Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017

2 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Η ιδέα “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Τα χαρακτηριστικά
Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Μάρτιος και Σεπτέμβριος, 2ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών 1 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Έρευνα Κατασκευών 5

5 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ –Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης : - 55 Ελλάδα : -74 Eυρωπαϊκή Ένωση : - 4 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Σεπτέμβριος 2016) Νομός Θεσσαλονίκης : Ελλάδα : Eυρωπαϊκή Ένωση : Πηγή: Νομός Θεσσαλονίκης : Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Ελλάδα : ΙΟΒΕ Ευρωπαϊκή Ένωση : DG ECFIN

7 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: - 46 GR: -73 EU: -5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -46 GR: -61 EU: -5

8 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -39 GR: -56 EU: +0,6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: EU: +0

9 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -60 GR: -73 EU: Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -61 GR: -80 EU: -12

10 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Σεπτέμβριος 2016 Μάρτιος 2017 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: -73 EU: -5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -48 GR: -65 EU: -9

11 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Σεπτέμβριος 2016 Μάρτιος 2017 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +13 GR: +25 EU: -2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +22 GR: +39 EU: +13

12 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +18 GR: +26 EU: +20 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +11 GR: +9 EU: +8

13 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +52 GR: +63 EU: +15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +54 GR: +62 EU: +7

14 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: EU: Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -47 GR: -70 EU: -1

15 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: -65 EU: -15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -73 GR: -58 EU: -16

16 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -61 GR: -70 EU: - Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -52 GR: -65 EU: -

17 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -76 GR: -86 EU: +0 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -70 GR: -79 EU: -3

18 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016

19 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -92 GR*: -93 EU*: -67 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR*: -94 EU*: -67 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘17 *Στοιχεία Ιουλίου‘16

20 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Σεπτέμβριος 2016 Μάρτιος 2017 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -96 GR*: -97 EU*: -85 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -97 GR*: -96 EU*: -83 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘17 *Στοιχεία Ιουλίου ‘16

21 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Καταναλωτών Σεπτέμβριος 2016 Μάρτιος 2017 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -85 GR*: -88 EU*: -51 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -88 GR*: -88 EU*: -52 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘17 *Στοιχεία Ιουλίου ‘16

22 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης : - 9 Ελλάδα : -7 Eυρωπαϊκή Ένωση : +2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Σεπτέμβριος 2016 Νομός Θεσσαλονίκης : Ελλάδα : Eυρωπαϊκή Ένωση : Πηγή: Νομός Θεσσαλονίκης : Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Ελλάδα : ΙΟΒΕ Ευρωπαϊκή Ένωση : DG ECFIN

24 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -18 GR: +3 EU: +11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -15 GR: +9 EU: +4

25 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -51 GR: -21 EU: -5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -51 GR: -15 EU: -11

26 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -40 GR: -6 EU: -14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -39 GR: - 7 EU: -7

27 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -10 GR: +12 EU: +5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -22 GR: +17 EU: +6

28 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: +13 EU: +11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +16 GR: +13 EU: +15

29 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: - 7 GR: - 1 EU: +11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: - 0 EU: +1

30 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +3 GR: +3 EU: +4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: - 4 GR: - 7 EU: - 1

31 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016

32 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016

33 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR:* +26 EU:* +12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR:* +26 EU:* +16 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘17 *Στοιχεία Ιουλίου ‘16

34 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Σεπτέμβριος 2016 Μάρτιος 2017 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: +14 EU: +13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: +6 GR: +17 EU: +8 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘17 *Στοιχεία Ιουλίου ’16

35 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Έρευνα Βιομηχανίας Θεσσαλονίκη Ελλάδα* Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 3,5 4,2 4,3 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 58,2% 68,6% 81,1% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 84% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 92% Πηγή: Νομός Θεσσαλονίκης : Βαρόμετρο ΕΒΕΘ *Ελλάδα : ΙΟΒΕ – Ιανουάριος 2017 *Ευρωπαϊκή Ένωση : DG ECFIN – Ιανουάριος 2017

36 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης : - 31 Ελλάδα : +7 Eυρωπαϊκή Ένωση : +12 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Σεπτέμβριος 2016 Νομός Θεσσαλονίκης : Ελλάδα : - 7 Eυρωπαϊκή Ένωση : + 9 Πηγή: Νομός Θεσσαλονίκης : Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Ελλάδα : : ΙΟΒΕ Ευρωπαϊκή Ένωση : DG ECFIN

38 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -50 GR: +6 EU: +9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -38 GR: -6 EU: +6

39 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: +9 EU: +12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -9 GR: -8 EU: +7

40 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: +4 EU: +14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -16 GR: -7 EU: +15

41 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -7 GR: -13 EU: +8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -8 GR: -1 EU: +8

42 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -10 GR: -8 EU: Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -12 GR: -9 EU: +11

43 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -24 GR: -9 EU: +5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -20 GR: -2 EU: +8

44 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
3 Έρευνα Υπηρεσιών Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016

45 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης : - 18 Ελλάδα : +3 Eυρωπαϊκή Ένωση : +4 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Σεπτέμβριος 2016 Νομός Θεσσαλονίκης : Ελλάδα : + 15 Eυρωπαϊκή Ένωση : + 1 Πηγή: Νομός Θεσσαλονίκης : Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Ελλάδα : ΙΟΒΕ Ευρωπαϊκή Ένωση : DG ECFIN

47 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: EU: Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: +21 EU: +7

48 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -24 GR: +9 EU: +11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -20 GR: +3 EU: +14

49 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -23 GR: -2 EU: +5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -37 GR: +6 EU: +3

50 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -31 GR: +27 EU: +10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -16 GR: +13 EU: +14

51 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: +22 EU: +5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -9 GR: -2 EU: +3

52 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
4 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: GR: EU: +16 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -11 GR: +9 EU: +4

53 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
5 Έρευνα Κατασκευές Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης : - 48 Ελλάδα : -50 Eυρωπαϊκή Ένωση : -7 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Σεπτέμβριος 2016 Νομός Θεσσαλονίκης : Ελλάδα : -60 Eυρωπαϊκή Ένωση : -12 Πηγή: Νομός Θεσσαλονίκης : Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Ελλάδα : ΙΟΒΕ Ευρωπαϊκή Ένωση : DG ECFIN

55 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
5 Έρευνα Κατασκευές Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -40 GR: -15 EU: +4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -41 GR: -27 EU: +0

56 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
5 Έρευνα Κατασκευές Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016

57 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
5 Έρευνα Κατασκευές Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -74 GR: -50 EU: -15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -74 GR: -75 EU: -21

58 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
5 Έρευνα Κατασκευές Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -21 GR: -50 EU: +1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -17 GR: -44 EU: -3

59 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017
5 Έρευνα Κατασκευές Μάρτιος 2017 Σεπτέμβριος 2016 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -17 GR: -22 EU: +0 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά) THE: -19 GR: -32 EU: +5

60 Ευχαριστούμε!


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google