ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Διδακτική Πληροφορικής
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
3Ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου (Αγίου Μάρκου)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ελληνογερμανική Αγωγή
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 1ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Συντελεστές: Οι εκπ/κοί του σχολείου

Περιγραφή της καλής πρακτικής. Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus Plus και με αφορμή την επαφή μας με άλλα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ,προχωρήσαμε στην οργάνωση μαθητικού συμβουλίου, ενός θεσμού πολύ διαδεδομένου στα Ευρωπαϊκά σχολεία. Προσπαθήσαμε να μεταδώσουμε στα παιδιά την ιδέα της δημοκρατίας και την υπευθυνότητα που πρέπει να έχει κανείς όταν επιλέγει αυτόν που θα τον αντιπροσωπεύει και θα υπερασπίζεται τα δικαιώματα του. Μέσα από βιωματικά παιχνίδια και δραστηριότητες ενίσχυσης του ομαδικού πνεύματος, καταλήξαμε στην οργάνωση εκλογών μέσα στο χώρο του σχολείου τηρώντας όλες τις δημοκρατικές διαδικασίες. Ασχοληθήκαμε με τα δικαιώματα του παιδιού και τις πρωτοβουλίες που μπορεί να πάρει ένα συμβούλιο μαθητών για τη βελτίωση του σχολείου του γενικά .Έτσι, δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στο σχολείο ένας πυρήνας σκέψεων και πρωτοβουλιών που έφερε έναν άλλο αέρα στη λειτουργία του σχολείου και αποδεικνύει ότι παιδιά αυτής της ηλικίας είναι ικανά να διαχειριστούν με επιτυχία πολλά σοβαρά θέματα. Αυτό που χρειάζονται είναι να τους δίνονται ευκαιρίες. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Σκοπός της καλής πρακτικής. Άξονες γνωστικού περιεχομένου Το άτομο και η σχολική κοινότητα, ο μαθητής ως μέλος της σχολικής κοινότητας, δικαιώματα και υποχρεώσεις Το άτομο και η Ευρωπαϊκή Ένωση Γενικοί στόχοι (γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες) Να αναγνωρίσουν τους ρόλους των ατόμων στις διάφορες ομάδες και θεσμούς και την αλληλεπίδραση ατόμου – ομάδας Να αναπτύξουν θετική στάση για την έννοια της δημοκρατίας Να υιοθετήσουν στάσεις υπευθυνότητας τόσο για την άσκηση των δικαιωμάτων τους όσο και για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Σκοπός της καλής πρακτικής. Να περιφρουρούν τα δικαιώματά τους και να αναλαμβάνουν τις υποχρεώσεις που έχουν ως πολίτες. Να υιοθετήσουν θετικές στάσεις για τους διαφορετικούς λαούς και τις διάφορες ομάδες που ζουν στη χώρα μας. Να ενθαρρυνθούν να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που να προωθούν την κατανόηση και τη συνεργασία ανάμεσα σε οργανωμένες ομάδες που βρίσκονται στην Ελλάδα. Ενδεικτικές Θεμελιώδεις έννοιες Διαθεματικής προσέγγισης Άτομο – σύνολο , αλληλεπίδραση, σύστημα ,ομοιότητα - διαφορά, οργάνωση Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος του εκπαιδευτικού. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διάρκεια της οργάνωσης και λειτουργίας του μαθητικού συμβουλίου είναι: συμβουλευτικός διαμεσολαβητικός υποστηρικτικός. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος των μαθητών. Οι μαθητές αντιλαμβάνονται τις υποχρεώσεις τους για την επιτυχία της λειτουργίας του συμβουλίου και αναλαμβάνουν δράσεις για τη βελτίωση της σχολικής ζωής και του σχολικού περιβάλλοντος. Υπερασπίζονται τα δικαιώματα τους και συμμετέχουν ενεργά στις αποφάσεις που αφορούν άμεσα την καθημερινότητα τους στο σχολείο. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Εμπλοκή τρίτων στην καλή πρακτική. Ο σύλλογος γονέων του σχολείου αλλά και οι περισσότεροι γονείς συμμετείχαν στις δραστηριότητες που οργανώθηκαν από τους μαθητές τόσο με την ενεργή παρουσία τους αλλά και την εθελοντική τους προσφορά στις δραστηριότητες. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Εμπόδια που παρουσιάστηκαν. Τα αρχικά εμπόδια εντοπίστηκαν στην αλλαγή νοοτροπίας ως προς τη διαχείριση σοβαρών θεμάτων από μαθητές μικρής ηλικίας. Η σωστή οργάνωση, η ενημέρωση και η σοβαρή αντιμετώπιση του ρόλου του συμβουλίου από όλους τους εμπλεκόμενους, βοήθησε στην αλλαγή της αρχικής επιφυλακτικής στάσης και στην καθιέρωση κλίματος εμπιστοσύνης. