Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
Advertisements

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC H Απόδοση των Ξενοδοχείων της Αττικής 4 Χρόνια Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής 18 Νοεμβρίου.
§ 40. Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Food and Beverage Operations and Management.  Food: Περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα στυλ και είδη κουζίνα  Beverages: Περιλαμβάνει όλα τα αλκοολούχα και.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Θεματικό Εργαστήριο για τον Τουρισμό Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Ιούνιος 2016 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Νέες Τάσεις στον.
1 ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ Το θέμα “ποιότητα”, από τη σκοπιά των μελετητών Γιώργος Ν. Κάζος Πολιτικός Μηχανικός Πρόεδρος ΣΕΓΜ.
Ανεφοδιασμός σημείων με σύγχρονη τεχνολογία Logistics. Υποστήριξη δικτύων Συγκοινωνιών, Επικοινωνίας,Ύδρευσης, Ενέργειας, κτλ. Τομέας Κρατικών Προμηθειών.
Πετρέλαιο – Νάφθα - Πετροχημικά Χημεία Β΄ Λυκείου Στέφανος Κ. Ντούλας Χημικός ΜSc - Med.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αθήνα- Αττική Νοέμβριος 2015 Stefan Merkenhof.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Δρ. Πέτρος Τομάρας Καθηγητής Μάρκετινγκ ΤΕΙ Αθήνας
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ενεργός Πολίτης Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Τοπικής Δημοκρατίας
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» Περιφερειακh Ομaδα Δρaσεων Προληψησ (Π. Ο. Δ. Π
1.2 ΛΟΓΟΙ ΕΜΦΆΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βιωματικό Μέρος
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αύριο γίνομαι είκοσι χρονών Αλαίν Μαμπανκού
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
“Direct ΑΙΓΙΣ” Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία
Συμβολή Κινητών Επικοινωνιών στην παγκόσμια οικονομία 4,2% του Παγκόσμιου ΑΕΠ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Food and Beverage Operations and Management
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
7.3. ΒtB εκδήλωση για trade Στοχευόμενο κοινό της εκδήλωσης ήταν οι εμπλεκόμενοι στο κύκλωμα διακίνησης και εμπορίας της ελιάς στην Σουηδία με σκοπό.
ΚΙΝΟυμενη εικονα ομαδα 11 Βραχνακη Αντιγονη (601790) Παπαβλασοπουλου ρενα (601849) Πασσια Ραχηλ (601846)
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών Περίοδος: Ιούνιος – Σεπτέμβριος 2010 Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο Δημογραφικά Στοιχεία Στοιχεία για Δαπάνες Στοιχεία για Δραστηριότητες Αξιολόγηση Εμπειριών Δείγμα: ~1,700 ερωτηματολόγια, συλλογή από Le Monde ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΑ-Α ... κατηγοριών 2* έως 5*

Το προφίλ των τουριστών

Σκοπός Ταξιδιού

Προετοιμασία Ταξιδιού Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; 34% κράτηση online

Εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο Πρόσβαση Ταξί, Μ.Ο.: € 39.13 87%: Εύκολη πρόσβαση στην Αθήνα 84%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο

Τι κάνει την Αθήνα ‘Μοναδική’ ? Η Ιστορία της Η Ακρόπολη Οι αρχαιολογικοί χώροι Πολιτισμός Μουσείο Φαγητό Nightlife / Διασκέδαση Πλάκα Αρχαία Τέχνη ‘Ατμόσφαιρα’ Εύκολη Πρόσβαση Επίσης: Ατμοσφαιρική Μόλυνση Χάος Βρώμα Απεργίες

Δαπάνες => € 178.85 ημερησίως Διάρκεια παραμονής: 3,75 ημέρες Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 52%: όχι - 33%: ναι

Sightseeing 23% walking tour 22% city bus tour

Απόψεις 2008: 2009: 2010: 7.2 7.3 7.5 Συνολική Αξιολόγηση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Αναψυχή - Διασκέδαση Συμπεριφορά Αθηναίων ΜΜΜ Σήματα & Πληροφόρηση Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση Δημόσια Καθαριότητα 2008: 7.2 2009: 7.3 2010: 7.5 Συνολική Αξιολόγηση

Απόψεις 2010 - 2009 2009: 2010: 7.3 7.5 Συνολική Αξιολόγηση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Αναψυχή - Διασκέδαση Συμπεριφορά Αθηναίων ΜΜΜ Σήματα & Πληροφόρηση Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση Δημόσια Καθαριότητα 2009: 7.3 2010: 7.5 2009 Συνολική Αξιολόγηση

Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money

Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους; Θα ξανάρθετε στην Αθήνα ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

Διαφοροποιήσεις

Δαπάνη ανά κατηγορία Συνολική Δαπάνη Ημερήσια Δαπάνη

Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Συνολική Αξιολόγηση: 7.5

Γενική Αξιολόγηση & Σύσταση Θα συστήνατε την Αθήνα;

Άλλες διαφοροποίησεις ανά κατηγορία

Business / pleasure Συνολική Αξιολόγηση: Business: 7.2 Pleasure: 7,5 Πολιτισμός Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων Εγκαταστάσεις Bar / café Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Αεροδρόμιο / Λιμάνι Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Αναψυχή - Διασκέδαση Συμπεριφορά Αθηναίων Ξενοδοχεία - value for money ΜΜΜ Εστιατόρια - value for money Bar / café value for money Σήματα & Πληροφόρηση Καταστήματα - value for money Ταξί Συνολική Αξιολόγηση: Business: 7.2 Pleasure: 7,5 Πληρ/ρίες για Εκδηλώσεις Πάρκα, Πράσινο Ασφάλεια Ταξί – value for money Πλατείες, Πεζοδρόμια Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορύπανση Δημόσια Καθαριότητα

Ευρώπη / Β. Αμερική Ευρώπη Β. Αμερική Σκοπός Ταξιδιού: αναψυχή 58% 85% Ευρώπη Β. Αμερική Σκοπός Ταξιδιού: αναψυχή 58% 85% Το Internet ως πηγή πληροφόρησης: 32% 45% Γιατί στην Αθήνα; Έχω ξανάρθει Σύσταση Εύκολη η πρόσβαση στην πόλη 84% 91% Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο 81% 88% Συνολική ημερήσια δαπάνη € 176 € 192 Γενική αξιολόγηση 7.2 7.9 Σύσταση της Αθήνας 90% 93%

Απόδοση Ξενοδοχείων

% change YTD September 2010/2009

Ευρώπη – Μεσόγειος - Αθήνα Πληρότητα 2008 2009 2010 ARR

Ευρώπη – Μεσόγειος - Αθήνα 2008 2009 2010

Η Αθήνα σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Η Αθήνα σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Πληρότητα ARR RevPAR Europe 2008 – 2009 Europe 2009 – 2010 Med 2008 – 2009 Med 2009 - 2010

Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Αττικής Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ) 2010 2009 2008 2007 Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΑ

Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Αθήνα & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – YTD September 2010 Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ΑRR) RevPAR 2010 2009 Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Η Αθήνα σε σύγκριση με 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – Δ% 2010/2009 Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) Πληρότητα 10 πόλεις: Βιέννη Λονδίνο Παρίσι Βερολίνο Μόναχο Ρώμη Άμστερνταμ Βαρκελώνη Μαδρίτη Κων/πολη Αθήνα 10 cities RevPar (Ευρώ) Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC