Σχήμα 1. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη συνολική βαθμολογία του GMFM-88.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Advertisements

Κλασικός Αθλητισμός (Στίβος)
Προβλήματα που διαπιστώθηκαν από την εφαρμογή των αρχών του συμπεριφορισμού Χριστίνα Σολομωνίδου Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Π.Θ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 2η Εργασία Μαθήματος Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.
Τμήμα Πληροφορικής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Στέλιος Κρηνίδης, Χριστόφορος Νίκου και Ιωάννης Πήτας 3D Volume Reconstruction by Serially Acquired.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ σε μαθητές Γυμνασίου του Δήμου Παύλου Μελά.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
IAAF CECS Level I Lecturers Course Αγωνίσματα του Kids’ Athletics.
Το φυλλόγραμμα (stem and leaf plot) Αποτελεί ένα συνδυασμό πίνακα και ιστογράμματος. Κάθε παρατήρηση χωρίζεται Σε δύο μέρη: 1.
«Από την εθνογραφική πράξη στη μουσειακή αφήγηση. Λέξεις και αντικείμενα: μνήμες του παρελθόντος και μορφές αναπαράστασής τους.» Το παράδειγμα από την.
ΑΡΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική Ενότητα 2: Επαγωγική Στατιστική Βασίλης Γιαλαμάς Σχολή Επιστημών της Αγωγής Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Χημικά φαινόμενα ή χημικές αντιδράσεις ονομάζονται οι μεταβολές κατά τις οποίες από ορισμένες αρχικές ουσίες (αντιδρώντα) δημιουργούνται νέες ουσίες (προϊόντα)
Κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού : Υπάρχουν τρεις κατηγορίες εμφιαλωμένου νερού, αναγνωρισμένες από την Ευρωπαϊκή Ένωση: το φυσικό μεταλλικό νερό, το επιτραπέζιο.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΟΥΡΟ. ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Είναι από τα σπουδαιότερα συστήματα απέκκρισης του οργανισμού.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Το σχολείο στο μέλλον… Μια παρουσίαση γεμάτη φαντασία, διάφορες μελλοντικές υποθέσεις και σκέψεις!
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΥ - ΧΑΛΚΟΥ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Μια διαφορετική προσέγγιση...
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
3. Μοντέλα κατανομής Μοντέλο κατανομής ενός διαμερίσματος
Κωδικός Διαφανειών: MKT119
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
Ενότητα 2_1 Απόρριψη και στασιμότητα στο δημοτικό σχολείο
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Έλεγχος για τη διαφορά μέσων τιμών μ1 και μ2 δύο πληθυσμών
Φαρμακοκινητική και υποδοχείς φαρμάκων
ΟΥΡΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Μέτρηση και Αξιολόγηση στην ΠΚΑ
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
CAMPBELL – REECE, ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2010
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ιατρός Φυσικής Ιατρικής & Αποκατάστασης
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Βάσεις Δεδομένων Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα
ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ SUPERLEAGUΕ
ΣΤΗΡΙΞΗ & ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΖΩΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Μετουσίωση πρωτεϊνών (ωολευκωματίνης)
Βασίλης Α. 1Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ2 2016
Οι φυσικές καταστάσεις.
Η επίδραση του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας στην χρηματοοικονομική επίδοσης της ζυθοποιίας -Η περίπτωση της Αθηναϊκής ζυθοποιίας ΣΙΩΛΟΥ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΙΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ
Οι μαθήτριές μας Αντωνοπούλου Άσπα, Ζέρβα Νεφέλη και Καραβά Μαριτίνα, μαθήτριες της Β΄ Λυκείου, εκπροσωπώντας το σχολείο μας, πήραν ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ για.
راهسازي حجم عمليات خاكي میقات حبیبیان.
Η επιγραφή στο πίσω θυρόφυλλο αναγράφει: Η επιγραφή στο μεγάλο κομμάτι αναγράφει τα εξής : (με κόκκινο τα αποκαταστημένα τμήματα της επιγραφής) 
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΑ Είναι φάρμακα που αυξάνουν τον όγκο των ούρων.
Διουρητικα τησ αγκυλησ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΖΑΣ (1 amu)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχήμα 1. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη συνολική βαθμολογία του GMFM-88 (t = 4.51, p = .004)

Σχήμα 2. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στα κυλίσματα (t = 1.19, p = .280)

Σχήμα 3. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη καθιστή θέση (t = 2.37, p = .055)

Σχήμα 4. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στο έρπυσμα-γονάτιση (t = 3.80, p = .009)

Σχήμα 5. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη στάση (t = 5.86, p = .001)

Σχήμα 6. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη βάδιση-τρέξιμο-άλμα (t = 6.54, p = .001)

Σχήμα 7. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 8) και τον Καναδά (Ν = 652) στη συνολική βαθμολογία του GMFM-88

Σχήμα 8. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 1) και τον Καναδά (Ν = 184) στο CL1

Σχήμα 9. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 1) και τον Καναδά (Ν = 81) στο CL2

Σχήμα 10. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 2) και τον Καναδά (Ν = 123) στο CL3

Σχήμα 11. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 3) και τον Καναδά (Ν = 136) στο CL4

Σχήμα 12. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 1) και τον Καναδά (Ν = 128) στο CL5