ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εξυπνάδα δεν είναι να εκβιάζεις, εξυπνάδα είναι να προστατεύεις τους γύρω σου. Βοηθήστε για την καταπολέμηση του εκβιασμού. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να.
Advertisements

TAΞH Ε’. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΑΝΘΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΟΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΝΤΑΣ ΑΕΙΦΟΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» Έρευνα για την καταγραφή.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ SCHOOL BULLING. ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΤΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΤΣΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΜΙΝΙΟΥΚ YΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κα ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΔΟΒΑΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Α.Ε.Μ. :10028 ΧΟΥΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α.Ε.Μ. :10037 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ' ΕΞΑΜΗΜΟ.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κωνσταντινίδης Ίβο – Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο ε’2
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Πετράκη Ειρήνη Σολωμός Αλέξανδρος Σπύρου Μαριαλένα Τάξη: Β’2
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 18 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Αρχές καλής λειτουργίας του θεσμού της παράλληλης στήριξης
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Ινδιάνοι.
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΒΙΔΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Β΄ 1.
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Α’ Γυμνασίου Κερασοχωρίου
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΑΑ042-ΣΑΚΧΑΡΩΔΗΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ & ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ Χατζηνικολάου Αικατερίνη1, Χατζόπουλος Στυλιανός2 1.Φοιτήτρια Νοσηλευτικής ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης 2.Φοιτητής.
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ-ΜΗΤΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Ουζουνάκης Πέτρος1, Φραντζανά Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ Πανεπιστημιακό.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
Δραστηριότητα 2 Αφορά στον κλάδο ΠΕ60
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 12-14
ΑΙΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΑΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ηλιάδης Χρήστος1, Καρυώτη Αικατερίνη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Νοσηλευτής ΤΕ, Ιδιωτικό Θεραπευτήριο Θεσσαλονίκης 2. Απόφοιτος.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πλατή Παναγιώτα1, Βακαλοπούλου Βασιλική2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Απόφοιτος Τμήματος Ιστορίας- Αρχαιολογίας,
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Ἑλλήνων Οἶνος Project Α1 59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών.
BULLING ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΕΣ: Δημήτρης Γιώτης
Εγώ είμαι ο Γιωργος και έχω πέσει θύμα διαδικτυακού bulling
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Erasmus+Czech Republic
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ) 11o ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος 2014-15 Τμήμα Α1 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)

Κριτήρια επιλογής θέματος Ενδιαφέρον περιεχόμενο Μας αρέσει αυτό το θέμα Είχαμε συνεργαστεί τα προηγούμενα χρόνια γι’ αυτό το θέμα και δέσαμε σαν ομάδα Μας αρέσει να ασχολούμαστε με θέματα που αφορούν την ανθρωπότητα Παρουσίαση θέματος Στην εργασία αυτή θα παρουσιάσουμε τις αιτίες και τα αποτελέσματα της εγκληματικότητας στην Ευρώπη. Στην έρευνα μας επίσης θα συμπεριλάβουμε αληθινές μαρτυρίες ανθρώπων που βίωσαν σε έντονο βαθμό μορφές κακοποίησης. Σκοπός της έρευνας Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε σαν μέλη της ομάδας. Να ψάξουμε και να βρούμε πληροφορίες για μορφές βίας αλλά και να ενημερωθούμε και να ενημερώσουμε για τα προβλήματα που επικρατούν στην Ευρώπη.

Εισαγωγή στο θέμα α) Ιστορική αναδρομή Η Ευρώπη, γνωστή και ως Γηραιά Ήπειρος έχει μια μεγάλη ιστορία. Σε αυτήν παρατηρείται πληθώρα κρουσμάτων βίας ανά τους αιώνες. Από τις επιδρομές των βορείων φύλων την εποχή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και τα σκοτεινά χρόνια του Μεσαίωνα με την Ιερά Εξέταση, έως τους Ναπολεόντειους Πολέμους, τον αιώνα των επαναστάσεων, καθώς και τούς Α΄και Β΄ Βαλκανικούς και Παγκόσμιους Πολέμους.

