1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΡΑΦΗ.
Advertisements

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
ΣΧΕΔΙΑΖΩ : ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΧΟΤΕΛΑΣΒΙΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
GRAFFITI:ΤΕΧΝΗ ‘Η ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ;
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
project: οψεις της ψυχολογιας
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Graffiti maniacs.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
GRAFFITI: ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
GRAFFITI-STREET ART 4o ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
The Alchemists Δήμου Αλεξάνδρα Καψάλη Ευθυμία Καψάλης Αλέξανδρος Κουκώνης Θανάσης Αθανασίου Άρτεμις.
GRAFF 4 ΤΕΧΝΙΚΕΣ GRAFFITI
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
ΓΚΡΑΦΙΤΙ:Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Λάμπρος Ζησιμόπουλος Ε΄ Τάξη 43ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
 Τέχνη – Έκφραση - Αντίδραση.  Η Street Art αναπτύσσεται σε δημόσιους χώρους και κυρίως σε τοίχους, περιλαμβάνοντας μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών. 
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Διερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου ΠΤΥΧΙΟ, ΜΟΡΦΩΣΗ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΙΔΕΩΔΗ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: Ευθυμιάδης Παύλος.
ΠΛΗΡΤΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAFFITI
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Όταν στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ξεκίνησα τα πρώτα μου ταξίδια στην Ευρώπη, ένα από τα κατά την γνώμη μου πιο ενδιαφέροντα αξιοθέατα.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Αυτόχθονες λαοί- Πάπουα Όνoμα: Αντριάνα Θεοχαρίδου Tάξη: Στ΄2 Μάθημα: Νέα Ελληνικά.
Η γλώσσα των νέων Ερευνητική εργασία Β΄ ομάδα Κουκλάκη Πελαγία Κίντριλη Δήμητρα Κουκουλά Ελευθερία Κοτσιφάκη Κατερίνα Γκαβανόζης ΝίκοςΑ΄2.
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ο Τοίχος έ χε ι την δική του ιστορία» 4o ΓΕΛ Λάρισας 1.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
Bansky:Ένας σπουδαίος καλλιτέχνης
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Σχολικό έτος: Τάξη:Α3.
ΟΜΑΔΑ Β΄ Βουντουράκης Γιώργος Αλευράκης Γιώργος Αλιφιεράκης Κωνσταντίνος Γκογκολάουρι Αλέξανδρος Καλαϊτζιδάκης Γιώργος Η Γλώσσα των νέων.
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ
Θέμα: Πνευματικά Δικαιώματα στο Διαδίκτυο
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Η έμπνευση των ονομάτων τους
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
Η ΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές

ΣΤΟΧΟΙ Κάποιοι από εμάς πειραματίζονται Ιστορία και τεχνικές Η γνώμη των κατοίκων του νησιού μας Θετική ματιά Να αντιμετωπίζεται σαν μία μορφή τέχνης και όχι σαν έγκλημα

ΙΣΤΟΡΙΑ Graffiti -ΘΕΜΑΤΑ Επιγραφές στην αρχαία πόλη της Εφέσου της Μικράς Ασίας, την Πομπηίας και το Σινικό τείχος - αναγραφές συνθημάτων σε τοίχους της Αρχαίας Ρώμης και σε χριστιανικές κατακόμβες. Θεωρούμε σαν graffiti την κουλτούρα και τη μορφή τέχνης που δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’60. «ολοκληρώνεται» ως μορφή και φόρμα, για να αρχίσει να διαδίδεται σε όλον τον κόσμο, και τελικά συνεχώς να εξελίσσεται. 

1966-1971: πολιτικοί ακτιβιστές δημοσιοποιούν τις δηλώσεις τους συμμορίες του δρόμου διαχωρίζουν τις περιοχές τους. 1971: οι New York Times κάνουν λόγο για τους καινούργιους καλλιτέχνες του δρόμου Ανήλικος εκπρόσωπος του κινήματος ο TAKI183

1974 αναφέρεται ως μια πρωτοποριακή εποχή κατά την οποία τα graffiti άλλαξαν στη μορφή τους και αυξήθηκε η δημοτικότητά τους. Μερικά από τα είδη Graffiti που παρουσιάζονται σήμερα είναι: 1. Σε εξωτερικούς τοίχους (συνήθως σε τοίχους στους δρόμους ). 2. Συνθήματα 3. Ζωγραφική(φαινόμενο προερχόμενο από την Αμερική - Η.Π.Α.) 4. Διαμαρτυρία 5. Σε εσωτερικούς τοίχους και επιφάνειες (συνήθως μικρού μεγέθους) 6. Αυτοσχέδια ποιήματα.

Στην περίπτωση της Ελλάδας το γκράφιτι εμφανίστηκε τη δεκαετία του '80 Με πολύχρωμα σχέδια και μηνύματα πάνω στα βαγόνια του ηλεκτρικού και των τρένων. Η ελληνική κοινωνία τότε, αντιμετώπισε το θέμα κάπως επιφυλακτικά. Εξαπλώθηκε τόσο που σήμερα καταλαμβάνει μεγάλη μερίδα των κτιρίων των πόλεων

Σήμερα οι κοινωνίες αντιλαμβάνονται το graffiti σαν μορφή βανδαλισμού και στις περισσότερες χώρες διώκεται ποινικά.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Stencil (στένσιλ) Φτιάχνεται συνήθως από χαρτόνι ή υλικά που αφήνουν αποτύπωμα και χρησιμοποιείται για συγκεκριμένα γκράφιτι όπως γράμματα, σύμβολα ή φιγούρες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολλές φορές χωρίς να αλλάξει το αποτέλεσμα.

Tag (ταγκιά) Η ξεχωριστή υπογραφή του ψευδώνυμου ενός γκραφιτά (writer) στον τοίχο ενός δημόσιου χώρου. Συχνά γίνεται με ένα χρώμα. Είναι η πιο απλή μορφή γκράφιτι. Τag, επίσης, είναι η υπογραφή των γκραφιτάδων στην άκρη των έργων τους.

Bomb/Bombing Το να βάφεις πολλές επιφάνειες σε μια περιοχή. Συνήθως είναι tags και όχι πολύπλοκα pieces. Θεωρείται η πιο παράνομη μορφή γκράφιτι και γίνεται πολύ γρήγορα.

Paste up Ενα σχέδιο ή ένα στένσιλ πάνω σε χαρτί, που το κολλάς στον τοίχο.

Sticker Αυτοκόλλητα με την υπογραφή (tag) ή κάποιο σχέδιο ενός γκραφιτά. Είναι η πιο γρήγορη μορφή γκράφιτι και το βλέπεις συχνά σε τηλεφωνικούς θαλάμους, φανάρια

Burner Ένα μεγάλο, περίπλοκο κομμάτι. Παίρνει πολύ χρόνο για να τελειοποιηθεί και γι' αυτόν το λόγο, τις περισσότερες φορές, είναι νόμιμο. Γίνεται σε τρένα, τοίχους και διαφημιστικές πινακίδες.

Master pieces Θεωρούνται τα πιο όμορφα γκράφιτι. Είναι μεγάλα και πολύπλοκα και συχνά ενσωματώνουν 3D εφέ, γεμίσματα, σκιές, βελάκια και οτιδήποτε άλλο θα τα κάνει πιο εντυπωσιακά.

Throw-up Ένα σχέδιο ανάμεσα στο tag και το bomb, που μπορεί να γίνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να μη στραφεί η προσοχή πάνω στον writer κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του. Αναδεικνύει περισσότερο το ιδιαίτερο στυλ κάθε writer.

ΤΕΧΝΗ Ή ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ   Τα γκράφιτι είναι πράξη επαναστατική. Οι άνθρωποι που καταπιέζονται ή πέφτουν θύματα καταστολής χρειάζονται μια διέξοδο. Yescka: «Είναι μια προσπάθεια για την επανένταξη της τέχνης στην κοινωνία. Πιστεύω ότι η τέχνη είναι για όλους».

Πάντως σε πολλές κοινωνίες ανά τον κόσμο το γκράφιτι δεν κατανοείται ως τέχνη, αλλά ως μία μορφή βανδαλισμού και μάλιστα διώκεται ποινικά για ζημιές σε δημόσιο χώρο.

Με βάση την κείμενη ελληνική νομοθεσία, το γκράφιτι άνευ αδειοδότησης, θεωρείται αξιόποινη πράξη και όποιος με πρόθεση καταστρέφει ή βλάπτει ξένη περιουσία τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών.

Για φθορά ευτελούς αξίας η τιμωρία είναι κράτηση έως έξι 6 μήνες ή πρόστιμο που μπορεί να φτάσει και τις 3.000 ευρώ.

Οι δημιουργοί του δηλώνουν «αμετανόητοι» χωρίς πρόθεση να περιορίσουν το έργο τους. Ο Γιώργος παρόλο που γνωρίζει το νομικό πλαίσιο και αρκετές φορές έχει κινδυνέψει να συλληφθεί, δεν δείχνει πρόθυμος να σταματήσει

Τα έργα του Banksy, πουλιούνται στο ebay, σε δημοπρασίες, ή και σε γκαλερί, για χιλιάδες δολάρια.

Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΘΙΑΚΩΝ…

Καταστρέφουν τα Graffiti τη δημόσια περιουσία;

Σας αρέσουν τα Graffiti;

Έχετε κάνει ποτέ Graffiti;

Θεωρείται τα Graffiti μορφή τέχνης; Το μεγαλύτερο ποσοστό των Θιακών (το 83% των γυναικών και το 87% των αντρών) θεωρεί το graffiti ως μορφή τέχνης.  

Πιστεύεται ότι αυτοί που κάνουν Graffiti θέλουν να περάσουν κάποιο μήνυμα;  

ΑΘΗΝΑ Η ΜΕΚΚΑ ΤΟΥ GRAFFITI Σύμφωνα με τον Guardian, η Αθήνα χαρακτηρίζεται ως «νέα Μέκκα» του Graffiti για τους καλλιτέχνες του δρόμου.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Nα μάθουμε περισσότερα γι’ αυτήν την τέχνη. Οι κάτοικοι της Ιθάκης δήλωσαν ότι είναι υπέρ του graffiti και το αντιμετωπίζουν ως μορφή τέχνης. Αποκτήσαμε μια θετική εικόνα για το graffiti και καταλάβαμε ότι δεν είναι απλώς βανδαλισμός όπως μας παρουσιάζει η κοινωνία.

ΤΕΛΟΣ