Κοινότητα και Πρακτική στη Μάθηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Advertisements

Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΠΕ. Γιατί και πώς; Γεωργία Παντίδου, Φιλόλογος, M.Ed., Επιμορφούμενη Επιμορφώτρια Β΄ Επιπέδου ΠΑΚΕ Θεσσαλίας.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Τίτλος Έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας…
Πώς δημιουργούμε ιστολόγιο
3D Printing και παιδί Βιβλιογραφικές αναφορές που ξεκινούν από την δεκαετία του ’70 (Growing Up Suburban, Edward A. Wynne) επισημαίνουν ότι “Το γενικότερο.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πρόσθετη παιδαγωγική αξία
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Ρομαντισμός.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Σύγχρονες Θεωρίες για τη μάθηση
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινότητα και Πρακτική στη Μάθηση Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Κοινότητα και Πρακτική στη Μάθηση Στόχος η παραγωγή νοήματος Κοινότητα Μάθησης: Ανάπτυξη δεσμών Στόχος η ομαδοσυνεργατικότητα Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Ψηφιακές-On Line Kοινότητες Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 -Εικονικοί Κόσμοι Μέχρι 90: Εργασιακά Περιβάλλοντα Αργότερα: Περιβάλλοντα για άτομα με κοινές κοινωνικές πρακτικές (π.χ Καθηγητές συγκεκριμένης ειδικότητας Τώρα: Μαθητές και Καθηγητής μιας τάξης Ή ενός μαθήματος Ψηφιακές-On Line Kοινότητες Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Μyspace Facebook Twitter Linkedin.com (Δεν είναι εξειδικευμένες, αφορούν όλους) Esos.gr Pde.gr (Εκπαιδευτικές Πύλες) On line Κοινότητες συναντάμε σε Πανεπιστήμια ιδίως μέχρι τώρα Ψηφιακές-On Line Kοινότητες (Δείγματα) Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Eνδεικτικά: Skype.com Ellluminate.com Google Apps for Education Εργαλεία όπως Google Earth Ψηφιακές-On Line Kοινότητες Για εκπαιδευτική χρήση (διδασκαλία) Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02

Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02 Ψηφιακές-On Line Kοινότητες (Επιστημονικές Ενώσεις) Ηλίας (Λίνος) Υφαντής, Επιμορφωτής Β Επιπέδου ΠΕ 02