Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Το παράδειγμα του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Θέρμης 1.
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ a
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Ένα σώμα μπορεί να βρεθεί σε τρεις φυσικές καταστάσεις. Π.χ. Το νερό το συναντάμε στη φύση ως ΑΕΡΙΟ (υδρατμοί στα σύννεφα) ΣΤΕΡΕΟ.
Kant: Ηθική Φιλοσοφία Ενότητα 1η:Αγαθή Βούληση Παύλος Κόντος
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Δράσεις και προτάσεις για το
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Πα.Γ.Ν.Η.)
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΑΛΚΥΡΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2014.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ, ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος Κατσαρός Βαγγέλης Κορρές Γιώργος

Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος είναι το σύνολο των ασχολιών στις οποίες μπορεί να επιδοθεί ένα άτομο εκούσια, αφού προηγουμένως αποσπαστεί από τις επαγγελματικές, οικογενειακές ή κοινωνικές υποχρεώσεις του, για να αναπαυθεί και να διασκεδάσει ή για να βελτιώσει αφιλοκερδώς την ενημέρωσή του και να προάγει τη μόρφωσή του.

Ελεύθερος χρόνος στις παλιές εποχές Ο φιλόσοφος Αριστοτέλης υποστήριζε ότι ο ελεύθερος χρόνος δεν είναι το τέλος της δουλειάς αλλά αντίθετα η δουλειά είναι το τέλος του ελεύθερου χρόνου γιατί σκοπός της απασχόλησης είναι η ανάπαυση. Έτσι, συμπεραίνουμε ότι ο ελεύθερος χρόνος κατείχε πολύ σημαντικό ρόλο ακόμα και σε εκείνη την εποχή.

Ορισμένοι συγγραφείς είναι της άποψης ότι ο ελεύθερος χρόνος υπήρξε σε όλες τις εποχές και όλους τους πολιτισμούς.   Στην Γαλλία του 18ου αιώνα πολλές μέρες αργίας οφείλονταν είτε στην ανεργία είτε στην εκκλησιαστική εξουσία.

Για να γίνει δυνατός ο ελεύθερος χρόνος, με την σημερινή σημασία του όρου, χρειάστηκε να εκπληρωθούν δύο προϋποθέσεις: Οι κοινωνικές υποχρεώσεις να μην ρυθμίζονται πλέον, στο σύνολό τους, από τις θρησκευτικές υποχρεώσεις που επιβάλλονται από την πνευματική κοινότητα και Η επαγγελματική εργασία να αποσπαστεί από τις άλλες δραστηριότητες.

Όταν ήρθε η βιομηχανική κοινωνία, μετά από μια αρχική επιμήκυνση της διάρκειας της εργασίας, η πρόοδος της παραγωγικότητας σε συνδυασμό με τις κοινωνικές διεκδικήσεις, επέτρεψαν την μεγαλύτερη παραγωγή με λιγότερη εργασία.

Ένα μέρος του χρόνου εργασίας που κερδήθηκε από την επαγγελματική εργασία δεν αφιερώθηκε στον ελεύθερο χρόνο αλλά στις οικογενειακές υποχρεώσεις, κυρίως από τις γυναίκες. Η πρόοδος της επιστήμης, τα κινήματα για την απελευθέρωση της γυναίκας και οι εξεγέρσεις των νέων, έκαναν να εξελιχθεί η αντίληψη σχετικά με τις οικογενειακές δραστηριότητες.

Η πρόοδος της τεχνολογίας πρόσθεσε μια ευκολία στον εμπλουτισμό του ελεύθερου χρόνου με τις τέχνες. H τυπογραφία έφερε φθηνό βιβλίο που με την πάροδο του χρόνου έγινε προσιτό σε όλους μέσα από τις βιβλιοθήκες.

Το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και το διαδίκτυο μπόρεσαν να προσφέρουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση για τον καθένα στην μουσική, τον κινηματογράφο, το θέατρο κ.λπ.

Το μεγάλο πρόβλημα με τον ελεύθερο χρόνο είναι η πλήρωσή του με ποιοτικά αξιόλογη δραστηριότητα ώστε τα άτομα: - να επικοινωνήσουν μεταξύ τους - να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και - να ολοκληρωθούν ως προσωπικότητες. Στο σημείο αυτό ο ρόλος της παιδείας είναι σημαντικός.

Ελεύθερος χρόνος στις μέρες μας Στη σημερινή εποχή ο ελεύθερος χρόνος είναι πολύ σημαντικός και ιδιαίτερα σε μία μεγαλούπολη όπου οι άνθρωποι έχουν ανάγκη να ξεκουράζονται και να ξεχνιούνται σε ένα κόσμο που κυριαρχεί το άγχος. .

