Ισπανική Μουσική & Χορός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Advertisements

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΧΟΡΟΥ.
Η ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Ο λόγος που επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό το είδος μουσικής είναι γιατί μετά από πολλά χρόνια αναζήτησης κατάφερα επιτέλους να βρω τη.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
ΧΟΡΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ της ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑΣ
ΕΙΔΗ ΧΟΡΩΝ.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Χορεύοντας με τα πόδια είναι ένα θέμα ……
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Amelie Amelie.
ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣΚΕΣ Απόκριες ονομάζονται οι τρεις εβδομάδες πριν από τη Μεγάλη Σαρακοστή. Σήμερα, όμως Αποκριά ονομάζεται ιδιαίτερα η Κυριακή της πρώτης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Τζαζ μουσικη project 1. Τζαζ μουσικη project 1.
… από την αρχή της μέχρι σήμερα ...
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ:
Ισπανία Βαρκελώνη.
Χορός είναι η ρυθμική κίνηση ενός ή περισσότερων προσώπων που εκτελείται με συνοδεία μουσικής ή τραγουδιού. Στην αρχαιότητα λεγόταν χορός και το άσμα των.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Τέχνη ισπανική, ψυχή τσιγγάνικη
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Ο ρυθμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012 – 2013 ΤΜΗΜΑ : ΑΠ4 ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ :
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Ο ΧΟΡΟΣ ΕΊΝΑΙ Η ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ!
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΧΟΡΟΣ(HIP-HOP)
ΜΑΡΤΙΟΣ. Ο Μάρτιος ή Μάρτης, είναι ο τρίτος μήνας του πολιτικού έτους κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο και έχει 31 ημέρες. Πήρε το όνομά του από το Ρωμαίο.
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ ΦΛΟΡΙΑΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
ΧΟΡΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Όταν στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ξεκίνησα τα πρώτα μου ταξίδια στην Ευρώπη, ένα από τα κατά την γνώμη μου πιο ενδιαφέροντα αξιοθέατα.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
Κρητικοί Παραδοσιακοί Χοροί Χανιώτης Πεντοζάλι Μαλεβυζιώτης.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Μουσικά Σύνολα Τα είδη τραγουδιών και η θρησκευτική μουσική στον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση.
Νέστορας Κωνσταντέλιας Δημήτρης Μόσχος
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΡΤΟΣ 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Εργασία του Α2 1ο Γυμνάσιο ΒΥΡΩΝΑ
Οι Κρητικοί παραδοσιακοί χοροί στην ψυχοσύνθεση των Κρητικών
Σκηνική μουσική - Η όπερα
Παρουσίαση για την Ισπανία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
Ισπανία.
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Ρυθμός και κίνηση στις χώρες της Μεσογείου
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ισπανική Μουσική & Χορός La Musica y el Baile Espanol

Ισπανικός Χορός Φλαμένκο Το Φλαμένκο είναι ένας ισπανικός όρος που αφορά ένα είδος μουσικής και χορού, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά κατά τον 19ο αιώνα. Το φλαμένκο ενσωματώνει μια σύνθετη μουσική και πολιτισμική παράδοση. Προήλθε αρχικά από την περιφέρεια της Ανδαλουσίας, όπου αναπτύχθηκε σαν ξεχωριστή υποκουλτούρα με κέντρα τη Σεβίλλη, το Κάδιξ και τη Μάλαγα. Στη συνέχεια όμως εξελίχτηκε σε χαρακτηριστικό κομμάτι του πολιτισμού ολόκληρης της Ισπανίας, ενσωματώνοντας και μετασχηματίζοντας λαϊκά μουσικά στοιχεία σε διαφοροποιημένες μουσικές φόρμες και από άλλες περιφέρειες, όπως η Μούρθια κι η Εξτρεμαδούρα.

Σαρδάνα Η σαρδάνα (sardana) είναι παραδοσιακός λαϊκός χορός που θεωρείται ο εθνικός χορός της Καταλονίας. Είναι συλλογικός χορός στον οποίον συμμετέχουν τόσο άνδρες όσο και γυναίκες πιασμένες από το χέρι σε έναν κλειστό κύκλο. Ο χορός, όπως τον γνωρίζουμε σήμερα χρονολογείται από τα μέσα του 19ου αιώνα. https://www.youtube.com/watch?v=kgIAtq92BGE

Ισπανικοί Χοροί Τάγκο Πάσο Ντόμπλε Μάμπο

Τάγκο Οι ρίζες του τάγκο είναι πολλές και διαφορετικές: η μουσική και τα τραγούδια των γκάουτσο (κάτοικοι της ενδοχώρας που ασχολούνται με την αγελαδοτροφία με παραδοσιακούς μεθόδους) που είχαν επιρροές από την Ανδαλουσία της Ισπανίας και συνοδευόταν από παλαμάκια και κτυπήματα με το τακούνι το Αφρικανικής προέλευσης (από το Κογκό) candombe που παιζόταν με κρουστά και οι αντίστοιχοι χοροί του μαύρου πληθυσμού το bel canto και η canzonetta των Ιταλών μεταναστών μαζί με το πιο εξευγενισμένο χορευτικό τους στυλ η Ισπανο-Κουβανική habanera το βαλς

Πάσο Ντόμπλε Η χώρα προέλευσης του Paso Doble είναι η Ισπανία και το όνομά του σημαίνει "διπλό βήμα". Ο χορός δημιουργήθηκε με βάση τις κινήσεις που κάνει ο ταυρομάχος κατά τη διάρκεια μιας ταυρομαχίας. Στο Paso Doble ο καβαλιέρος (ταυρομάχος) είναι αυτός που έχει περισσότερο πρωταγωνιστικό ρόλο από κάθε άλλο χορό. Η ντάμα θεωρείται πως παίζει είτε το ρόλο της κάπας, του κόκκινου πανιού που κρατά ο ταυρομάχος, ή το ρόλο του ταύρου, ανάλογα με τις συνθήκες. Είναι αλήθεια πως το Paso Doble αποτελεί έναν από τους πιο δραματικούς χορούς που υπάρχουν στον κόσμο.

Μάμπο Ήδη από τις αρχές του 1930 οι ορχήστρες Λατινοαμερικάνικης μουσικής όλο και πλήθαιναν στη Βόρειο Αμερική δίνοντας μια ανακατεμένη γεύση από Τάγκο, Σάμπα και Ρούμπα και προετοιμάζοντας το έδαφος για την ορμητική εισβολή του Μάμπο!! Το Mambo είναι η εξέλιξη του Κουβανέζικου «Danzon», το οποίο προήλθε από την Ισπανική «Contradanza». Στην πραγματικότητα, το Mambo είναι ο χορός που παρουσιάστηκε στην Αβάνα από το μουσικό Perez Prado το 1940, προκειμένου να προωθήσει την ομώνυμη μουσική. Και όμως, ξεκινώντας από την πόλη του Μεξικού, η μουσική αυτού του ανθρώπου δημιούργησε μια πραγματική επανάσταση που εξαπλώθηκε και αγαπήθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Το Μάμπο είναι ένας ρυθμικός χορός που απαιτεί γρήγορες και απαλές κινήσεις. Μπορεί να χορεύει με ανεξάντλητο συνδυασμό από φιγούρες ανάλογα με την διάθεση του χορευτή.

Σύνδεση του φλαμένκο με τους κρητικούς χορούς Ο έρωτας και ο πόλεμος, είναι ένα κοινό στοιχείο, το οποίο επικυρώνει το πάντρεμα της Ανδαλουσίας με την Κρήτη. Κοινή ρίζα του έρωτα και του πολέμου είναι το πάθος και η επιθυμία, αποφθέγματα των οποίων συναντάμε και στο φλαμέγκο και στους κρητικούς χορούς. Το χτύπημα της καστανιέτας (ειδικό παπούτσι που φοριέται στο φλαμένγκο) εκφράζει το ανείπωτο πάθος και την ανεκπλήρωτη επιθυμία που μεταδίδεται μέσα από ένα πέπλο αισθησιασμού από το χορευτή. Το χτύπημα των στιβανιών στους κρητικούς χορούς από την άλλη, είναι έκφραση της δύναμης, της γενναιότητας, της αντίστασης και της επιθυμίας για ελευθερία, στοιχεία που εδώ και αιώνες ενυπάρχουν στη Λεβεντογέννα. Η ένωση αυτή του ηφαιστειώδη χορού του φλαμένγκο με την εκρηκτικότητα και την επαναστατική πνοή των κρητικών χορών παρασύρει χορευτές και κοινό σε μια ρυθμική μάχη με απροσδιόριστα δαιμόνια ενώ, σε άλλες στιγμές, η εκφραστική μελαγχολία, η αρρενωπή διεκδίκηση, και η ανεκπλήρωτη επιθυμία κυριαρχεί στις μαγευτικές κινήσεις των χορευτών.

https://www.youtube.com/watch?v=vMitR-HZumQ https://www.youtube.com/watch?v=76U3dyceUak

Ισπανική Μουσική Τα κύρια όργανα της Ισπανικής μουσικής είναι : κιθάρα, πιατίνια, μαράκες και καστανιέτες. Η Ισπανική μουσική έχει μεγάλη ποικιλία. Η παραδοσιακή μουσική της Ισπανίας στηρίζεται στην καθολική εκκλησιαστική παράδοση που είναι κοινή σε όλη τη δυτική Ευρώπη με πολυφωνικές χορωδίες, ευρεία χρήση του εκκλησιαστικού οργάνου και κλασικούς θρησκευτικούς ψαλμούς. Μέσα από αυτό όμως έχει βγει μία ιδιαίτερη ισπανική παράδοση με το γνωστό Πάσο Ντόμπλε και της ραντσέρας.

Μαράκες Πιατίνια Καστανιέτες Κιθάρα

ΠΗΓΕΣ https://el.wikipedia.org http://www.sxa.gr/dances.html http://www.latin4u.gr/portal/component/content/article/9 http://www.ekriti.gr Εικόνες Google

Ομάδα Εργασίας Αγάπη Πετρινού Μιχαέλα Παπαντωνοπούλου Κατερίνα Σκίντσα Μαριλένα Νάζου Σίσσυ Πράσινου Αλεξάνδρα Σαμαρά