Συντονισμός & διαφοροποιήσεις ενεργειών στην ζώνη αλλαγής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μηχανισμοί Ελευθέριος Αθηνοδώρου.
Advertisements

Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
Το παιχνίδι αποτελεί μέρος του εκπαιδευτικού πακέτου «Εκπαιδευτικό υλικό για τη λίμνη της Ορόκλινης» που ετοιμάστηκε στα πλαίσια του έργου «Αποκατάσταση.
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Θέματα Εισαγωγή σε βασικές αρχές προπονητικής
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Δείκτης Διάθλασης Το φώς διαδίδεται μέσα στο νερό με μικρότερη ταχύτητα από ότι στο κενό. Αυτό περιγράφεται με το δείκτη διάθλασης Η διαφορετική ταχύτητα.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
ΑΡΧΕΙΟ – ΒΙΒΛΙΑ - ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΦΥΣΙΚΗ Ζαχαριάδου Κατερίνα Γραφείο Β250
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΕΣ Οι σκυταλοδρομίες εντάχθηκαν στα ολυμπιακά αγωνίσματα στίβου στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου το Τότε διεξήχθη μια σκυταλοδρομία 1600 μέτρων.
Γενικές αρχές Για να μπορέσει το επίπεδο δικτύου να παραδώσει ένα πακέτο, πρέπει να συνεργαστούν οι κόμβοι που παρεμβάλονται ανάμεσα στον αποστολέα και.
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος Διαχείριση Δικτύων - Ευφυή Δίκτυα, 9 ο Εξάμηνο, ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΕΜΠ.
ΣΥΝΟΨΗ (4) 33 Ηλεκτρομαγνητικά κύματα Εξισώσεις του Maxwell στο κενό
Κεντρομόλος επιτάχυνση
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Curriculum-Based Measurement (CBM) Μάμμου Χριστίνα Υφαντής Χρήστος Εισηγητές: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
Ελεύθερη συμμετοχή Συνδιοργάνωση: Δημοτικό Σχολείο-Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ελληνικής Παιδείας Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής Σχολικός.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ
Ημιαγωγοί X (ορθός χώρος).
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
PROJECT Ηλίας Δημάκης Φίλιππος Γκοτσόπουλος
ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΑΙΤΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΓΔ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Kids’ Athletics Seminar
Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας
Γεωργαλλίδης Δημήτρης
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ.
ΑΝΘΡΑΚΕΝΙΟ 7 διπλοί δεσμοί, άρα 14 π ηλεκτρόνια Η ένωση είναι κυκλική, συζυγιακή Ελέγχω αν ισχύει ο κανόνας του Huckel, 4ν+2 = 14 π ηλεκτρόνια,
Project Β’ τετραμηνο Ιωάννα Καρτάλη Νάνσυ Κόντη Πάνος Παπαθανασίου
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Διαδικασία ετοιμασίας Τοπικού Σχεδίου 2017
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
Πανελλαδική έρευνα σωματείων ΣΕΓΑΣ
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ 2019 Κ14 – Κ16 – Κ18
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συντονισμός & διαφοροποιήσεις ενεργειών στην ζώνη αλλαγής ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ Τεχνικός σύμβουλος Ε.Α.Σ. ΣΕΓΑΣ Αθήνας Σκυταλοδρομία 4Χ100μ. Συντονισμός & διαφοροποιήσεις ενεργειών στην ζώνη αλλαγής

ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ

Εισερχόμενος δρομέας (Δότης ) ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ «Τοπογραφία» της αλλαγής σκυτάλης 10μ. 10μ. 10μ. 6-7μ. 4-3μ. Ζώνη επιτάχυνσης Ζώνη αλλαγής Εισερχόμενος δρομέας (Δότης ) Εξερχόμενος δρομέας (Λήπτης ) Σημείο Ελέγχου 70 80 90 100 110

Αδυναμία οπτικής επαφής ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ Βέλτιστα σημεία αλλαγής Διαχείριση της διαφορετικότητας Β Γ Α ΤΑΧΥΤΗΤΑ Υψηλή ταχύτητα Τεχνική εκτέλεση Αδυναμία οπτικής επαφής Ομαδικό πνεύμα 70 80 90 100 110 120 130 Ζώνη επιτάχυνσης Ζώνη αλλαγής Τοπογραφικά Χ-100μ. Τοπογραφικά Ψ-100μ.

ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ Ευχαριστώ