Για τους νέους η σημασία του ελεύθερου χρόνου είναι πολύ μεγαλύτερη, αφού το μέλλον τους είναι αβέβαιο και οι υποχρεώσεις τους αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Έτσι, είναι λογικό να χρειάζονται χρόνο για να ξεκουραστούν και να ηρεμήσουν

Ανάλογα μέσα από ποιες περιόδους και ποιες δραστηριότητες αναπτύσσεται ο ελεύθερος χρόνος μπορεί να διακριθεί: - στον ελεύθερο χρόνο του τέλους της ημέρας, - στον ελεύθερο χρόνο του τέλους της βδομάδας, - στον ελεύθερο χρόνο του τέλους του έτους (διακοπές) και - στον ελεύθερο χρόνο του οριστικού τέλους της εργασίας (σύνταξη).

Ερωτηματολόγιο Δημιουργήσαμε λοιπόν ένα ερωτηματολόγιο για να ερευνήσουμε τις ασχολίες των νέων στον ελεύθερο χρόνο τους. Δώσαμε σε όλους τους μαθητές της Β τάξης του σχολείου ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο θα συμπλήρωναν τις προτιμήσεις τους.

Στο πρώτο μέρος του ερωτηματολόγιου τα παιδιά συμπλήρωσαν ποιες είναι για τον καθένα οι εξωσχολικές δραστηριότητες για τις οποίες πληρώνει η οικογένεια και για τις οποίες η απόφαση παρακολούθησής τους δεν είναι μόνο προσωπική τους επιλογή αλλά «επιβάλλεται» από την ανάγκη της απόκτησης εφοδίων για την καλύτερη αντιμετώπιση της ενήλικης ζωής. τις προτιμήσεις τους.

Στο δεύτερο μέρος θα συμπλήρωσαν τις προτιμήσεις τους και τον χρόνο που διαθέτουν στον καθαυτό ελεύθερο χρόνο.

Στο ερώτημα πόσες ώρες τη βδομάδα διαθέτουν για εξωσχολικές - παραεκπαιδευτικές δραστηριότητες για τις οποίες πληρώνει η οικογένεια οι μαθητές απάντησαν ότι με μεγάλη διαφορα ασχολούνται κυρίως με φροντιστήρια .

Πόσες ώρες την εβδομάδα διαθέτεις για τις δραστηριότητες για τις οποίες πληρώνει η οικογένεια;

Γενικά παρακάτω φαίνεται ο χρόνος που διαθέτουν τα παιδιά στις παραεκπαιδευτικές τους δραστηριότητες.

ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ μεγάλο μέρος του χρόνου τους τα παιδιά διαθέτουν για κοινωνικές συναναστροφές και στον υπολογιστή. πολλά τα παιδιά που δεν διαθέτουν ούτε μια ώρα για διάβασμα εξωσχολικών βιβλίων, για να δουν ταινίες σε VIDEO ή σινεμά, για να δουν θέατρο και να παρακολουθήσουν συναυλίες. πολλά τα παιδιά που δεν ασχολούνται καθόλου με το αθλητικό παιχνίδι

ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ μεγάλο μέρος του χρόνου τους τα παιδιά διαθέτουν για κοινωνικές συναναστροφές και στον υπολογιστή.

πολλά τα παιδιά που δεν διαθέτουν ούτε μια ώρα για διάβασμα εξωσχολικών βιβλίων, για να δουν ταινίες σε VIDEO ή σινεμά, για να δουν θέατρο και να παρακολουθήσουν συναυλίες. πολλά τα παιδιά που δεν ασχολούνται καθόλου με το αθλητικό παιχνίδι

Πόσες ώρες τη βδομάδα διαθέτεις για τον ελεύθερο χρόνο σου; Πόσες ώρες τη βδομάδα διαθέτεις για τον ελεύθερο χρόνο σου;

Ώρες που τα αγόρια βλέπουν τηλεόραση.

Ώρες που τα κορίτσια βλέπουν τηλεόραση

Τα αγόρια σε ποσοστό 70% έχουν κάποια ενασχόληση με τον αθλητισμό

Το αντίστοιχο ποσοστό των κοριτσιών που ασχολούνται με τον αθλητισμό είναι μόνο 20%

Στο τελευταίο μέρος του ερωτηματολόγιου οι μαθητές δεν απάντησαν με μεγάλη συνέπεια. Έτσι βγάλαμε μόνο γενικά συμπεράσματα για τις επιλογές των παιδιών Στην τηλεόραση τα κορίτσια βλέπουν κυρίως ταινίες και σίριαλ ενώ τα αγόρια βλέπουν αθλητικά και σίριαλ.   Στον υπολογιστή τα κορίτσια ασχολούνται κυρίως με την λεγόμενη κοινωνική δικτύωση ενώ τα αγόρια με παιχνίδια.

Τελευταία επιλογή των παιδιών (αγοριών και κοριτσιών) τόσο στην τηλεόραση όσο και στον υπολογιστή είναι η ενημέρωση