Βίνσεντ Βαν Γκογκ (1853 - 1890).

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Adverbs of place (Words of position) Τοπικά επιρρήματα
Advertisements

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚH AΣΚΗΣΗ 8 ΚΑΙ 9
Hannah Hill μπανάνα λόφος
2N TELEKOMUNIKACE a.s. Προφίλ εταιρείας. Τι είναι η 2N TELEKOMUNIKACE a.s.? Ιδρυμένη το 1991, με αρχηγείο την Πράγα Τσεχίας. Ο μεγαλύτερος ιδιωτικός κατασκευαστής.
One stop Service Η πρόταση της TUV Hellas για ολική ποιότητα στην παραγωγή – εμπορία - πιστοποίηση βιολογικών προϊόντων Θέμα: One Stop Service: Εφαρμογή.
PAPAGEORGIOU, E. & A., VOLOS SHIP SUPPLIERS S.A.
Οντολογία για κινηματογραφικές ταινίες σε DAML+OIL Φλουρή Καλλιρρόη Μουστάκας Ιωάννης Χατζόπουλος Κώστας.
Οντολογία για κινηματογραφικές ταινίες
Έννοιες – περιεχόμενο – διακρίσεις Αμοιβή εργασίας Τόπος - Χρόνος εργασίας Τρόπος: Το διευθυντικό δικαίωμα - Κανονισμοί εργασίας – Υποχρεώσεις εργαζόμενου.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Philip Kotler Τόμος Α΄ κεφ Τόμος Β΄ κεφ Επιμέλεια: Ταμπαχανιώτης Δημήτρης.
Funding for promoting innovations in SMEs? Enterprise Europe Network-Hellas Ευρωπαϊκό δίκτυο για την υποστήριξη Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Β αλκανικό Τ ουρνουά Γ υναικείου Π οδοσφαίρου Αλεξανδρούπολη 3,4,5/ Στάδιο ΄΄Φώτης Κοσμάς’’ Θέλουμε τη στήριξη σου… Αυτός ο Θεσμός πρέπει να παραμείνει.
Έλεγχος του διακοπτικού κυκλώματος Step-Down και η χρήση του σε Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα. Τουλάκη Αρετή Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΨΗΣΙΜΟ ΣΤΟN ΦΟΥΡΝΟ. ΣΤΟΧΟΙ  Ορίζει τη μέθοδο.  Αναφέρει τις τροφές που ψήνονται με τη μέθοδο αυτή.  Ονομάζει τον εξοπλισμό που απαιτείται.  Περιγράφει.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Νομική οργάνωση της εκμετάλλευσης Διευθυντικό δικαίωμα Πεδίο ανάπτυξης του διευθυντικού δικαιώματος Υποχρέωση πίστης και υποχρέωση πρόνοιας Υποχρέωση σεβασμού.
LOGO Ελιζάνα Πολλάτου, αναπλ. καθηγήτρια Τ.Ε.Φ.Α.Α.- Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Η χαρά της μάθησης και της συμμετοχής στην άσκηση.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Ιστορία του Ραδιοφώνου και της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 10 η : Προσέγγιση Μεθόδων & Αποτελεσματικότητος των Δ.Σ στον Τουρισμό.
Η αγαπημένη μου τραγουδίστρια Η Selena Gomez. Η Ζωή Της Σελίνα Γκόμεζ Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση.
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Σχεδιασμός & Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Ένα ταξίδι στον κόσμο των λαμπτήρων
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Θεσμοί προσχολικής αγωγής
Τι είναι η κομποστοποίηση
Το σκάφος της Γιάννας Αγγελοπούλου νηολογημένο στα νησιά Cayman
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
THEmatic FRIDGE AdventARMY_Project _Καράκαρη Χριστίνα.
Άσκηση 4.
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
ΝΙΚΟΛΑΣ-ΦΩΤΗΣ MAXηTιKA AEΡΟΠΛΑΝΑ.
Για αυτούς που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα...
Ενότητα Δ: Επιχειρηματικοί Σκοποί και Σχέδια
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Αντιμετώπιση προβλημάτων σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες
Διοίκηση επιχειρήσεων
13η Τακτική Γενική Συνέλευση
Εργαστήριο 6ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης 1.7 & 1.8
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
HONDA ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΙΟΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΛΑΧΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΖΑΒΡΑΔΙΝΟΣ
A Junior Achievement Company
Φάκελος Επιτευγμάτων Μαθητή
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ψυχιατρική Επιδημιολογία
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εμπορικές Εταιρίες ΟΕ – ΕΕ – ΕΠΕ - ΙΚΕ
Βασικές έννοιες της Μηχανικής
Ιαπωνικές εκδήλωσεις με κέντρο τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΛΟΓΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΟΣΤΟΥΣ ι Ασκήσεις 3ης εβδομάδας.
Δρ. Κατερίνα Αργυροπούλου
Προσωπο-κεντρική θεωρία (person-centred)
Εργαστήριο 6ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
Chapter 28 Perfective Adverbial.
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
Constructing a Triangle
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βίνσεντ Βαν Γκογκ (1853 - 1890)

Ο Βίνσεντ βαν Γκογκ ήταν Ολλανδός ζωγράφος, γεννήθηκε σε ένα μικρό χωριό, στο Ζούντερτ και ήταν ο μεγαλύτερος από τα συνολικά οκτώ παιδιά της οικογένειάς του, γιος του πάστορα Θεόδωρου βαν Γκογκ. Σε ηλικία 16 ετών και αφού είχε ήδη καταπιαστεί χωρίς επιτυχία με αρκετά επαγγέλματα, ασχολήθηκε για ένα διάστημα με το εμπόριο έργων τέχνης, στην εταιρεία Goupilator & Company. Αφού απολύεται από την εργασία του το 1876, επιστρέφει στο Άμστερνταμ  για να σπουδάσει θεολογία. Το 1880, σε ηλικία 27 ετών, ξεκινά να παρακολουθεί τα πρώτα του μαθήματα ζωγραφικής, ωστόσο σύντομα έρχεται σε ρήξη με τον δάσκαλό του γύρω από καλλιτεχνικά ζητήματα. Τα επόμενα χρόνια δημιουργεί έργα κυρίως επηρεασμένα από τη ζωγραφική του Ζαν Φρανσουά Μιγέ, ενώ ταξιδεύει στην ολλανδική επαρχία ζωγραφίζοντας θέματα που εμπνέεται από αυτή. Το χειμώνα του 1885, παρακολουθεί μαθήματα στην Ακαδημία της Αμβέρσας, τα οποία όμως διακόπτονται πολύ σύντομα αφού αποβάλλεται από τον καθηγητή της ακαδημίας Ευγένιο Σιμπέρ. Παρά το γεγονός αυτό, ο βαν Γκογκ προλαβαίνει να έρθει σε επαφή με την ιαπωνική τέχνη από την οποία και δανείζεται στοιχεία ή πολλές φορές μιμείται την τεχνοτροπία της. Αρκετές από τις προσωπογραφίες του, περιλαμβάνουν επίσης σε δεύτερο πλάνο κάποιο έργο ιαπωνικής τέχνης. Την άνοιξη του 1886 πηγαίνει στο Παρίσι όπου έρχεται σε επαφή με τους ιμπρεονιστές(Πωλ Γκωγκέν, Καμίλ Πισαρό κλπ). Επηρεάζεται σημαντικά από το κίνημα αυτό και ειδικότερα σε ότι αφορά τη χρήση του χρώματος. Ο ίδιος ο Βαν Γκογκ κατατάσσεται περισσότερο στους μετά-ιμπρεσιονιστές ζωγράφους. Χρησιμοποίησε συχνά τεχνικές των ιμπρεσιονιστών αλλά διαμόρφωσε παράλληλα και ένα προσωπικό ύφος, το οποίο διακρίνεται από την χρήση συμπληρωματικών χρωμάτων που οι ιμπρεσιονιστές αποφεύγουν. Δύο χρόνια αργότερα, το 1888, ο βαν Γκογκ εγκαταλείπει τη γαλλική πρωτεύουσα και επισκέπτεται τη νότια Γαλλία και την περιοχή της Προβηγκίας. Υπάρχουν αναφορές πως εκεί εμπνέεται από το τοπίο καθώς και την αγροτική ζωή των κατοίκων, θέματα τα οποία προσπαθεί να αποδώσει και στη ζωγραφική του. Την περίοδο αυτή, επινοεί και μία ιδιαίτερη τεχνική των στροβιλισμάτων με το πινέλο.

