Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

Τμηματοποίηση της Αγοράς
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Η εισφορά του δικαίου του ανταγωνισμού στην ανάπτυξη ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ν. ΤΖΟΥΓΑΝΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ Διάλεξη 2η (2017 – 18) Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ

Το περιβάλλον του μάρκετινγκ Το περιβάλλον του μάρκετινγκ απαρτίζεται από δυνάμεις και παράγοντες που επηρεάζουν την ικανότητα μιας εταιρείας να λειτουργεί αποτελεσματικά για την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών για τους πελάτες της. Διακρίνεται σε: Μικροπεριβάλλον Μακροπεριβάλλον

Το περιβάλλον του μάρκετινγκ

Οικονομικές δυνάμεις Οικονομική ανάπτυξη και ανεργία Επιτόκια και συναλλαγματική ισοτιμία Φορολόγηση και πληθωρισμός Note: Changed points 2 and 3

Κοινωνικές δυνάμεις Δημογραφικές δυνάμεις Πολιτισμικές δυνάμεις Εταιρική κοινωνική ευθύνη και ηθική/δεοντολογία του μάρκετινγκ Το καταναλωτικό κίνημα Note: Moved slide and included point 4

Δημογραφικές δυνάμεις: Προβλέψεις για την αύξηση του πληθυσμού

Οι μάρκες που θεωρούνται πιο ηθικές σε επιλεγμένες χώρες Κατάταξη Μ. Βρετανία Γαλλία Γερμανία 1 Co-op Danone Adidas 2 Body Shop Nike 3 Marks & Spencer Puma 4 Green & Blacks Nestle BMW 5 Ecover Renault Demeter 6 Traidcraft Peugeot Gepa 7 Cafedirect Philips Volkswagen 8 Innocent Carrefour Sony 9 Divine Coca-Cola Trigema ΠΗΓΗ: GfK Nop

Πολιτικές και νομικές δυνάμεις Η Ευρωπαϊκή Ένωση Νομοθεσία υπέρ της ανταγωνιστικότητας Νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών Κώδικες πρακτικής

Φυσικές δυνάμεις Κλιματική αλλαγή Μόλυνση Ανακύκλωση και δημιουργία λιγότερο επιβλαβών συσκευασιών Χρήση φιλικών προς το περιβάλλον συστατικών Πειράματα στα ζώα

Τεχνολογικές δυνάμεις Διαδίκτυο Κινητά τηλέφωνα Υπολογιστές Τεχνολογικές δυνάμεις Εφαρμογές Ρομποτική Σαρωτές σώματος Ψηφιακές βιντεοκάμερες

Το μικροπεριβάλλον Πελάτες Διανομείς Προμηθευτές Ανταγωνιστές Inserted new slide

Ανίχνευση περιβάλλοντος– Στρατηγική εναρμόνιση του μάρκετινγκ Ανίχνευση περιβάλλοντος– Στρατηγική εναρμόνιση του μάρκετινγκ

Αντιδράσεις στην περιβαλλοντική αλλαγή Αντιδράσεις στην περιβαλλοντική αλλαγή

Πως Ανταποκρίνεται η Επιχείρηση Για να ανταποκριθούν στις επιδράσεις του περιβάλλοντος (εσωτερικό – εξωτερικό) οι επιχειρήσεις: Διαφοροποιούν το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρουν Βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών τους (ποιότητα) Βελτιώνουν την αποδοτικότητα τους (κέρδη)

Διαφοροποίηση Προϊόντος/Υπηρεσίας Μετατόπιση προσοχής από τιμολογιακό ανταγωνισμό (price competition) σε μη – τιμολογιακό ανταγωνισμό (non – price competition), διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές Μέσω: Ανθρώπινου Δυναμικού Φυσικού περιβάλλοντος (μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι) Διαδικασίες παραγωγής

Βελτίωση της Ποιότητας Υπηρεσιών Οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται πως μεγιστοποίηση της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών μπορεί να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό προϊόν Μέσω: Καταναλωτικών προσδοκιών Προηγούμενη εμπειρία Διαφήμιση Από στόμα σε στόμα διαφήμιση

Βελτίωση της Αποδοτικότητας Ανάπτυξη οικονομικών και αποτελεσματικών διαδικασιών προσφοράς υπηρεσιών Αλλά: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Οργάνωση του φυσικού περιβάλλοντος Μείωση του αναμενόμενου ρίσκου (perceived risk) Διαχείριση φέρουσας ικανότητας (carrying capacity) και ζήτησης (demand)

Πρόσθετη Βιβλιογραφία Για μια πρακτική εφαρμογή της περιβαλλοντικής αλλαγής και πως αντιδρούν οι επιχειρήσεις, παρακαλώ διαβάστε το: Δοξαστάκης Ν., Αποστολάκης Α., (2017), «Ανάλυση Περιβάλλοντος Χειροτεχνικών Προϊόντων και οι τρόποι αντιδράσεων στην Περιβαλλοντική Αλλαγή. Μελέτη Περίπτωσης των Αγγειοπλαστών του Θραψανού», Πτυχιάκή εργασία, https://www.researchgate.net/publication/319236717_Analyse_Periballontos_Cheirotechnikon_Proionton_kai_oi_tropoi_antidraseon_sten_Periballontike_Allage_Melete_Periptoses_ton_Angeioplaston_tou_Thrapsanou

Περίληψη κεφαλαίου Το περιβάλλον του μάρκετινγκ συνίσταται από ένα μικροπεριβάλλον και ένα μακροπεριβάλλον. Πέντε είναι τα κύρια συστατικά του μακροπεριβάλλοντος: οι δυνάμεις της οικονομίας, οι κοινωνικές δυνάμεις, οι νομικές/πολιτικές δυνάμεις, οι τεχνολογικές δυνάμεις και οι φυσικές δυνάμεις. Οι οικονομικές δυνάμεις επηρεάζουν σημαντικά το πόσο οικονομικά άνετοι αισθάνονται οι καταναλωτές και τη συνακόλουθη ροπή τους προς την αγορά αγαθών και υπηρεσιών. Οι κοινωνικές δυνάμεις έχουν καταστεί εξαιρετικά σημαντικές, λόγω της μεγάλης προσοχής που δίνεται στον αντίκτυπο των επιχειρήσεων στην κοινωνία.

Περίληψη κεφαλαίου (συν.) Οι πολιτικές και νομικές δυνάμεις μπορεί να έχουν εθνική ή ευρωπαϊκή ισχύ και έχει σχεδιαστεί κατά βάση για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών και τη διασφάλιση ενός δίκαιου πεδίου ανταγωνισμού. Αλλαγές στο φυσικό περιβάλλον βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Η τεχνολογία μεταβάλλεται ραγδαία και πρέπει να παρακολουθείται στενά. Τέσσερα είναι τα συστατικά στοιχεία του μικροπεριβάλλοντος: οι προμηθευτές, οι διανομείς, οι πελάτες και οι ανταγωνιστές. Η ανίχνευση περιβάλλοντος συνίσταται στη διαδικασία της διερεύνησης του περιβάλλοντος του μάρκετινγκ.