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Ξεκινήσαμε με αφορμή να γνωρίσουμε καλύτερα τις χώρες που είναι εταίροι μας στην Ευρωπαϊκή συνεργασία Erasmus plus,δηλαδή την Τσεχία, Γαλλία, Πολωνία, Εσθονία και Τουρκία. Βρήκαμε ποιες από αυτές τις χώρες είναι πλήρη μέλη της ΕΕ και ποιες είναι υπό ένταξη. Μάθαμε ποιες ανήκουν στη ζώνη του Ευρώ. Έτσι σιγά σιγά μάθαμε ποιες χώρες απαρτίζουν την Ευρωπαϊκή Ένωση και πότε έγινε η ένταξη της κάθε μιας καθώς και πότε η κάθε χώρα μπήκε στη ζώνη του ευρώ. Η δεύτερη δραστηριότητα ήταν να γνωρίσουμε την ιστορία της ΕΕ, τη δομή της ,την εξέλιξη της και πώς λειτουργούν τα όργανα της μέσα από το site της ευρωπαϊκής ένωσης με online παιχνίδια αλλά και με κυνήγι θησαυρού με ερωτήσεις γραμμένες με QR code. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Η τρίτη δραστηριότητα ήταν να μελετήσουμε τις αρχές της ΕΕ με επίκεντρο την ισότητα, την ελευθερία στη διακίνηση ιδεών και αγαθών και την ασφάλεια των πολιτών. Επικεντρωθήκαμε στα παιδιά και στα δικαιώματα τους. Αφού μελετήσαμε τη διεθνή σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού, κάναμε δραστηριότητες βασισμένες στο υλικό της Action Aid και μέσα από αυτές καταλήξαμε σε συμπεράσματα για το ποια είναι τα δικαιώματα των παιδιών και πώς πρέπει όλοι να τα υπερασπιζόμαστε. Ο διάλογος για τα δικαιώματα μας οδήγησε να σκεφτούμε τρόπους υπεράσπισης των δικαιωμάτων μέσα στο σχολείο. Καταλήξαμε στην ανάγκη εκπροσώπησης των μαθητών στις συλλογικές αποφάσεις του σχολείου που αφορούν στη βελτίωση της καθημερινότητας τους και τη συνεργασία με δασκάλους και γονείς για βελτίωση του σχολείου. Έτσι φτάσαμε στη δημιουργία ενός σχολικού συμβουλίου με συμμετοχή μαθητών από την Δ΄,Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του σχολείου. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Παρουσίαση καλής πρακτικής. Προχωρήσαμε στη σύνταξη καταστατικού λειτουργίας του μαθητικού συμβουλίου υπογεγραμμένο από τα μέλη και το διευθυντή. Έγινε αρχικός προγραμματισμός δράσεων και ακολούθησαν τακτικές συνεδριάσεις ανά δεκαπενθήμερο με τον εκπαιδευτικό υπεύθυνο συντονιστή του συμβουλίου για την επικαιροποίηση και αξιολόγηση των δράσεων. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Προστιθέμενη αξία/Επεκτασιμότητα της καλής πρακτικής (1/2). Το σχολικό συμβούλιο έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να σκεφτούν ότι το σχολείο στο οποίο περνούν ένα μεγάλο μέρος της ζωής τους, τους ανήκει και είναι υπεύθυνοι και οι ίδιοι για την καθαριότητα, τη διαχείριση των σκουπιδιών, τη βελτίωση της συμπεριφοράς τους και μπορούν μέσα από συνεργασίες και διάλογο με εκπαιδευτικούς και γονείς να αλλάξουν πράγματα που δεν τους ικανοποιούν στη σχολική ζωή. Η δράση αυτή τους μετέτρεψε από παθητικούς δέκτες όλων των αποφάσεων που τους αφορούν σε ενεργούς μαθητές που ξέρουν τα δικαιώματα τους και τις υποχρεώσεις τους. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Προστιθέμενη αξία/Επεκτασιμότητα της καλής πρακτικής (2/2). Οι δράσεις του μαθητικού συμβουλίου επεκτάθηκαν και πέραν του σχολικού προγράμματος. Με την οργάνωση ενός χριστουγεννιάτικου παζαριού με φιλανθρωπικό στόχο αναζήτησαν ομάδες κοινωνικές που αντιμετωπίζουν προβλήματα και τις βοήθησαν. Παρακολούθησαν συνεδρίαση του τοπικού δημοτικού συμβουλίου και έμαθαν κάποια από τα θέματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία. Επαναλειτούργησαν το δανειστικό τμήμα της βιβλιοθήκης του σχολείου. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Συμπεράσματα. Η λειτουργία του μαθητικού συμβουλίου συνέβαλε στην καθιέρωση κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών και οδήγησε στην καλύτερη εμπέδωση της δημοκρατίας ως απαραίτητη προϋπόθεση για τη δημιουργία καλού κλίματος μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών και για τη βελτίωση της σχολικής ζωής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Δημοσιοποίηση Καλής Πρακτικής. Όλες οι δραστηριότητες είναι δημοσιευμένες στην ιστοσελίδα του σχολείου http://1dim-vront.chi.sch.gr και στην κοινή ιστοσελίδα μεταξύ των εταίρων στα πλαίσια του Erasmus plus http://bigissuesinsmallhands.weebly.com και με συνεχόμενα δελτία τύπου αποστέλλονται σε μέσα μαζικής ενημέρωσης για την έγκαιρη ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Βιβλιογραφικές αναφορές. ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ www.invlolver.org Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".