Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Advertisements

Cerec Εργασία στο μάθημα «Εφαρμογές Οδοντιατρικής Πληροφορικής» των μαθητών: Αντωνόπουλος Αντώνης Ζαφειρίου Σταύρος-Παναγιώτης Έτος: 2013 Αριστοτέλειο.
ΘΕ.3: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ ΧΡΟΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ.
Πολύχρωμοι Τόποι ΤΑΞΗ Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ 7 2 η Παρουσίαση.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Οι διακηρύξεις δεν προστάτευαν τη μικρή Υφαντρα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 4/3/15 Θρησκευτικά ΘΕ4: «Πού είναι ο Θεός;» Η οδύνη του σύγχρονου.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Τουρκική παροιμία Στο πλαίσιο της σύγχρονης εποχής, όπου πολιτισμοί και παραδόσεις διασχίζουν τα εθνικά σύνορα της κάθε χώρας και αναμιγνύονται,
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΑ ΤΟΞΑ. Σε αυτή την παρουσίαση θα δείτε σημαντικές πληροφορίες για τα σημαντικότερα ηφαίστεια στον κόσμο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Το σεισμικό τόξο που μας ενώνει 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
«Πειράματα σε ζώα & ανθρώπους και κλωνοποίηση»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
Οι κατακομβεΣ στην ελλαδα
Στερεότυπα.
Εργασία Γυμναστικής Πρόλογος: ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΜΠΑΡΙΑΜΠΑ
Η εικονομαχία αποτελεί να θεολογικό λατρευτικό ζήτημα που συντάραξε τη ζωή της βυζαντινής αυτοκρατορίας ολόκληρο τον 8ο και τις αρχές του 9ου μ.Χ. αιώνα.
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕ ΣΑΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Υπεύθυνος Καθηγητής: Καπετανάκης
ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΣΤΕΦ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: ΕΝΔΟΔΑΠΕΔΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΜΕ ΗΛΙΑΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ Σ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ μαθημα: θρησκευτικα
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Απολείπειν ο θεός Αντώνιον
Εκκλησιαστική τέχνη – Οι Ρυθμοί των Ναών
Διατροφή-Διαιτολογία
480 π .Χ . Βιέννη, Kunsthistorisches Museum
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Μάλτα Μαθήτρια : Διονυσία Θωμά Τάξη : Β΄2
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΒΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ Γ2 ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΥΠ.ΚΑΘ.Π.ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Η αγιογραφία στους καθολικούς ναούς
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ Από την ΣΤ΄Τάξη Σχολική χρονιά
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ( )
Στοματική υγεία Εργασία στην Οικιακή οικονομία
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια Τμήμα: Γ΄2 Μέλη: Όλγα Κλάδη, Νίκη Κωνσταντινίδη, Γιώργος Λεπίδας, Νικόλας Μπόθος- Βουτεράκος, Δανάη Μαρασλίδου, Εύα Θεωδοράτου

Ορισμός Ο αντισημιτισμός χαρακτηρίζει σύνολο συναισθημάτων και ενεργειών, εχθρικών προς τους Εβραίους. Ο όρος φαίνεται ότι πλάστηκε το τελευταίο τέταρτο του 19ου αιώνα από τον Γερμανό δημοσιογράφο Βίλ(χ)ελμ Μαρ (WilhelmMarr), που θέλησε να θεμελιώσει την εχθρότητα εναντίον των Εβραίων στη σημιτική καταγωγή τους και να της προσδώσει μία ψευδοεπιστηονική βάση.

Ο Αντισημιτισμός συχνά κατηγορεί τους Εβραίους ως συνωμότες που βλάπτουν την ανθρωπότητα και χρησιμοποιείται τακτικά για να κατηγορεί τους Εβραίους. Εκφράζεται στον προφορικό και στο γραπτό λόγο, σε οπτικο- ακουστικά μέσα και σε επιθετικές ενέργειες και χρησιμοποιεί δόλια στερεότυπα και αρνητικά πρότυπα χαρακτήρων.

Σύγχρονα παραδείγματα αντισημιτισμού -1- Την έκκληση, αρωγή ή δικαιολόγηση δολοφονίας ή σωματικής βίας κατά Εβραίων, στο όνομα μιας ριζοσπαστικής ιδεολογίας ή μιας εξτρεμιστικής άποψης της θρησκείας. Τη διατύπωση ψευδών ισχυρισμών που αφαιρούν την ανθρώπινη ιδιότητα από τους Εβραίους, τοποθετούν σε στερεότυπα τους Εβραίους ως τέτοιους ή τη δύναμη των Εβραίων συλλογικά, όπως –ειδικά αλλά όχι αποκλειστικά- ο μύθος περί της παγκόσμιας εβραϊκής συνωμοσίας ή περί του ελέγχου των Μ.Μ.Ε., της οικονομίας, των κυβερνήσεων ή άλλων κοινωνικών θεσμών από τους Εβραίους.

