ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Προσκεκλημένοι συγγραφείς στο σχολείο μας. Λειτουργεί από το σχολικό έτος αρχικά ως Λέσχη Ανάγνωσης και από το ως Όμιλος. * Υπεύθυνοι.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Project.
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2011-2012 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2011-2012 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ

ΘΕΜΑ: «ΝΤΟΠΙΟΛΑΛΙΑ» ΙΔΙΩΜΑΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΙΕΡΙΣΣΟΥ -ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: 1. ΧΑΣΑΠΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ01 2.ΨΙΛΙΑΓΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ 1.ΑΒΔΗΜΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ 2. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ 3.ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 4. ΙΑΤΡΟΥ ΜΑΡΙΑ 5. ΚΟΚΟΤΖΟΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 6. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 7.ΚΑΡΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 8.ΛΑΓΟΝΤΖΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ 9.ΛΙΑΠΗ ΗΡΩ 10.ΜΑΝΩΛΟΥΔΑ ΜΑΡΙΑΝΘΗ 11. ΜΥΛΩΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 12.ΤΑΠΤΑ ΠΕΛΑΓΙΑ 13. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ 14. ΧΙΩΤΗΣ ΧΑΡΗΣ

ΣΚΟΠΟΣ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΙΔΙΩΜΑΤΟΣ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΙΔΙΩΜΑΤΟΣ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΑΣ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ(ΤΟΥΡΚΙΚΑ, ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΙΤΑΛΙΚΑ κ.α) Η ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΙΔΙΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ-ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ 2 ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΕΥΝΟΥΣΑΜΕ ΣΤΙΣ 2 ΟΜΑΔΕΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΑΜΕ ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 3 ΜΕΛΩΝ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΔΟΘΗΚΑΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΒΙΒΛΙΟ ΥΛΗΣ ΟΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΤΑΝ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΑΣ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ (Τουρκ., αρχ. Ελλην., Ιταλ. κ.α.) Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ 1. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 2.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΤΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝΠΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ 3.ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ 4.ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ 5. ΗΛΕΚΡΤΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ 6. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ 7. ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΠΡΟΛΟΓΟΥ 8. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΗΓΩΝ 9. ΣΕΛΙΔΟΠΟΙΗΣΗ 10. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ

ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΠΗΓΩΝ 1. ΑΜΕΣΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2. ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ 3. ΓΕΙΤΟΝΕΣ 4. ΣΥΝΓΧΩΡΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΓΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ 5. ΛΑΟΓΡΑΦΟΙ 6. ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ 7. ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ –ΟΚΤΩΒΡΙΟ =ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΝΟΕΜΒΡΙΟ=ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΗΛΕΚΡΤΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ=ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ,ΠΡΟΛΟΓΟΥ, ΣΕΛΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ= ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (χάρηκαν, γέλασαν, βαρέθηκαν, κουράστηκαν, ικανοποιήθηκαν, μετάνιωσαν ή δεν μετάνιωσαν με την επιλογή κ.α)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ-ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1Η Αφού ψήφισαν οι μαθητές, παρουσιάστηκε το πρόβλημα άλλα θέματα να τα διαλέξουν περισσότεροι από 15 μαθητές και άλλα μικρές ομάδες 4-5 ατόμων. Με συζήτηση και αμοιβαίες υποχωρήσεις τελικά δημιουργήσαμε την ομάδα μας.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2Η Στο Λύκειο της Ιερισσού φοιτούν μαθητές από 6 χωριά μεταξύ των οποίων και το νησί της Αμμουλιανής. Αυτό δυσκολεύει την δημιουργία ομάδων που θα δουλέψουν στα χωριά τους τα απογεύματα και τα Σαββατοκύριακα.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 3Η ΟΙ ΜΕΛΕΤΗΡΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΗΔΗ ΒΑΡΥ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 4Η ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 4Η ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 5Η Ο ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΥ PROJECT ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΚΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΌ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΗ : ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

ΘΕΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η συνεργασία μεταξύ των μαθητών ΘΕΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η συνεργασία μεταξύ των μαθητών πέρα από τις δυσκολίες Το άνοιγμα της μαθητικής κοινότητας στην κοινωνία και η συνεργασία των μαθητών με εξωσχολικούς παράγοντες Η συνεργασία εκπαιδευτικών –μαθητών ακόμα και εκτός σχολείου Η συνεργασία μεταξύ των καθηγητών διαφορετικών ειδικοτήτων

Ο προβληματισμός και η ενασχόληση για θέματα πέρα από την υποχρεωτική ύλη, η έρευνα , η επικοινωνία με άλλες ομάδες ενδοσχολικές ή εξωσχολικές. Η οργάνωση μέσα από τα προσωπικά ημερολόγια, η ταξινόμηση του υλικού , η αξιολόγηση του υλικού των άλλων μελών της ομάδας, η τήρηση του χρονοδιαγράμματος , η σύνθεση του τελικού προϊόντος και η παρουσίασή του, εξοικειώνουν τους μαθητές με καινούργια αντικείμενα σίγουρα πολύ χρήσιμα για τις μελλοντικές δραστηριότητες στις σπουδές αλλά και στην εργασία

Η οργάνωση μέσα από τα προσωπικά ημερολόγια, η ταξινόμηση του υλικού ,η αξιολόγηση του υλικού των άλλων μελών της ομάδας, η τήρηση του χρονοδιαγράμματος , η σύνθεση του τελικού προϊόντος και η παρουσίασή του εξοικειώνουν τους μαθητές με καινούργια αντικείμενα σίγουρα πολύ χρήσιμα για τις μελλοντικές δραστηριότητες στις σπουδές αλλά και στην εργασία

Η χαρά της δημιουργικότητας και η ικανοποίηση όλων, όταν το τελικό αποτέλεσμα φτάσει ολοκληρωμένο στα χέρια τους, είναι ολοφάνερη. Μάλιστα όσο πιο πολύ εργαστεί κάποιος τόσο πιο πολύ χαίρεται και ξεχνά τους κόπους και τις τυχόν μέχρι τότε γρίνιες. Αυτό νομίζουμε ισχύει και για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς