Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 & Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
Έρευνα Ικανοποίησης Τουριστών & Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική Νοέμβριος 2013 Dr. Άρης Ίκκος consulting

2 Χαρακτηριστικά έρευνας
Μέθοδος: ερωτηματολόγιο Δείγμα: ~1.450 ερωτηματολόγια Περίοδος Ιούλιος - Σεπτέμβριος Με την υποστήριξη του: Από Μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής ξενοδοχεία 5 * - 3* & 1*

3 Προφίλ: 30 – 40 ετών, ταξιδεύει με τον σύντροφό του στην Αθήνα για πρώτη φορά, αεροπορικώς για αναψυχή και μένει 4,5 νύχτες 7,8 συνολική αξιολόγηση 56% χρησιμοποιεί sites με σχόλια για ξενοδοχεία 42% επηρεάστηκε από συγγενείς / φίλους 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από τις προσδοκίες του 65% κράτηση online 91% επισκέφθηκε την Ακρόπολη 70% έρχεται στην Αθήνα για αρχαιολογικούς χώρους 92% Θα σύστηνε την Αθήνα 71% χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα, κυρίως Facebook

4 Ταξιδεύει με… Ηλικιακές ομάδες Δεν απάντησε: 3%

5 4,5 ημέρες μέση διάρκεια διαμονής
Συχνότητα επισκεψιμότητας Δεν απάντησε: 6% 4,5 ημέρες μέση διάρκεια διαμονής

6 48% 27% 3% 6% 2% 3% 9% Γεωγραφική ανάλυση Ευρώπη Β. Αμερική Μέση
Ανατολή 6% Ασία 2% Αφρική 3% Ν. Αμερική 9% Αυστραλία Δεν απάντησε: 3%

7 Γιατί η Αθήνα ως προορισμός αναψυχής;
Σκοπός ταξιδιού Γιατί η Αθήνα ως προορισμός αναψυχής;

8 Τι επηρέασε την επιλογή για την Αθήνα
Πρόταση συγγενών φίλων Internet Sites Ταξιδιωτικό Γραφείο Άλλο Τηλεόραση/ Ραδιόφωνο Τύπος Διαφήμιση

9 78% Προετοιμασία Ταξιδιού Online Offline
Οδηγός πόλης (έντυπος) Sites όπως το (Tripadvisor κτλ) Ταξιδιωτικό Γραφείο Web site ξενοδοχείου Sites μουσείων, αρχαιολογικών χώρων κτλ. Άλλο Κοινωνικά δίκτυα 78% βρήκε τις πληροφορίες επαρκείς ΕΟΤ Smart phone app για την Αθήνα

10 Κράτηση 65% online 16% Offline 19% άγνωστο Απευθείας ξενοδοχείο
Απευθείας ξενοδοχείο Μέσω τρίτου Δ/Α 65% online 26% 28% 46% 16% Offline 23% 72% 5% 19% άγνωστο

11 71% 83% 45% 39% 29% 25% 14% blogs Κύρια Κοινωνικά δίκτυα
χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα (28% δεν χρησιμοποιεί) 39% 29% 25% 14% blogs

12 90% Αξιολόγηση ήρθε στην Αθήνα αεροπορικώς Συχνότητα πτήσεων
Ώρες πτήσεων Κόστος πτήσεων Αεροδρόμιο Πρόσβαση από αεροδρόμιο Κλίμακα

13 Δαπάνες εκτός ξενοδοχείου
ανά άτομο / μέρα Αξιοθέατα & Διασκέδαση € 24.64 Εστιατόρια & cafes € 39.74 Αγορές (Shopping) € 35.15 Άλλο € 57.56 Σύνολο

14 Επίσης συχνά αναφέρθηκαν η Αρχαία Αγορά και οι Στήλες Ολυμπίου Διός
Αξιοθέατα που επισκέφθηκαν ή πρόκειται να επισκεφθούν Επίσης συχνά αναφέρθηκαν η Αρχαία Αγορά και οι Στήλες Ολυμπίου Διός

15 20% έκανε Walking Tour 21% συμμετείχε σε city bus tour
Επίσης αναφέρθηκαν τα: happy train, happy bus, tours με ταξί & ιδιωτικά tours

16 Γνωρίζετε ότι τα νησιά του Αργοσαρωνικού είναι εύκολα επισκέψιμα από την Αθήνα;

17 Παραλίες 61% γνωρίζει τις παραλίες της Αθήνας Σχεδόν οι μισοί από αυτούς που γνωρίζουν τις έχουν επισκεφθεί

18 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη
Διαχείριση Προσδοκιών 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από τις προσδοκίες του

