Το μέγεθος και η κλίμακα της νανοκλίμακας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ψυχοκοινωνικά ζητήματα στην αγωγή στα μέσα επικοινωνίας Νικόλας Χρηστάκης Τμ. Ψυχολογίας, Πάντειο Παν/μιο.
Advertisements

 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Προβλήματα που διαπιστώθηκαν από την εφαρμογή των αρχών του συμπεριφορισμού Χριστίνα Σολομωνίδου Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Π.Θ.
EDUC 612 Ανωτερες μορφες στατιστικης αναλυσησ
Διδακτικοί στόχοι.
Σχέδια μαθημάτων μουσικής
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Στοιχεία διδακτικής Φυσικών Επιστημών
Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
Βασικές Αρχές Μέτρησης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΕΠΑ 336 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Μετρήσεις και Μεταβλητές
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη Διδάσκουσα Πόταρη Δ. Καρατράσογλου Αθανασία Δ
J. Piaget Γνωστική εξελικτική θεωρία Παρδαλού Χριστίνα 4N-EΡΜ11.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Μέθοδοι έρευνας της Παιδαγωγικής Επιστήμης θετικές επιστήμες θεωρητικές επιστήμες θετικισμός: ποσοτικός σχεδιασμός 2 επιστημολογικά παραδείγματα από.
Φίλτρο καθαρισμού νερού με νανοπόρους
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Το πρόβλημα της μέτρησης Μέτρηση είναι η ένταξη αριθμών σε αντικείμενα σύμφωνα με oρισμένους κανόνες και υπό την βασική προϋπόθεση ότι υπάρχει ακριβής.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Προσκόλληση της σαύρας σε επιφάνειες
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Jerome Bruner Η συμβολή της θεωρίας μάθησης του Jerome Bruner
Δημιουργία σεναρίου.
Υπερ – Υδρόφοβες Επιφάνειες
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Εργασία 2ης Ενότητας-Σαμαρτζής Πέτρος Δ201611
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Κ. Χαλκιά Καθηγήτρια Διδακτικής Φυσικών Επιστημών
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Είδη Ερωτήσεων-Μεταβλητές-Κλιμακες Μέτρησης
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
ΦΥΣΙΚΗ Γ. ΜΗΤΣΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μέγεθος και η κλίμακα της νανοκλίμακας Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τη διδασκαλία και μάθηση της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας Το μέγεθος και η κλίμακα της νανοκλίμακας Μάνου Λεωνίδας – Σπύρτου Άννα 20/11/2015

Η νανοκλίμακα ως αφηρημένη έννοια Μη αντιληπτή με τις αισθήσεις Δύσκολη η περιγραφή των αντικειμένων Σχέση με τον ορατό κόσμο αντιφατική Αφηρημένη Έννοια Η νανοκλίμακα ως αφηρημένη έννοια Τα μεγέθη των αντικειμένων δε μπορούν να γίνουν αντιληπτά. Οι ιδιότητες των αντικειμένων αλλάζουν καθώς αλλάζει η κλίμακα. (Sabelli et al. 2005, Jones et al. 2008, Magana et al. 2012)

είναι προαπαιτούμενη και θεμελιώδης Για τη προσέγγιση και μελέτη της Επιστήμης και της Μηχανικής της Νανοκλίμακας είναι προαπαιτούμενη και θεμελιώδης η εις βάθος κατανόηση του τι σημαίνει Μέγεθος και Κλίμακα. (Waldron et al. 2005)

γνώση στο Mέγεθος και την Kλίμακα Εάν δεν έχουμε γνώση στο Mέγεθος και την Kλίμακα τα φαινόμενα και τα όργανα της νανοκλίμακας δε μπορούμε να κατανοήσουμε (Jones et al. 2013)

Παράδειγμα Απόλυτο μέγεθος 10 μm Ιεράρχηση ιός < ερυθρό αιμοσφαίριο<γύρη Κατηγοριοποίηση Αντικείμενα που μελετώνται με οπτικό μικροσκόπιο Ποιοτική σύγκριση Όσο μεγαλύτερο είναι από ένα βακτήριο, τόσο μεγαλύτερο είναι ένα μυρμήγκι από μία τρίχα Ποσοτική σύγκριση Περίπου 10 φορές μεγαλύτερο από ένα βακτήριο (Delgado et al. 2008, Magana et al. 2012)

Η συσχέτιση των παραπάνω επιπέδων γνώσεων του μεγέθους και της κλίμακας συνεισφέρει σε μία βαθύτερη κατανόηση του μεγέθους και της κλίμακας (Delgado et al. 2008, Magana et al. 2012)

Εργαλείο ανάπτυξης της Γνώσης στο Μέγεθος και την Κλίμακα Επίπεδα γνώσης του Μεγέθους και της Κλίμακας Περιγραφή Γνωστικές διαδικασίες Ποιοτική Κατηγοριοποιητική αντίληψη (Μέγεθος) Ομαδοποίηση αντικειμένων παρομοίου μεγέθους Γενίκευση Ποιοτική σχεσιακή αντίληψη (Μέγεθος) Ταξινόμηση των αντικειμένων κατά σειρά μεγέθους Διάκριση Ποιοτική αναλογική αντίληψη (Μέγεθος) Αναλογική συσχέτιση του μεγέθους «η διαφορά μεγέθους των α και β είναι ανάλογη με τη διαφορά στο μέγεθος μεταξύ του γ και δ». Λογική Αναλογική σκέψη Ποσοτική αναλογική αντίληψη (Κλίμακα) Ποσοτική συσχέτιση του μεγέθους «η διαφορά μεγέθους των α και β είναι τόση σε αριθμό, όση είναι η διαφορά μεταξύ του γ και δ». Αριθμητική Αναλογική σκέψη Ποσοτική απόλυτη αντίληψη (Kλίμακα) Απόδοση του απόλυτου μεγέθους με τη χρησιμοποίηση συμβατικά καθορισμένων μονάδων Μαθηματική σκέψη Σας παρουσιάζω την ανάλυση που κάνει η Magana (υπάρχουν και άλλες αναλύσεις εμείς είμαστε οριοθετημένοι) Υπάρχουν πέντε επίπεδα το τι σημαίνει μ΄΄εγεθος και και κλίμακα

Δυσκολίες στην κατανόηση-Περιορισμένες γνώσεις στο μέγεθος και την κλίμακα αντικείμενα που να έχουν μέγεθος νανόμετρου ή μικρόμετρου? μέγεθος καθημερινών αντικειμένων? συσχέτιση των μεγεθών μεταξύ των αντικειμένων? Jones et al. 2013