ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο και κάτι ξε-στραβώνει Διεθνής Αμνηστία Φιλικό Σχολείο Ένα διεθνές σχέδιο δράσης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Λήψη Αποφάσεων Δράμα Νοέμβριος Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες που πρέπει να γνωρίζουμε κατά τη λήψη των αποφάσεων; Πώς ανακαλύπτουμε.
Δραστηριότητες προσομοίωσης
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Δίκαιο και Ηθική Κανόνας Δικαίου Αφορά την κοινωνική συμπεριφορά Έχει δεσμευτικό χαρακτήρα Αν δεν τηρηθεί, επιβάλλονται κυρώσεις Κανόνας Ηθικής Αφορά τη.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
1.4. Κοινωνικός έλεγχος Μορφές κοινωνικού ελέγχου
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΚΡΑΤΟΣ: ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  Γεωγραφικός χώρος  Ξηρά  Θάλασσα  Αέρας  Πληθυσμός  Κυριαρχία  Εσωτερική  Εξωτερική  Διεθνής.
ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ KEΦΑΛΑΙΟ 3. Η μελέτη της ηθικής παίζει σπουδαίο ρόλο σήμερα στην διοίκηση και μπορεί να καθορίσει τις δραστηριόητες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΗΘΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ηθική & Ηθική Ανάπτυξη Αλμπανίδης Ευάγγελος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Οι νέες πολιτικές έννοιες
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διοικητική Πρακτική 3ο μάθημα
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
Ηθική & Ηθική Ανάπτυξη Αλμπανίδης Ευάγγελος Καθηγητής.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ευάγγελος Αλμπανίδης

Αναποτελεσματικοί μέθοδοι για την ανάπτυξη του χαρακτήρα Διαλέξεις Ηθικολογία Εξουσιαστικό στιλ διδασκαλίας Εξωτερικοί κώδικες δεοντολογίας και ο καθορισμός ενός πλάνου για ηθική λειτουργία χωρίς τη συμμετοχή των μαθητών

Στρατηγικές ηθικής ανάπτυξης

ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Μάθηση ηθικού διαλογισμού ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Μάθηση ηθικού διαλογισμού Κατανόηση ηθικών ιστοριών Επίλυση προβλημάτων Δημιουργία ηθικών συγκρούσεων Δημιουργία ηθικών διλημμάτων ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ Λήψη αποφάσεων Τήρηση κανόνων Αλληλεπίδραση με συνομηλίκους Δημιουργία κατάλληλου κλίματος παρακίνησης

Φ.Α. & Ηθικές αξίες που πρέπει να ενισχύονται Η φροντίδα – ενδιαφέρον για τους άλλους Η τιμιότητα Η δικαιοσύνη Η ευθύνη Η συνεργασία Ο σεβασμός του εαυτού και των ‘αλλων

Μάθηση Ηθικού διαλογισμού

Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗ Φ.Α. & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Μορφές δικαιοσύνης Στις ομοσπονδίες του κάθε αθλήματος υπάρχουν οι κανονισμοί που εξετάζουν τις αποδεκτές και μη αποδεκτές ενέργειες στη διαδικασία του παιχνιδιού (διαδικαστική δικαιοσύνη). Σε περίπτωση παραβίασης των κανονισμών επιβάλλονται ποινές (ανταποδοτική δικαιοσύνη). Οι προπονητές αποφασίζουν ποιοι θα είναι οι παίκτες που θα συγκροτήσουν την ομάδα (διανεμητική δικαιοσύνη)

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ Έλεγχος της απόφασης Έλεγχος της διαδικασίας Συνέπεια Καταστολή Ακρίβεια πληροφοριών Διορθωτικότητα Αντιπροσωπευτικότητα Ηθικότητα ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ Αποκατάσταση ισότητας Αποτρεπτικός παράγοντας ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ Συνεισφορά Ισότητα Ανάγκες

Διανεμητική δικαιοσύνη Έχει ως στόχο τη διανομή των αξιωμάτων, των αγαθών και των υποχρεώσεων από την κοινότητα στα μέλη της. 1ο κριτήριο: συνεισφορά –ανταμοιβή 2ο κριτήριο: ισότητα 3ο κριτήριο: ανάγκη

Διαδικαστική δικαιοσύνη Επικεντρώνεται στις διαδικασίες που ακολουθούνται στη διάρκεια μιας διανομής ΚΡΙΤΗΡΙΑ Συνέπεια Καταστολή Ακρίβεια πληροφοριών Διορθωτικότητα Αντιπροσωπευτικότητα Ηθικότητα ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ: Κανονισμοί, Διατητές, εσωτερικοί κανονισμοί συλλόγων – σχολείων, τιμιότητα στις διαδικασίες ή τους μηχανισμούς με τους οποίους εφαρμόζονται οι κανόνες

Ανταποδοτική δικαιοσύνη Αφορά την τιμωρία και την αποστολή που έχουν οι ποινές για τους παραβάτες Κατηγορίες ποινών στον αθλητισμό: Ποινές για αποκατάσταση της ισότητας Ποινές που χρησιμοποιούνται ως αποτρεπτικός παράγοντας

ΙΣΟΤΗΤΑ Βασίζεται στην ιδέα της κοινωνικής δικαιοσύνης και τιμιότητας (κοινωνική ισότητα). Αναφέρεται στη δίκαιη διανομή αγαθών, υπηρεσιών και θεωρείται συνήθως ως αντισταθμιστική (διανεμητική ισότητα). Η ισότητα είναι αχώριστα συνδεδεμένη με τις έννοιες σωστό ή λάθος, καλό ή κακό. Λέγοντας ότι οι «άνθρωποι είναι ίσοι» δεν σημαίνει βέβαια ότι αυτοί είναι «φυσικά ίσοι» (στη δύναμη και τη νοημοσύνη) αλλά ότι αυτοί είναι «ηθικά ίσοι» (στα δικαιώματα και τις συμβάσεις)

Ισότητα & αθλητισμός Iσότητα ευκαιριών συμμετοχής σε ομαδικά αθλήματα. Λεπτομερείς κανονισμοί. Περιπτώσεις ανισότητας: Οι κλιματολογικές συνθήκες, παρουσία οπαδών μόνο της μιας ομάδας, περιπτώσεις μεροληψίας διαιτητών-κριτών κ.λ.π.

ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ΜΑΘΗΣΗ ΗΘΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ

ΜΟΡΦΕΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