Σχήμα 1. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη συνολική βαθμολογία του GMFM-88 (t = 4.51, p = .004)
Σχήμα 2. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στα κυλίσματα (t = 1.19, p = .280)
Σχήμα 3. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη καθιστή θέση (t = 2.37, p = .055)
Σχήμα 4. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στο έρπυσμα-γονάτιση (t = 3.80, p = .009)
Σχήμα 5. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη στάση (t = 5.86, p = .001)
Σχήμα 6. Σύγκριση των επιδόσεων ανάμεσα σε μαθητες/ τριες με: α) σοβαρή (CL4 & 5) και β) ελαφρά αναπηρία (CL1, 1, 2 & 3), στη βάδιση-τρέξιμο-άλμα (t = 6.54, p = .001)
Σχήμα 7. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 8) και τον Καναδά (Ν = 652) στη συνολική βαθμολογία του GMFM-88
Σχήμα 8. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 1) και τον Καναδά (Ν = 184) στο CL1
Σχήμα 9. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 1) και τον Καναδά (Ν = 81) στο CL2
Σχήμα 10. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 2) και τον Καναδά (Ν = 123) στο CL3
Σχήμα 11. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 3) και τον Καναδά (Ν = 136) στο CL4
Σχήμα 12. Επιδόσεις των μαθητών από την Ελλάδα (Ν = 1) και τον Καναδά (Ν = 128) στο CL5