β) Ανάπτυξη θέματος Η εγκληματικότητα αποτελεί πλέον για την Ευρώπη ένα εξαιρετικά επίκαιρο και «καυτό» θέμα, εμφανιζόμενη μάλιστα και με νέες μορφές, από αυτές που χαρακτηρίζουν το οργανωμένο έγκλημα. Η εξήγηση του φαινομένου αυτού δεν είναι βέβαια απλή και εύκολη. Δεν θα μπορούσε άλλωστε, αφού η εγκληματικότητα είναι φαινόμενο πολυπαραμετρικό. Από πολύ νωρίς ακόμα, έχει γίνει γενικά παραδεκτή η άποψη ότι το περιβάλλον, ο φυσικός και κοινωνικός περίγυρος επιδρούν κατά τρόπο καθοριστικό και καταλυτικό στη διαμόρφωση της εγκληματικότητας μιας κοινωνίας. Επίδραση που μπορεί να πάρει τη μορφή μιας αμφίδρομης αντίδρασης, αφού τα άτομα αυτά καθ’ εαυτά, ως κύτταρα, συνθέτουν τον κοινωνικό περίγυρο, και αυτός ως σύνολο, ως άλλος ζωντανός οργανισμός, επηρεάζει με τη σειρά του αντίστροφα τα στοιχεία που τον συνθέτουν. γ) Ερευνητικά ερωτήματα Διαβάζοντας και ψάχνοντας για την εγκληματικότητα στην Ευρώπη μας δημιουργήθηκαν οι ακόλουθες απορίες: - Μπορεί όντως η εγληματικότητα να επηρεάσει αρνητικά την καθημερινή ζωή των Ευρωπαίων πολιτών; - Πόσο σημαντική είναι η μείωση της εγληματικότητας στις Ευρωπαικές χώρες; - Η εγκληματικότητα έχει επηρεάσει τις πολιτικές εξελίξεις Ευρωπαικής χὼρας;

Παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα Κατα τη διάρκεια της έρευνάς μας υπήρξαν ποικίλοι παράγοντες που επηρέασαν είτε θετικά είτε αρνητικά την εκπόνηση της. Μερικοί από αυτούς είναι οι παρακάτω: θετικοί -Μέσω της τεχνολογίας βρήκαμε πληροφορίες από διάφορες πηγές και μπορούσαμε πιο εύκολα να διασταυρώσουμε τις διάφορες απόψεις. - Το ενδιαφέρον της ομάδας για αυτή την έρευνα έγινε μεγαλύτερο με τις διάφορες εκτός τεχνολογίας βοήθειες (σχολείο, ειδικοί επιστήμονες, ντοκιμαντέρ κ.λπ.) αρνητικοί -Δυσκολευτήκαμε να βρούμε πληροφορίες για όλα τα στάδια της εργασίας, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση στην ολοκλήρωσή της. -Κάποιες ιστοσελίδες δεν ήταν έγκυρες και έμπιστες.

Περιορισμοί – περιγραφή ορίων Επειδή η έρευνα μας είχε σαν γενικό τίτλο την εγκληματικότητα αποφασίσαμε να θέσουμε τους ακόλουθους περιορισμούς : Να ασχοληθούμε με την εγκληματικότητα στην Ευρώπη Περιοριστήκαμε σε μια μορφή εγκληματικότητας, στην σωματική βία Αξιοπιστία της έρευνας Η έρευνα μας είναι αξιόπιστη διότι γνωρίζουμε πως οι πηγές των πληροφοριών μας συγκλίνουν στα ίδια αποτελέσματα (αξιόπιστες), το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ήταν με υπευθυνότητα συμπληρωμένο, και η εκτός σχολείου βοήθεια (συνέντευξη) προέρχετο από αξιόλογους ανθρώπους Διαδικασίες και δραστηριότητες που χρησιμοποιήθηκαν Οι διαδικασίες και οι δραστηριότητες που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα είναι οι εξής : α. επίσκεψη σε ιστοσελίδες β. εύρεση εικόνων από το διαδίκτυο γ. δημιουργία ερωτηματολογίου δ. Συνεντεύξεις με ειδικούς επιστήμονες, ταινίες-ντοκιμαντέρ κ.λπ.

Δημιουργία ερωτηματολογίου, σχόλια, γραφήματα, στατιστική ανάλυση, αποτελέσματα και συμπεράσματα Στην προσπάθεια μας να ολοκληρώσουμε την εργασία μας δημιουργήσαμε ένα ερωτηματόλογιο που απαντήθηκε από τους μαθητές της Ά λυκείου. Παρακάτω παρουσιάζουμε τις σημαντικότερες ερωτήσεις.

πολύ 3 αρκετά 11 μέτρια 25 λίγο 21 καθόλου 14 Σχόλια: Παρατηρούμε ότι οι περισσότερες απαντήσεις συγκεντρώθηκαν στο μέτρια ( 33.7%) ενώ οι λιγότερες στο πολύ (4.05%). Ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε πιο πολύ η απάντηση του ''μέτρια'' είναι διότι οι πολίτες της Ευρώπης θεωρούν ότι τα Μ.Μ.Ε. έχουν βοηθήσει παρά τις διαφορές εγκληματικές ενέργειες να μειωθεί ο αριθμός των κρουσμάτων αν και πολλοί περίμεναν κάτι περισσότερο Συμπεράσματα: Τα Μ.Μ.Ε. βοήθουν έστω και σε μέτριο βαθμό την μείωση της εγκληματικότητας.

Οι πολίτες νοιώθουν αρκετή ασφάλεια όταν ταξιδεύουν στην Ευρώπη πολύ 13 αρκετά 43 μέτρια 11 λίγο 2 καθόλου Σχόλια: Διακρίνουμε ότι η επιλογή με τις περισσότερες απαντήσεις εμφανίζεται στο αρκετά με ποσοστό 64.8%. Το αποτέλεσμα αυτό προέκυψε επειδή οι άνθρωποι γνωρίζουν τα μέτρα προστασίας που παρέχουν οι Ευρωπαϊκές χώρες στους πολίτες. Συμπέρασμα: Οι πολίτες νοιώθουν αρκετή ασφάλεια όταν ταξιδεύουν στην Ευρώπη Πόσο ασφαλής νοιώθετε αν ταξιδεύετε στην Ευρώπη;

πολύ 5 αρκετά 22 μέτρια 18 λίγο 19 καθόλου 10 Σχόλια : Διακρίνουμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων επέλεξαν το αρκετά (29.7%) διότι μέσα από την καθημερινότητα τους διαπίστωσαν ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την τεράστια χρήση του διαδικτύου έχουμε συμβολή στην εγκληματικότητα η οποία πλέον έχει και άλλες μορφές, άγνωστες πριν την χρήση του (ηλεκτρονικό έγκλημα, μορφές bulling, εκφοβισμού, απειλών κ.λπ.). Συμπέρασμα: Η εγκληματικότητα προφανώς έχει αυξηθεί με την διευρυμένη χρήση του διαδικτύου. Πόσο πιστεύετε ότι η εφεύρεση του διαδικτύου έχει σχέση με την εγκληματικότητα στην Ευρώπη;

Επίλογος Η σωματική βία ήταν και είναι ένα φαινόμενο που αν και δεν συνδέεται με τον ανθρώπινο πολιτισμό, εντούτοις αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Σήμερα παρ` όλη την πνευματική, οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη ο άνθρωπος εξακολουθεί να παρουσιάζει φαινόμενα βίας, με διαφορετικές μορφές, όπως δουλεμπόριο, ψυχολογική, πνευματική και σωματική βία προϊόν της απομάκρυνσης από βασικές ανθρώπινες αξίες. Σήμερα στη σύγχρονη Ελλάδα οι έφηβοι (ηλικίας 16 ετών) απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το θέμα, κατέληξαν ότι η εγκληματικότητα επηρεάζεται αρκετά και από άλλους άγνωστους μέχρι σήμερα παράγοντες (διαδίκτυο). Επίσης θεωρούν ιδιαίτερα σημαντικό το ρόλο των Μ.Μ.Ε. γιατί καθορίζει συνειδήσεις και συμπεριφορές.

Προτάσεις για συμπληρωματική εργασία: Παράλληλα με την εργασία αυτή , θα μπορούσε να γίνει συμπληρωματική έρευνα όσον αφορά: Τη σωματική βία στις χώρες της Ανατολής. Τις επιπτώσεις που έχει στο άτομο Πηγές πληροφόρησης Για να πραγματοποιηθεί αυτή η αρκετά εξειδικευμένη έρευνα χρησιμοποιήθηκαν οι ακόλουθες πηγές: Google : εγκληματικότητα στην Ευρώπη Άρθρα από εφημερίδες Πληροφορίες από την δημοτική βιβλιοθήκη Ντοκιμαντέρ

βιβλιογραφία Διαδίκτυο βιβλία εγκυκλοπαίδεια Εφημερίδες και περιοδικά

Βασίλης Κατριβέσης Ηλίας Θεοδωράκης Νάντια Γεωργάτου Την εργασία αυτή εκπόνησαν οι παρακάτω μαθητές: Βασίλης Κατριβέσης Ηλίας Θεοδωράκης Νάντια Γεωργάτου