςιας 1ου τριμηνου ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ Επιμέρους στόχοι: Να μάθει την ονομασία του σχολείου που φοιτά. Να γνωρίσει όλους τους χώρους του σχολείου. Να περιγράφει το σχολείο εσωτερικά και εξωτερικά. Να ξεχωρίζει τους πράσινους, κίτρινους και μπλε κάδους απορριμάτων. Να μάθει τους κανόνες του σχολείου. Να γνωρίζει τα αντικείμενα που χρησιμοποιεί ένας μαθητής. Να μάθει να κάθεται σωστά στο θρανίο και στον υπολογιστή. Να γνωρίσει όλους τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές του.

Κεντρο υγειας - φαρμακειο Επιμέρους στόχοι: Να μάθει ότι όταν βλέπει τον κόκκινο σταυρό είναι νοσοκομείο και όταν βλέπει τον πράσινο είναι φαρμακείο. Να ξεχωρίζει το ασθενοφόρο. Να αναγνωρίζει βασικά ιατρικά εργαλεία και φάρμακα. Να περιηγηθεί στους χώρους του Κέντρου Υγείας ώστε να γνωρίσει κάποιες από τις ειδικότητες που υπάρχουν. Να συνομιλήσει με τους γιατρούς και τις νοσοκόμες ώστε να εξοικειωθεί μαζί τους. Να γνωρίσει το φαρμακείο του χωριού και τα εμπορεύματά του. Να μάθει τη διαδικασία να αγοράζει φάρμακα.

αςτυνομια Επιμέρους στόχοι: Να αναγνωρίζει το σήμα της Αστυνομίας. Να αναγνωρίζει τον ήχο της σειρήνας του περιπολικού. Να αναγνωρίζει τους αστυνομικούς. Να αναγνωρίζει τα οχήματα της αστυνομίας. Να μάθει ποια είναι η δουλειά του αστυνομικού. Να μάθει ποια θεωρούνται αδικήματα. Να γνωρίζει τις επιπτώσεις ενός αδικήματος. Να μάθει πότε πρέπει να απευθυνόμαστε στην αστυνομία. Να μάθει ότι δεν πρέπει να ανεβαίνει σε ξένα αυτοκίνητα ή να φεύγει βόλτα με άγνωστους ανθρώπους ή ακόμη και με γνωστούς αν δεν ενημερώνει τους γονείς του.

πυροςβεςτικη Να αναγνωρίζει το σήμα της Πυροσβεστικής. Επιμέρους στόχοι: Να αναγνωρίζει το σήμα της Πυροσβεστικής. Να αναγνωρίζει τη σειρήνα της Πυροσβεστικής. Να αναγνωρίζει τους πυροσβέστες. Να αναγνωρίζει τα οχήματα της πυροσβεστικής Να μάθει πότε καλούμε την Πυροσβεστική. Να γνωρίσει τους πυροσβεστήρες.

Σχεδια εργαςιας 2ου τριμηνου Σχεδια εργαςιας 2ου τριμηνου ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ Επιμέρους στόχοι: Να αναγνωρίζει το σήμα του ταχυδρομείου. Να αναγνωρίζει τα οχήματα του ταχυδρομείου Να μάθει πως στέλνουμε γράμμα, κάρτα, δέμα. Να γνωρίσει το ταχυδρομείο του χωριού και να συνομιλήσει με τον ταχυδρόμο.

δαςος Να μάθει: Τι είναι το δάσος. Επιμέρους στόχοι: Να μάθει: Τι είναι το δάσος. Ποια είναι η χλωρίδα και η πανίδα του δάσους της περιοχής μας. Τι μας προσφέρει το δάσος. Τι πρέπει να προσέχουμε όταν επισκεπτόμαστε το δάσος.

http://www.nipio.gr/themes.php

δαςαρχειο Να μάθει: Τι είναι το δασαρχείο. Επιμέρους στόχοι: Να μάθει: Τι είναι το δασαρχείο. Ποιες είναι οι αρμοδιότητές του. Πότε πρέπει να απευθυνθούμε στο δασαρχείο. Που βρίσκεται το δασαρχείο του χωριού μας.

