1Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΗΝΙΔΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Κρυστα ρακαλλιδου.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Ο ΓΥΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΗΝΙΔΩΝ 2015-2016 1Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΗΝΙΔΩΝ 2015-2016 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΕΣΙΚΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ ΜΗΤΣΟΓΛΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ

ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΥΝΟΛΟ ΝΗΠΙΩΝ:33 20 νήπια και 13 προνήπια

Συνεργαστήκαμε με τους: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Συνεργαστήκαμε με τους: 2ο Δημοτικό σχολείο Κρηνίδων Θεραπευτήριο χρονίων παθήσεων Ελευθερούπολης Κ.Σταύρο Γιαννουλίδη Διευθυντή του θεραπευτηρίου χρονίων παθήσεων Ελευθερούπολης Κυρία Στέλλα Ρόκκου-Κεραμίστρια Γονείς νηπίων

υποθεματα 1. μοναδικοτητα 2. ατομα με αναπηρια 3 υποθεματα 1. μοναδικοτητα 2.ατομα με αναπηρια 3.τα δικαιωματα των παιδιων

3.Τα δικαιώματα των παιδιών Παιδαγωγικο πλαισιο Η φοίτηση νηπίου με αναπηρία στο νηπιαγωγείο μας και η ανάγκη αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας, έδωσε την αφορμή για να ασχοληθούμε με το θέμα και να το προσεγγίσουμε σε τρία επίπεδα. 1.Μοναδικότητα 2.Άτομα με αναπηρία 3.Τα δικαιώματα των παιδιών

ΣΤΟΧΟΙ Να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθησή τους. Να μάθουν να αποδέχονται τον εαυτό τους και τους άλλους. Να εμπλουτιστεί το λεξιλόγιό τους. Να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη. Να παρατηρούν και να κατανοούν ότι μεταξύ μας. ομοιότητες και διαφορές και οι διαφορές είναι που μας κάνουν ξεχωριστούς. Να μάθουν για τις ικανότητες και τις ανάγκες των ανθρώπων με αναπηρία. Να μάθουν να ενεργούν από κοινού για την επίτευξη ενός σκοπού. Να μάθουν τα δικαιώματά τους.

Ερωτήσεις ανοιχτού τύπου Διαθεματικές προσεγγίσεις: Βιωματική προσέγγιση Συνεργατική μέθοδος Συζήτηση –Διάλογος Ερωτήσεις ανοιχτού τύπου Παιχνίδι

MONAΔΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ 1ο υποθεμα MONAΔΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Διαβάσαμε και προβληματιστήκαμε για τις συμπεριφορές των ηρώων διαφόρων παραμυθιών.

Παρακολουθήσαμε στο youtube το παραμύθι του Μαυρούλη και ψάχνοντας στο Μικρό Αναγνώστη βρήκαμε την ιστορία του Άσπρου γλάρου και του Μαύρου κότσυφα.

Παρατηρήσαμε τα χαρακτηριστικά μας στον καθρέφτη, ζωγραφίσαμε την προσωπογραφία μας και φτιάξαμε ένα μεγάλο παζλ.

Είμαστε μοναδικοί για αυτό ζωγραφίσαμε τους εαυτούς μας μετρώντας και το ύψος μας. Aλλά και οι πατούσες και οι παλάμες μας είναι μοναδικές.

Δουλεύοντας σε ζευγάρια παρατηρήσαμε και ζωγραφίσαμε το πορτραίτο του φίλου μας και αποφασίσαμε να του το χαρίσουμε.

Τέλος και τα δυο τμήματα ζωγραφίσαμε τους εαυτούς μας και στολίσαμε ένα μεγάλο ταμπλό στην είσοδο του νηπιαγωγείου μας. Aποφaσίσαμε να δώσουμε τον τίτλο «ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ»

Αφού μάθαμε να διακρίνουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μας αλλά και αυτά των φίλων μας και αφού συνειδητοποιήσαμε ότι έχουμε μεταξύ μας ομοιότητες αλλά και διαφορές που μας κάνουν μοναδικούς προχωρήσαμε στο δεύτερο υπόθεμα.

2ο υποθεμα ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ 2ο υποθεμα ΆΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Το δεύτερο υπόθεμα το επεξεργαστήκαμε με στόχο την ευαισθητοποίηση, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και του σεβασμού αλλά και την γνώση που διαλύει το φόβο και την προκατάληψη.

Μιλήσαμε για τις πέντε αισθήσεις και δουλεύοντας κατά ομάδες στον υπολογιστή δημιουργήσαμε πίνακα αναφοράς με σχετικές εικόνες.

Παίξαμε με αυτοσχέδια αναπηρικά αμαξίδια.

Βρήκαμε στο διαδίκτυο καλλιτέχνες με αναπηρία και θαυμάσαμε τα έργα τους. Ζωγραφίσαμε και εμείς με το στόμα χρησιμοποιώντας καλαμάκι και πινέλο .

Με δεμένα τα χέρια μας πίσω προσπαθήσαμε να πιάσουμε καραμέλες με το στόμα μπαίνοντας στη θέση των ανθρώπων που δεν έχουν τα χέρια τους.

Περπατήσαμε με κλειστά μάτια με τη βοήθεια των φίλων μας ή με τη χρήση ραβδιού.Παίξαμε τυφλόμυγα.

Είδαμε εικόνες σχετικές με το σύστημα Μπράιγ και μάθαμε που χρησιμεύει Είδαμε εικόνες σχετικές με το σύστημα Μπράιγ και μάθαμε που χρησιμεύει. Διαβάσαμε το φτερωτό βαγονάκι και ζωγραφίσαμε.

