Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Κατασκευή του Enola Gay To Enola Gay ήταν το πιο ακριβό και πιο πολύπλοκο Αμερικάνικο αεροσκάφος. Κατασκευάστηκε από την Boeing Aircraft Company και.
Advertisements

1 Κούτσικος Βασίλης – Δεκέμβριος Κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, η Ναζιστική Γερμανία και οι συνεργοί της δολοφόνησαν σχεδόν έξι.
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΧΙΡΟΣΙΜΑ
Τα δεινά του πολέμου στη μνήμη και την Ιστορία: Η ατομική βόμβα (1945)
ΧΙΡΟΣΙΜΑ.
η χιροσιμα και το ναγκασακι
ΣΤ.Ιεραρχία Δικτύων ΣΤ.Ιεραρχία Δικτύων (ανάλογα με το εύρος περιοχής )  Τοπικά Δίκτυα (LAN).  Δίκτυα Μητροπολιτικής Περιοχής (MAN).  Δίκτυα Ευρείας.
Μηντζιαρίδης Κώστας PRESENT CONTINUOUS. Paint = Dance = Fly = Run = Walk = Laugh = Sing = Ride = Play = Drive = Clap = τραγουδώ γελώ χορεύω τρέχω ζωγραφίζω.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 06/05/10 Ανάλυση Ουρών Markov.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
« Φεγγαράκι μου λαμπρό» Twinkle twinkle little star Ternary form Α Β Α.
Κεφάλαιο 8-Δίκτυα υπολογιστών ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο 1.
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Ζ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΝΕΥΡΟΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Οι εχθροί του δια-εθνισμού Γ. Μαυρομμάτης. Εισαγωγή Σε όλα τα μαθήματα έχουμε μιλήσει για το δια-εθνισμό αλλά όχι για τα προβλήματα και τις τριβές που.
Γλωσσική Κατάκτηση ΜΑΘΗΜΑ 11 Σπυριδούλα Βαρλοκώστα
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Εκθετική Κατανομή, Στοχαστικές Ανελίξεις Διαδικασίες Απαρίθμησης, Κατανομή Poisson Βασίλης Μάγκλαρης
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΟΜ 102 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 5.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ. ΜΑΘΗΜΑ 1 ο Εισαγωγή σε βασικούς όρους και έννοιες.
Λειτουργικά Συστήματα Ενότητα # 4: Συστήματα Αρχείων Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
CHRISTMAS PARTY ΕΔΙΠΠΑΚ 18 Δεκεμβρίου Το πάρτι ξεκινάει..
Θεωρίες περί Συγκινήσεων ΠΜΣ «Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη» 4 Φεβρουαρίου 2013.
Μέλη ομάδας: Κατσιγιάννη Δήμητρα
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ: ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Τη μεταπολεμική εποχή πληθαίνουν οι μετακινήσεις πληθυσμών από τον αγροτικό στον.
Σχολικός Εκφοβισμός 1.Συναισθηματικός 2.Σωματικός 3.Ηλεκτρονικός
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Όποιος θέλει να με ακο-λου- θήσει, ας απαρνηθεί τον εαυτό του
Μπότσια Boccia.
Το στάδιο της συγκεκριμένης σκέψης
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ
Αὐξάνω I increase.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Εισαγωγή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
The Lord God formed the man
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ   ΘΕΜΑ: Μελέτη της ραδιοκάλυψης του ασύρματου δικτύου πρόσβασης του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Ανεβλαβής Σταύρος (2375) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Χιροσίμα και Ναγκασάκι
ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Προσαρμογές.
Ζωγραφική Εικονοληψία Κινηματογράφος Μόδα.
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Χιροσιμα.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΡΑΦΑΗΛΙΑ ΕΥΘΥΒΟΥΛΟΥ (21041)
ΞΕΝΕΣ!!! ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ.
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Για αυτούς που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα...
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Teaching STEM with Fairy Tale Creative Fairy Tale Activities for Play & Learning.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κινήσεις και γραφικές παραστάσεις
Εργασία από τους μαθητές:
1- محلول در چربي: A, D, E, K 2 - محلول در آب: B complex, C
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 Έκπτωση 50% 4 display 20% έκπτωση
سه نوع استفاده اساسي از EIT در کارهاي کلينيکي وجود دارد.
ΠΜΣ “Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου” Κατεύθυνση: Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Θεωρητικές προσεγγίσεις του πολυπολιτισμικού φαινομένου.
Δίκτυο είναι ένα σύνολο υπολογιστών και συσκευών
ΓΡΙΦΟΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ Twain Mark ( ).
Τα άστρα και οι μύθοι τους
Ατομική Βόμβα.
Β´ Παγκόσμιος Πόλεμος Ρίψη Ατομικής Βόμβας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ 2ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: Αγγελική Κυριαζή Κωνσταντίνος Θεοφιλόπουλος Ζήνωνας Δημητρούλης Αντώνης Βιτσαράς Γεράσιμος Δαρζέντας Υπ. Καθηγήτρια: Κατερίνα Σκαμάγκα ΠΕΙΡΑΙΑΣ 2015-2016 1