Μουςειο φυςικης ιςτοριας Επιμέρους στόχοι: Να μάθει: Τι είναι το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Που βρίσκεται το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του χωριού μας. Ποια είναι τα εκθέματά του. Πως συμπεριφερόμαστε μέσα σε ένα Μουσείο.

Σχεδια εργαςιας 3ου τριμηνου Σχεδια εργαςιας 3ου τριμηνου ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ Επιμέρους στόχοι: Να μάθει: Τι είναι Δήμος. Με τι ασχολείται. Για ποια ζητήματα απευθυνόμαστε σε αυτόν. Ποιοι εργάζονται στο Δήμο. Τι είναι οι εκλογές. Πως διεξάγονται οι εκλογές.

Πως δουλεψαμε παραδειγμα: ςχεδιο εργαςιας «αςτυνομια» Πως δουλεψαμε παραδειγμα: ςχεδιο εργαςιας «αςτυνομια» Του έδειξα εικόνες σε power point, που ετοίμασα, για την Αστυνομία (σήμα αστυνομίας, αστυνομικοί, οχήματα αστυνομίας, διαρρήκτες, συμπλοκές πολιτών, απαγωγείς παιδιών, χειροπέδες, φυλακές, φυλακισμένους) και του έκανα ερωτήσεις. Του έδειξα εικόνες σε power point, που ετοίμασα, για τον Τροχονόμο, τον κ. ΚΟΚ, πινακίδες, Φανάρια (Σταμάτης – Γρηγόρης), διαβάσεις, κατεστραμμένες πινακίδες, τρακαρισμένα αυτοκίνητα. Ακούσαμε τραγούδια για τον κ. ΚΟΚ. Διαβάσαμε το παραμύθι «Καλώς τον κ. ΚΟΚ». Παίξαμε τον «κλέφτη - αστυνόμο» (θεατρικό παιχνίδι). Του έδωσα φύλλα εργασίας: Να σχηματίσει π.χ. τη λέξη ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ (Κόβει τα γράμματα, τ’ αναγνωρίζει, τα κολλάει και σχηματίζει τη λέξη. Μετράει από πόσα γράμματα αποτελείται και γράφει την ιχνογραφημένη λέξη και τον αριθμό). Επίσκεψη στο Αστυνομικό Τμήμα (συνομιλία με τους αστυνομικούς, δραματοποίηση) Κατασκευή κολάζ: εκτύπωσα τις εικόνες του power point, τις κόψαμε και τις κολλήσαμε σε χαρτόνι κάνσον (τελικό προϊόν).

Διαμορφωτικη αξιολογηςη Διαμορφωτικη αξιολογηςη Κατά τη διάρκεια ενός σχεδίου εργασίας χρησιμοποιούσα διαμορφωτική αξιολόγηση. Η Διαμορφωτική αξιολόγηση: Ενσωματώνεται κατά τη διάρκεια της Ενότητας ή της διδακτικής Παρέμβασης. Αποσκοπεί στον έλεγχο της πορείας των μαθητών προς την κατάκτηση των εκπαιδευτικών στόχων ανατροφοδότηση για την πρόοδο των μαθητών ανατροφοδότηση για την επίτευξη των μαθησιακών επιδιώξεων ευκαιρίες για διόρθωση παρανοήσεων ανάγκη τροποποίησης της διδασκαλίας. Χρησιμοποιείται οποιαδήποτε πρακτική στην τάξη, κατά την οποία εξάγονται, ερμηνεύονται και χρησιμοποιούνται «αποδείξεις» για την απόδοση κάθε μαθητή.

ΒΟΗΘΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η ΒΑΝΑ

Τελικη αξιολογηςη Στο τέλος κάθε σχεδίου εργασίας χρησιμοποιούσα τελική αξιολόγηση. Η Τελική αξιολόγηση: Αξιολογεί τη συνολική επίδοση των μαθητών (γνώσεις, δεξιότητες, μεταγνώση). Χρησιμοποιείται για πιστοποίηση και έλεγχο του τι επιτεύχθηκε. Μπορεί να αναφέρεται σε κάποιο τυπικό βαθμό, ο οποίος αντιπροσωπεύει τη συνολική εκτίμηση του διδάσκοντα στο ποσοστό επιτυχίας του μαθητή στους στόχους που έχουν τεθεί.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΠΑΥΛΟΣ - ΜΑΡΙΑ