Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Διδακτική Πληροφορικής
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχ. Έτος 2014-2015 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χούσανλη Αικατερίνη

Στα πλαίσια του προγράμματος οι μαθητές συνέταξαν ένα ερωτηματολόγιο που απηύθυναν σε καθηγητές, που στόχο είχαν την καλύτερη συνεργασία μαζί τους, την ανάλυση των διαφόρων θεμάτων εντός τάξης από την οπτική γωνία των καθηγητών και την αναζήτηση τρόπων για τη δημιουργία ενός καλού κλίματος στο σχολείο μας. 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Πώς μπορούν οι καθηγητές να φτιάξουν την διάθεση των μαθητών; Κάνοντας χιούμορ σε κάποια στιγμή του μαθήματος που μπορείς λίγο να χαλαρώσεις. Δίνοντας τους την ευκαιρία να εκφρασθούν για πράγματα που τους ενδιαφέρουν άμεσα. Χρησιμοποιώντας συχνά ομαδικές εργασίες με εναλλαγές στους ρόλους των μαθητών. Εφαρμόζοντας όποτε είναι δυνατόν τη μέθοδο της δραματοποίησης ρόλων με τις έννοιες του κάθε μαθήματος. Συζητώντας γύρω από άλλα θέματα επίκαιρα που απασχολούν τους μαθητές στην αρχή ή στο τέλος της ώρας. Λίγο χιούμορ και αυτοσαρκασμός βοηθάνε να χαλαρώσει η ατμόσφαιρα. Αν ο καθηγητής είναι ευδιάθετος αυτό μεταδίδεται και στους μαθητές. Καλή διάθεση, κάποιο αστείο για χαλάρωση, αμεσότητα, ειλικρίνεια, ενθάρρυνση. 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Πώς οι καθηγητές κάνουν τα παιδιά να εξοικειωθούν; κατανόηση αγάπη ίση μεταχείριση προς όλους αποφυγή αρνητικών σχολίων αμεσότητα ειλικρίνεια καλή διάθεση ενθάρρυνση αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο όπου χρειάζεται 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Πώς κάνετε ενδιαφέρον το μάθημα; Εμπλέκοντας τους ίδιους τους μαθητές στη διαδικασία Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ Συζήτηση, προβληματισμός κι έκφραση προσωπικής γνώμης των μαθητών Με αποσπάσματα ταινιών, λογοτεχνίας, παρουσιάσεις, τραγούδια Χρησιμοποιώντας πολύ συχνά παραδείγματα από την καθημερινή ζωή που σχετίζονται με τα αντικείμενα που διδάσκω Προσπαθώντας να βρω αναλογίες -προσομοιώσεις για να καταλάβουν δύσκολες έννοιες. Τους προκαλώ συνεχώς με ερωτήσεις για να τους έχω σε επαγρύπνηση. 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Ποιες μεθόδους χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση των μαθητών; προφορική και γραπτή συμμετοχή τεστ διαγωνίσματα προφορική εξέταση εργασίες για το σπίτι γενικά την παρουσία τους μέσα στην αίθουσα φύλλα αυτοαξιολόγησης μέθοδος ερώτηση - απάντηση φύλλα εργασίας στο τέλος της ώρας προφορική αξιολόγηση αναθέσεις μικρών εργασιών 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Ποια είναι η δικιά σας ευχάριστη μέθοδος για να παραδώσετε μάθημα στα παιδιά; μέσα από συζήτηση όπου συμμετέχουν οι μαθητές προσεγγίζοντας το νέο αντικείμενο υπό την καθοδήγηση του καθηγητή την παράδοση μέσα από το διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά βιβλία και παρέχοντας την δυνατότητα να ανατρέξουν μόνοι τους σε αντίστοιχες ιστοσελίδες για την εύρεση πληροφοριών σχέδιο εννοιών στο πίνακα και συχνές επαναλήψεις των νέων εννοιών μέσα στο μάθημα με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού συζήτηση, προβληματισμός κι έκφραση προσωπικής γνώμης των μαθητών αποσπάσματα ταινιών, λογοτεχνίας, παρουσιάσεις, τραγούδια 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Χρησιμοποιείτε εποπτικά μέσα; Ναι Υπολογιστή και βιντεοπροβολέα Αρκετά συχνά 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Τι θα θέλατε να κάνουν τα παιδιά μέσα στην τάξη και γιατί; Να συμμετέχουν σε όλη τη διαδικασία ώστε να υπάρχει διάδραση που οργανώνει την συμμετοχή και την μάθηση. Μόνο να συμμετέχουν ακόμη και αν δεν είναι σίγουροι ότι αυτό που θα πουν είναι σωστό. Το ζητούμενο είναι το λάθος. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας. Να βρίσκουν ενδιαφέρον σε όσα συζητάμε Να τους δημιουργούνται απορίες και διάθεση για έρευνα Να σέβονται τους συμμαθητές και τις απόψεις τους Να συμπεριφέρονται ευγενικά 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Τι θα θέλατε να κάνουν τα παιδιά μέσα στην τάξη και γιατί; Να έχουν επίγνωση των δυνατοτήτων τους και των αδυναμιών τους Να θέλουν και να προσπαθούν να βελτιωθούν επειδή έτσι μπορούν να μάθουν ευχάριστα και αποτελεσματικά Να έχουν μεγαλύτερη ενεργητικότητα και ζωηρότερο ενδιαφέρον για καινοτόμες δραστηριότητες Να εκφράζουν τις απορίες τους γιατί συχνά θεωρούμε αυτονόητα πράγματα που δε γνωρίζουν 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Τι θα θέλατε να αλλάξει μέσα στην τάξη και γιατί; Ο αριθμός των μαθητών ώστε να εξασφαλισθεί η συνεχής εμπλοκή όλων σε κάθε τι που διαδραματίζεται μέσα στην αίθουσα Να υπάρχει η συμμετοχή όλων των μαθητών Να μην ενοχλούν και να συνεργάζονται με τον καθηγητή και μεταξύ τους Οι μαθητές να ρωτάνε αν κάτι δεν το καταλαβαίνουν Καλύτερη συμπεριφορά των μαθητών Να αυξηθεί η διάθεση για συνεργασία μεταξύ των μαθητών Ιδέες για πρωτοβουλίες 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Και τώρα κάποιες ερωτήσεις για τους μαθητές, για ….προσωπική αναζήτηση Και τώρα κάποιες ερωτήσεις για τους μαθητές, για ….προσωπική αναζήτηση Με ποιους τρόπους κάνουμε το διάβασμα πιο ευχάριστο; Πώς γίνεται η διδακτική ώρα πιο ευχάριστη; Πώς μπορούμε να κάνουμε μια σχολική μέρα πιο ωραία; Από τι εξαρτάται η ηρεμία στην τάξη; Πώς είναι η σχέση μας με τους συμμαθητές μας; Τι θα θέλαμε να αλλάξει στο κτίριο του σχολείου; Τι θα θέλαμε να αλλάξει στις δραστηριότητες εκτός τάξης; Είναι το σχολείο σημαντικό για μας; Ποια μαθήματα προτιμούμε; Πώς είναι η σχέση μας με τους καθηγητές; .... 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Ελπίζουμε σε ένα καλύτερο κλίμα στο σχολείο, Ευχαριστούμε πολύ και… Ελπίζουμε σε ένα καλύτερο κλίμα στο σχολείο, με εμπιστοσύνη και καλύτερη διάθεση 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας