Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ατομικά έργα Α΄τάξης.
Advertisements

Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Το Wiimote στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών ESA's 2011 Teachers Summer Workshop Noordwijk, the Netherlands, July Μιχάλης Ορφανάκης Φυσικός,
(ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ)
PLAY AND STAY CAMPAIGN. Ομάδα Εργασίας για το Play and Stay Ιδρύθηκε το 2002 Έρευνα για το πώς το Τένις μπορεί να παρουσιαστεί αποτελεσματικότερα. Παράγοντες.
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
Μικροεπεξεργαστές 8-bits Τομέας Αρχιτεκτονικής και Υλικού Διδάσκων: Δρ Ν. Πετρέλλης Υπεύθυνος: Καθηγητής Γ. Αλεξίου.
Das Alphabet A a (α) Ananas, April B b (μπε) Banane, Ball, Bus
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ηλίας Λεοντιάδης Δεκέμβριος Η εργασία Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Δημιουργία ενός γηπέδου μπάσκετ Ύπαρξη μπάλας που θα αναπηδάει στο γήπεδο.
ERIC CARTMAN SOUTHPARK. Δημιουργία Προσωπικότητας Το ΑΙΒΟ είναι εφοδιασμένο με ατάκες του Cartman από επεισόδια του South Park, μέσω των εργαλείων Skitter.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
P 1 Cover Red ThreadΚόκκινη Κλωστή Laisvyde Salciute.
HAVE OR HAS HAVEN’T OR HASN’T. Xρησιμοποιούμε το ρήμα για να πόυμε ότι κάτι ανήκει σε κάποιον. (CLICK TO LEARN!)
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
Εμμανουήλ-Μάνος Γεροθανάσης Ευάγγελος Μπέκος
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση της εξάρτησης Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και Πολιτικής.
Δοκιμασίες αξιολόγησης τεχνικών ικανοτήτων στις αθλοπαιδιές (test and evaluation) N. Apostolidis Phd.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαδραστικός πίνακας χαμηλού κόστους Με τη χρήση του χειριστηρίου από την κονσόλα nintendo wii (wiimote) Ξυνιδάκης Χρήστος.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
Ανάπτυξη του Λόγου Ενότητα 2: Ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων Ανάπτυξη της Γραμματικής Ανάπτυξη της Γραμματικής Δήμητρα Κατή Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα.
The playstation Τα σύγχρονα playstation. Η εικόνες κείμενο από το playstation 1 Το PlayStation (ή αλλιώς PS, PSone, PS1, P SX) είναι μια 32- bit κονσόλα.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 5: Κύκλος ανάπτυξης προϊόντων & κύκλος ζωής προϊόντος Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικό Υλικό και Διαδικτυακό Περιβάλλον Εκπαίδευσης Γιώργος Μ. Μιλής G.M EuroCy Innovations Ltd 19/09/2015Code.
1 ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 9 Η «ΜΟΥΧΛΕΣ» ΚΑΙ ΜΥΚΗΤΕΣ.
The Vienna Ball Thessaloniki 2016 Μία μαγική βραδιά στο Hyatt Regency Thessaloniki Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ 7ου γυμνασίου Ηλιούπολης Καθηγητής-Υπεύθυνος της Εργασίας: Λιανός Ανδρέας.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Καπασούρη Αικατερίνη Α.Μ. 817.
Κωνσταντία Μηλίδη Ειδικός Παιδαγωγός για παιδιά με αυτισμό Western Autistic School Μελβούρνη Αξιολόγηση του προφίλ ενός μαθητή που.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Μουντάκης Κώστας Ομ. Καθηγητής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου Πρώην σύμβουλος του Παιδ. Ινστιτούτου ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ. Ο Ντανταϊσμός (dadaisme) είναι το πιο αντισυμβατικό κίνημα στην Ιστορία της Τέχνης και ιδρύθηκε επίσημα το 1916 στο «Καμπαρέ.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Ερευνητικά εργαλεία των ΘΚΠ
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Η Φυσικοθεραπεία στην εγκαυματική νόσο
Ανατομία της καρδιάς 1/3 “Surface anatomy of the heart”, από Mikael  διαθέσιμο ως κοινό κτήμα “Heart rotating”, από CFCF διαθέσιμο με άδεια CC BY-SA 2.1.
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
9. Υγρά (α) διαφορά από ‘κυρίως σύμφωνα: απουσία αναταραχής στο ρεύμα του αέρα διαφορά (β) από ρινικά: ο αέρας περνάει από τη στοματική κοιλότητα.
Κεφ Συναθροιστική Προσφορά
Μυστικά της disney Πάμελα Ζέκιο Βιολέττα Ευείδη.
PROJECT ΜΟΔΑ,ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ,ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Trap μουσική είναι ένα είδος μουσικής που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 στις νότιες Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι χαρακτηρίζεται από επιθετική.
AΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ
Θεμα : Περι επιςτημης Κονςολες
THEmatic FRIDGE AdventARMY_Project _Καράκαρη Χριστίνα.
Harvard Theological Review 81/1 (1988), 59-72
Video Game Programming
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
ΕΝΔΟΚΑΡΔΙΑΚΟΙ ΟΓΚΟΙ: ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΚΗΣ.
Η ύλη και τα δομικά συστατικά της.
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
ΣΧΕΣΙΑΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
2018 Χορός Αποφοίτησης ΣΤ’ Τάξης Δημοτικού Σχολείου Κολλεγίου Ψυχικού
Μακροοικονομική Θεωρία Ι Διδάσκων: Γιώργος Αργείτης
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Noun Inflection.
Eλάττωση μεγέθους- Kατάτμηση
Orbit Trackball with Scroll Ring
Ψυχαναλυτική μέθοδος Sigmund Freud ( ): Θεμελιωτής της Ψυχανάλυσης
Η Παγκόσμια Έλξη. Η Παγκόσμια Έλξη Sibi gratulentur Mortales, Tale tantumque exstitisse HUMANI GENERIS DECUS.
Game: Line and Length – 9 point drill
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ Σκορδίλης

