Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
HTC & Εφαρμογές HTC Proprietary and Confidential – Internal use and strategic partner use only © 2010 HTC Corporation. All rights reserved.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΟΜΑΔΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΑ ΗΛΙΑΝΑ ΔΙΑΝΙΗΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΑ ΚΟΒΙΤΟΥ ΦΑΙΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΡΑΜΜΕΝΙΔΟΥ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2Ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Team Members Αριστοτέλης Στυλιανού ΑΔΤ: Σοφοκλής Χατζημιχαήλ ΑΔΤ: Κυριάκος Χριστοδούλου ΑΔΤ: Instructor: Evaggelia Pitoura EPL 602.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
Αναγνώριση Κειμένου Optical Character Recognition (OCR) Ελευθέριος Τιάκας ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΟΠΟ Επιμορφωτική.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΗΜΑΝΣΗ # 2.
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Gate2Start: a ground-breaking model for the successful exploitation of research-based innovation; Bringing entrepreneurship and market expertise at the.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ Ενότητα 1: ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΧΡΗΜΑΤΑΓΟΡΑ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμήμα ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Κρεάτων. Γενικά για την εφαρμογή Η νομοθεσία, η ανάγκη για προϊόντα ανώτερης ποιότητας, αλλά και οι κανόνες ορθής διαχείρισης της.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ MEDIA – INTERNET - MOBILE ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μικροοικονομία Διάλεξη 2.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Kiosk & Retail.
Παρουσίαση ευρείας οθόνης
Ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Εκπαιδευτικός Διαδραστικός Χάρτης της Ευρώπης για Mobile Συσκευές
novoril® FRESH Ουδέτερο καθαριστικό γενικής χρήσης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017.
vadelia® san Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
Ο ρόλος του νερού στη γεωργία
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
vadelia® cream Υγρό καθαριστικό χεριών για επαγγελματική χρήση
Ανάπτυξη παιχνιδιών γνώσεων μουσικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Ηλεκτρονικό Βιβλίο Συνταγών για Mobile Συσκευές
Ένας mobile «φίλος» για τα ταξίδια σας
Μετατρέψτε το κινητό σας τηλέφωνο σε βηματόμετρο
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Διδακτική αξιοποίηση Διαδικτυακών περιβαλλόντων
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
Εκπαιδευτικό Παιχνίδι Ανακύκλωσης για Mobile Συσκευές
η Μηλιά, ένας χώρος αφήγησης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας ACSTAC 2016 - Anatolia College Science & Technology Conference Δάρας Ιωάννης, Γ’ τάξη Τερζής Σπύρος, Β’ τάξη Επιβλέπουσα Εκπαιδευτικός: Κουκουρίκου Στυλιανή, ΠΕ19 Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θεσσαλονίκη, 4-6 Μαρτίου 2016

Σύμφωνα με έρευνες… Κάθε καταναλωτής στην Ελλάδα επισκέπτεται το super-market περίπου 10 φορές το μήνα Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν αλλάξει κατά την περίοδο της κρίσης Συγκεκριμένα: προτιμούν τις προσφορές συγκρίνουν τιμές ακόμη και μεταξύ διαφορετικών super-markets επιλέγουν οικονομικότερα προϊόντα και συσκευασίες αλλάζουν «μάρκα»

Λίγα λόγια για την εφαρμογή Μια mobile εφαρμογή που θα διευκολύνει τις αγορές σας Προορίζεται για φορητές συσκευές 3 διαφορετικές λειτουργίες για τις αγορές σας Εκτελείται σε ΛΣ Android Δημιουργήθηκε στο προγραμματιστικό εργαλείο App Inventor

Δημιουργία λίστας αγορών Λειτουργία 1η Δημιουργία λίστας αγορών √ Εμφάνιση λίστας προηγούμενων αγορών √ Επεξεργασία του αντίστοιχου προϊόντος της λίστας √ Επιστροφή στο αρχικό μενού χωρίς αποθήκευση √ Αποθήκευση της λίστας και επιστροφή στο αρχικό μενού

2 τρόποι εισαγωγής προϊόντων Λειτουργία 1η 2 τρόποι εισαγωγής προϊόντων 1ος 2ος

Ψωνίζοντας στο super-market Λειτουργία 2η Ψωνίζοντας στο super-market √ Επεξεργασία του αντίστοιχου προϊόντος της λίστας √ Αξία ενός προϊόντος (Ποσότητα * Τιμή) √ Συνολική αξία προϊόντων √ Αποθήκευση τιμών για μελλοντικές συγκρίσεις

Πληροφορίες προϊόντος Λειτουργία 3η Πληροφορίες προϊόντος √ Σκανάρισμα προϊόντος √ Barcode με βάση το πρότυπο ΕΑΝ √ Χώρα προέλευσης barcode

ένα σύντομο βίντεο για την εφαρμογή.. Let’s start SHOPPING…