ελλάδα της εξωστρέφειας Εθνική Στρατηγική για τις Εξαγωγές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Advertisements

Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΤΟΜΕΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ- ΤΟΣ Εκ των κάτω (Bottom-up) προσέγγιση για τον Σχεδιασμό του νέου Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα,
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Τι είναι η venture capital χρηματοδότηση;
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
1 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Καρδίτσας 8-10/2/2008 Δρ Παππά Αλίκη Δ/νση Σχεδιασμού και Προγραμματισμού Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Υπουργείο.
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κείμενο Διαβούλευσης Αθήνα, 26 Ιουλίου 2006.
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Έρευνα και καινοτόμος επιχειρηματικότητα: Η νέα προσέγγιση και το ΕΣΠΑ
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Επιλεγμένες δράσεις για την ανάπτυξη της αγροτικής επιχειρηματικότητας Καθηγητής Κων/νος Τσιμπούκας Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
Παπαδημητρίου Μιχαηλίνα Σούμα Χριστίαννα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ελληνική Επιχειρηματικότητα Ευρωπαϊκά Χρηματοδοτικά Εργαλεία
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Κώστας Γαλιάτσος Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΕΑΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ελλάδα της εξωστρέφειας Εθνική Στρατηγική για τις Εξαγωγές Αθήνα • 08.12.2010 ελλάδα της εξωστρέφειας Εθνική Στρατηγική για τις Εξαγωγές

πορεία & σύγκριση ανάπτυξη στην πράξη Το ποσοστό συμμετοχής των εξαγωγών μας στο ΑΕΠ είναι μόνο 8.7%. Και αυτό είναι ένα ήδη αυξημένο ποσοστό αφού το 2009 ήταν κάτω από το 8%. Αρκεί να αναλογιστούμε πως το αντίστοιχο ποσοστό για την Ισπανία είναι πάνω από 16%, δηλαδή διπλάσιο, για την Πορτογαλία πάνω από 20%, για την Ιρλανδία και για την Ολλανδία ξεπερνά το 50%, για να καταλάβουμε το μέγεθος του προβλήματος και την ανάγκη να κινηθούμε άμεσα και αποτελεσματικά. ανάπτυξη στην πράξη

ανάπτυξη στην πράξη Αναθέρμανση της οικονομίας Προώθηση της νέας και νεανικής επιχειρηματικότητας με σημείο αναφοράς την καινοτομία Βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος Εύρυθμη λειτουργία της αγοράς Ενίσχυση της εξωστρέφειας ανάπτυξη στην πράξη

στρατηγική Brand – οραματιζόμαστε και δεσμευόμαστε Δίνουμε τα χέρια: συμφωνία με τους εξαγωγείς Brand – οραματιζόμαστε και δεσμευόμαστε Άτυπος διυπουργικός συντονισμός – συντονιζόμαστε Εθνικό Συμβούλιο Εξαγωγών – συμμετέχουμε Χρηματοδοτικές πρωτοβουλίες – χρηματοδοτούμε Φορείς – υποστηρίζουμε Δίκτυο ενημέρωσης – γνωρίζουμε και γνωριζόμαστε Επικοινωνία – επικοινωνούμε Για πρώτη φορά καταρτίζεται ένα συνεκτικό σχέδιο που καλύπτει συνολικά την έννοια της εξωστρέφειας και όλες τις παραμέτρους της. Από την υιοθέτηση ενός εθνικού brand μέχρι την ανασύνταξη των δημόσιων φορέων που υπηρετούν την εξωστρέφεια. ανάπτυξη στην πράξη

brand Δημιουργία ενιαίου brand για τη χώρα Εθνικό brand Εξαγωγές Kάθε διάσταση του εθνικού brand (εξαγωγές, επενδύσεις, τουρισμός) θα υποστηρίζεται από ανεξάρτητες δράσεις με ευθύνη των αντίστοιχων φορέων που θα ενημερώνουν τους υπόλοιπους για λόγους συντονισμού και επίτευξης συνεργιών. Οι δράσεις θα εκτελούνται είτε από τους ίδιους τους φορείς, είτε θα γίνονται outsourced. Έχουν ήδη δρομολογηθεί ενέργειες οι οποίες έχουν σαν στόχο να υποστηρίξουν το ενιαίο brand στις εξαγωγές, όπως η δημιουργία ενός κοινού λογότυπου και ενός κοινού συστήματος για την πιστοποίηση προϊόντων υψηλής ποιότητας. Μάλιστα αυτή τη στροφή στην ποιότητα τη σηματοδοτούμε βελτιώνοντας τους μηχανισμούς πιστοποίησης. Πεποίθησή μας είναι πως η ποιότητα αποτελεί το κυριότερο συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτουν οι ελληνικές επιχειρήσεις στο διεθνή ανταγωνισμό. Εθνικό brand Εξαγωγές Επενδύσεις Τουρισμός Δράσεις με ευθύνη ΟΠΕ Δράσεις με ευθύνη Invest-in-Greece Δράσεις με ευθύνη ΕΟΤ ανάπτυξη στην πράξη

διυπουργικός συντονισμός Συνεργασία: (α) Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (β) Επικρατείας (αρμόδιος για στρατηγικές επενδύσεις) (γ) Οικονομικών (δ) Εξωτερικών (Οικονομική Διπλωματία: διακρατικές, ΟΕΥ) (ε) Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (κλάδος τροφίμων) (στ) Πολιτισμού και Τουρισμού (ΕΟΤ) Δεσμευόμαστε ότι ως κυβέρνηση θα ενεργούμε συντονισμένα. Η κυβερνητική μας πολιτική θα έχει συνοχή και οι πρωτοβουλίες μας θα προκύπτουν μετά από συνεννόηση μεταξύ όλων των υπουργείων και των φορέων που σχετίζονται με την εξωστρέφεια. Αντίστοιχα, προσδοκούμε πως και οι εξαγωγείς και οι φορείς που τους εκπροσωπούν θα κάνουνε το ίδιο. Οι τρεις σύνδεσμοι εξαγωγέων κινούνται ήδη σ’ αυτήν την κατεύθυνση, καθώς έχουν συγκροτήσει πια ένα cluster. Μιλάνε με μια φωνή και καταθέτουν κοινές προτάσεις. ανάπτυξη στην πράξη

διυπουργική συνεργασία Ειδ. Γραμ. Ανταγωνιστικότητας εθνικό συμβούλιο πολιτική ηγεσία Αναμορφώνουμε τη δομή που μέχρι στιγμής –στα χαρτιά τουλάχιστον- υποτίθεται πως διαμορφώνει την εθνική μας στρατηγική για τις εξαγωγές και την ανταγωνιστικότητα. Το Εθνικό Συμβούλιο Εξαγωγών, όπως και τα άλλα εθνικά συμβούλια που έχουν θεσπιστεί, δε λειτουργεί αποτελεσματικά. Το ΕΣΕΞ απορροφάται από το Εθνικό Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και αποτελεί πλέον έναν από τους 4 πυλώνες του. Οι υπόλοιποι είναι η καινοτομία, που αποτελεί πολιτική μας προτεραιότητα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που είναι η βάση της εθνικής μας οικονομίας, και η ανταγωνιστικότητα, που οφείλουμε άμεσα να βελτιώσουμε με βάση όλους τους σχετικούς δείκτες αξιολόγησης. ΕΣΑΑ διυπουργική συνεργασία Ανταγωνιστικότητα Καινοτομία ΜΜΕ Εξωστρέφεια Ειδ. Γραμ. Ανταγωνιστικότητας ΓΓΒ Γεν. Δ/νση ΔΟΠ ανάπτυξη στην πράξη

εργαλεία Ταμείο “G2M – Go to Market” Πρόγραμμα «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων» Ασφάλιση εξαγωγών ανάπτυξη στην πράξη

Ταμείο G2M (Go to Market) ΕΤΕΑΝ Βελτιώνουμε τη ρευστότητα των εξαγωγικών επιχειρήσεων με τη δημιουργία ενός ταμείου εξωστρέφειας μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2011. Το νέο ταμείο, που θα ονομάζεται Go2Market, θα διαθέτει δημόσιο κεφάλαιο ύψους 70 περίπου εκατ. €, το οποίο θα αξιοποιηθεί για τη μόχλευση πολλαπλάσιων κεφαλαίων από την αγορά. Στόχος μας είναι να προχωρήσουμε στην προκήρυξη προγραμμάτων από την άνοιξη του 2011. Ταμείο Επιχειρηματικότητας Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης Ταμείο Ενάλιο Ταμείο Κοινων. Επιχειρ. Ταμείο Εξοικονομώ κατ’ οίκον Τ1 G2M (μόχλευση: Δημόσιο - Τράπεζες, ιδιώτες, funds) ΤΕΜΠΜΕ (εγγυήσεις) Χαμηλότοκα δάνεια Private equity, venture capital action plan action plan action plan ανάπτυξη στην πράξη

