Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2012. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2012. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2012

2 “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

3 Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Σεπτέμβριος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

4 Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 3 2 1 Έρευνα Κατασκευών 5

5 Έρευνα Καταναλωτών 1

6 Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -68 Ελλάδα: -76 Eυρωπαϊκή Ένωση: -24 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Μάρτιος 2012) Νομός Θεσσαλονίκης: -72 Ελλάδα:-79 Eυρωπαϊκή Ένωση:-19

7 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -69 GR: -84 EU: -19 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-79 EU:-20 Μάρτιος 2012

8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR:-73 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR: -71 EU:-12 Μάρτιος 2012

9 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -86 GR:-94 EU: -40 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -77 GR:-92 EU:-48 Μάρτιος 2012

10 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-77 EU:-22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR:-72 EU:-31 Μάρτιος 2012

11 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +24 GR:+49 EU:+40 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +26 GR:+30 EU:+39 Μάρτιος 2012

12 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:+8 EU:+24 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +10 GR:+10 EU:+27 Μάρτιος 2012

13 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +84 GR:+88 EU:+36 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +82 GR:+83 EU:+40 Μάρτιος 2012

14 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR:-65 EU:-21 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR: -67 EU: -25 Μάρτιος 2012

15 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-74 EU:-24 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -77 GR:-70 EU:-25 Μάρτιος 2012

16 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-65 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR: -60 EU:- Μάρτιος 2012

17 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-80 EU:-10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR:-77 EU:-12 Μάρτιος 2012

18 Έρευνα Καταναλωτών 1 Μάρτιος 2012

19 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -93 GR*:-93 EU*:-76 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -94 GR*: -95 EU*:-75 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

20 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -97 GR*:-94 EU*:-89 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -98 GR*:-98 EU*:-89 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

21 Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -86 GR*:-89 EU*:-61 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -85 GR*:-89 EU*:-59 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

22 Έρευνα Βιομηχανίας 2

23 2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -22 Ελλάδα:-22 Eυρωπαϊκή Ένωση:-7 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -24 Ελλάδα:-22 Eυρωπαϊκή Ένωση:-15

24 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -64 GR:-18 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -48 GR:-29 EU:-15 Μάρτιος 2012

25 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-47 EU:-17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR:-52 EU:-28 Μάρτιος 2012

26 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-18 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -37 GR:-27 EU:-26 Μάρτιος 2012

27 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:+14 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:+11 EU:+8 Μάρτιος 2012

28 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-3 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-3 EU:-7 Μάρτιος 2012

29 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -17 GR:-11 EU:+8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:-11 EU:+0,5 Μάρτιος 2012

30 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-23 EU:-3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-15 EU:-13 Μάρτιος 2012

31 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2012

32 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2012

33 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:*+39 EU:*+15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:*+41 EU:*+21 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

34 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -2 GR:+7 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +3 GR:+9 EU:+0,5 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

35 Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιουλ. 2012 3.*Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιουλ. 2012 ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 2,84,13,9 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 64,7%63,9%78,2% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 86% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 97%

36 Έρευνα Υπηρεσιών 3

37 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -51 Ελλάδα:-32 Eυρωπαϊκή Ένωση:-4 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -43 Ελλάδα:-41 Eυρωπαϊκή Ένωση:-13

38 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -66 GR:-34 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -55 GR:-38 EU:-19 Μάρτιος 2012

39 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR:-34 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-42 EU:-15 Μάρτιος 2012

40 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-29 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-43 EU:-4 Μάρτιος 2012

41 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-31 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:-25 EU:-7 Μάρτιος 2012

42 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-32 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-39 EU:-5 Μάρτιος 2012

43 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -41 GR:-26 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-40 EU:-0,3 Μάρτιος 2012

44 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Μάρτιος 2012

45 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

46 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -37 Ελλάδα:-36 Eυρωπαϊκή Ένωση:-11 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -31 Ελλάδα:-37 Eυρωπαϊκή Ένωση:-15

47 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -77 GR:-59 EU:-10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR: -69 EU: -20 Μάρτιος 2012

48 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-1 EU:+18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-12 EU:+15 Μάρτιος 2012

49 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-51 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR:-56 EU:-20 Μάρτιος 2012

50 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -40 GR:-50 EU:-6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-54 EU:-11 Μάρτιος 2012

51 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -23 GR:-42 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-57 EU:-9 Μάρτιος 2012

52 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-32 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-22 EU:+11 Μάρτιος 2012

53 Έρευνα Κατασκευών 5

54 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -55 Ελλάδα:-61 Eυρωπαϊκή Ένωση:-29 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -49 Ελλάδα:-58 Eυρωπαϊκή Ένωση:-33

55 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-52 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-39 EU:-19 Μάρτιος 2012

56 Έρευνα Κατασκευές 5 Μάρτιος 2012

57 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-78 EU:-37 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -73 GR:-75 EU:-45 Μάρτιος 2012

58 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-43 EU:-22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-42 EU:-21 Μάρτιος 2012

59 Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-28 EU:-5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-18 EU:-14 Μάρτιος 2012

60 www.ebeth-barometer.gr


Κατέβασμα ppt "Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2012. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google