Eπιστημονική ημερίδα Γυμνάσιο Πτελεού Οκτώβριος 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CS Market Place Έλενα Μιχαήλ, Ιωάννα Ηρακλέους, Γιώργος Χατζηζωρζής, Χάρης Παναγή.
Advertisements

Οι Γραφικές Τέχνες και η Ιστορία των Γραφικών Τεχνών Ιστορία Γραφικών Τεχνών / 1 Ο ΕΠΑ. Λ. Ιλίου Χατζηγιαννάκη Βασιλική.
A ΠΑΓΚΌΣΜΙΟΣ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΌ ΜΈΤΩΠΟ Σ. Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Π ΟΛΙΤΙΚΉ Π ΑΙΔΕΙΑ Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΘΥΡΕΟΕΙΔΗΣ & ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΘΥΡΕΟΕΙΔΗΣ & ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ Γραμμένου Μαρία Ραμαντάν Ζεινέπ Σοφρά Αφροδίτη Καθηγήτρια: Ευτέρπη Αποστολίδου.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ/ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑΣ. 2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ γενικότερα Παραδοσιακός τους στόχος: αφομοίωση γλωσσικών μειονοτήτων στην κυρίαρχη.
Τέλος Πρωτοβυζαντινής Περιόδου 610 Στέψη Ηρακλείου Περσικοί Πόλεμοι 641 Θάνατος Ηρακλείου Εισαγωγή Θεμάτων Εξελληνισμός Κράτους 717.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Ονοματεπώνυμο : Βασιλοπούλου Χριστίνα Α. Μ.: 3547 Εξάμηνο : ΣΤ΄ Μάθημα : Εκπαιδευτικό.
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Χαμομήλι Η μαθήτρια : Αναστασία Συνοδινού. Στοιχεία για την παραγωγή του χαμομηλιού Το γερμανικό χαμομήλι είναι ετήσιο ποώδες φυτό της Νοτιοανατολικής.
ΘΕΜΑ: «Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας» 5ο Λύκειο Καλαμαριάς Τάξη: Β’2 Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Σχολικό Έτος :
Ιστορία των γυναικών και του φύλου
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.

Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ελεγχος συμφορησης δικτυου στο tcp
Οι αριθμητικές ικανότητες των ζώων Διδακτική των Μαθηματικών
Ο αποικισμός.
Ο Εθνοτικός Άλλος στην σύγχρονη Ελλάδα
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
Πληροφορική Σχολικό έτος
Εργασία Γυμναστικής Πρόλογος: ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΜΠΑΡΙΑΜΠΑ
«ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ» ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ Α.Μ 754
Θρησκευτικά Γ’ Γυμνασίου
Ρομαντισμός Αντρέας Μιαρής.
Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
Οδηγίες για τη διδασκαλία και την αξιολόγηση του μαθήματος
ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία: στο μάθημα της Ν.Γλώσσας
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕ ΣΑΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Αλίμονο στην κοινωνία μας που…
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Εργασία στη Γεωγραφία Δανία Δημήτρης Πάσχος Β4.
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Η Αφρική Ευανθία Κολιού τμήμα Α4.
1η Έκθεση Προόδου ΕΣΠΑ Αθήνα, 1 Δεκεμβρίου 2017
Θρησκευτικά Σχολικό έτος:
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ Learning Apps
Καίτη Παγούνη Β2 Αριθμός καταλόγου:18
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Το οικονομικό και κοινωνικό πρόβλημα του Ρατσισμού
Η περίπτωση της Χημιφωταύγειας
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Από τον Web 1.0 στον Web X
Έθιμα για το Σάββατο του Λαζάρου
Η παραβολή ταλάντων Σχολείο: ΠΓΕΣΣ Μάθημα Θρησκευτικά Ομάδα: Καρυδάκια
Αρχιεπισκοπος πασησ Αλβανιας
Περιεχόμενα Στόχος της Δράσης Προϋπολογισμός της Δράσης Προϋπολογισμός Έργων – Διάρκεια Υλοποίησης των Έργων Δυνητικοί Δικαιούχοι Συνεργασίες μεταξύ.
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ναυτική Ακαδημία Κύπρου Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού Έμμισθη Πρακτική | Σχέδιο Χρηματοδότησης | Άμεση Εργοδότηση | Υψηλές Απολαβές | Ταχεία Ανέλιξη.
Εφαρμογή συστημάτων περιβαλλοντικής διαχείρισης στην Αεροπορική Συντήρηση… ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ.
Κίνδυνοι στο : Τα στοιχεία μας μοιράζονται με τρίτους
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
АКТУАРСТВО др Наташа Папић-Благојевић
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
1η Έκθεση Προόδου ΕΣΠΑ Αθήνα 24 Νοεμβρίου 2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eπιστημονική ημερίδα Γυμνάσιο Πτελεού Οκτώβριος 2014 «Ο θρησκευτικός χαρακτήρας και η σημασία των πολεμικών εκστρατειών του Ηρακλείου»

 Επειδή οι Πέρσες είχαν αρπάξει τον Τίμιο Σταυρό, το ιερότερο κειμήλιο του Χριστιανισμού, οι εκστρατείες του Ηρακλείου προσέλαβαν έντονο θρησκευτικό χαρακτήρα.

