«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Jigsaw: Τί είναι;.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
«Μ΄ ένα Αστέρι κι ένα Μύθο την Ευρώπη θα γνωρίσω» 2 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Στην καρδιά της Ευρώπης
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
` 1ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής Εκπαιδευτικοί Μητσινιώτου Κατερίνα Χρύσανθου.
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους» 28ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης «Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους» Πανάγιω Καραχλέ ΠΕ60 Θεσ/νίκη, 21 Μαΐου 2016

Στοιχεία Προγράμματος Θέμα Προγράμματος: «Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους» Σχολείο: 28ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης Τάξη: Νήπια-Προνήπια Αριθμός παιδιών: 13 Στόχος: Η ικανοποίηση βασικών βιοτικών αναγκών (με έμφαση στο νερό) για όλους τους ανθρώπους.

Πορεία-Στάδια Προγράμματος (1) Διερεύνηση και διαπίστωση της σημαντικότητας ύπαρξης νερού στον κόσμο με αφορμή τη γειτονιά μας.

Πορεία-Στάδια Προγράμματος (2) Γνωριμία και εξοικείωση των παιδιών με το εποπτικό υλικό της ActionΑid για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Πορεία-Στάδια Προγράμματος (3) Ο «2Π» γίνεται φίλος μας και ταξιδεύουμε μαζί του, αναζητώντας τις συνήθειες των ανθρώπων γύρω από το νερό ανά τις Ηπείρους. Εξοικείωση των παιδιών με τα δικαιώματα, μέσω δραματοποίησης όσων τα ίδια επέλεξαν.

Πορεία-Στάδια Προγράμματος (4) Εικαστική αποτύπωση των επιλεχθέντων δικαιωμάτων με ποικίλους τρόπους.

Δράσεις Πεδίου (1) Παρουσίαση του «2Π» σε δύο τάξεις του Δημοτικού με σκοπό τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων με μεγαλύτερα παιδιά για το νερό στον πλανήτη (οι τάξεις της Δ΄ Δημοτικού διενεργούσαν project με παρόμοιο θέμα).

Δράσεις Πεδίου (2) Χωρισμός σε ομάδες και ανάθεση σε καθεμία από αυτές παρουσίασης μίας από τις Ηπείρους με ποικίλο υλικό (π.χ. Ιστορία της Ευρώπης, νομίσματα, σημαίες, μνημεία, κατασκευή του «Σπιτιού της Ευρώπης», γνωριμία με τις διάφορες κοινωνικές τάξεις μέσω παιχνιδιού με τη συμμετοχή γονέων κ.ά.).

Δράσεις Πεδίου (3) Συναρμολόγηση puzzle της ActionΑid και εξαγωγή συμπερασμάτων για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Δράσεις Πεδίου (4) Συμμετοχή του σχολείου μας στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Βιώσιμη Πόλη: η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία». Με αφορμή το νερό, παρουσιάσαμε στις 15/4/16 στο Δημαρχείο Θεσ/νίκης ένα δρώμενο για το νερό με θέμα «Μια πόλη για όλους».

Δράσεις Πεδίου (5)

Αναστοχασμός Οι δράσεις μάς προσέφεραν χαρά, ευκαιρίες για μάθηση, επαφή με τη φύση, μέσω διάφορων υλικών και εποπτικών μέσων… Οδηγηθήκαμε αβίαστα στη μάθηση και αποκτήσαμε συνήθειες και αξίες, μέσα από βιωματικές δράσεις… Με άλλα λόγια: Διερευνήσαμε, αποφασίσαμε, οργανώσαμε, συνεργαστήκαμε, πειραματιστήκαμε και τελικά… φτιάξαμε μια πόλη ανοιχτή και βιώσιμη σε όλους!

…Ο τοίχος των δικαιωμάτων μας…

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!