Σύγχρονα παραδείγματα αντισημιτισμού -2- Την κατηγορία των Εβραίων ως λαού, ως υπεύθυνων για πραγματικά ή φανταστικά κακώς γενόμενα που διεπράχθησαν από έναν Εβραίο ως φυσικό πρόσωπο ή από ομάδα Εβραίων, ή ακόμη για ενέργειες που διεπράχθησαν από μη Εβραίους. Την άρνηση του γεγονότος, του σκοπού, των μηχανισμών (π.χ., θάλαμοι αερίων) ή της πρόθεσης της γενοκτονίας του εβραϊκού λαού από την Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία και των υποστηρικτών και συνεργών της, στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου (του Ολοκαυτώματος).

Σύγχρονα παραδείγματα αντισημιτισμού -3- Την κατηγορία ότι οι Εβραίοι ως λαός ή το Ισραήλ ως κράτος εφηύραν ή μεγαλοποιούν το Ολοκαύτωμα. Την κατηγορία ότι οι εβραϊκού θρησκεύματος πολίτες ενός κράτους είναι πιο πιστοί στο Ισραήλ ή στις φερόμενες ως προτεραιότητες των Εβραίων διεθνώς, απ΄ ότι στα συμφέροντα των κρατών των οποίων είναι υπήκοοι.

Ο αντισημιτισμός ως εγκληματική ενέργεια -1- Οι αντισημιτικές ενέργειες είναι εγκληματικές όταν ορίζονται ως τέτοιες από το Νόμο (για παράδειγμα άρνηση του Ολοκαυτώματος ή διανομή αντισημιτικού υλικού σε ορισμένες χώρες). Οι εγκληματικές ενέργειες είναι αντισημιτικές όταν στόχους των επιθέσεων αποτελούν: είτε άτομα ή περιουσιακά στοιχεία, όπως κτίρια, σχολεία, τόποι λατρείας και κοιμητήρια- διότι είναι (ή θεωρούνται ότι είναι) Εβραίοι ή εβραϊκά ή ότι συνδέονται με τους Εβραίους.

Ο αντισημιτισμός ως εγκληματική ενέργεια -2- Αντισημιτική διάκριση, η οποία είναι παράνομη σε πολλές χώρες, είναι η άρνηση παροχής ευκαιριών στους Εβραίους ή υπηρεσιών οι οποίες είναι διαθέσιμες σε άλλους πολίτες.

Αντισημιτισμός στη Γερμανία -1- Στη Γερμανία, η συνθηκολόγηση κατά το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου προκάλεσε την αναβίωση του αντισημιτισμού, που από την περίοδο του Μπίσμαρκ δεν έπαψε να εκδηλώνεται στον τύπο και τη λογοτεχνία. Ως εξήγηση της ήττας αναπτύχθηκε ο μύθος του «πισώπλατου μαχαιρώματος», που απέδιδε τη συνθηκολόγηση στις παρασκηνιακές ενέργειες των πολιτικών την ώρα που ο στρατός μαχόταν νικηφόρα στο μέτωπο. Οι πολιτικοί αυτοί, όπως υποστήριζε ο μύθος, είχαν διαβρωθεί από κομμουνιστές και Εβραίους.

Αντισημιτισμός στη Γερμανία -2- Ο μύθος του «πισώπλατου μαχαιρώματος» αποτέλεσε κεντρικό ιδεολόγημα της προπαγάνδας του Χίτλερ και συνέβαλε σημαντικά στην άνοδο και την επικράτησή του. Ταπεινωμένη από την ήττα, η δημοκρατία είδε να ανδρώνεται το εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα, του οποίου ένας από τους κύριους στόχους ήταν η πολιτική και ηθική εξόντωση και στη συνέχεια η φυσική εξαφάνιση όλων των Εβραίων, όχι μόνο στη Γερμανία αλλά και σε όλη την Ευρώπη.

Αντισημιτισμός στη Γερμανία -3- Οι αντισημιτικές ταραχές άρχισαν να αναπτύσσονται στη Γερμανία από το 1921. Ο Χίτλερ και οι συνεργάτες του εκμεταλλεύθηκαν επιδέξια την οικονομική κρίση και στο όνομα της καθαρότητας της άριας φυλής, η νομοθεσία του Γ' Ράιχ στέρησε ουσιαστικά τους Εβραίους από όλα τα δικαιώματα του πολίτη, πριν στερηθούν και την ιθαγένειά τους.

Αντισημιτισμός στη Γερμανία -4- Μέχρι την απελευθέρωση, τακτικές αποστολές διοχέτευαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης εκατοντάδες χιλιάδες Εβραίους, προοριζόμενους για την «τελική λύση» που είχε σχεδιάσει ο Χίτλερ. Το τέλος του πολέμου και της ναζιστικής δίωξης δε σήμανε το τέλος του αντισημιτισμού, όπως φαίνεται από τις σποραδικές επιθέσεις στις συναγωγές σε πολλές χώρες μετά το τέλος του B΄ παγκοσμίου πολέμου.

Πηγές http://filologiko.blogspot.gr/2010/12/blog-post.html http://www.kis.gr/index.php?option=com_content&vie w=article&id=379:2009-06-15-11-11- 48&catid=100:2009-06-04-07-06-09&Itemid=80

!ΤΕΛΟΣ!