Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οριστικό άρθρο (ο, η, το) & Αόριστο άρθρο (ένας, μια, ένα)
Advertisements

Chapter 2: Personal pronouns Verb to be Stephania Savva
• Greetings • Personal Pronouns • The irregular verb «Είμαι» • The Verb in the present tense.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
4 ο μάθημα_28/1/16 Aims Numbers Exchanging personal information (phone number) Possessive pronouns.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Διδάσκοντας και Αξιολογώντας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο Βασιλική Δεμερτζή Περιστέρι, 5 Μαρτίου 2013.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Aims Present your family Interrogative pronouns
Στόχοι 1. Asking for and giving the time 2. Verbs –ώ (conjugation B2)
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
We loosen Indicative active 1st person plural
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Class V: Personal Pronouns and 3rd Decl. Cont. (chs )
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Noun Inflection.
Personal Pronouns.
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Review.
Future Active/Middle Indicative
Present Active Indicative
Chapter 34 Indicative of δίδωμι.
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1) 2. Form filling 3. Personal pronouns as objects 4. Vocative (nouns)

Άσκηση 7 σελίδα 52

Άσκηση 9 σελίδα 53

Μιλάς ελληνικά;

Μιλάω αγγλικά Είμαι Άγγλος/ Αγγλίδα

Μιλάω ελληνικά Είμαι Έλληνας/ Ελληνίδα

Μιλάω ισπανικά Είμαι Ισπανός- Ισπανίδα

Μιλάω γαλλικά Είμαι Γάλλος/ Γαλλίδα

Μιλάω γερμανικά Είμαι Γερμανός/ Γερμανίδα

Μιλάω ιταλικά Είμαι Ιταλός/ Ιταλίδα

Μιλάω τουρκικά Είμαι Τούρκος/ Τουρκάλα

Μιλάω ρωσικά Είμαι Ρώσος/ Ρωσίδα

Μιλάω αλβανικά Είμαι Αλβανός/ Αλβανίδα

Καταλαβαίνω ελληνικά Διαβάζω ελληνικά Γράφω ελληνικά

Πόσο καλά μιλάς ελληνικά; (σ. 51) Πολύ καλά Αρκετά καλά Όχι και τόσο καλά Καθόλου Καλά Λίγο

Μιλάς ελληνικά;

Μιλώ/μιλάω γαλλικά Μιλάς ελληνικά;

Μιλάει αγγλικά. Μιλάει ελληνικά

Μιλάμε ελληνικά Μιλάτε γερμανικά;

Μιλάνε/ μιλούν γαλλικά Μιλάνε/ μιλούν ρωσικά

Ρωτώ-Απαντώ Πόσο καλά μιλάς ελληνικά; Πόσο καλά μιλάει ελληνικά ο πατέρας σου; Πόσο καλά μιλάνε ισπανικά οι γονείς σου; Πόσο καλά εσύ και η μητέρα σου μιλάτε γαλλικά;

Κοιτώ τη σελίδα 55

Αλλάζω τις προτάσεις

Άσκηση 22 σελίδα 58

Vocative Γεια σου, Κώστα Γεια σου, Γιάννη Γεια σου, Γιώργο Γεια σου, Μαρία Γεια σου, Ελένη Γεια σου, παιδί μου

Εργασίες για το σπίτι Άσκηση 10 σελίδα 53 Άσκηση 23 σελίδα 58 Youtube video (blog)