Ο Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος ήταν η πιο καταστροφική ένοπλη σύγκρουση  στην ιστορία της  ανθρωπότητας με κόστος 55,5 εκατομμυρίων νεκρών. «Καινοτομία» αυτού του πολέμου: η  ατομική βόμβα. 2

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Οι ταπεινωτικοί όροι οι οποίοι επιβλήθηκαν στα ηττημένα κράτη του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Οι συνθήκες ειρήνης δεν εξυπηρετούσαν τα αιτήματα διαφόρων χωρών. Η οικονομική κρίση η οποία κυριαρχούσε στην Ευρώπη και η οποία διευκόλυνε το έργο του Χίτλερ. 3

Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ 1939-1945 Σεπτέμβριος 1939: Η ναζιστική Γερμανία εισβάλλει στην Πολωνία Έναρξη Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Η Βαρσοβία θα παραδοθεί. Η Βρετανία και η Γαλλία αποστέλλουν τελεσίγραφο στη Γερμανία που αναφέρει ότι αν η Γερμανία δεν σταματήσει τις εχθροπραξίες θα της κηρύξει πόλεμο. 4

Η μάχη του Ελ Αλαμέιν στη Β. Αφρική μεταξύ Γερμανοιταλικών δυνάμεων . 28/11/40 Η Ιταλία επιδίδει τελεσίγραφο στην Ελλάδα, αρχή Ελληνοιταλικού πολέμου. Η μάχη του Ελ Αλαμέιν στη Β. Αφρική μεταξύ Γερμανοιταλικών δυνάμεων . Μάχη Στάλινγκραντ 17/7/1942 έως 2/2/1943, νίκη του Κόκκινου Στρατού. 60.000.000 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους στον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο 45 εκατ. άμαχοι 25 στρατιώτες σκοτώθηκαν. Οι περισσότεροι πολίτες πέθαναν από πείνα, ασθένειες, βομβαρδισμούς και εκτελέσεις. 5

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ Ο Ότο Χάν κ’ Φρίτς Στράσμαν (1938) μετά από πειράματα ανακάλυψαν τεράστια ποσά ενέργειας που κρύβει το άτομο. Οι Ναζί ξεκίνησαν το πυρηνικό πρόγραμμα. Επικεφαλής o Κουρ Ντίμπνερ. Όλα τα ερευνητικά κέντρα της Γερμανίας άρχισαν να εργάζονται για την κατασκευή της ατομικής βόμβας. Ο Βέρνερ Χάιζελμπεργκ μετά από πειράματα με έναν αντιδραστήρα Βαρέως Ύδατος βρήκε τον τρόπο παραγωγής πλουτωνίου. 6

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ Βαρύ Ύδωρ: κατασκευαζόταν στη Νορβηγία. Οι Σύμμαχοι με αεροπορική επίθεση κατέστρεψαν το εργοστάσιο. Τα Eς-Eς προσπάθησαν να μεταφέρουν στην Γερμανία όση ποσότητα Βαρέως Ύδατος σώθηκε, όμως οι Νορβηγοί βύθισαν το πλοίο. Ο Αϊνστάιν με επιστολή που έστειλε στον Ρούσβελτ ενημέρωσε για την προσπάθεια των Γερμανών για την απόκτηση ατομικής βόμβας. Οι ΗΠΑ αμέσως δημιούργησαν το “Πρόγραμμα Μανχάταν”. 7

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ Ο προϋπολογισμός 2,2 δισ$, 42.000 υπάλληλοι 37 εργοστασίων σε 19 Πολιτείες των ΗΠΑ και του Καναδά. Ξεκίνησε από τον Πρόεδρο  Φραγκλίνο Ρούσβελτ. Το 1942 με νέο πρόεδρο των ΗΠΑ τον  Χάρυ Τρούμαν πέρασε στο στάδιο της παραγωγής. Επικεφαλής του προγράμματος ήταν ο στρατηγός του Μηχανικού Λέσλι Γκρόουβς. 8

Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Οι Αμερικανοί χρησιμοποίησαν την ατομική βόμβα στη Χιροσίμα (6/8/1945) και στο Ναγκασάκι (9/8/1945) για να επισπεύσουν το τέλος του πολέμου και να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες τους. Κατάληψη Οκινάβας 12.000 νεκροί 38.000 τραυματίες. 1η Little Boy: Σκοτώθηκαν 98.000. Οι αγνοούμενοι 13.000, οι τραυματίες 10.000. 2η Fat Man: Οι νεκροί έφθασαν τους 36.000 και οι τραυματίες τους 40.000.Μετά την καταστροφή του Ναγκασάκι, στις 2/9/45 η Ιαπωνία παραδόθηκε. 9