Άρθρο 1:«Ο φούρναρης που βοηθάει τους πρόσφυγες της Κω»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
Στο διάλειμμα.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
Όλα εξαρτώνται από μένα !!!
Απόσταγμα σκέψεων (26).
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
Πάσχα!.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
5.7 ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΙΑΣ ΜΗΧΑΝΗΣ 5.8 ΙΣΧΥΣ.
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
1ο δωδεκαθέσιο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Εκπαιδευτικός Μαρία Δρένου
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΟΙΚΟΠΕΔΟ Οικόπεδο = ένα κομμάτι γης, το οποίο είναι οικοδομήσιμο. Ο θείος μου έχει ένα οικόπεδο με δέντρα, στο οποίο πηγαίνουμε συχνά.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Πάμε για ψώνια στο σούπερ- μάρκετ!!!
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Γρηγόρης Αυξεντίου Δημοτικό Σχολείο …………… Μάρτιος 20….
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
Lesson 2 ΜΑΘΗΜΑ 2 GRE 101. Verbs in active and passive voice.
Οδικά δίκτυα ΕΕ Ι ΙΤΑΛΙΑ Βενζινάδικα: Τα οδικά δίκτυα εκτός της autostrada, δεν έχουν βενζινάδικα στην συχνότητα που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα. Για.
«Aγαπώ τη ζωή μακριά από εξαρτήσεις» Κεντρικό Μαθητικού Συμβουλίου Περιφερειακού Γυμνασίου και Λυκείου Λευκάρων.
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι το όποιο κελαιδούσε πιο ωραία και από τα.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Ασπρογάλανο πανί ● Μιλούσανε δυο νεράιδες: ● - Τι σημαία να δώσουμε σ' αυτή τη χώρα; ● είπαν κι έδειξαν την Ελλάδα. ● - Ας ρωτήσουμε την ίδια, είπε η μια.
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Πώς τα παιδιά κατανοούν την οικονομία
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
At a restaurant Talking about future plans
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
Από τον παιδίατρο, Κωνσταντίνο Τρογάδη
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Επιθυμία vs Ανάγκη / Μαθαίνω να βάζω εφικτούς στόχους Financial Capability.
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άρθρο 1:«Ο φούρναρης που βοηθάει τους πρόσφυγες της Κω»

Άσκηση Λεξιλογίου 1. o φούρναρης 2. μιλάω με πολύ καλά λόγια για κάποιον 3. αυτό που κάνω, η ενέργεια 4. μικρό (κλειστό) φορτηγάκι 5. αυτό που κάνω, η ενέργεια 6. κάνω κάποιον να κλάψει, να ευαισθητοποιηθεί 7. βυθίζω 8. τα χρήματα που μου απομένουν για να ζήσω 9. κάτι που εννοείται, θεωρείται δεδομένο 10. ενέργεια που γίνεται μετά από σκέψη και απόφαση που παίρνω εγώ ο ίδιος. 11. Τι είναι μετανάστης και τι πρόσφυγας;

Άσκηση Γραμματικής προσφέρω-καταφέρνω-επιφέρω-διαφέρω-μεταφέρω-συμφέρω. Αν θέλεις ......................πολλά πράγματα, πρέπει να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο. Δεν ......................ακόμα να πάω στην Ελλάδα, αλλά θα προσπαθήσω να πάω το καλοκαίρι. Η νοοτροπία των Ελλήνων ...................... από την νοοτροπία των Βέλγων. Πέρσι δεν με ........................να πηγαίνω στο σχολείο με το αυτοκίνητο γιατί πλήρωνα πολλά στις βενζίνες. Μας .........................πολλά χρήματα για να κάνουμε αυτή τη δουλειά, αλλά εμείς δεν δεχτήκαμε. Η μη επικύρωση του εισιτηρίου ............................κυρώσεις.