Το 1889 εισάγεται στο ψυχιατρικό κέντρο του μοναστηριού του Αγίου Παύλου στον Σαιν Ρεμύ, όπου και παραμένει συνολικά για ένα περίπου χρόνο πάσχοντας από κατάθλιψη. Κατά την παραμονή του εκεί, συνεχίζει να ζωγραφίζει. Τον Ιούλιο του 1890, ο βαν Γκογκ εμφανίζει συμπτώματα έντονης κατάθλιψης και τελικά αυτοπυροβολείται στο στήθος στις 27 Ιουλίου ενώ πεθαίνει δύο ημέρες αργότερα. Δεν είναι απολύτως βέβαιο ποιο ήταν το τελευταίο του έργο, αλλά πρόκειται πιθανά για το έργο με τον τίτλο Ο κήπος του Ντωμπινύ ή για τον πίνακα Σιτοχώραφο με κοράκια. Εν ζωή, το έργο του δεν σημείωσε επιτυχία ούτε ο ίδιος αναγνωρίστηκε ως σημαντικός καλλιτέχνης. Ωστόσο, μετά το θάνατό του, η φήμη του εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα και σήμερα αναγνωρίζεται ως ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους όλων των εποχών. Η επίδραση του στα μεταγενέστερα κινήματα του εξπρεσιονισμού , του φοβισμού αλλά και εν γένει της αφηρημένης τέχνης, θεωρείται πολύ σημαντική.

Έναστρη Νύχτα πάνω από τον Ροδανό Ένα από τα έργα του είναι και η ΄΄Έναστρη Νύχτα πάνω από τον Ροδανό΄΄΄. Ζωγραφίστηκε σε ένα σημείο της όχθης του ποταμού Ροδανού που απείχε ένα ή δύο λεπτά από το Κίτρινο σπίτι στην Place Lamartine το οποίο νοίκιαζε ο Βαν Γκογκ εκείνη την περίοδο. Ο νυχτερινός ουρανός και τα εφέ που δημιουργεί το φως τη νύχτα αποτέλεσαν το θέμα για μερικούς από τους διάσημους πίνακες του. Εντύπωση προκαλεί η αποτύπωση του έναστρου φωτός αλλά και η τόσο ρεαλιστική αντανάκλασή του στα νερά του ποταμού. Το έντονο μπλέ που χρησιμοποιεί ο διάσημος ζωγράφος ήταν από τα αγαπημένα του χρώματα μαζί με το κίτρινο. Έντονη είναι η αντίθεση ανάμεσα στο κίτρινο χρώμα των αστεριών με το σκούρο μπλε του ουρανού και του ποταμού. Κάτω, στη δεξιά προς τον θεατή γωνία της σύνθεσης, προβάλει ένα ζευγάρι που περπατάει κατά μήκος του ποταμού, γεγονός που προσδίδει με διακριτικό τρόπο ζωή και κίνηση στον πίνακα. Ακόμη το ζευγάρι μοιάζει να κοιτά έξω από τον πίνακα σαν να συναντά σε κάποιο σημείο την ματιά του θεατή. Ο πίνακας παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1889 στην ετήσια έκθεση της Ένωσης Ανεξάρτητων Καλλιτεχνών στο Παρίσι.

Καραπάνου Μάρα Γ4