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Θετική εμπειρία Μαθητές με ΝΑ: γενναιόδωροι, θετικοί, επιζητούν προσοχή Θετικοί σε ενισχύσεις και σχόλια Χαμόγελα, ζεστό κλίμα Ευγενικοί, αυθόρμητοι

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) ΔΝ < 70 Συνοσηρότητα Εκ γενετής συνήθως Προβλήματα προσοχής Περιορισμένη μνήμη (μικρής διάρκειας)

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δυσκολίες γενίκευσης Περιορισμούς σε εστιασμό Αφαιρετική ικανότητα

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) ΚΦΑ: απαραίτητο οι μαθητές με ΝΑ να μάθουν πώς να μαθαίνουν Αναπτύξουν στρατηγικές Ανάλυση έργου (πχ λάκτισμα, άλμα) Κοινωνικοί κανόνες με βραδύτερο ρυθμό Λιγότερες κινητικές εμπειρίες Επαφή με συνομιλήκους

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Περισσότερο χρόνο για να απαντήσουν κινητικά Ισορροπία Δύναμη κορμού και άνω άκρων Στάση σώματος Αδρές και λεπτές κινητικές δεξιότητες

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Εκπαιδεύσιμοι – ασκήσιμοι – εξαρτώμενοι Ελαφρά, μέτρια, σοβαρή και βαριά ΝΑ Ελαφρά (12 ετών) Μέτρια (5-8 ετών) ΣΑΝ & ΜΝΑ θέλουν συνεχή εποπτεία Συνεργασία Ιστορικό Συνοσηρότητα

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Θετικά σημεία Σχολεία με τους λιγότερους δυνατούς περιορισμούς Η ΦΑ συμβάλλει στην κινητική, γνωστική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη Ευχάριστη εμπειρία Αλληλεπίδραση Εκπαιδευτικός της ΠΣ (επεξήγηση, χρόνος, ανατροφοδότηση)

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Θετικά σημεία Κατευθύνσεις Υπομονή Ευελιξία (κανονισμούς) Παράλληλες δραστηριότητες Κινητικές εμπειρίες Θετική στάση Δυνατότητες Θετική ενίσχυση - ανατροφοδότηση

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Θετικά σημεία Κατευθύνσεις Όρια και σταθμοί Προσαρμογές εξοπλισμού Ασφάλεια (μπάλες, φασουλοσάκουλα) Κανονισμοί Ανάλυση έργου Απλά ερεθίσματα και γλώσσα Αυτενέργεια