«Εξωστρέφεια - Ανταγωνιστικότητα» Πρόγραμμα ΕΣΠΑ Προδημοσιεύεται σήμερα Προϋπολογισμός € 30 εκ. Άυλες επιλέξιμες δαπάνες Προάγγελος του Ταμείου G2M www.mindev.gov.gr Προδημοσιεύουμε σήμερα τον οδηγό του προγράμματος για την εξωστρέφεια και ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, το οποίο παρέχει κεφάλαια του ΕΣΠΑ ύψους 30 εκατ. € απευθείας στις επιχειρήσεις, χωρίς τραπεζική διαμεσολάβηση. Το πρόγραμμα αυτό ουσιαστικά αποτελεί τον προπομπό του ταμείου εξωστρέφειας. (www.mindev.gov.gr) ανάπτυξη στην πράξη

ασφάλιση εξαγωγών Ανάγκη ενίσχυσης της εξαγωγικής δραστηριότητας μέσω της παροχής ασφαλιστικών πιστώσεων Αναπροσαρμογή του ΟΑΕΠ ως εργαλείο πολιτικής: - Ενημέρωση, ευελιξία, ταχύτητα - Κάλυψη έμμεσων επενδύσεων - Export Credit Guarantee Council Ο ΟΑΕΠ είναι κερδοφόρος και θα παραμείνει. Τον αναπροσαρμόζουμε όμως ως εργαλείο πολιτικής με σκοπό να παρέχει ενημέρωση και να λειτουργεί με ευελιξία, ενώ θα αποκτήσει και τη δυνατότητα να καλύπτει έμμεσες επενδύσεις. Το 2011 ο ΟΑΕΠ θα γίνει πελατοκεντρικός και ήδη είμαστε στη διαδικασία απόκτησης εξελιγμένων συστημάτων πληροφορικής που θα εξυπηρετούν άμεσα τους πελάτες του. ανάπτυξη στην πράξη

φορείς ΟΠΕ: Αναδιοργάνωση στο πρότυπο του EVD (ολλανδικό best practice) (α) πληροφόρηση country/market intelligence, δυνατότητα match-making, ισχυρές βάσεις δεδομένων, διαρκείς ηλεκτρονικές εκθέσεις/αγορές ανά κλάδο (β) συμμετοχή σε εκθέσεις (γ) ενίσχυση πολύ μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν εξάγει ανάπτυξη στην πράξη

δίκτυο ενημέρωσης Κίνημα εξωστρέφειας Δίκτυο ενημέρωσης για εξωστρεφή ανάπτυξη ανά περιφέρεια: με ευθύνη των συνδέσμων εξαγωγέων, σε συνεργασία με τοπικά επιμελητήρια/τοπική αυτοδιοίκηση Πρόγραμμα μέντορα ανάπτυξη στην πράξη