19 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από ότι περίμενε
Διαχείριση Προσδοκιών 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από ότι περίμενε “καλύτερα από την περασμένη φορά” “φθηνότερα” “όχι απεργίες, διαδηλώσεις” “ασφαλέστερη από το αναμενόμενο” “ανησυχία ότι οι εξελίξεις στην Ελλάδα θα μπορούσαν να επηρεάσουν το ταξίδι τους, δεν ίσχυσε” “τα ΜΜΕ κάναν λάθος” “ωραίοι, φιλικοί άνθρωποι”

20 Αξιολόγηση διαφόρων πτυχών
κουλτούρα συμπεριφορά κατοίκων διασκέδαση & αναψυχή μέσα μαζικής μεταφοράς σήματα & πληροφόρηση πάρκα, «πράσινο» 7,8 ο βαθμός της συνολικής εκτίμησης ασφάλεια στην πόλη Πληρ/ρίες για ειδικές εκδηλώσεις ατμοσφαιρική ρύπανση πλατείες, πεζοδρόμια δημόσια καθαριότητα ηχορύπανση Κλίμακα

21 Αξιολόγηση διαφόρων πτυχών
8.4 Ξενοδοχεία 7.5 8.0 Εστιατόρια 7.4 8.1 Bars / cafes 7.3 7.5 7.5 Αγορές Εγκαταστάσεις 7.0 Σχέση τιμής/ποιότητας 7.4 Ταξί 7.2 Κλίμακα

22 92% θα προτείνει Ναι! “ωραία, όμορφη πόλη” “φιλικοί, καλοί άνθρωποι”
“αξιοθέατα: πολιτιστική κληρονομιά” “εξαιρετικοί αρχαιολογικοί χώροι” “για ένα μικρό διάλλειμα” αλλά και ... “όχι το καλοκαίρι” “πολύ ακριβά, ιδίως για οικογένεια” “προσοχή στην καθαριότητα, γκράφιτι” 92% θα προτείνει την Αθήνα σε άλλους (6% όχι)

23 Συγκρίσεις consulting

24 Συγκρίσεις μεταξύ επισκεπτών σε ξενοδοχεία 5*, 4* και 3*
Οι Αμερικανοί και οι ταξιδιώτες για δουλειά χρησιμοποιούν σχετικά περισσότερο τα ξενοδοχεία 5* Οι επισκέπτες ξενοδοχείων 4* αξιολογούν την συχνότητα και τις ώρες πτήσεων σημαντικά χαμηλότερα από αυτούς των 5* και 3* Οι επισκέπτες ξενοδοχείων 3* είναι λιγότερο ενήμεροι σχετικά με τα νησιά και τις παραλίες Οι ταξιδιώτες σε ξενοδοχεία 4* χρησιμοποιούν τα διάφορα εργαλεία του διαδικτύου (πάρα πολύ τα κοινωνικά δίκτυα) κατά την προετοιμασία του ταξιδιού τους Οι ταξιδιώτες σε 4* ξενοδοχεία κάνουν πιο πολύ online κράτηση Οι επισκέπτες ξενοδοχείων 3* μένουν το λιγότερο (3,1 νύχτες), των 4* το περισσότερο (5,2 νύχτες), ενώ των 5* 4,4 μέρες Οι επισκέπτες σε ξενοδοχεία 3* δίνουν την μεγαλύτερη βαθμολογία (8,0) στη συνολική εκτίμηση και είχαν καλύτερη εμπειρία σε σύγκριση με τις προσδοκίες τους από ταξιδιώτες άλλων κατηγοριών.

25 Συγκρίσεις μεταξύ ξενοδοχείων 5*, 4* και 3* δαπάνες τουριστών
ανά άτομο / ημέρα σε € 191.85 133.77 105.00

26 Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση)
Συγκρίσεις μεταξύ τριών γεωγραφικών περιοχών Αξιολόγηση Εγκαταστάσεων Ξενοδοχεία Εστιατόρια Εγκαταστάσεις Β. Αμερική (8,0) Ευρώπη (7,7) Ασία (7,7) Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση) Bars / cafes Αγορές Ταξί Κλίμακα

27 Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση)
Συγκρίσεις μεταξύ τριών γεωγραφικών περιοχών Αξιολόγηση Σχέσης τιμής / ποιότητας Ξενοδοχεία Εστιατόρια Σχέση τιμής / ποιότητας Bars / cafes Β. Αμερική (8,0) Ευρώπη (7,7) Ασία (7,7) Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση) Αγορές Ταξί Κλίμακα

28 Προετοιμασία ταξιδιού μέσω...
% κράτηση online Προετοιμασία ταξιδιού μέσω... «Από στόμα σε στόμα» Κοινωνικά Δίκτυα