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Θετικά σημεία Κατευθύνσεις Δυσκολία να περιμένουν τη σειρά τους (αναμονή) Πολλαπλές δραστηριότητες Όχι εκνευρισμό με την αποτυχία Ρουτίνα Σαφείς προσδοκίες και επιβράβευση Ευχάριστη εμπειρία το μάθημα

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Θετικά σημεία Κατευθύνσεις Μοιάζουν περισσότερο, παρά διαφέρουν από τους συμμαθητές τους χωρίς αναπηρία στη ‘γενική’ τάξη

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Επιτυχία Κοινωνικοποίηση Λόγος και δεξιότητες επικοινωνίας Οργάνωση της κίνησης Αλληλουχία Βελτίωση της μνήμης

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Οδηγός

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Ανάκτηση της μπάλας

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Μαζί με την ομάδα

Μπόουλινγκ με σανίδα του σκέιτμπορντ Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Μπόουλινγκ με σανίδα του σκέιτμπορντ

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Βαγόνι τρένου

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Λάκτισμα σε ζευγάρια

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Όλοι σκοράρουν

Μπέιζμπολ με πέντε ραβδίσματα (χτυπήματα) Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Παιχνίδια και δραστηριότητες για όλους τους μαθητές Κινητικές δεξιότητες και ΦΚ Μπέιζμπολ με πέντε ραβδίσματα (χτυπήματα)

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Αδρές κινητικές δεξιότητες Λεπτές κινητικές δεξιότητες Δεξιότητες μετακίνησης Δεξιότητες χειρισμού αντικειμένων Μνήμη

Παιχνίδι Τ-ball με κορύνες Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Παιχνίδι Τ-ball με κορύνες

Παιχνίδι χόκεϊ με κορύνες Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Παιχνίδι χόκεϊ με κορύνες

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Φρίσμπι σε στόχο

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Δεξιότητες με ρόπαλο Μπαλόνια – ελαφρές μπάλες (χέρια, από κώνους) Αυτοσχέδιες κατασκευές Προσαρμογές

Δεξιότητες ρίψης Σε στόχο Μπαλάκια, φασουλοσάκουλα Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Δεξιότητες ρίψης Σε στόχο Μπαλάκια, φασουλοσάκουλα

Δεξιότητες υποδοχής Φασουλοσάκουλα Κουτιά Σεντόνια Αναπήδηση Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Δεξιότητες υποδοχής Φασουλοσάκουλα Κουτιά Σεντόνια Αναπήδηση

Λάκτισμα Στόχοι Ρολάρει Ζευγάρια Κίνηση μπάλας και μαθητή Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για κινητική ανάπτυξη Λάκτισμα Στόχοι Ρολάρει Ζευγάρια Κίνηση μπάλας και μαθητή

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με ελαφρά και μέτρια ΝΑ Ποδόσφαιρο

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με ελαφρά και μέτρια ΝΑ Πέντε λακτίσματα

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με ελαφρά και μέτρια ΝΑ Καλαθοσφαίριση

Αμερικανικό ποδόσφαιρο Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με ελαφρά και μέτρια ΝΑ Αμερικανικό ποδόσφαιρο

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με ελαφρά και μέτρια ΝΑ Άμυνα σε ζευγάρια

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με σοβαρή και βαριά ΝΑ Περισσότερη βοήθεια Κατανόηση κανόνων Νοητική και κινητική λειτουργικότητα περιορισμένη Προσοχή Ανάλυση έργου Τροποποίηση συμπεριφοράς Βοηθοί συμμαθητές

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με σοβαρή και βαριά ΝΑ Προφορική και φυσική καθοδήγηση Οδηγίες (πχ 1,2,3 πέτα) Παράλληλες δραστηριότητες Προσαρμογές εξοπλισμού (μπαλόνια, χρωματιστές μπάλες) Αδρές κινητικές δεξιότητες Κύκλος με ομαδικές δραστηριότητες

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Δραστηριότητες για μαθητές με σοβαρή και βαριά ΝΑ Σχοινάκι Απλές διαδρομές με εμπόδια Χειρισμός αντικειμένων Σταθμοί Πατίνια Προσαρμοσμένος εξοπλισμός (Wii)

Ένταξη μαθητών με νοητική αναπηρία (ΝΑ) Συμπεράσματα Θετική εμπειρία Γενικές αρχές Προσαρμογές Επιτυχία για όλους τους μαθητές