μετρήσιμα αποτελέσματα ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΑΓΩΓΩΝ EE-27 % ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ Β. ΑΜΕΡΙΚΗ (ΗΠΑ-ΚΑΝΑΔΑΣ) ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΛΟΙΠΕΣ ΧΩΡΕΣ ΑΣΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗ ΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 0 ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΖΩΑ ΖΩΝΤΑ 2.716.132.982 2.074.884.717 76,39 310.419.334 11,43 45.118.212 1,66 138.078.759 5,08 2.176.347 0,08 29.291.029 1,08 68.391.169 2,52 47.773.415 1,76 1 ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΝΟΣ 589.483.683 332.173.100 56,35 93.178.225 15,81 9.136.921 1,55 26.552.418 4,50 14.252.905 2,42 30.292.196 5,14 80.724.130 13,69 3.173.788 0,54 2 ΑΥΛΕΣ ΜΗ ΕΔΩΔΙΜΕΣ ΠΛΗΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 711.925.390 247.071.340 34,70 241.085.978 33,86 17.486.905 2,46 16.611.781 2,33 1.324.921 0,19 121.417.817 17,05 65.888.659 9,25 1.037.989 0,15 3 ΟΡΥΚΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ 1.362.461.960 647.961.750 47,56 327.957.903 24,07 13.368.789 0,98 162.255.322 11,91 23.033.650 1,69 13.308.286 15.467.764 1,14 159.108.496 11,68 4 ΕΛΑΙΑ ΚΑΙ ΛΙΠΗ ΖΩΙΚΑ Η ΦΥΤΙΚΑ 283.188.880 230.585.738 81,42 12.572.131 4,44 5.250.162 1,85 19.948.139 7,04 1.607.506 0,57 7.812.839 2,76 1.342.402 0,47 4.069.963 1,44 5 ΧΗΜΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ 2.093.096.455 1.521.638.856 72,70 359.627.490 17,18 67.944.927 3,25 31.149.058 1,49 3.601.113 0,17 31.744.723 1,52 65.261.619 3,12 12.128.669 0,58 6 ΒΙΟΜΗΧ. ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΑ ΚΑΤΑ Α ΥΛΗ 2.827.842.824 1.696.372.743 59,99 499.850.134 17,68 114.249.149 4,04 116.907.325 4,13 20.429.306 0,72 35.396.559 1,25 323.569.071 11,44 21.068.537 0,75 7 ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ 1.954.788.428 954.367.100 48,82 375.579.940 19,21 103.890.412 5,31 205.365.261 10,51 43.073.838 2,20 88.781.924 4,54 105.605.276 5,40 78.124.677 4,00 8 ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΙΔΗ 1.579.769.843 1.160.910.223 73,49 242.256.206 15,33 83.644.141 5,29 31.292.684 1,98 8.704.798 0,55 31.536.379 2,00 14.476.497 0,92 6.948.915 0,44 9 ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΑ 274.166.343 144.532.817 52,72 15.504.340 5,66 1.737.339 0,63 40.295.366 14,70 18.120.261 6,61 2.765.023 1,01 2.145.797 0,78 49.065.400 17,90 ΣΥΝΟΛΟ 14.392.856.788 9.010.498.384 62,60 2.478.031.681 17,22 461.826.957 3,21 788.456.113 5,48 136.324.645 0,95 392.346.775 2,73 742.872.384 5,16 382.499.849 2,66 Έχουμε εντάξει άλλωστε στο σχεδιασμό μας τη χρήση όλων των στατιστικών εργαλείων που θα μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε συστηματικά τα αποτελέσματα των πρωτοβουλιών μας. Έτσι θα είμαστε ανά πάσα στιγμή σε θέση όχι μόνο να γνωρίζουμε πού βρισκόμαστε αλλά και πώς πρέπει να κινηθούμε για να κατακτήσουμε τους στόχους μας. Με τον πίνακα που βλέπετε στην οθόνη, για παράδειγμα, μπορούμε να παρακολουθούμε την πορεία των εξαγωγών μας ανά κλάδο και ανά χώρα, έχοντας τη δυνατότητα να στοχοθετήσουμε τις προτεραιότητές μας και να δώσουμε έμφαση εκεί που θέλουμε. ανάπτυξη στην πράξη

χρονοδιάγραμμα εξαμήνου Δεκ. Ιαν. Φεβ. Μαρ. Απρ. Μάϊ. Ανακοινώσεις ♦ «Εξωστρέφεια & Ανταγωνιστικότητα» ► ΕΣΑΑ Brand ΟΠΕ, ΟΑΕΠ Ταμείο G2M ανάπτυξη στην πράξη

στόχος ανάπτυξη στην πράξη Θέτουμε ιδιαίτερα φιλόδοξους και συγκεκριμένους στόχους: ελαχιστοποιούμε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου και θέλουμε οι εξαγωγές μας να αντιστοιχούν στο 10% του ΑΕΠ μέχρι το 2012 και στο 16% του ΑΕΠ μέχρι το 2014. ανάπτυξη στην πράξη

ελλάδα της εξωστρέφειας Εθνική Στρατηγική για τις Εξαγωγές Αθήνα • 08.12.2010 ελλάδα της εξωστρέφειας Εθνική Στρατηγική για τις Εξαγωγές