29 % που θα σύστηνε την Αθήνα
Αξιολόγηση % που θα σύστηνε την Αθήνα Ξενοδοχειακές Εγκαταστάσεις Συνολική Εκτίμηση Ξενοδοχείο Σχέση Τιμής / Ποιότητας Κλίμακα

30 Απόδοση Ξενοδοχείων consulting

31 Ανάκαμψη Αθήνας μετά τον Μάρτιο 2013
% Δ 2013 / 2012 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

32 Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις στα κύρια αεροδρόμια
YTD Νοέ 2012 / 2013 +10% +13% 2%

33 Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις σε Αθήνα και
Κρήτη (Ηράκλειο & Χανιά) Αθήνα Ηράκλειο Χανιά * υπολογισμένο βάσει του YTD Νοέ Πηγή: ΣΕΤΕ

34 Μέση Τιμή Δωματίου, (ARR, €)
Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου, (ARR, €) * υπολογισμένο βάσει του YTD Νοέ Πηγή: ΕΞΑΑΑ βάσει 22 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

35 RevPAR (€) * υπολογισμένο βάσει του YTD Νοέ
Πηγή: ΕΞΑΑΑ βάσει 22 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

36 RevPAR 2004 – 2013* Αττική, Μεσόγειος, Ευρώπη
Πηγή: STR Global 17 πόλεις Β. Ευρώπης & 6 πόλεις Ν. Ευρώπης, ΞΕΕ, ΕΞΑΑΑ βάσει 37 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

37 Απώλεια εσόδων στα ξενοδοχεία της Αττικής (1*–5*)
εξαιτίας της διεθνούς εικόνας της Αθήνας RevPAR (€) Απώλεια: € 630 εκατ. Πηγή: STR Global 17 πόλεις Β. Ευρώπης & 6 πόλεις Ν. Ευρώπης, ΞΕΕ, ΕΞΑΑΑ βάσει 37 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

38 Σύνολο εσόδου ξενοδοχείου € 820 εκατ.
Συνολική επίδραση της απαξίωσης της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, κατά την περίοδο Έσοδα δωματίου € 630 εκατ. Σύνολο εσόδου ξενοδοχείου € 820 εκατ. Εκτός ξενοδοχείου € εκατ. Συνολική δαπάνη* € εκατ. + πολλαπλασιαστικό φαινόμενο * Βάσει των Ερευνών Ικανοποίησης Πελατών 2010 – 2013, η μέση ποσοστιαία δαπάνη του τουρίστα για ξενοδοχείο σε σχέση με τις συνολικές δαπάνες του στην πόλη είναι ~32%. Πηγή: STR Global 17 πόλεις Β. Ευρώπης & 6 πόλεις Μεσογείου, ΞΕΕ, ΕΞΑΑΑ βάσει 37 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

39 Αξιοθέατα & Διασκέδαση € 335 εκατ.
Απώλειες εκτός ξενοδοχείων, λόγω της μείωσης του τουρισμού της Αθήνας, κατά την περίοδο Αξιοθέατα & Διασκέδαση € 335 εκατ. Εστιατόρια & cafes € 555 εκατ. Αγορές (Shopping) € 493 εκατ. Άλλο € 348 εκατ. Σύνολο € 1,730 εκατ. Πηγή: ΕΞΑΑΑ Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών , ανάλυση από την GBR Consulting

40 Πληρότητα και Μέση Τιμή Δωματίου (ARR) των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών πόλεων
YTD Οκτώβριος 2013 Πηγή: STR Global, EΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

41 YTD Οκτώβριος μεταβολή 2013/2012
Πληρότητα και Μέση Τιμή Δωματίου (ARR) των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών πόλεων YTD Οκτώβριος μεταβολή 2013/2012 Πηγή: STR Global, EΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

42 Πληρότητα - τάσεις πόλεων της Μεσογείου
YTD Οκτώβριος 2013 % 2012 2013 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

43 ARR - τάσεις πόλεων της Μεσογείου
YTD Οκτώβριος 2013 2012 2013 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

44 RevPAR - τάσεις πόλεων της Μεσογείου
YTD Οκτώβριος 2013 2012 2013 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

45 23 ξενοδοχεία ανήκουν σε διεθνή brand
% των συνολικών ξενοδοχείων / δωματίων στην Αττική φέρουν διεθνή, εθνικά ή τοπικά brand, ή συμμετέχουν σε a marketing consortium 10% των ξενοδοχείων της Αττικής ανήκουν σε brand 30% των δωματίων ξενοδοχείων Αττικής είναι branded 23 ξενοδοχεία ανήκουν σε διεθνή brand 10 διεθνή brands Πηγή: GBR Consulting, Hotel Brands Report – Σεπτέμβριος 2013

46 Συζήτηση Dr. Άρης Ίκκος consulting


Κατέβασμα ppt "& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google