Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής Ιανουάριος 2013 Dr. Aris Ikkos, ISHC

2 Διεθνής κατάσταση

3 Οικονομική κρίση Αθήνα

4 Οικονομική κρίση Βαρκελώνη

5 Οικονομική κρίση Ρώμη

6 % μεταβολή Ιαν - Δεκ 2012/2011 Οι Μεσογειακές πόλεις Αθήνα, Λισαβόνα, Μαδρίτη και Μιλάνο είχαν μείωση πληρότητας και ΜΤΔ. Η Αθήνα παρουσιάζει την μεγαλύτερη μείωση, ιδιαίτερα όσον αφορά την πληρότητα. Αντίθετα, η Βαρκελώνη παρουσιάζει αύξηση τόσο πληρότητας όσο και ΜΤΔ. Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

7 Αθήνα & ανταγωνιστικές πόλεις Μεσογείου Ιαν - Δεκ 2012/2011
Αθήνα & ανταγωνιστικές πόλεις Μεσογείου Ιαν - Δεκ 2012/2011 Πληρότητα (%) ΜΤΔ RevPAR Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

8 Ιαν - Δεκ 2012: Πληρότητα & ΜΤΔ
Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα πληρότητας και ΜΤΔ σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις.

9 Ελλάδα - Αττική

10 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης Ξενοδοχείων Ποσοστιαία μεταβολή 2012 / 2011
Βασικοί Δείκτες Απόδοσης Ξενοδοχείων Ποσοστιαία μεταβολή 2012 / 2011 Η Αθήνα βίωσε μια πολύ δύσκολη χρονιά. Αντίστοιχες δυσκολίες παρουσίασαν τα ξενοδοχεία «άλλων πόλεων», ενώ τα παραθεριστικά ξενοδοχεία (ως σύνολο γιατί υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανά περιοχή) είχαν παρόμοια απόδοση με πέρυσι. Πληρότητα: -13.4% ΜΤΔ: % Πηγή: GBR Consulting

11 Έσοδα δωματίων ετών 2007 - 2012 ανά κατηγορία (σε εκ. €)
Έσοδα δωματίων ετών ανά κατηγορία (σε εκ. €) 5* 4* 3* € -47,4 εκατ. (-37,4%) € -9,9 εκατ. (-34,4 %) € -5,8 εκατ. (-58%) Βάσει δείγματος 28 ξενοδοχείων για την περίοδο *: 12, 4*: 10, 3* & 2*: 6 Πηγή: GBR Consulting

12 Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις στα κυριότερα αεροδρόμια
Στην Ελλάδα ανά εθνικότητα, Ιαν - Δεκ. Αθήνα, Ιαν - Δεκ. 2012 2011 % Δ Θεσσαλονίκη 5,0% Κρήτη (Ηράκλειο & Χανιά) 0,3% Dodecanese (Ρόδος & Κως) -6,8% Ιόνια Νησιά (Κέρκυρα. Ζάκυνθος & Κεφαλονιά) 2,8% Κυκλάδες (Μύκονος & Σαντορίνη) 2,2% Άλλα αεροδρόμια -5,5% Σύνολο εκτός Αθήνας -0,8% Αθήνα -11,1% Σύνολο -3,3% αφίξεις (-27%) Οι διεθνείς αφίξεις στην Αθήνα μειώθηκαν κατά 11%, έναντι σταθεροποίησης στην υπόλοιπη χώρα. Επίσης, για πρώτη φορά, οι αφίξεις στην Κρήτη ήταν περισσότερες από ότι στην Αθήνα. Πηγή: ΣΕΤΕ

13 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

14 Έρευνα Ικανοποίησης Τουριστών Αττικής
Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο Δείγμα: 2012: ~1,500 ερωτηματολόγια, περίοδος Ιούλιος – Νοέμβριος 2012 2011: ~1,200 ερωτηματολόγια, collected Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2011 2010: ~1,700 ερωτηματολόγια, collected Ιούνιος – Σεπτέμβριος 2010 2009: ~2,000 ερωτηματολόγια, collected Ιούλιος – Σεπτέμβριος2009 Με την υποστήριξη των: Από μέλη της ΈΞΑ-Α, ξενοδοχεία 2* - 5* Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από μεγάλες χώρες προέλευσης στην Αθήνα με βάση το σταθμισμένο μέσο όρο των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων 4 ετών, με εξαίρεση τα ακόλουθα στοιχεία: Επίδραση κρίσης (2012 μόνο) Κοινωνικά δίκτυα (2011 & 2012 μόνο) pick up ως τρόπος μεταφοράς (2011 & 2012 μόνο) Δείγμα (αριθμός ερωτηματολογίων για τα 4 χρόνια): ΗΠΑ 1,358,Γαλλία 325, Ιταλία 176, Μεγάλη Βρετάνια 417, Γερμανία 220, Αυστραλία 346, Ισπανία 232, Κύπρος 309, Καναδάς 289 και Ελλάδα 487. Λεπτομερή αποτελέσματα ανά χώρα προέλευσης στο παράρτημα.

15 Αφίξεις & Διανυκτερεύσεις στην Αττική κατά Κύρια Χώρα Προέλευσης
2 διανυκτερεύσεις Μέση διάρκεια παραμονής: 2,2 διανυκτερεύσεις Other Asia Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ

16 Ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες προέλευσης
Συγκρίνοντας τις αφίξεις στην Αττική μεταξύ 2005 και 2010, η Βραζιλία, η Αργεντινή, η Κίνα και η Ρωσία παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά αύξησης (+187%, +157%, +105% και +45%) αντίστοιχα. Το μερίδιο αγοράς των τεσσάρων χωρών έχει αυξηθεί από 3.4% το 2005 σε 6.0% το 2010. Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ

17 Επίδραση κρίσης ανά χώρα προέλευσης
Κατά τη διάρκεια προετοιμασίας του ταξιδιού σας στην Αθήνα δώσατε ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομική κρίση της Ελλάδας; Συνολικά, 37% των ερωτηθέντων έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομική κρίση της Ελλάδας κατά την προετοιμασία του ταξιδιού τους στην Αθήνα ενώ 56% δεν έδωσε. Βέβαια, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στο ερωτηματολόγιο συμμετείχαν μόνο ταξιδιώτες που εντέλει ήρθαν στην Αθήνα. Οι Αμερικάνοι, οι Αυστραλοί και οι Βρετανοί έδωσαν την μεγαλύτερη προσοχή.

18 Επίδραση κρίσης ανά χώρα προέλευσης
Είχατε κάποια ανησυχία σχετικά με τις εξελίξεις της Ελλάδας ότι θα μπορούσαν να επηρεάσουν το ταξίδι σας; Συνολικά, 26% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είχαν την ανησυχία ότι οι εξελίξεις στην Ελλάδα θα επηρέαζαν το ταξίδι τους στην Αθήνα ενώ 66% περίπου δεν είχε ανησυχία. Μεγαλύτερη ανησυχία έδειξαν οι Αυστραλοί, οι Αμερικανοί, οι Καναδοί και οι Βρετανοί .

19 Αντίληψη ασφάλειας στην πόλη
Αξιολόγηση σε κλίμακα 1 – 10 ασφάλεια στην πόλη (1 = ανεπαρκής; 10 = εξαιρετική) Ελλάδα Κύπρος Έλληνες και Κύπριοι έχουν πολύ χαμηλότερη αξιολόγηση (5,5) για την ασφάλεια της πόλης, που υπολείπεται έως και 2 βαθμούς από αυτήν που έχουν οι αλλοδαποί τουρίστες.

20 Συνολική αξιολόγηση - σύσταση
Οι έλληνες είμαστε πολύ αρνητικοί στην συνολική αξιολόγησή της Αθήνας με βαθμολογία 6,8, πολύ χαμηλότερα από οποιαδήποτε άλλη εθνικότητα. Αντίστοιχη εικόνα παρουσιάζεται και στην πρόθεση σύστασης της πόλης σε κάποιον τρίτο.

21 Δαπάνες ανά Χώρα Προέλευσης
Σύνολο δαπανών ανά ημέρα (€) Value for Money

22 Χρήση κοινωνικών δικτύων
% ταξιδιωτών που κάνει γενικά χρήση κοινωνικών δικτύων % χρήση των τριών κυριότερων κοινωνικών δικτύων ανά εθνικότητα 79% 68% 86% 89% 83% 91% 81% 88% 72% 22% 19% 18% 25% 21% 37% 30% 11% 14% 23% 20% 13% 35%

23 Προτιμώμενοι μήνες επίσκεψης στην Αθήνα ανά εθνικότητα
Εποχικότητα Προτιμώμενοι μήνες επίσκεψης στην Αθήνα ανά εθνικότητα Ιαν Φεβ Μάρ Απρ Μάι Ιούν Ιούλ Αύγ Σεπ Οκτ Νοέ Δεκ

24 Η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα ταξιδιωτών ανά εθνικότητα
Προφίλ ηλικιών Η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα ταξιδιωτών ανά εθνικότητα < 18 >50

25 Προσδοκίες Ξενοδόχων Αθήνας για Α’ 3μηνο 2013
«Το Ξενοδοχείο Μου» «Η Αγορά Γενικά» Πτώση 2 – 5% Σταθερότητα -2% - +2% Αύξηση >5% Πτώση >5% % απαντήσεων που αναμένουν Αύξηση 2 – 5% Πηγή: GBR Consulting

26 Προσδοκίες Ξενοδόχων Αθήνας για το 2013
«Το Ξενοδοχείο Μου» «Η Αγορά Γενικά» Πτώση 2 – 5% Σταθερότητα -2% - +2% Αύξηση >5% Πτώση >5% % απαντήσεων που αναμένουν Αύξηση 2 – 5% Πηγή: GBR Consulting

27 Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής Ιανουάριος 2013 Dr. Aris Ikkos, ISHC


Κατέβασμα ppt "Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google