H κατάληψη της Iερουσαλήμ από τους Πέρσες (614) μέσα από τη διήγηση ενός βυζαντινού μοναχού «(Oι Πέρσες) αγωνίστηκαν είκοσι μέρες. Kαι χτυπούσαν τόσο βίαια με τις βαλλίστρες τους που την εικοστή πρώτη μέρα γκρέμισαν τα τείχη της πόλης. Στη συνέχεια οι κακοί εχθροί μπήκαν στην πόλη με μεγάλη μανία, σαν εξαγριωμένα άγρια ζώα και ερεθισμένα φίδια[...] Σαν λυσσασμένα σκυλιά ξέσκιζαν με τα δόντια τους τη σάρκα των πιστών, και δε σέβονταν κανένα, ούτε άνδρα ούτε γυναίκα, ούτε νέο ούτε γέρο, ούτε παιδί ούτε μωρό, ούτε ιερέα ούτε μοναχό, ούτε παρθένα ούτε χήρα…» F., Conybeare, «Antiochus Strategos Account of the Sack ofJerusalem (614)», English Historical Review 25 (1910) σ. 506-7.

Υπερνικώντας τους δισταγμούς του ο αυτοκράτορας αποφάσισε να πολεμήσει την Περσία. Αντιμετωπίζοντας δε τις ελλείψεις του θησαυροφυλακίου, ο Ηράκλειος κατέφυγε στους θησαυρούς των εκκλησιών της πρωτεύουσας και των επαρχιών και διέταξε να γίνουν με αυτούς ένας μεγάλος αριθμός χρυσών και αργυρών νομισμάτων.

Θεοφάνης, Χρονογραφία Ο αγώνας κατά των Περσών αρχίζει Θεοφάνης, Χρονογραφία Ο αγώνας κατά των Περσών αρχίζει Αυτό το έτος (622) στις 4 του Απριλίου, ο βασιλιάς Ηράκλειος, αφού γιόρτασε το Πάσχα, αμέσως τη δεύτερη μέρα ( του Πάσχα), το απόγευμα, ξεκίνησε κατά της Περσίας. Είχε πάρει, επειδή δεν είχε οικονομικούς πόρους, τα χρήματα των εκκλησιαστικών ιδρυμάτων ως δάνειο, πήρε και από τη μεγάλη εκκλησία ( Αγία Σοφία) τα πολυκάνδηλα και άλλα λειτουργικά σκεύη και έκοψε νομίσματα πολλά. Άφησε δε και το γιο του μαζί με τον πατριάρχη Σέργιο να διοικούν με τον πατρίκιο Βώνοσο, άνδρα λογικό και συνετό σ’ όλα και έμπειρο… …πήρε ο βασιλιάς στα χέρια του τη μορφή ( εικόνα) του Θεανθρώπου, την οποία δεν είχαν ζωγραφίσει χέρια… …και έχοντας πίστη στο θεοζωγραφισμένο αυτό τύπο ( εικόνα) έκανε αρχή των αγώνων… αφού διαβεβαίωσε το λαό ότι μαζί μ’ αυτούς ( τους στρατιώτες του) θ’ αγωνιστεί μέχρι θανάτου και σαν τα δικά του παιδιά έτσι θα τους συμπεριφέρεται

Ενώ ο αυτοκράτορας έλλειπε, οδηγώντας το στρατό του στις μακρινές εκστρατείες του, η πρωτεύουσα αντιμετώπισε έναν πολύ σοβαρό κίνδυνο. Ο Χαγάνος των Αβάρων παρέβη τη συμφωνία του με τον αυτοκράτορα και το 626 προχώρησε προς την Κωνσταντινούπολη με τεράστιες ορδές Αβάρων και Σλάβων. Επίσης έκανε συμφωνία με τους Πέρσες, οι οποίοι έστειλαν αμέσως μέρος του στρατού τους στη Χαλκηδόνα. Οι Αβαρο-σλαβικές ορδές πολιόρκησαν την πρωτεύουσα, προς μεγάλο φόβο του λαού, αλλά η φρουρά της πόλης πέτυχε να αποκρούσει την επίθεση και να τρέψει σε φυγή τον εχθρό.

ΑΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΣΛΑΒΟΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ

Έχοντας ως προστάτιδα την Παναγία, οι Χριστιανοί έκαναν δεήσεις να λυτρωθεί η Πόλη τους από τους εχθρούς και τότε έπιασε μεγάλη τρικυμία από την άλλη πλευρά, απ’ όπου επιχειρούσαν οι Πέρσες να πορθήσουν την Πόλη και πνίγηκαν αρκετοί από αυτούς. Όσοι πολεμούσαν από την στεριά έπαθαν πανωλεθρία και όσοι πολεμούσαν από τη θάλασσα βυθίσθηκαν τα πλοιάριά τους μπροστά στο Ναό της Θεοτόκου των Βλαχερνών από μεγάλη τρικυμία και ανεμοστρόβιλο. 

Ο ΑΚΑΘΙΣΤΟΣ ΥΜΝΟΣ Με αυτό τον τρόπο η Παναγία έσωσε την Πόλη και τους Χριστιανούς καί ο λαός όρθιοι όλη την νύχτα ευχαριστούσαν την Θεοτόκο και την ακολουθία που έψαλλαν την ονόμασαν Ακάθιστο Ύμνο και από τότε ψάλλεται σε όλη την Χριστιανοσύνη.

. Η ένδοξη Βυζαντινή αυτοκρατορία έδωσε το τελικό χτύπημα στον ισχυρό της εχθρό, τους Πέρσες, απέκτησε όλες τις ανατολικές επαρχίες που είχε χάσει, απέδωσε στον χριστιανικό κόσμο τον Τίμιο Σταυρό και ελευθέρωσε την πρωτεύουσά της από τη φοβερή απειλή των Αβαρο-σλαβικών ορδών.

πολιορκία κωνσταντινούπολης από αβάρους

Ο αυτοκράτορας εξύψωσε το φρόνημα των στρατιωτών του με φλογερές ομιλίες κατά των εχθρών του Χριστιανισμού και της Ρωμανίας. Η ατμόσφαιρα αυτή ενέπνευσε τους στρατιώτες του που αγωνίστηκαν με αυταπάρνηση και σημείωσαν μεγάλες επιτυχίες. 

Η συντριβή των Περσών στην Νινευή (627 μ.Χ.)

Ο Ηράκλειος επέστρεψε θριαμβευτικά στην πρωτεύουσα και το 630 μαζί με τη σύζυγό του Μαρτίνα πήγε στην Ιερουσαλήμ όπου αποκατέστησε τον Τίμιο Σταυρό στην παλιά του θέση, προς μεγάλη χαρά όλου του χριστιανικού κόσμου. 

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι η νίκη του Ηρακλείου κατά των Περσών αναφέρεται και στο Κοράνι, όπου τονίζεται ότι «οι Έλληνες νικήθηκαν από τους Πέρσες... αλλά, μετά την ήττα τους, σε λίγα χρόνια, θα νικήσουν και αυτοί με τη σειρά τους».

ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ (5/10/610 – 11/2/641)

Ο Ηράκλειος πήρε επίσημα το όνομα «βασιλεύς», με τη χριστιανική προσθήκη «πιστός έν Χριστώ» για πρώτη φορά το 629, ύστερα από την επιτυχία του πολέμου του κατά των Περσών. Ο τίτλος αυτός χρησιμοποιείτο για πολλούς αιώνες στην Ανατολή, κυρίως στην Αίγυπτο, και τον 4ο αιώνα έγινε συνήθης στα μέρη εκείνα της αυτοκρατορίας όπου μιλούσαν την ελληνική. Ποτέ όμως προηγουμένως δεν είχε γίνει δεκτός ως επίσημος τίτλος. 

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ Oι περσικοί πόλεμοι είναι ένας πολύ σημαντικός σταθμός της ιστορίας της Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Από τις δύο κύριες δυνάμεις του κόσμου στις αρχές του Μεσαίωνα, δηλαδή τη Βυζαντινή αυτοκρατορία και την Περσία, η δεύτερη έχασε τελείως την παλιά της δύναμη και έγινε ένα ασθενικό κράτος που γρήγορα έπαψε να υπάρχει πολιτικά, μετά από τις επιθέσεις των Αράβων.

Το Βυζάντιο κατάφερε να συνάψει συνθήκη ειρήνης με το νέο Πέρση βασιλιά Σιρόη και να ανακτήσει όλα τα εδάφη που είχε χάσει στην Εγγύς Ανατολή. Ο Ηράκλειος μπήκε με τον Τίμιο Σταυρό θριαμβευτής και τροπαιούχος στην Κωνσταντινούπολη και εδραίωσε την εξουσία του, αφού τον αποδέχτηκε όλος ο λαός.

Ο Αυτοκράτωρ Ηράκλειος στο πόλεμο

ιστοσελιδεσ http://www.slideboom.com/presentations/223521/%CE%9F-%CE%97%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-(610-717) http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82 http://byzantin-history.blogspot.gr/2011/02/610-717.html http://history-logotexnia.blogspot.gr/2014/09/2-o-610-717.html

Σινιάρι ελισαβετ μπουκόρου βασω γουργιωτησ χρηστοσ Μια εργασία των μαθητών της β Γυμνασίου Σινιάρι ελισαβετ μπουκόρου βασω γουργιωτησ χρηστοσ