Είδαμε τα σύμβολα της νοηματικής ,βρήκαμε τη γραμματοσειρά την εγκαταστήσαμε στον υπολογιστή μας ,γράψαμε το όνομά μας και συνεχίσαμε με πολλές άλλες λέξεις. Κάναμε με τα δάχτυλά μας τις απαραίτητες κινήσεις για να αποδώσουμε κάποιες λέξεις όπως και οι άνθρωποι που δεν μπορούν να μιλήσουν.

Με άψογη συνεργασία φτιάξαμε ένα δακτυλικό αλφάβητο.

Βρήκαμε στην ιστοσελίδα prosvasimo gr

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 3ο υποθεμα ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Ολοκληρώνοντας και το δεύτερο υπόθεμα του προγράμματος μας φτάσαμε να μιλάμε για τα δικαιώματα όλων των παιδιών. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκαμε εικόνες σχετικές και αφού συζητήσαμε για τα δικαιώματα μας φτιάξαμε ένα παιχνίδι με κάρτες το οποίο παίζαμε σε κάθε ευκαιρία.

Σε συνεργασία τα δύο τμήματα φτιάξαμε με κομμάτια παζλ ένα τεράστιο δέντρο που στο κάθε φύλλο του υπήρχε γραμμένο κάποιο σύνθημα ή κανόνας καλής συμπεριφοράς απέναντι στους ανθρώπους με αναπηρία.

Να πούμε τέλος ότι όλη τη χρονιά μαζεύαμε πλαστικά καπάκια σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρηνίδων και την Πολιτιστική Στέγη Κρηνίδων συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Ένα δώρο από καρδιάς» για την αγορά αναπηρικού αμαξιδίου

Για το κλείσιμο του προγράμματος μας αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το θεραπευτήριο χρόνιων παθήσεων Ελευθερούπολης για να έρθουμε σε επαφή με ανθρώπους με αναπηρία και να γνωρίσουμε την καθημερινότητά τους , τις ασχολίες τους και τα τόσα πράγματα που μπορούν να καταφέρουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο. Έτσι ετοιμάσαμε ένα δώρο για να τους προσφέρουμε και ένα ακόμη για την κυρία Στέλλα Ρόκκου την κεραμίστρια η οποία διδάσκει πηλοπλαστική στο θεραπευτήριο.

Ετοιμάζουμε καρτελάκια που υποδεικνύουν την ομάδα στην οποία ανήκει το κάθε παιδί αφού στο θεραπευτήριο θα δουλέψουμε σε ξεχωριστές ομάδες αναλόγως με τα εργαστήρια που υπάρχουν εκεί.

Ο κύριος Σταύρος Γιαννουλίδης μας υποδέχτηκε θερμά και μας μίλησε για την λειτουργία του θεραπευτηρίου. Μας ξενάγησε στους χώρους και μας σύστησε το προσωπικό αλλά και τα παιδιά.

Βρισκόμαστε στο εργαστήρι της πηλοπλαστικής Βρισκόμαστε στο εργαστήρι της πηλοπλαστικής. Η κύρια Στέλλα η κεραμίστρια μας βοηθάει να δουλέψουμε σωστά με τον πηλό και μας δίνει χρήσιμες πληροφορίες

Tα παιδιά βλέπουν το φούρνο όπου θα ψηθούν και τα δικά τους πήλινα αντικείμενα.

Στο εργαστήρι της κηροποιίας-μικροτεχνίας .

Στο θερμοκήπιο όπου τα παιδιά του θεραπευτηρίου φυτεύουν λουλούδια και λαχανικά και μας βοηθούν να το κάνουμε και εμείς.

Τελειώνοντας την δουλειά μας στα εργαστήρια βγήκαμε στην αυλή για το δεκατιανό μας.

Λίγο πριν αναχωρήσουμε προσφέρουμε τα δώρα μας στον κύριο Σταύρο αλλά και στην κυρία Στέλλα και τους ευχαριστούμε για την ζεστή φιλοξενία τους.

Οι υπεύθυνοι του θερμοκηπίου μας χάρισαν φυτά και εμείς υποσχεθήκμε να τα φυτέψουμε στον κήπο του νηπιαγωγείου μας και να τα φροντίζουμε.

Η επίσκεψή μας τελειώνει και πρέπει να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής . Ήρθε λοιπόν η ώρα του απολογισμού και μόνο θετικά μπορούμε να μιλήσουμε και να σκεφτούμε. Τα παιδιά συμμετείχαν δείχνοντας ενδιαφέρον σε όλη την διάρκεια του προγράμματος. Εντυπωσιάστηκαν με την μέθοδο Μπράιγ και την χειρογραφή γράφοντας το όνομά τους αλλά και διάφορες άλλες λέξεις. Μπήκαν με τις διάφορες δραστηριότητες και τα παιχνίδια στην θέση των ανθρώπων με αναπηρία. Με την επίσκεψη στο θεραπευτήριο ήρθαν σε επαφή με παιδιά με αναπηρία, μίλησαν μαζί τους, δούλεψαν και δημιούργησαν στα εργαστήρια του θεραπευτηρίου όλοι μαζί. Καταλάβαμε τελικά ότι αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να καταφέρουν πολλά. Πολλά περισσότερα από αυτά που μέχρι τώρα πιστεύαμε. Γυρίσαμε γεμάτοι εικόνες αλλά κυρίως με γεμάτη την καρδιά.